-
Δεν ειναι μυστικο.Οδηγωντας αποφευγοντας να πατάς το φρένο μπορεις να γλυτωσεις βενζίνες καθως και φθορές που έχεις από τα σταματήματα.Προσωπικά κοντεύω να καταργήσω το φρένο στα ταξίδια
Εκει που θελω την γνώμη σας εχει να κανει με τα πλην αυτης της τακτικης.
Τα πλην αυτης τακτικης ειναι:
Περισσότερα χλμ!(αμελητέα ποσότητα;)Η οδηγηση με λιγότερο φρένο ενιότε απαιτεί μεγαλύτερες τροχιές.Μεγαλύτερες διαδρομες=ταχύτερες φθορες σε λαστιχα και κινητηρα.
Φθορές στα σινεμπλόκ,αναρτήσεις κτλ από τα μεγαλύτερα g.
-
Δεν ειναι μυστικο.Οδηγωντας αποφευγοντας να πατάς το φρένο μπορεις να γλυτωσεις βενζίνες καθως και φθορές που έχεις από τα σταματήματα.Προσωπικά κοντεύω να καταργήσω το φρένο στα ταξίδια
Εκει που θελω την γνώμη σας εχει να κανει με τα πλην αυτης της τακτικης.
Τα πλην αυτης τακτικης ειναι:
Περισσότερα χλμ!(αμελητέα ποσότητα;)Η οδηγηση με λιγότερο φρένο ενιότε απαιτεί μεγαλύτερες τροχιές.Μεγαλύτερες διαδρομες=ταχύτερες φθορες σε λαστιχα και κινητηρα.
Φθορές στα σινεμπλόκ,αναρτήσεις κτλ από τα μεγαλύτερα g.
-
Δεν ειναι μυστικο.Οδηγωντας αποφευγοντας να πατάς το φρένο μπορεις να γλυτωσεις βενζίνες καθως και φθορές που έχεις από τα σταματήματα.Προσωπικά κοντεύω να καταργήσω το φρένο στα ταξίδια
Εκει που θελω την γνώμη σας εχει να κανει με τα πλην αυτης της τακτικης.
Τα πλην αυτης τακτικης ειναι:
Περισσότερα χλμ!(αμελητέα ποσότητα;)Η οδηγηση με λιγότερο φρένο ενιότε απαιτεί μεγαλύτερες τροχιές.Μεγαλύτερες διαδρομες=ταχύτερες φθορες σε λαστιχα και κινητηρα.
Φθορές στα σινεμπλόκ,αναρτήσεις κτλ από τα μεγαλύτερα g.
-
Για να διαπιστώσεις πόσο φρένο πατάς κοίταξε τα χιλιόμετρα που κρατάνε τα τακάκια των φρένων. Στο σιβίκ μου (1995) βγάζουν 80-100.000 χλμ. Φίλος μου με παρόμοιο (1994) βγάζει 15-19.000 χλμ. και συνέχεια παραπονιέται για μεγάλη κατανάλωση βενζίνης. Δεν οδηγά ιδιαίτερα γρήγορα αλλά άτσαλα.
-
tiger μην ψαχνεις αρνητικα
εμενα καποιες φορες μου κανουνε νοημα στο δρομο οτι 'τα stop δεν δουλευουνε'
αυτο ειναι το μονο αρνητικο που εχω βρει εγωβεβαια αμα χρειαστει να πεσεις στα φρενα για οποιοδηποτε λογο, μην διστασεις να το κανεις επ'ουδενι
δηλαδη εννοω μην πας να συνηθησεις να καταργησεις το φρενο παντελως! -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Για να διαπιστώσεις πόσο φρένο πατάς κοίταξε τα χιλιόμετρα που κρατάνε τα τακάκια των φρένων. Στο σιβίκ μου (1995) βγάζουν 80-100.000 χλμ.Είσαι το ίνδαλμα μου
Πανω απο 50.000 δεν ξερω αν εχω βγαλει ποτε,αλλα αποφευγω τα πολυ σκληρα τακάκια.PetRaN εννοείται ότι τα χρησιμοποιώ οταν χρειάζεται, ειδικά σε διαδρομές που δεν ξέρω αναπόφευκτα θα πατήσω περισσότερο φρένο.
-
Εγώ να προσθέσω μόνο ότι το να οδηγάς χρησιμοποιώντας λίγο φρένο και διατηρλοντας την φόρα του αυτοκινήτου δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο.Θέλει λίγο προπόνηση αλλά εκεί που θέλει φρένο δεν κάνουμε τσιγκουνιά.
-
Επίσης πολλές φορές βλέπουμε τον μπροστινό μας να κόβει λίγο ταχύτητα και νομίζουμε οτι θα χρειαστεί να πατήσουμε φρένο, ενώ τελικά μπορούμε να το αποφύγουμε. Πάντα περιμένω λίγο πριν πατήσω και εγώ φρένο σε τέτοιες περιπτώσεις. Λίγη προσοχή βέβαια να βλέπουμε πιό μπροστά τι γίνεται, να ξέρουμε και πίσω μας τι γίνεται, να μην το παρακάνουμε γενικώς.
-
Ο χρήστης georgex έγραψε:
Επίσης πολλές φορές βλέπουμε τον μπροστινό μας να κόβει λίγο ταχύτητα και νομίζουμε οτι θα χρειαστεί να πατήσουμε φρένο, ενώ τελικά μπορούμε να το αποφύγουμε. Πάντα περιμένω λίγο πριν πατήσω και εγώ φρένο σε τέτοιες περιπτώσεις. Λίγη προσοχή βέβαια να βλέπουμε πιό μπροστά τι γίνεται, να ξέρουμε και πίσω μας τι γίνεται, να μην το παρακάνουμε γενικώς.Πρεπει να κρατας μεγαλη αποσταση γιατι μπορει να βλεπει κατι που εσυ δεν μπορεις να δεις ή απλα να φοβαται τις στροφες(μου εχουν τυχει μερικοι τετοιοι τις τελευταιες μερες,τι καντηλι επεσε
).
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
εμενα καποιες φορες μου κανουνε νοημα στο δρομο οτι 'τα stop δεν δουλευουνε'
αυτο ειναι το μονο αρνητικο που εχω βρει εγωΧο χο
Εγώ καμμιά φορά πατάω απαλά το φρένο ίσα ίσα για να ανάψουν τα φώτα, ενώ φρενάρω κατά 95% με τον κινητήρα.
-
Κι εγώ συνήθως αγγίζω το φρένο απλά και μόνο για να ανάψουν τα στοπ ώστε να είναι σε εγρήγορση και ο πίσω μου (πάντα σε ταξίδι ή σε κάποιο γρήγορο δρόμο, αλλιώς δεν έχει νόημα). Κατά τα άλλα, κι εγώ προτιμώ να φρενάρω με τον κινητήρα, όχι όμως και κατά τη διάρκεια κατεβάσματος. Εκεί δίνω και λίγο γκάζι σχεδόν πάντα πια.
-
Ο χρήστης avel έγραψε:
εμενα καποιες φορες μου κανουνε νοημα στο δρομο οτι 'τα stop δεν δουλευουνε'
αυτο ειναι το μονο αρνητικο που εχω βρει εγωΧο χο
Εγώ καμμιά φορά πατάω απαλά το φρένο ίσα ίσα για να ανάψουν τα φώτα, ενώ φρενάρω κατά 95% με τον κινητήρα.
Αυτό νομίζω οτι είναι το καλύτερο
Ειναι καλό να 'ενημερώνονται' οι πίσω οδηγοί οτι τα αυτοκίνητα μπροστά τους επιβραδύνουν.
-
Παρατήρησα πρόσφατα στην Εθνική, σε μέρα σχετικά υψηλής κίνησης (Σάββατο πρωι) ότι μπορείς να κινηθείς πολύ πιο ομαλά στη δεξιά ή τη μεσαία λωρίδα (χωρίς άσκοπες επιταχύνσεις-φρεναρίσματα) αρκεί να βλέπεις λίγο μακριά (δηλ. εάν πρόκειται να μειώσεις ταχύτητα για οποιοδήποτε λόγο). Και βέβαια η ταχύτητα σου θα είναι πρακτικά ίδια με τους 'βιαστικούς' της αριστερής (είπαμε: σχετικά πυκνή κίνηση)
-
Ο χρήστης svlach έγραψε:
Παρατήρησα πρόσφατα στην Εθνική, σε μέρα σχετικά υψηλής κίνησης (Σάββατο πρωι) ότι μπορείς να κινηθείς πολύ πιο ομαλά στη δεξιά ή τη μεσαία λωρίδα (χωρίς άσκοπες επιταχύνσεις-φρεναρίσματα) αρκεί να βλέπεις λίγο μακριά (δηλ. εάν πρόκειται να μειώσεις ταχύτητα για οποιοδήποτε λόγο). Και βέβαια η ταχύτητα σου θα είναι πρακτικά ίδια με τους 'βιαστικούς' της αριστερής (είπαμε: σχετικά πυκνή κίνηση)Αυτό γίνεται συχνά και στην Α.Ο. τις ώρες που λείπουν τα φορτηγά ή τα πρωινά στην περιφερειακή Υμηττού. Εκεί μπορείς να κινηθείς αρκετά γρήγορα και σταθερά, χωρίς άσκοπες επιταχύνσεις - επιβραδύνσεις και στη δεξιά.
-
Οδηγώντας με αυτό το τρόπο μπορείς να επιτύχεις απίστευτες τιμές κατανάλωσης πηγαίνοντας παράλληλα με σβέλτους ρυθμούς Γενικά η οδήγηση με προοπτική ταλαιπωρεί λιγότερο τόσο το αυτοκίνητο όσο και τους επιβάτες. Χώρια που αν μπεις σε αυτό το τρυπάκι βρίσκεις νόημα στην οδήγηση ακόμα και σε πιο χαλαρούς ρυθμούς (ειδικά αν έχεις και κανά trip computer).
Χαμηλότερη κατανάλωση με λιγοτερο φρενάρισμα