-
παιδια πειτε μου ποια αμαξια δινουν γκαζι απο χαμηλες στροφες;
ο ενδιαφερομενος (φιλος μου) θελει ενα 1400 κυβικα,καινουργιο, που να εχει καλο γκαζι και να ειναι σε λογικη τιμη.
πειτε μου μερικα.
ευχαριστω -
παιδια πειτε μου ποια αμαξια δινουν γκαζι απο χαμηλες στροφες;
ο ενδιαφερομενος (φιλος μου) θελει ενα 1400 κυβικα,καινουργιο, που να εχει καλο γκαζι και να ειναι σε λογικη τιμη.
πειτε μου μερικα.
ευχαριστω -
παιδια πειτε μου ποια αμαξια δινουν γκαζι απο χαμηλες στροφες;
ο ενδιαφερομενος (φιλος μου) θελει ενα 1400 κυβικα,καινουργιο, που να εχει καλο γκαζι και να ειναι σε λογικη τιμη.
πειτε μου μερικα.
ευχαριστω -
Είναι λίγο περίεργο αυτό που ρωτάς φίλε μου...τεσπα καλή απόκριση στις χαμηλές στροφές έχει ο 1,4 8v που φοράει το 206,όπως και τα 75αρια του group vag..απο την άτυπη κατηγορία των +-100 ίππων πολύ ελαστικό είναι το μοτέρ του clio κα8ώς και του 206 1,4 16ν...τα 100αρια του group vag υστερούν λίγο σε αυτόν το τομέα(βοηθάει και το μέτριο ηλεκρόγκαζο σε αυτό)
-
1400cc και...τσίτες δεν πάνε μαζί!
Ο φίλος σου θα πρέπει να το καταλάβει αυτό για να μην απογοητευτεί αργότερα ή νομίσει ότι με τόσα κυβικά θα πηγαίνει αέρα!
-
Corolla. Έχει χαμηλά τον πιο ζωντανό κινητήρα στα 1400 (από μικρομεσαία).
Επίσης άριστη απόκριση χαμηλά έχει το Accent (!). -
Corsa 1,4! Τραβάει από τις 1000σαλ.!
-
Εδώ τα 1600 είναι αργά, δεν θα είναι τα 1400?
Μην γινόμαστε παράλογοι..
-
Ο χρήστης Hamurabi έγραψε:
παιδια πειτε μου ποια αμαξια δινουν γκαζι απο χαμηλες στροφες;
ο ενδιαφερομενος (φιλος μου) θελει ενα 1400 κυβικα,καινουργιο, που να εχει καλο γκαζι και να ειναι σε λογικη τιμη.Αν αυτή είναι η μόνη του ανησυχία, τότε ας πάρει ένα οποιοδήποτε περιοδικό και ας δει τα τεχνικά χαρακτηριστικά, τα οποία είναι αντικειμενικότερα από τις γνώμες μας
Πάντως, όπως λέει κι ο kouk, μην περιμένει πολλά. Για μένα καλύτερα να επενδύσει λίγο παραπάνω και να πάει για 1600, αν το budget δεν είναι πολύ στενεμένο.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Εδώ τα 1600 είναι αργά, δεν θα είναι τα 1400?Μην γινόμαστε παράλογοι..
Σωστος...
-
[quote='opterios']
Αν αυτή είναι η μόνη του ανησυχία, τότε ας πάρει ένα οποιοδήποτε περιοδικό και ας δει τα τεχνικά χαρακτηριστικά, τα οποία είναι αντικειμενικότερα από τις γνώμες μας ;)[quote]Tί λες τώρα. Εδώ έχω διαβάσει ότι ο κινητήρας του προηγούμενου Astra 1,4 είναι ελαστικός και άλλα πολλά που είναι 100% άκυρα σε περιοδικά. Επίσης τα περιοδικά δεν έχουν μετρήσεις ρεπρίζ από 1000σαλ.
Μέσα στην πόλη θες αν είναι δυνατόν ένα αμάξι που να μπορεί να κινείται ακόμη και με το ρελαντί. Αυτό συνήθως δεν το λένε τα περιοδικά... -
Μονο ντιζελ εχει τοση δυναμη χαμηλα και λογω ροπης μπορει να ξεκινα χωρις να πατας το γκαζι.
-
Ο εργοστασιακός vag 101 πάντως αρχίζει να αποδίδει σοβαρά πάνω από τα 3000 rpm, χωρίς να σημαίνει πως έχεις πρόβλημα σε χαμηλότερες στροφές (π.χ. στην πόλη οδηγώ όπου μπορώ με κάτω από 2000 rpm χωρίς πρόβλημα). Αν θέλει κάτι ποιο δυνατό (για 1400άρι πάντα), καλό θα ήταν να κοιτάξει είτε τον 8v 75άρι (εδώ λένε πως τα πράγματα είναι ελάχιστα καλύτερα χαμηλά, αλλά χαλάνε υψηλότερα), είτε τις εκδόσεις στα ~115hp (που με το βαρελάκι έχουν κάπως βελτιωμένη απόδοση χαμηλά), είτε κάποιον άλλο κατασκευαστή.
Πάντως με τα βάρη και τις προτεραιότητες του σχεδιασμό των superminis δε νομίζω να βρει κάτι πολύ διαφορετικό. Οι περισσότερες διαφορές είναι σε θέματα αίσθησης παρά απόδοσης. -
Η Hayabusa (γλιτώνεις και 100cc)...
Ρόλο σε αυτά τα κυβικά παίζει μόνο η κλιμάκωση του κιβωτίου.
Πάρε σβάρνα τις 1ες, 2ες, 3ες και δες ποιες είναι οι πιο κοντές. -
Οι διαφορές μεταξύ των κινητήρων μπορεί να είναι πολύ μεγάλες.
Οδήγησα σε test drive το Ibiza 101 και ο κινητήρας έδινε από τις 3500. Πιο χαμηλά απλά υπήρχε-αν θες να κάνεις ένα 'πέταγμα' μέσα στην πόλη με χαμηλές στροφές όμως απλά δεν ανταποκρίνεται. Το ακριβώς αντίθετο είναι το Corsa. Χαμηλά είναι άψογο, μετά τις 5500 όμως πέφτει πολύ.
Το κιβώτιο παίζει επίσης μεγάλο ρόλο!Σε αυτόν τον τομέα πάντως έχω την εντύπωση πως οι Ιάπωνες παραδοσιακά κυριαρχούν!
-
ρε παιδια τι μου λετε οτι με 1400 κυβικα δεν θα πεταει το αμαξι; το ξερω αυτο,εννοειται.
η ερωτηση μου ειναι ποια 1400αρια αμαξια ανταποκρινονται πολυ καλα απτις χαμηλες στροφες! δε μπορει να μην υπαρχουν;
ας πουμε ηξερα οτι το κορολα λειτουργει ετσι. -
Opel Astra 1.3 CDTi GTC γκάζι απο τις 1.000 rpm
-
Ο χρήστης diperr έγραψε:
Ρόλο σε αυτά τα κυβικά παίζει μόνο η κλιμάκωση του κιβωτίου.
Πάρε σβάρνα τις 1ες, 2ες, 3ες και δες ποιες είναι οι πιο κοντές.Ακριβώς αυτό είναι σε συνδυασμό με τα λιγότερα κιλά.
Διαφορές περίπου 5-10 ίππων κατά του, ένα γενικά κοντό σασμάν μπορεί να τις ισοσκελίσει ακόμα και να κάνει τη διαφορά υπέρ του
-
Στα μικρα 1.4 που εψαξα(206,Clio,Corsa,Fiesta,Swift) την καλυτερη ροπη και πιο χαμηλα εχει ο 90αρης 16V της Peugeot στο 206.
Στις ρεπριζ ειναι πρωτο μαζι με το Corsa σε ολες τις ταχυτητες.Με μικρη διαφορα ακολουθει το Clio.
Τυπικο παραδειγμα για τις σχεσεις στο κιβωτιο.Suzuki Swift.92 ιπποι,τελικη ιδια με τα υπολοιπα,0-100 πολυ καλο,αλλα στις ρεπριζ τεραστια διαφορα λογω μακριων σχεσεων
1400cc με τσιτες απο χαμηλες στροφες