Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Corsa easytronic 2004, 1.4lt - θεμα με την οπισθεν
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Corsa easytronic 2004, 1.4lt - θεμα με την οπισθεν
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    10
    18
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      iordanis last edited by

      καλημερα παιδια,
      οταν βαζω μπρος το αυτοκινητο, (easytronic) ετσι και βαλω οπισθεν κατευθειαν, κανει ενα δυνατο θορυβο λες και πας να βαλεις ταχυτητα χωρις συμπλεκτη. Αν βαλω πρωτη, δευτερα, ή αν βαλω πρωτη και κανει το αμαξι εστω και 20 εκατοστα μπροστα, τοτε η οπισθεν μπαινει μια χαρα. Τι μπορει να ειναι? Δεν εχω χρονο να τρεχω σε μηχανικους να το ψαχνουν. Απο οτι καταλαβα λιγοι γνωριζουν καλα το easytronic. Αν το γνωριζει κανεις απλα θελω να μου πουν αν ειναι νορμαλ σε αυτα τα κιβωτια να μβαινει πρωτη και μετα οπισθεν.. καπου διαβασα οτι εχει ενα synchro που ενεργοποιηται μονο οταν 3εκινησει το αυτοκινητο και μπει πρωτη. αν δηλαδη ξεκινησει και μπει κατευθειαν η οπισθεν το συνχρο δεν μπαινει σε λειτουργια... η κατι τετοιο τελως παντων.
      Τωρα οταν 3εκιναω και χρειαζεται να βαλω οπισθεν, βαζω πρωτη, για 1 δευτερολεπτο και μετα οπισθεν (χωρις να κουνηθει το αυτοκινητο).

      Οποιαδηποτε πληροφορια για το easytronic θα με βοηθουσε. eyxaristv.

      Κατα τα αλλα ειμαι ευχαριστημενος απο την αποδοση του αυτοκινητου με το ημιαυτοματο κιβωτιο. Στο θεμα οικονομιας καυσιμων ειδικα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • I
        iordanis last edited by

        καλημερα παιδια,
        οταν βαζω μπρος το αυτοκινητο, (easytronic) ετσι και βαλω οπισθεν κατευθειαν, κανει ενα δυνατο θορυβο λες και πας να βαλεις ταχυτητα χωρις συμπλεκτη. Αν βαλω πρωτη, δευτερα, ή αν βαλω πρωτη και κανει το αμαξι εστω και 20 εκατοστα μπροστα, τοτε η οπισθεν μπαινει μια χαρα. Τι μπορει να ειναι? Δεν εχω χρονο να τρεχω σε μηχανικους να το ψαχνουν. Απο οτι καταλαβα λιγοι γνωριζουν καλα το easytronic. Αν το γνωριζει κανεις απλα θελω να μου πουν αν ειναι νορμαλ σε αυτα τα κιβωτια να μβαινει πρωτη και μετα οπισθεν.. καπου διαβασα οτι εχει ενα synchro που ενεργοποιηται μονο οταν 3εκινησει το αυτοκινητο και μπει πρωτη. αν δηλαδη ξεκινησει και μπει κατευθειαν η οπισθεν το συνχρο δεν μπαινει σε λειτουργια... η κατι τετοιο τελως παντων.
        Τωρα οταν 3εκιναω και χρειαζεται να βαλω οπισθεν, βαζω πρωτη, για 1 δευτερολεπτο και μετα οπισθεν (χωρις να κουνηθει το αυτοκινητο).

        Οποιαδηποτε πληροφορια για το easytronic θα με βοηθουσε. eyxaristv.

        Κατα τα αλλα ειμαι ευχαριστημενος απο την αποδοση του αυτοκινητου με το ημιαυτοματο κιβωτιο. Στο θεμα οικονομιας καυσιμων ειδικα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          iordanis last edited by

          καλημερα παιδια,
          οταν βαζω μπρος το αυτοκινητο, (easytronic) ετσι και βαλω οπισθεν κατευθειαν, κανει ενα δυνατο θορυβο λες και πας να βαλεις ταχυτητα χωρις συμπλεκτη. Αν βαλω πρωτη, δευτερα, ή αν βαλω πρωτη και κανει το αμαξι εστω και 20 εκατοστα μπροστα, τοτε η οπισθεν μπαινει μια χαρα. Τι μπορει να ειναι? Δεν εχω χρονο να τρεχω σε μηχανικους να το ψαχνουν. Απο οτι καταλαβα λιγοι γνωριζουν καλα το easytronic. Αν το γνωριζει κανεις απλα θελω να μου πουν αν ειναι νορμαλ σε αυτα τα κιβωτια να μβαινει πρωτη και μετα οπισθεν.. καπου διαβασα οτι εχει ενα synchro που ενεργοποιηται μονο οταν 3εκινησει το αυτοκινητο και μπει πρωτη. αν δηλαδη ξεκινησει και μπει κατευθειαν η οπισθεν το συνχρο δεν μπαινει σε λειτουργια... η κατι τετοιο τελως παντων.
          Τωρα οταν 3εκιναω και χρειαζεται να βαλω οπισθεν, βαζω πρωτη, για 1 δευτερολεπτο και μετα οπισθεν (χωρις να κουνηθει το αυτοκινητο).

          Οποιαδηποτε πληροφορια για το easytronic θα με βοηθουσε. eyxaristv.

          Κατα τα αλλα ειμαι ευχαριστημενος απο την αποδοση του αυτοκινητου με το ημιαυτοματο κιβωτιο. Στο θεμα οικονομιας καυσιμων ειδικα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • C
            citastak last edited by

            Παρε ενα τηλ στα κεντρικα και ανεφερε το προβλημα σου. Εγω -χειροκινητο κιβωτιο- ειχα καποιο προβλημα και τους ρωτησα και ηταν μια συνηθισμενη βλαβη στα κορσακια. δε χανεις να ρωτησεις και εκει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • H
              harryv last edited by

              Ioρδάνη, σε παρακαλώ δώσε λίγες περισσότερες πληροφορίες για το easytronic. Ενδιαφέρεται φίλος για το Astra σε 1.6 (βασικά η γυναίκα του θα το δουλεύει στο αυτόματο κι αυτός στο σειριακό). Σου έχει βγάλει άλλα προβλήματα (αν θεωρήσουμε αυτό που αναφέρεις πρόβλημα κι όχι ιδιαιτερότητα)? Πόσο χαμηλά γίνονται οι αλλαγές στην αυτόματη λειτουργία ? Πόσο γρήγορα στη σειριακή ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • I
                iordanis last edited by

                Ioρδάνη, σε παρακαλώ δώσε λίγες περισσότερες πληροφορίες για το easytronic. Ενδιαφέρεται φίλος για το Astra σε 1.6 (βασικά η γυναίκα του θα το δουλεύει στο αυτόματο κι αυτός στο σειριακό). Σου έχει βγάλει άλλα προβλήματα (αν θεωρήσουμε αυτό που αναφέρεις πρόβλημα κι όχι ιδιαιτερότητα)? Πόσο χαμηλά γίνονται οι αλλαγές στην αυτόματη λειτουργία ? Πόσο γρήγορα στη σειριακή ?

                Δεν ειναι προβλημα αυτο που αναφερω απλα μια απορια, αν ειναι καποιο συμπτωμα να το προλαβω. Ποτε δεν ξερεις.

                Οσο αφορα το easytronic, επειδη εχω οδηγησει πολλα αυτοματα αυτοκινητα εχω να πω τα εξης.
                -ειναι σιγουρα ενα κιβωτιο διαφορετικο απο τα κλασσικα αυτοματα. Οι αλλαγες ταχυτητων στο αυτοματο παρουσιαζουν ενα 'κομπιασμα' οπως αν ειχες μηχανικο κιβωτιο. 'Βγαζοντας' πχ δευτερα και πηγαινοντας να βαλει τριτη θα νιωσεις το 'κενο' για μισο δευτερολεπτο. Στη σειριακη λειτουργια ειναι καπως καλυτερο ειδικα αν αφηνεις το γκαζι πριν αλλαξεις ταχυτητα. (εγω δεν το κανω ποτε... το εχω συνι0ησει)

                -Στις χαμηλες ταχυτητες και σε ανηφορικους δρομους πρωσοπικη μου γνωμη ειναι οτι ειναι λιγο επικινδυνο να το εχεις στο αυτοματο αν ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ καλα το αυτοκινητο/κιβωτιο ταχυτητων. Ο λογος ειναι οτι μπορει να αλλα3ει ταχυτητα σε ανυποπτη στιγμη και το αμαξι να κανει κατι (σε ισιο δρομο) σαν το καγκουρο... ή να πατας γκαζι (σε ανηφορα) και να μην εχει δυναμη γιατι αποφασισε να κατεβασει ταχυτητα. Γενικα σε ανηφορικους δρομους και μεσα στην κινηση μονο σε σειριακη λειτουργια νιωθω ασφαλης.

                • Στην αυτοματη λειτουργια ειναι πολυ οικονομικο.. πιο οικονομικο απο μηχανικο κιβωτιο. Και αυτο δεν το λεω τυχαια. Απο τοτε που το πηρα κραταω στατιστικα με καταναλωση βενζινης και χιλιομετρα. Εχω κορσα 1400 και με 44 λιτρα βενζινη μεσα στην πολη βγαζω 600 χιλιομετρα και αν το παω μονο σε εθνικη οδος (και με γκαζια 120 με 160 την ωρα) με πηγε 710 χιλιομετρα στο ντεποζιτο (και μετα εμεινε απο βενζινη ) . ΒΕβαια το Αστρα ειναι πιο βαρυ οποτε δεν ξερω με ακριβεια τι καταναλωση θα εχεις.

                Τωρα απο θεμα ευκολιας, στην αρχη πρεπει να εξικιωθει κανεις με αυτο αλλα μολις το μαθεις ειδικα μεσα στην πολη ειναι απιστευτα ξεκουραστο.

                επισης σε αποτομα φρεναρισματα Η απο μεγαλες ταχυτητες (βλεπε φαναρια πανω σε περιφερειακο) το αυτοματο κατεβαζει ταχυτητες και βοηθαει στο φρεναρισμα.

                Το πιο βασικο.. ενα χερι ειναι ελευθερο και δεν θα σου σβησει ποτε.... αν επαιρνα Αστρα, easytronic θα το επαιρνα. Συνιστω μονο να διαβασετε καλα τις οδηγιες χρησης του κιβωτιου και μην ακους κανεναν που δεν βασιζεται σε αξιοπιστη πηγη πληροφοριων για να σου δωσει συμβουλες. Η τεχνολογια του ειναι καινουργια και θελει προσοχη.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  citastak last edited by

                  τα 600κμ στην πολη αυτονομια ειναι μεχρι να αδειασει τελειως το ρεζερβουαρ; Εγω με corsa 1.0 κανω 520-540κμ μεχρι να χτυπησει η πρώτη ρεζερβα...Μετά ξαναγεμίζω.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • I
                    iordanis last edited by

                    τα 600κμ στην πολη αυτονομια ειναι μεχρι να αδειασει τελειως το ρεζερβουαρ; Εγω με corsa 1.0 κανω 520-540κμ μεχρι να χτυπησει η πρώτη ρεζερβα...Μετά ξαναγεμίζω.

                    Αν κινουμε απο την αρχη μεχρι το τελος μεσα στην πολη , 602 εκανα και ειχε μεσα 0,3 λιτρα, οταν το γεμισα. Βασικα, ο κατασκευαστης λεει οτι περνει 44 λιτρα, και μετα απο αυτες τις διαδρομες εγω εβαλα 43,7 ή καπου εκει κοντα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • I
                      iordanis last edited by

                      υποψιν οτι το easytronic, ειδικα μεσα στην πολη σε ευθειες κραταει τις στροφες (διαλεγοντας ταχυτητες) πολυ χαμηλα. και καλο και κακο αυτο....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        michaliss last edited by

                        Ο χρήστης Iordanis έγραψε:
                        υποψιν οτι το easytronic, ειδικα μεσα στην πολη σε ευθειες κραταει τις στροφες (διαλεγοντας ταχυτητες) πολυ χαμηλα. και καλο και κακο αυτο....

                        Αυτό έχει μειονέκτημα σε ροπή-τράβηγμα (πρέπει να κατεβάσεις ταχύτητα για μια έντονη επιτάχυνση)και πλεονέκτημα σε κατανάλωση μόνο, ή επηρεάζεται και κάποιος άλλος τομέας;
                        Ρωτάω γιατί γενικά ο τρόπος οδήγησής μου στην πόλη προσομοιάζει αυτό που λέει ο Ιορδάνης, οπότε αν κάνουμε καμιά βλακεία να το ξέρουμε... Πάντως και το manual λέει πως για οικονομική οδήγηση με λιγότερες φθορές καλύτερα να κρατάς τις στροφές του αυτοκινήτου κάτω από 2000-2500, κατά το δυνατόν.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • I
                          iordanis last edited by

                          Αυτό έχει μειονέκτημα σε ροπή-τράβηγμα (πρέπει να κατεβάσεις ταχύτητα για μια έντονη επιτάχυνση)και πλεονέκτημα σε κατανάλωση μόνο, ή επηρεάζεται και κάποιος άλλος τομέας;
                          Ρωτάω γιατί γενικά ο τρόπος οδήγησής μου στην πόλη προσομοιάζει αυτό που λέει ο Ιορδάνης, οπότε αν κάνουμε καμιά βλακεία να το ξέρουμε... Πάντως και το manual λέει πως για οικονομική οδήγηση με λιγότερες φθορές καλύτερα να κρατάς τις στροφές του αυτοκινήτου κάτω από 2000-2500, κατά το δυνατόν.

                          Σιγουρα σε χαμηλοτερες στροφες εχεις λιγοτερες φθορες. Παντως το easytronic ωρες ωρες το φτανει και σε 1300 με 1500 στροφες αν ειναι ισιος ο δρομος (χωρις ανηφορα κατηφορα). Το κιβωτιο ταχυτητων δεν ξερω αν επηρεαζεται. Αν μπορει καποιος να μας διαφωτισει...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr