-
Καλημέρα σας,
ζητώ εκ των πρωτέρων συγνώμη αν έχει ανοιχθεί παρεμφερές θέμα.Εδώ και πολύ καιρό προσανατολίζομαι ώστε να δοκιμάσω το φτωχό γιαπωνεζάκι μου σε συνθήκες πίστας (trackdays), να σας γνωρίσω και από κοντά.
Αλλά αυτό μου με εμποδίζει είναι η φθορά που θα προκληθεί στο αμάξι με 'ήπιους' φυσικά γύρους (διότι δεν το έχω ξανακάνει).
Στα μαθήματα που είχα κάνει με τον Ιαβέρη είχε πεί ότι η καταπόνηση που δέχεται το αμάξωμα και συνολικά όλο το αμάξι είναι τεράστια, προχθές διάβασα σε ένα άρθρο ότι η φθορά που δημιουργείτε σε ένα καινούριο αμάξι είναι ίση με την φθορά 2 χρόνων για κανονική χρήση.Σε ένα αυτοκίνητο 15 χρόνων, τι συμβαίνει;
Θέλω να μου πείτε την γνώμη σας, δεν τα λυπάσται;Δεν αναφέρομαι τόσο πολύ στα λάστιχα, μιας και η προϋπόθεση για μένα είναι να πάρω μια τετράδα σιδερένιες ζάντες με λάστιχα για χρήση στην πίστα.
-
Καλημέρα σας,
ζητώ εκ των πρωτέρων συγνώμη αν έχει ανοιχθεί παρεμφερές θέμα.Εδώ και πολύ καιρό προσανατολίζομαι ώστε να δοκιμάσω το φτωχό γιαπωνεζάκι μου σε συνθήκες πίστας (trackdays), να σας γνωρίσω και από κοντά.
Αλλά αυτό μου με εμποδίζει είναι η φθορά που θα προκληθεί στο αμάξι με 'ήπιους' φυσικά γύρους (διότι δεν το έχω ξανακάνει).
Στα μαθήματα που είχα κάνει με τον Ιαβέρη είχε πεί ότι η καταπόνηση που δέχεται το αμάξωμα και συνολικά όλο το αμάξι είναι τεράστια, προχθές διάβασα σε ένα άρθρο ότι η φθορά που δημιουργείτε σε ένα καινούριο αμάξι είναι ίση με την φθορά 2 χρόνων για κανονική χρήση.Σε ένα αυτοκίνητο 15 χρόνων, τι συμβαίνει;
Θέλω να μου πείτε την γνώμη σας, δεν τα λυπάσται;Δεν αναφέρομαι τόσο πολύ στα λάστιχα, μιας και η προϋπόθεση για μένα είναι να πάρω μια τετράδα σιδερένιες ζάντες με λάστιχα για χρήση στην πίστα.
-
Καλημέρα σας,
ζητώ εκ των πρωτέρων συγνώμη αν έχει ανοιχθεί παρεμφερές θέμα.Εδώ και πολύ καιρό προσανατολίζομαι ώστε να δοκιμάσω το φτωχό γιαπωνεζάκι μου σε συνθήκες πίστας (trackdays), να σας γνωρίσω και από κοντά.
Αλλά αυτό μου με εμποδίζει είναι η φθορά που θα προκληθεί στο αμάξι με 'ήπιους' φυσικά γύρους (διότι δεν το έχω ξανακάνει).
Στα μαθήματα που είχα κάνει με τον Ιαβέρη είχε πεί ότι η καταπόνηση που δέχεται το αμάξωμα και συνολικά όλο το αμάξι είναι τεράστια, προχθές διάβασα σε ένα άρθρο ότι η φθορά που δημιουργείτε σε ένα καινούριο αμάξι είναι ίση με την φθορά 2 χρόνων για κανονική χρήση.Σε ένα αυτοκίνητο 15 χρόνων, τι συμβαίνει;
Θέλω να μου πείτε την γνώμη σας, δεν τα λυπάσται;Δεν αναφέρομαι τόσο πολύ στα λάστιχα, μιας και η προϋπόθεση για μένα είναι να πάρω μια τετράδα σιδερένιες ζάντες με λάστιχα για χρήση στην πίστα.
-
Τό δικό μου αυτοκίνητο είναι είκοσι χρονών,πάει καί βόλτες,πάει καί πίστες.
Εκτός από φρένα/λάστιχα,πού φαίνεται ότι τρώει η πίστα,σέ κινητήρα/κιβώτιο/ανάρτηση δέν έχω δεί κάποια ζημιά μέχρι στιγμής.Στό πλαίσιο του αυτοκινήτου έχω παρατηρήσει μία 'πλαστελινοποίηση' γιά τήν οποία όμως δέν είμαι σίγουρος άν προήρθε από τήν πίστα.Συγκεκριμένα,οι κολώνες τών εμπρός θυρών έχουν μία ελαστική κίνηση όταν ανοίγω τις πόρτες τέρμα,καί μία μετώπη πού σκίστηκε.
Αλλά χωρίς να είμαι σίγουρος γιά τόν λόγο.
Μπορεί να ήταν έτσι από χρόνια (περισσότερο γιά τήν μετώπη) καί να τά ανακάλυψα πρόσφατα. -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Στό πλαίσιο του αυτοκινήτου έχω παρατηρήσει μία 'πλαστελινοποίηση'...για 'κλουβί' το συζητάς ακόμα?
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Στό πλαίσιο του αυτοκινήτου έχω παρατηρήσει μία 'πλαστελινοποίηση'...
για 'κλουβί' το συζητάς ακόμα?
Αν βρώ κάτι τέτοιο θα τό 'χτυπήσω'.
-
Ο χρήστης Dracumel έγραψε:
Αλλά αυτό μου με εμποδίζει είναι η φθορά που θα προκληθεί στο αμάξι με 'ήπιους' φυσικά γύρους (διότι δεν το έχω ξανακάνει).
.Νά συμπληρώσω,ότι,οι γύροι μου στήν πίστα δέν είναι καί τόσο ήπιοι,ενώ καί η οδήγησή μου δέν μπορεί να χαρακτηριστεί καί σάν ομαλή μέ λίγες κινήσεις.
Καί πολλά 'στραμπουλίγματα' έχω,καί πολλές εξόδους είχα. -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Στό πλαίσιο του αυτοκινήτου έχω παρατηρήσει μία 'πλαστελινοποίηση'...
για 'κλουβί' το συζητάς ακόμα?
Αν βρώ κάτι τέτοιο θα τό 'χτυπήσω'.
Θα βρεις για το αυτοκίνητό σου ή θα πρέπει να καταφύγεις σε πατέντα;
-
Πόσο επικίνδυνο (από πλευράς καταπόνησης) πιστεύετε ότι είναι να έχεις καλοστημένο αμάξι με ελαστικά ημισλίκ για χρήση σε πίστα αλλά να μην υπάρχει ούτε καν μπάρα θόλων εμπρός? Σε ένα μπροσθοκίνητο 'Κορεατάκι' που είχα πριν από χρόνια είχα καταφέρει να ραγίσω το ταμπλώ ακριβώς στη μέση, κατά το διαμήκη άξονα του αυτ/του.....
-
Aυτό θα πεί ακαμψία πλαισίου!
-
Ο χρήστης Dracumel έγραψε:
προχθές διάβασα σε ένα άρθρο ότι η φθορά που δημιουργείτε σε ένα καινούριο αμάξι είναι ίση με την φθορά 2 χρόνων για κανονική χρήση.Μάλλον αυτός που το έγραψε δεν είχε πάει ποτέ στην πίστα και ζήλευε . Έχουμε και λέμε: το δικό μου είναι μοντέλο 2002, άρα 3 χρόνια. Έχει μπει στην πίστα 3 φορές, άρα άλλα 6 χρόνια στην καμπούρα του. Σύνολο 9 χρόνια. Καλά στέκει για τέτοια ηλικία
-
δεν ξέρω κάτα πόσο ζήλευε, ο συγκεκριμένος αρθρογράφος που τυγχάνει να είναι και οδηγός αγώνων σε ξένο πρωτάθλημα χρησιμοποιώντας ένα subaru impreza!!!
(άμα βρώ το άρθρο θα γράψω την διεύθυνση)...Πάντως όλο και πιο μακριά είμαι από την ιδέα...
-
Και είπε ότι μια μέρα στην πιστα = με 3 χρονια χρήσης στον δρόμο?
Μήπως ήταν τυπογραφικό λάθος?
Ξέρω Elise που είναι 600 χρόνον τότε....
Και έχουν κάνει only 2-3 liftingΠάντως σε όλα ta αμάξιa,, θέλει extra προσοχή.
Πριν και μετά την πιστα έλεγχο στα ΠAΝΤΑ.Ορμά και βάλε μας photos
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Στό πλαίσιο του αυτοκινήτου έχω παρατηρήσει μία 'πλαστελινοποίηση'...
για 'κλουβί' το συζητάς ακόμα?
Αν βρώ κάτι τέτοιο θα τό 'χτυπήσω'.
Θα βρεις για το αυτοκίνητό σου ή θα πρέπει να καταφύγεις σε πατέντα;
Πιθανό καί τό πρώτο,αλλά πιθανότερο τό δεύτερο.
Θά δείξει η πορεία. -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Στό πλαίσιο του αυτοκινήτου έχω παρατηρήσει μία 'πλαστελινοποίηση'...
για 'κλουβί' το συζητάς ακόμα?
Αν βρώ κάτι τέτοιο θα τό 'χτυπήσω'.
Θα βρεις για το αυτοκίνητό σου ή θα πρέπει να καταφύγεις σε πατέντα;
Πιθανό καί τό πρώτο,αλλά πιθανότερο τό δεύτερο.
Θά δείξει η πορεία.Αν ισχύει όντως ο τρόπος υπολογισμού της ηλικίας που αναφέρθηκε παραπάνω, τότε το δικό σου αυτοκίνητο έχει αποκτήσει μουσειακή αξία. Πήγαινέ το για έκθεμα
-
Πάω αμέσως στήν ΦΙΛΠΑ!!!
-
Ο χρήστης Dracumel έγραψε:
Καλημέρα σας,
ζητώ εκ των πρωτέρων συγνώμη αν έχει ανοιχθεί παρεμφερές θέμα.Εδώ και πολύ καιρό προσανατολίζομαι ώστε να δοκιμάσω το φτωχό γιαπωνεζάκι μου σε συνθήκες πίστας (trackdays), να σας γνωρίσω και από κοντά.
Αλλά αυτό μου με εμποδίζει είναι η φθορά που θα προκληθεί στο αμάξι με 'ήπιους' φυσικά γύρους (διότι δεν το έχω ξανακάνει).
Στα μαθήματα που είχα κάνει με τον Ιαβέρη είχε πεί ότι η καταπόνηση που δέχεται το αμάξωμα και συνολικά όλο το αμάξι είναι τεράστια, προχθές διάβασα σε ένα άρθρο ότι η φθορά που δημιουργείτε σε ένα καινούριο αμάξι είναι ίση με την φθορά 2 χρόνων για κανονική χρήση.Σε ένα αυτοκίνητο 15 χρόνων, τι συμβαίνει;
Θέλω να μου πείτε την γνώμη σας, δεν τα λυπάσται;Δεν αναφέρομαι τόσο πολύ στα λάστιχα, μιας και η προϋπόθεση για μένα είναι να πάρω μια τετράδα σιδερένιες ζάντες με λάστιχα για χρήση στην πίστα.
Πες σε αυτους που εγραψαν το αρθρο δηλαδη καποιος που το ξεσκιζει εκτος πιστας τα χρονια ανεβαινουν κανονικα;Ακομα ενα evo 6 πιστευει οτι το ταλαιπωρει η πιστα ή η κινηση των μεγαλων πολεων;
-
Το έχουμε ξανασυζητήσει το θέμα.
Πιστεύω ότι με προσοχή και όχι υπερβολές (κυρίως με το σαζμάν και την υπερθέρμανση του κινητήρα) δεν υπάρχει κάτι οιυσιαστικό, απτό.
Σκόπιμο είναι να μπαίνουμε με καινούργιο και καλό λιπαντικό μέσα και να αποφεύγουμε τα τολμηρά κατεβάσματα, ακόμα και αν αυτό μας στοιχίσει σε χρόνους, αφού σε ένα καθημερινό αυτοκίνητο δεν προβλέπεται τέτοιο σενάριο χρήσης στην σχεδίασή του.
Επίσης μπορούμε να αποφεύγουμε τα κερμπς, δεν υπάρχει λόγος να τα πατάμε. Πρέπει να αποφεύγουμε την υπερθέρμανση του κινητήρα (εδώ βοηθάει ένα θερμόμετρο λαδιού). Τα σημερινά πλαίσια είναι αρκετά στιβαρά, δεν νομίζω ότι έχουν να φοβηθούν τίποτα.Φρένα, λάστιχα και διάφορα άλλα αναλώσιμα, δεν πειράζουν, για φάγωμα είναι!!!
Επίσης τριγμοί στο μέλλον δεν νομίζω να επέλθουν, αφού οι φορτίσεις που επιβάλλονται δεν είναι κρουστικές (είπαμε, αποφεύγουμε τα κέρμπς, αν και από την στιγμή που ο τροχός έχει ελαστικό, δεν μπορούμε να μιλάμε για κρουστικό φορτίο, αλλά δεν πειράζει), αλλά αρκετά προοδευτικές (εξαρτάται από την ανάρτηση). Καθε εξωτερική διέγερση προκαλεί και διαφορετική ταλάντωση - απόκριση στο πλαίσιο και τα παρελκόμενά του. Πιστεύω (χωρίς να ξέρω) ότι οι πρώτες φορτίσεις παράγουν 'ακίνδυνες' σχετικά (για τα πλαστικά) ταλαντώσεις - αποκρίσεις στο πλαίσιο. Έτσι νομίζω.
-
Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
Επίσης μπορούμε να αποφεύγουμε τα κερμπς, δεν υπάρχει λόγος να τα πατάμε.Δώστε μεγάλη σημασία σ' αυτό. Εάν τα πατάτε, σε μια μόνο μέρα τα λάστιχα σας θα είναι για πέταμα.
-
Έτσι κι αλλιώς τα λάστιχά μας είναι για πέταμα μέσα σε μια μέρα, όταν αυτή είναι στην πίστα
Φθορά αυτοκινήτου σε χρήση πίστας