Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φθορά αυτοκινήτου σε χρήση πίστας
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Φθορά αυτοκινήτου σε χρήση πίστας
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    15
    32
    41
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dracumel last edited by

      Καλημέρα σας,
      ζητώ εκ των πρωτέρων συγνώμη αν έχει ανοιχθεί παρεμφερές θέμα.

      Εδώ και πολύ καιρό προσανατολίζομαι ώστε να δοκιμάσω το φτωχό γιαπωνεζάκι μου σε συνθήκες πίστας (trackdays), να σας γνωρίσω και από κοντά.
      Αλλά αυτό μου με εμποδίζει είναι η φθορά που θα προκληθεί στο αμάξι με 'ήπιους' φυσικά γύρους (διότι δεν το έχω ξανακάνει).
      Στα μαθήματα που είχα κάνει με τον Ιαβέρη είχε πεί ότι η καταπόνηση που δέχεται το αμάξωμα και συνολικά όλο το αμάξι είναι τεράστια, προχθές διάβασα σε ένα άρθρο ότι η φθορά που δημιουργείτε σε ένα καινούριο αμάξι είναι ίση με την φθορά 2 χρόνων για κανονική χρήση.

      Σε ένα αυτοκίνητο 15 χρόνων, τι συμβαίνει;
      Θέλω να μου πείτε την γνώμη σας, δεν τα λυπάσται;

      Δεν αναφέρομαι τόσο πολύ στα λάστιχα, μιας και η προϋπόθεση για μένα είναι να πάρω μια τετράδα σιδερένιες ζάντες με λάστιχα για χρήση στην πίστα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        dracumel last edited by

        Καλημέρα σας,
        ζητώ εκ των πρωτέρων συγνώμη αν έχει ανοιχθεί παρεμφερές θέμα.

        Εδώ και πολύ καιρό προσανατολίζομαι ώστε να δοκιμάσω το φτωχό γιαπωνεζάκι μου σε συνθήκες πίστας (trackdays), να σας γνωρίσω και από κοντά.
        Αλλά αυτό μου με εμποδίζει είναι η φθορά που θα προκληθεί στο αμάξι με 'ήπιους' φυσικά γύρους (διότι δεν το έχω ξανακάνει).
        Στα μαθήματα που είχα κάνει με τον Ιαβέρη είχε πεί ότι η καταπόνηση που δέχεται το αμάξωμα και συνολικά όλο το αμάξι είναι τεράστια, προχθές διάβασα σε ένα άρθρο ότι η φθορά που δημιουργείτε σε ένα καινούριο αμάξι είναι ίση με την φθορά 2 χρόνων για κανονική χρήση.

        Σε ένα αυτοκίνητο 15 χρόνων, τι συμβαίνει;
        Θέλω να μου πείτε την γνώμη σας, δεν τα λυπάσται;

        Δεν αναφέρομαι τόσο πολύ στα λάστιχα, μιας και η προϋπόθεση για μένα είναι να πάρω μια τετράδα σιδερένιες ζάντες με λάστιχα για χρήση στην πίστα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dracumel last edited by

          Καλημέρα σας,
          ζητώ εκ των πρωτέρων συγνώμη αν έχει ανοιχθεί παρεμφερές θέμα.

          Εδώ και πολύ καιρό προσανατολίζομαι ώστε να δοκιμάσω το φτωχό γιαπωνεζάκι μου σε συνθήκες πίστας (trackdays), να σας γνωρίσω και από κοντά.
          Αλλά αυτό μου με εμποδίζει είναι η φθορά που θα προκληθεί στο αμάξι με 'ήπιους' φυσικά γύρους (διότι δεν το έχω ξανακάνει).
          Στα μαθήματα που είχα κάνει με τον Ιαβέρη είχε πεί ότι η καταπόνηση που δέχεται το αμάξωμα και συνολικά όλο το αμάξι είναι τεράστια, προχθές διάβασα σε ένα άρθρο ότι η φθορά που δημιουργείτε σε ένα καινούριο αμάξι είναι ίση με την φθορά 2 χρόνων για κανονική χρήση.

          Σε ένα αυτοκίνητο 15 χρόνων, τι συμβαίνει;
          Θέλω να μου πείτε την γνώμη σας, δεν τα λυπάσται;

          Δεν αναφέρομαι τόσο πολύ στα λάστιχα, μιας και η προϋπόθεση για μένα είναι να πάρω μια τετράδα σιδερένιες ζάντες με λάστιχα για χρήση στην πίστα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • H
            hunter last edited by

            Τό δικό μου αυτοκίνητο είναι είκοσι χρονών,πάει καί βόλτες,πάει καί πίστες.
            Εκτός από φρένα/λάστιχα,πού φαίνεται ότι τρώει η πίστα,σέ κινητήρα/κιβώτιο/ανάρτηση δέν έχω δεί κάποια ζημιά μέχρι στιγμής.

            Στό πλαίσιο του αυτοκινήτου έχω παρατηρήσει μία 'πλαστελινοποίηση' γιά τήν οποία όμως δέν είμαι σίγουρος άν προήρθε από τήν πίστα.Συγκεκριμένα,οι κολώνες τών εμπρός θυρών έχουν μία ελαστική κίνηση όταν ανοίγω τις πόρτες τέρμα,καί μία μετώπη πού σκίστηκε.
            Αλλά χωρίς να είμαι σίγουρος γιά τόν λόγο.
            Μπορεί να ήταν έτσι από χρόνια (περισσότερο γιά τήν μετώπη) καί να τά ανακάλυψα πρόσφατα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • K
              krusenstern last edited by

              Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
              Στό πλαίσιο του αυτοκινήτου έχω παρατηρήσει μία 'πλαστελινοποίηση'...

              για 'κλουβί' το συζητάς ακόμα?

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • H
                hunter last edited by

                Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                Στό πλαίσιο του αυτοκινήτου έχω παρατηρήσει μία 'πλαστελινοποίηση'...

                για 'κλουβί' το συζητάς ακόμα?

                Αν βρώ κάτι τέτοιο θα τό 'χτυπήσω'.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • H
                  hunter last edited by

                  Ο χρήστης Dracumel έγραψε:
                  Αλλά αυτό μου με εμποδίζει είναι η φθορά που θα προκληθεί στο αμάξι με 'ήπιους' φυσικά γύρους (διότι δεν το έχω ξανακάνει).
                  .

                  Νά συμπληρώσω,ότι,οι γύροι μου στήν πίστα δέν είναι καί τόσο ήπιοι,ενώ καί η οδήγησή μου δέν μπορεί να χαρακτηριστεί καί σάν ομαλή μέ λίγες κινήσεις.
                  Καί πολλά 'στραμπουλίγματα' έχω,καί πολλές εξόδους είχα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • C
                    charmak66 last edited by

                    Ο χρήστης HUNTER έγραψε:

                    Στό πλαίσιο του αυτοκινήτου έχω παρατηρήσει μία 'πλαστελινοποίηση'...

                    για 'κλουβί' το συζητάς ακόμα?

                    Αν βρώ κάτι τέτοιο θα τό 'χτυπήσω'.

                    Θα βρεις για το αυτοκίνητό σου ή θα πρέπει να καταφύγεις σε πατέντα;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • N
                      nidosan last edited by

                      Πόσο επικίνδυνο (από πλευράς καταπόνησης) πιστεύετε ότι είναι να έχεις καλοστημένο αμάξι με ελαστικά ημισλίκ για χρήση σε πίστα αλλά να μην υπάρχει ούτε καν μπάρα θόλων εμπρός? Σε ένα μπροσθοκίνητο 'Κορεατάκι' που είχα πριν από χρόνια είχα καταφέρει να ραγίσω το ταμπλώ ακριβώς στη μέση, κατά το διαμήκη άξονα του αυτ/του.....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • S
                        silencer51 last edited by

                        Aυτό θα πεί ακαμψία πλαισίου!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • D
                          dimsabas last edited by

                          Ο χρήστης Dracumel έγραψε:
                          προχθές διάβασα σε ένα άρθρο ότι η φθορά που δημιουργείτε σε ένα καινούριο αμάξι είναι ίση με την φθορά 2 χρόνων για κανονική χρήση.

                          Μάλλον αυτός που το έγραψε δεν είχε πάει ποτέ στην πίστα και ζήλευε . Έχουμε και λέμε: το δικό μου είναι μοντέλο 2002, άρα 3 χρόνια. Έχει μπει στην πίστα 3 φορές, άρα άλλα 6 χρόνια στην καμπούρα του. Σύνολο 9 χρόνια. Καλά στέκει για τέτοια ηλικία

                          https://cartalk.gr/

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • D
                            dracumel last edited by

                            δεν ξέρω κάτα πόσο ζήλευε, ο συγκεκριμένος αρθρογράφος που τυγχάνει να είναι και οδηγός αγώνων σε ξένο πρωτάθλημα χρησιμοποιώντας ένα subaru impreza!!!
                            (άμα βρώ το άρθρο θα γράψω την διεύθυνση)...

                            Πάντως όλο και πιο μακριά είμαι από την ιδέα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • L
                              lotusnick last edited by

                              Και είπε ότι μια μέρα στην πιστα = με 3 χρονια χρήσης στον δρόμο?

                              Μήπως ήταν τυπογραφικό λάθος?

                              Ξέρω Elise που είναι 600 χρόνον τότε....
                              Και έχουν κάνει only 2-3 lifting

                              Πάντως σε όλα ta αμάξιa,, θέλει extra προσοχή.
                              Πριν και μετά την πιστα έλεγχο στα ΠAΝΤΑ.

                              Ορμά και βάλε μας photos

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • H
                                hunter last edited by

                                Ο χρήστης charmak66 έγραψε:

                                Στό πλαίσιο του αυτοκινήτου έχω παρατηρήσει μία 'πλαστελινοποίηση'...

                                για 'κλουβί' το συζητάς ακόμα?

                                Αν βρώ κάτι τέτοιο θα τό 'χτυπήσω'.

                                Θα βρεις για το αυτοκίνητό σου ή θα πρέπει να καταφύγεις σε πατέντα;

                                Πιθανό καί τό πρώτο,αλλά πιθανότερο τό δεύτερο.
                                Θά δείξει η πορεία.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • D
                                  dimsabas last edited by

                                  Ο χρήστης HUNTER έγραψε:

                                  Στό πλαίσιο του αυτοκινήτου έχω παρατηρήσει μία 'πλαστελινοποίηση'...

                                  για 'κλουβί' το συζητάς ακόμα?

                                  Αν βρώ κάτι τέτοιο θα τό 'χτυπήσω'.

                                  Θα βρεις για το αυτοκίνητό σου ή θα πρέπει να καταφύγεις σε πατέντα;

                                  Πιθανό καί τό πρώτο,αλλά πιθανότερο τό δεύτερο.
                                  Θά δείξει η πορεία.

                                  Αν ισχύει όντως ο τρόπος υπολογισμού της ηλικίας που αναφέρθηκε παραπάνω, τότε το δικό σου αυτοκίνητο έχει αποκτήσει μουσειακή αξία. Πήγαινέ το για έκθεμα

                                  https://cartalk.gr/

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • H
                                    hunter last edited by

                                    Πάω αμέσως στήν ΦΙΛΠΑ!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • J
                                      japanpower last edited by

                                      Ο χρήστης Dracumel έγραψε:
                                      Καλημέρα σας,
                                      ζητώ εκ των πρωτέρων συγνώμη αν έχει ανοιχθεί παρεμφερές θέμα.

                                      Εδώ και πολύ καιρό προσανατολίζομαι ώστε να δοκιμάσω το φτωχό γιαπωνεζάκι μου σε συνθήκες πίστας (trackdays), να σας γνωρίσω και από κοντά.
                                      Αλλά αυτό μου με εμποδίζει είναι η φθορά που θα προκληθεί στο αμάξι με 'ήπιους' φυσικά γύρους (διότι δεν το έχω ξανακάνει).
                                      Στα μαθήματα που είχα κάνει με τον Ιαβέρη είχε πεί ότι η καταπόνηση που δέχεται το αμάξωμα και συνολικά όλο το αμάξι είναι τεράστια, προχθές διάβασα σε ένα άρθρο ότι η φθορά που δημιουργείτε σε ένα καινούριο αμάξι είναι ίση με την φθορά 2 χρόνων για κανονική χρήση.

                                      Σε ένα αυτοκίνητο 15 χρόνων, τι συμβαίνει;
                                      Θέλω να μου πείτε την γνώμη σας, δεν τα λυπάσται;

                                      Δεν αναφέρομαι τόσο πολύ στα λάστιχα, μιας και η προϋπόθεση για μένα είναι να πάρω μια τετράδα σιδερένιες ζάντες με λάστιχα για χρήση στην πίστα.

                                      Πες σε αυτους που εγραψαν το αρθρο δηλαδη καποιος που το ξεσκιζει εκτος πιστας τα χρονια ανεβαινουν κανονικα;Ακομα ενα evo 6 πιστευει οτι το ταλαιπωρει η πιστα ή η κινηση των μεγαλων πολεων;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Το έχουμε ξανασυζητήσει το θέμα.

                                        Πιστεύω ότι με προσοχή και όχι υπερβολές (κυρίως με το σαζμάν και την υπερθέρμανση του κινητήρα) δεν υπάρχει κάτι οιυσιαστικό, απτό.

                                        Σκόπιμο είναι να μπαίνουμε με καινούργιο και καλό λιπαντικό μέσα και να αποφεύγουμε τα τολμηρά κατεβάσματα, ακόμα και αν αυτό μας στοιχίσει σε χρόνους, αφού σε ένα καθημερινό αυτοκίνητο δεν προβλέπεται τέτοιο σενάριο χρήσης στην σχεδίασή του.
                                        Επίσης μπορούμε να αποφεύγουμε τα κερμπς, δεν υπάρχει λόγος να τα πατάμε. Πρέπει να αποφεύγουμε την υπερθέρμανση του κινητήρα (εδώ βοηθάει ένα θερμόμετρο λαδιού). Τα σημερινά πλαίσια είναι αρκετά στιβαρά, δεν νομίζω ότι έχουν να φοβηθούν τίποτα.

                                        Φρένα, λάστιχα και διάφορα άλλα αναλώσιμα, δεν πειράζουν, για φάγωμα είναι!!!

                                        Επίσης τριγμοί στο μέλλον δεν νομίζω να επέλθουν, αφού οι φορτίσεις που επιβάλλονται δεν είναι κρουστικές (είπαμε, αποφεύγουμε τα κέρμπς, αν και από την στιγμή που ο τροχός έχει ελαστικό, δεν μπορούμε να μιλάμε για κρουστικό φορτίο, αλλά δεν πειράζει), αλλά αρκετά προοδευτικές (εξαρτάται από την ανάρτηση). Καθε εξωτερική διέγερση προκαλεί και διαφορετική ταλάντωση - απόκριση στο πλαίσιο και τα παρελκόμενά του. Πιστεύω (χωρίς να ξέρω) ότι οι πρώτες φορτίσεις παράγουν 'ακίνδυνες' σχετικά (για τα πλαστικά) ταλαντώσεις - αποκρίσεις στο πλαίσιο. Έτσι νομίζω.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          leonp last edited by

                                          Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
                                          Επίσης μπορούμε να αποφεύγουμε τα κερμπς, δεν υπάρχει λόγος να τα πατάμε.

                                          Δώστε μεγάλη σημασία σ' αυτό. Εάν τα πατάτε, σε μια μόνο μέρα τα λάστιχα σας θα είναι για πέταμα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • D
                                            dimsabas last edited by

                                            Έτσι κι αλλιώς τα λάστιχά μας είναι για πέταμα μέσα σε μια μέρα, όταν αυτή είναι στην πίστα

                                            https://cartalk.gr/

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr