Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Lancia K coupe 2L T 1998 Aγοραστηκε!
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Lancia K coupe 2L T 1998 Aγοραστηκε!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    20
    56
    19
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      ldriver last edited by

      Eκ μερους φιλου θα ηθελα την βοηθεια σας.Και τα δυο αυτοκινητα ειναι σε αψογη κατασταση και στα ιδια χιλιομετρα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        ldriver last edited by

        Eκ μερους φιλου θα ηθελα την βοηθεια σας.Και τα δυο αυτοκινητα ειναι σε αψογη κατασταση και στα ιδια χιλιομετρα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          ldriver last edited by

          Eκ μερους φιλου θα ηθελα την βοηθεια σας.Και τα δυο αυτοκινητα ειναι σε αψογη κατασταση και στα ιδια χιλιομετρα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            petran last edited by

            εψαξα λιγο, αλλα βρηκα πως ειναι ενα Κ κουπε

            http://www.allcarpictures.com/pictures/lancia/kappa-coupe/lancia-kappa-coupe-002.jpg
            http://www.allcarpictures.com/pictures/lancia/kappa-coupe/lancia-kappa-coupe-005.jpg
            http://www.allcarpictures.com/pictures/lancia/kappa-coupe/lancia-kappa-coupe-013.jpg

            ψηφιζω μερσεντα αναμεσα στα δυο

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              krusenstern last edited by

              Lancia.-
              Εμφανισιακά, προτιμώ την σεντάν Kappa ωστόσο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                petran last edited by

                οντως η σενταν ειναι αρκετα πιο ωραια.
                ομως η clk ειναι πιο ωραια

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  krusenstern last edited by

                  Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
                  οντως η σενταν ειναι αρκετα πιο ωραια.
                  ομως η clk ειναι πιο ωραια

                  τι ωραίο έχει το... ταξί ρε Πέτρο???

                  επιπλέον η Κάππα είναι πραγματικό αυτοκίνητο, πραγματική Λάντσια. Τα τεστ της εποχής της και οι γνώμες των κατόχων αυτό λένε: χαίρεσαι να το οδηγείς.

                  Η merc. τι προσφέρει στον οδηγό της πέρα από πουλ-μουρ-οδηγάω-αστέρι-στη μπάντα-ρε-ντακότες-όλοι???

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    petran last edited by

                    τωρα ρωτησες τον ανθρωπο...
                    και το δικο μου εκτος απο μενα μονο σε ταξι το εχω δει..
                    τι να πει αυτο ομως? οτι δεν ειναι καλο? απλα μην το παρεις κιτρινο

                    και τα 2 (merc-lancia) ειναι μεγαλα κουπε. (lancia ποσο μεγαλο?)
                    υποκειμενικα το clk μου κανει περισσοτερο στην αισθητικη μου.
                    ισως να ειχα και το κεφαλι μου πιο ησυχο, αν και η αληθεια ειναι πως δεν εχω ιδεα πως κραταει η Κ στον χρονο.. εχω ομως ιδεα πως κρατανε αλλα ιταλικα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
                      εψαξα λιγο, αλλα βρηκα πως ειναι ενα Κ κουπε

                      http://www.allcarpictures.com/pictures/lancia/kappa-coupe/lancia-kappa-coupe-002.jpg
                      http://www.allcarpictures.com/pictures/lancia/kappa-coupe/lancia-kappa-coupe-005.jpg
                      http://www.allcarpictures.com/pictures/lancia/kappa-coupe/lancia-kappa-coupe-013.jpg

                      ψηφιζω μερσεντα αναμεσα στα δυο

                      Για να πω την αληθεια τετοιο μοντελο δεν εχω δει στο δρομο.Αν θελει κατι διαφορετικο ο φιλος σου ας παρει Κ .

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nicknt last edited by

                        Έχω δει την Κ, είναι όμορφη και πολύ γρήγορη, αλλά υστερεί πάρα πολύ σε διαχρονικότητα εν συγκρίσει με την CLK, η οποία χωρίς να είναι ιδιαίτερα κομψή, εν τούτοις αρέσει σε πολύ κόσμο ακόμη και σήμερα- και μάλιστα ορισμένοι την προτιμούν από το τωρινό μοντέλο! Με τα 193 άλογα μάλιστα τα πράγματα είναι λίγο πιο ενδιαφέροντα.
                        Αν ήταν λοιπόν να αγοράσω μοντέλο '98, αναμφίβολα θα επέλεγα αυτό που στέκεται καλύτερα σήμερα. Δυστυχώς, παρά τη συμπάθεια που τρέφω στην Κ, είναι ένα σχετικά άγνωστο μοντέλο και επειδή σταμάτησε να παράγεται νωρίτερα από τη λήξη της παραγωγής της CLK φαίνεται πιο ξεπερασμένη.
                        Βέβαια, υποθέτω πως η Κ είναι σαφώς πιο φθηνή, και ίσως εκεί εν τέλει παίζεται το παιχνίδι- με την προϋπόθεση βέβαια πως η διαφορά στην τιμή είναι αρκετά μεγάλη...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • elteo
                          elteo last edited by

                          ...η Κ κουπέ είναι λιγάκι...

                          CLK και από μένα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            adis4gr last edited by

                            πρωτη φορα το βλεπω αυτο το αμαξι!
                            σαν στυλ μαλλον η μερσεντες ειναι πιο μουρατη,αλλα ο θεμος αναστασιαδης ειχε χαρακτηρισει τον κινητηρα της καπα τουρμπο 'ηλεκτρικη καταιγιδα'....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              popol-ros last edited by

                              clk.......... αν εξαιρεσεις το τιμονι της απο εκει και μετα προκειται για ενα εξαιρετικο αυτοκινητο.........

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                sado last edited by

                                Αν θέλει να είναι ένα με το πλήθος να πάρει την clk Αν θέλει να ξεχωρίζει και του αρέσουν και τα φφφφφφφφφφφτττττττττττττςςςςςς να πάρει την Ιταλίδα που είναι και πιο ωραία και πιο μουράτη.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lkar last edited by

                                  Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                                  clk.......... αν εξαιρεσεις το τιμονι της απο εκει και μετα προκειται για ενα εξαιρετικο αυτοκινητο.........

                                  σε τι;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • X
                                    xaeemmee last edited by

                                    Στο ίδιο δίλημμα βρίσκομαι κι εγώ..περίπου υπολογίζω μέχρι την άνοιξη 2006 να δώσω το κλιο και να πάρω είτε μεταχειρισμένη clk είτε μεταχειρισμένη spider.Το μόνο πρόβλημα με την μερσεντές είναι ότι δεν έχω γνωστό μηχανικό και φοβάμαι μήπως ο πωλητής(ιδιώτης ή αντιπροσωπεία) ''ασελγήσει''πάνω μου
                                    Στην περίπτωση γενικά που δεν έχεις μηχανικό μεγάλυτερη σιγουριά δίνει η αντιπροσωπεία,τι λετε;Μηχανικός από άλλη μάρκα μπορεί να βοηθήσει ή θέλει εξειδίκευση το πράγμα;Πάντως προσωπικά τα έχω βαρεθεί όλα τα καινούρια και στις τιμές που δίνονται και πιστεύω ότι με λίγη υπομονή και τύχη τα μεταχειρισμένα αξίζουν,ειδικά ακριβότερα μοντέλα.Μπορείς να βρεις πραγματικές ευκαιρίες.Πάντως και μόνο στην ιδέα ότι θα δώσω 20000 και θα ξαναγοράσω ένα μικρό,μικρομεσαίο..με πιάνει ανατριχίλα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      popol-ros last edited by

                                      Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                      clk.......... αν εξαιρεσεις το τιμονι της απο εκει και μετα προκειται για ενα εξαιρετικο αυτοκινητο.........

                                      σε τι;

                                      σε τι??? χχχχμμμμμμ
                                      πρωτα απο ολα μιλαμε για εναν πολυ καλο κινητηρα με πολη καλη αποδοση και μια απιστευτη καμπυλη ροπης που συνδιαζεται αψογα με ενα κοντο κιβωτιο(ασχετα αν ο επιλογεας δεν ειναι και οτι καλυτερο κυκλοφορει). δεν μενεις ποτε ξεκρεμαστος απο δυναμη.......
                                      δευτερον : τα φρενα , μπορει να εχουν μια μικρη νεκρικη διαδρομη αλλα απο εκει και μετα ειναι προοδευτικα και δυνατα.
                                      τριτον: εσωτερικο , εργονομια σε υψηλα επιπεδα (πλην του μοχλοδιακοπτη για τις χιλιες δυο δουλιες στο αριστερο σου χερι) και φυσικα απιστευτη ποιοτητα κατασκευης και προσοχης στη λεπτομερια
                                      τεταρτον : μακραν απο τα πιο ανετα ταξιδια που μπορει καποιος να κανει. αθορυβο και σταθεροτατο χαρη στην πολυ καλη και μελετημενη αεροδυναμικη
                                      πεμπτον : ασφαλεια σε περιπτωση συγκρουσης : Α Α
                                      η οδικη του συμπεριφορα δεν ειναι κατι το ουαου αλλα ενταξει δεν το παιρνει καποιος για να οργωνει τα βουνα, και επαναλαμβανω : αν δεν ειχε το συγκεκριμενο τιμονι (ατερμονως κοχλιας, τρελη διαμετρο, μηδενικη αισθηση, τρελη ασαφεια) θα επερνε και αριστα....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lkar last edited by

                                        Ο χρήστης popol@ros έγραψε:

                                        η οδικη του συμπεριφορα δεν ειναι κατι το ουαου αλλα ενταξει δεν το παιρνει καποιος για να οργωνει τα βουνα, και επαναλαμβανω : αν δεν ειχε το συγκεκριμενο τιμονι (ατερμονως κοχλιας, τρελη διαμετρο, μηδενικη αισθηση, τρελη ασαφεια) θα επερνε και αριστα....

                                        βαρέθηκα όταν την οδήγησα έκανα αμάν να βγω, για τέτοια αναισθησία

                                        ο κινητήρας δεν ήταν τίποτα το ιδιαίτερο, ένας ακόμα υπερτροφοδοτούμενος κοντά στα 200 άλογα που μετά 'ψόφησε' στα 163.

                                        Μετά κατάλαβα γιατί οι ταρίφες με Μercedes παίζουν συνέχεια με το τιμόνι γύρω από την ευθεία

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          popol-ros last edited by

                                          δεν συμφωνω για τον κινητηρα..........192 αλογα και 28,5 κιλα ροπη , ολα αυτα μαζι ομοιομορφα κατανεμημενα σε ολο το φασμα των στροφων δεν βρισκεις ευκολα σε κινητηρα........ (το μονο κακο του ειναι οτι ειναι τραχυς σε λειτουργεια , αν και μεσα στην καμπινα δεν το καταλαβαινεις)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            ldriver last edited by

                                            Οδηγηθηκαν και τα δυο. Απο θεμα εσωτερικων θορυβων και στη μερτσεντε και στη λαντσα σκουζουν τα δερματινα στις επαφες με τα καθισματα.Η ταζερα στην μερσε ακουγεται σε μεγαλες λακουβες.Οσον αφορα επιδοσεις...... καπα με αριστα 10. Πύραυλος ,την εκκινησαμε και μας ρουφηξε!Η μερσεντες αξιοπρεπεστατα αλλα υπαρχει ελλειψη νευρικοτητας και χροιας .Βεβαια η εικονα της μερτσε χαλαει λογο αυτοματου.Μη μιλησουμε για στροφες........

                                            Ιδιοι χωροι αλλα η θεση συνοδηγου στην μερτσε πιο ανετη.

                                            Μελανο σημειο στην Κ.......το σημα της

                                            Ας ειχε η Κ μπροστα το αστερι

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr