-
Περα απο οτι λεγεται για την προαιωνια μαχη μεταξυ ΜακΛαρεν και Φερραρι με ολιγη απο Ρενω (οπως λεμε ολιγη απο γιουβετσι), η ειδηση τοσο του αγωνα αυτου οσο και γενικοτερα της χρονιας συμφωνα με τη γνωμη μου ειναι η καταντια της Γουϊλιαμς. Τοσο που σε συνδυασμο με το διαζυγιο με τη BMW και τη μεγαλη χαμενη ευκαιρια, να φαινεται πλεον ορατο το ενδεχομενο να ακολουθησει τα χναρια της Τυρελλ, της Λοτους και της Μπραμπαμ.
Δυστυχως με λογικη αγγλικης βιοτεχνιας δεν φαινεται να υπαρχει μελλον και αυτοκινητοβιομηχανια που θα την κανει παραρτημα στο στυλ ΜακΛαρεν-Μερσεντες δε φαινεται στον οριζοντα.Εσεις τι λετε θα ξανανεβει στην κορυφη;
-
Περα απο οτι λεγεται για την προαιωνια μαχη μεταξυ ΜακΛαρεν και Φερραρι με ολιγη απο Ρενω (οπως λεμε ολιγη απο γιουβετσι), η ειδηση τοσο του αγωνα αυτου οσο και γενικοτερα της χρονιας συμφωνα με τη γνωμη μου ειναι η καταντια της Γουϊλιαμς. Τοσο που σε συνδυασμο με το διαζυγιο με τη BMW και τη μεγαλη χαμενη ευκαιρια, να φαινεται πλεον ορατο το ενδεχομενο να ακολουθησει τα χναρια της Τυρελλ, της Λοτους και της Μπραμπαμ.
Δυστυχως με λογικη αγγλικης βιοτεχνιας δεν φαινεται να υπαρχει μελλον και αυτοκινητοβιομηχανια που θα την κανει παραρτημα στο στυλ ΜακΛαρεν-Μερσεντες δε φαινεται στον οριζοντα.Εσεις τι λετε θα ξανανεβει στην κορυφη;
-
Περα απο οτι λεγεται για την προαιωνια μαχη μεταξυ ΜακΛαρεν και Φερραρι με ολιγη απο Ρενω (οπως λεμε ολιγη απο γιουβετσι), η ειδηση τοσο του αγωνα αυτου οσο και γενικοτερα της χρονιας συμφωνα με τη γνωμη μου ειναι η καταντια της Γουϊλιαμς. Τοσο που σε συνδυασμο με το διαζυγιο με τη BMW και τη μεγαλη χαμενη ευκαιρια, να φαινεται πλεον ορατο το ενδεχομενο να ακολουθησει τα χναρια της Τυρελλ, της Λοτους και της Μπραμπαμ.
Δυστυχως με λογικη αγγλικης βιοτεχνιας δεν φαινεται να υπαρχει μελλον και αυτοκινητοβιομηχανια που θα την κανει παραρτημα στο στυλ ΜακΛαρεν-Μερσεντες δε φαινεται στον οριζοντα.Εσεις τι λετε θα ξανανεβει στην κορυφη;
-
Ποτέ δεν μπορείς να αποκλείσεις κάτι, αλλά οι πιο πολλές πιθανότητες ΑΥΤΗ τη στιγμή για τη Γουίλιαμς, είναι να παραπαίει στο μέλλον, ειδικά τώρα που σχεδόν όλοι οι μεγάλοι κατασκευαστές μηχανών επίσης κατασκευάζουν και το αμάξωμά τους.
-
AN καταφέρει να κρατήσει χορηγους και διαφημίσεις με 'ΚΑΛΑ/πλούσια' συμβόλαια έχει όλες τις δυνατότητες να ξανανέβει στη κορυφη.
-
Όπως είπε και ο Alexander, με το δρόμο που έχει πάρει η F1, αν δεν αποφασίσουν να συνεργαστούν πιο στενά με έναν κατασκευαστή κινητήρων, μάλλον θα μείνουν στα χαμηλά. Μόλις φύγει ο Head πάντως, θεωρώ πολύ πιθανό να πωληθεί η ομάδα σε αυτοκινητοβιομηχανία. Ήδη κυκλοφορούν αρκετές φήμες.
-
Δυστυχώς τα σύγχρονα στάνταρντς της F1 προμηνύουν δύσκολους καιρούς για την ιστορική ομάδα...Από τη στιγμή που μπήκαν σοβαρά στο κόλπο οι καρεκλοκένταυροι των μεγάλων βιομηχανιών, τα πράγματα είναι δύσκολα για αγνές ιδιωτικές προσπάθειες..Ίσως με κάποια σταθερή συνεργασία κατασκευαστή που θα σεβαστεί την ιστορία και τη σημασία της ύπαρξης ομάδων σαν την Williams τα πράγματα να μην φανούν μοιραία..Μακάρι η συνεργασία με την Cosworth να φέρει αποτελέσματα έγκαιρα..
-
Άν συνεχίσει η φόρμουλα 1 και έχει την προβολή των τελευταίων ετών τότε και οι τελευταίες μεγάλες εταιρίες ίσως μπούνε στη μάχη και την εξαγοράσουν . Αλλοιώς πιθανότατα θα κυμαίνεται αρχικά σε μέτριο επίπεδο και λογικά σε λίγο διάστημα θα σβήσει
-
Ή του ύψους ή του βάθους είναι οι επιλογές της ψηφοφορίας. Ή κορυφή ή πάτος; Εγώ πιστεύω ότι θα βρίσκεται περίπου εκεί που είναι φέτος, το οποίο δεν είναι μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας, αλλά κάτι κάπως ικανοποιητικότερο.
-
Συγνωμην opterios αλλα εχουμε εντελως διαφορετικη αποψη για τη Γουϊλιαμς. Μια ομαδα με 7 ΠΠΟ, 9 ΠΠΚ, πανω απο 100 νικες και πολς και δεν ειναι η φετινη χρονια μεταξυ φθορας και αφθαρσιας;;;;; Που ανεβηκαν στο ποντιουμ και κανανε λες και πηραν το πρωταθλημα;
Τα γκρουπς που αυτη τη στιγμη ειναι εκτος F1 ειναι οι GM, VAG, PSA και Ford. Ακομα και αν θελησει καποια απο τις εταιριες αυτες να μπει στο χωρο, πιστευετε οτι θα διαλεξει τη Williams για οχημα;
Υπαρχουν 3 βασικες παραμετροι.- ΠΟΤΕ των ποτων ο Σερ Φρανκ δε θα δεχτει να πουληθει το ονομα του, αρα θα πρεπει την εταιρια να τη λενε (φερ'ειπειν) Williams-Audi. Αρα αν καποιος θα θελει να λεγεται σκετο 'Audi' δε θα την προτιμησει.
- Η κακη συνεργασια με την BMW ειναι κατι που δε θα ξεχαστει ευκολα. Και ακομα δυσκολοτερα θα ξεχαστουν τα ξεκατινιασματα της φετινης σεζον.
- Το πλεονεκτημα της Williams προς το παρον ειναι η πειρα της, η τεχνογνωσια και η σοβαρη ομαδα. Αν συνεχιστουν τα εντος πιστας χάλια τους ομως, ποιον θα μπορεσουν να πεισουν, οτι ειναι καλυτερα να συνεργαστουνε απο το να στησουν μια νεα ομαδα οπως τη θελουν;
-
Μα δε διαφωνώ με αυτά που λες. Εγώ απλώς ζήτησα μια ακόμια πιο ενδιάμεση επιλογή στην ψηφοφορία. Αν έχουμε διαφορετική άποψη, καλώς, αλλά δε σημαίνει ότι σου επιτρέπει και να περιορίζεις τις πιθανές απαντήσεις
Φυσικά δεν τρέχει τίποτα, αλίμονο. Σιγά το ζήτημα για να το κάνουμε θέμα. Απλώς δικαιολογώ το λόγο που δεν ψηφίζω, αφού καμιά από τις απαντήσεις δε με καλύπτει
-
Πες τι αλλη απαντηση θες και τη βαζω
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Τα γκρουπς που αυτη τη στιγμη ειναι εκτος F1 ειναι οι GM, VAG, PSA και Ford. Ακομα και αν θελησει καποια απο τις εταιριες αυτες να μπει στο χωρο, πιστευετε οτι θα διαλεξει τη Williams για οχημα;
Γιατί όχι?Ειδικά οι VAG, PSA νομίζω ότι μπορούν και ίσως θέλουν αλλά φοβούνται μόνες τους . Η εμπειρία της williams είναι ίσως το απαραίτητο συμπλήρωμα. Από τις άλλες δύο η μεν GM έχει πολλά οικονομικά προβλήματα και η δεύτερη το δοκίμασε και απέτυχε.
- ΠΟΤΕ των ποτων ο Σερ Φρανκ δε θα δεχτει να πουληθει το ονομα του, αρα θα πρεπει την εταιρια να τη λενε (φερ'ειπειν) Williams-Audi. Αρα αν καποιος θα θελει να λεγεται σκετο 'Audi' δε θα την προτιμησει.
Μην το λές . Άν μπει το παλόυκι στον κ@λ@ όλα και όλοι αλλάζουν . Επίσης δεν είναι απαραίτητο κάποια εταιρεία να θέλει την αποκλειστικότητα στο όνομα γιατί πιθανή αποτυχία δεν θα έχει εξήλαστήριο θύμα
- Η κακη συνεργασια με την BMW ειναι κατι που δε θα ξεχαστει ευκολα. Και ακομα δυσκολοτερα θα ξεχαστουν τα ξεκατινιασματα της φετινης σεζον.
Όλα ξεχνιούνται όταν παρακμάζεις και έλθει 'ζεστό ' χρήμα και μια μεγάλη εταιρία για υποστήριξη και κατασκευή κινητήρων.
- Το πλεονεκτημα της Williams προς το παρον ειναι η πειρα της, η τεχνογνωσια και η σοβαρη ομαδα. Αν συνεχιστουν τα εντος πιστας χάλια τους ομως, ποιον θα μπορεσουν να πεισουν, οτι ειναι καλυτερα να συνεργαστουνε απο το να στησουν μια νεα ομαδα οπως τη θελουν;
Η τέχνη δεν ξεχνιέται εύκολα . Και η renault δεν ξεκίνησε από το μηδέν αλλά πήρε την benetton.
-
Η πιθανότητα η Williams να πάψει να είναι πολύ μεγάλη ομάδα στην F1 είναι αντίστοιχη με την πιθανότητα η γη να πάψει να περιστρέφεται.
Καλώς ή κακώς σήμερα στην Φ1 έχουμε 3 ιστορικούς συλλόγους (αν το μετατρέψουμε ολίγον σε ποδόσφαιρο). Αυτοί είναι η Ferrari, ΜcLaren και Williams (σε αλφαβητική σειρά παρακαλώ).
Του χρόνου η Williams εξασφάλισε την συνεργασία της με την Cosworth (λέγεμε Ford) και είναι βέβαιο ότι ο V8 κινητήρας των Αμερικάνων δεν θα είναι της πλάκας καθώς αν κάποιος έχει εμπειρία στη συγκεκριμένη διάταξη αυτοί είναι οι μηχανικοί πέρα από τον Ατλαντικό. Οπότε φόβος για την εταιρεία να μείνει χωρίς κινητήρα της προκοπής δεν υπήρχει για την ώρα.
Μεγάλες περιόδους ξηρασίας είδαν πολλές ομάδες με αποκορύφωμα την Ferrari (16 χρόνια μεταξύ τίτλων). Παρόλα αυτά το όνομα τους είναι αρκετό για να εξασφαλίσουν και σπόνσορες αλλά και το απαραίτητο χρήμα οπότε δεν είναι επαρκής η συνθήκη των αποτυχημένων season για τις συγκεκριμένες εταιρίες για να οδηγηθούν σε εξαφάνιση.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες έρχονται κερδίζουν και απέρχονται (δείτε παραδείγματα όπως Honda, Renault παλαιότερα, Porsche κλπ. κλπ.). Η μόνη εταιρεία που παρόλο που είναι αυτοκινητοβιομηχανία έχει ταυτίσει την ύπαρξη της με την Φ1 δηλαδή Φερράρι.
Το μόνο γεγονός που με φοβίζει και πιθανά να αποβεί μοιραίο για τις McLaren και Williams είναι τι θα γίνει όταν οι ιδρυτές τους αποσυρθούν από την ενεργό δράση. Πάντως ο Sir Frank παρόλο που έχει πάνω από δεκαετία στο αναπηρικό δεν φαίνεται να υποκύπτει εύκολα όσο δε για τον Ron Dennis μάλλον θα τον φάμε στη μάπα (με την καλή έννοια ) για καμιά 20αριά έτη..... Για την Φερράρι το πρόβλημα έχει λυθεί πρακτικά καθώς την μεγαλύτερη και πιο λαμπρή της πορεία την έκανε μετά το τέλος του Enzo....
Αυτά.....
-
Θα συμφωνήσω σχεδόν σε όλα με τον christos.dimou εκτός βέβαια από το τελευταίο, καθώς ο Ron Dennis δεν είναι ο ιδρυτής της McLaren. Άρα και ή McLaren έχει περάσει το στάδιο που αναφέρεις.
-
Δεν ειναι η 1η φορα που ερχεται σε αυτην τη θεση η Williams...Οι Supertec k Mecachrome δεν ειναι καλυτεροι απο τους Cosworth...Καταλαβατε οτι μιλαω για 98-99-00(Supertec με καπακι BMW)..Σιγουρα θα ειναι πισω αλλα κανεις δεν ξερει τι θα γινει στο μελλον..
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Θα συμφωνήσω σχεδόν σε όλα με τον christos.dimou εκτός βέβαια από το τελευταίο, καθώς ο Ron Dennis δεν είναι ο ιδρυτής της McLaren. Άρα και ή McLaren έχει περάσει το στάδιο που αναφέρεις.Ο Ron Dennis βρέθηκε στην McLaren όταν η Marlboro επίτυχε την συγχώνευση της McLaren με την Project Four για να δημιουργήσει την McLaren International. Αυτά συνέβεισαν το 1980 Φθινόπωρο και πριν ξεκινήσει η σεζόν του 1981 ο Ron βρέθηκε επικεφαλής του group. Εκεί ο Dennis πίθει τον Mansour Ojjeh και επέρχεται η συνεργασία με την TAG (το άλλο πρόσωπο της Porsche που δεν ήθελε να ρισκάρει μία είσοδο στην Φ1).
Υπό αυτό το σκεπτικό ο Ron είναι ο ιδρυτής της σύγχρονης McLaren χωρίς βέβαια να ξεχνάμε ότι η εταιρεία είναι στην Φ1 από το 1964. Κατά τα άλλα έχεις απόλυτο δίκαιο..... λαθάκι....
-
Ο χρήστης Bruce έγραψε:
εφαγε τον μεγαλυτερο οδηγο ολων των εποχων (και αυτων που θα ερθουν) και για ορισμενους σαν εμενα ειναι απλα ΑΣΥΓΧΩΡΗΤΟ.Εννοεις τοτε που εδιωξε τον πρωταθλητη Damon Hill?
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
εφαγε τον μεγαλυτερο οδηγο ολων των εποχων (και αυτων που θα ερθουν) και για ορισμενους σαν εμενα ειναι απλα ΑΣΥΓΧΩΡΗΤΟ.
Εννοεις τοτε που εδιωξε τον πρωταθλητη Damon Hill?
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Η πιθανότητα η Williams να πάψει να είναι πολύ μεγάλη ομάδα στην F1 είναι αντίστοιχη με την πιθανότητα η γη να πάψει να περιστρέφεται.Καλώς ή κακώς σήμερα στην Φ1 έχουμε 3 ιστορικούς συλλόγους (αν το μετατρέψουμε ολίγον σε ποδόσφαιρο). Αυτοί είναι η Ferrari, ΜcLaren και Williams (σε αλφαβητική σειρά παρακαλώ).(1)
Του χρόνου η Williams εξασφάλισε την συνεργασία της με την Cosworth (λέγεμε Ford)(2) και είναι βέβαιο ότι ο V8 κινητήρας των Αμερικάνων δεν θα είναι της πλάκας καθώς αν κάποιος έχει εμπειρία στη συγκεκριμένη διάταξη αυτοί είναι οι μηχανικοί πέρα από τον Ατλαντικό. Οπότε φόβος για την εταιρεία να μείνει χωρίς κινητήρα της προκοπής δεν υπήρχει για την ώρα.
Μεγάλες περιόδους ξηρασίας είδαν πολλές ομάδες με αποκορύφωμα την Ferrari (16 χρόνια μεταξύ τίτλων). Παρόλα αυτά το όνομα τους είναι αρκετό για να εξασφαλίσουν και σπόνσορες αλλά και το απαραίτητο χρήμα οπότε δεν είναι επαρκής η συνθήκη των αποτυχημένων season για τις συγκεκριμένες εταιρίες για να οδηγηθούν σε εξαφάνιση.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες έρχονται κερδίζουν και απέρχονται (δείτε παραδείγματα όπως Honda, Renault παλαιότερα, Porsche κλπ. κλπ.). Η μόνη εταιρεία που παρόλο που είναι αυτοκινητοβιομηχανία έχει ταυτίσει την ύπαρξη της με την Φ1 δηλαδή Φερράρι.
Το μόνο γεγονός που με φοβίζει και πιθανά να αποβεί μοιραίο για τις McLaren και Williams είναι τι θα γίνει όταν οι ιδρυτές τους αποσυρθούν από την ενεργό δράση. Πάντως ο Sir Frank παρόλο που έχει πάνω από δεκαετία στο αναπηρικό δεν φαίνεται να υποκύπτει εύκολα όσο δε για τον Ron Dennis μάλλον θα τον φάμε στη μάπα (με την καλή έννοια ) για καμιά 20αριά έτη..... Για την Φερράρι το πρόβλημα έχει λυθεί πρακτικά καθώς την μεγαλύτερη και πιο λαμπρή της πορεία την έκανε μετά το τέλος του Enzo....
Αυτά.....
-
Τουλαχιστον οι 2 απο τις 3 ομαδες που αναφερεις ηταν (κατα τη γνωμη μου) σε παρα πολυ μεγαλο κομματι της ιστοριας της Φ1, μικροτερο μεγεθος απο τη μεγαλη Λοτους του σπουδαιοτερου (παλι κατ'εμε) ανθρωπου στην ιστορια του αθληματος. H αποτυχια ερχεται απο εκει που δεν την περιμενεις. Το 88 με Χοντα κινητηρα και τον Παγκοσμιο Πρωταθλητη στις ταξεις της ολα εδειχναν οτι ειχε ξεπερασει την κριση απο το θανατο του Τσαπμαν, αλλα η πραξη εδειξε το αντιθετο. Απετυχε και το ρισκο με τη Λαμποργκινι και το αδιανοητο μεχρι τοτε (Φ1 χωρις τη Λοτους) εγινε.
-
Οχι λεγε με Φορντ. Λεγε με Κοσγουερθ. Σκετο.
-
ΑΝΤΙΟ WILLIAMS