Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Χαμηλότερη κατανάλωση με λιγοτερο φρενάρισμα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Χαμηλότερη κατανάλωση με λιγοτερο φρενάρισμα
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    12
    14
    17
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tiger last edited by

      Δεν ειναι μυστικο.Οδηγωντας αποφευγοντας να πατάς το φρένο μπορεις να γλυτωσεις βενζίνες καθως και φθορές που έχεις από τα σταματήματα.Προσωπικά κοντεύω να καταργήσω το φρένο στα ταξίδια

      Εκει που θελω την γνώμη σας εχει να κανει με τα πλην αυτης της τακτικης.

      Τα πλην αυτης τακτικης ειναι:

      Περισσότερα χλμ!(αμελητέα ποσότητα;)Η οδηγηση με λιγότερο φρένο ενιότε απαιτεί μεγαλύτερες τροχιές.Μεγαλύτερες διαδρομες=ταχύτερες φθορες σε λαστιχα και κινητηρα.

      Φθορές στα σινεμπλόκ,αναρτήσεις κτλ από τα μεγαλύτερα g.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • T
        tiger last edited by

        Δεν ειναι μυστικο.Οδηγωντας αποφευγοντας να πατάς το φρένο μπορεις να γλυτωσεις βενζίνες καθως και φθορές που έχεις από τα σταματήματα.Προσωπικά κοντεύω να καταργήσω το φρένο στα ταξίδια

        Εκει που θελω την γνώμη σας εχει να κανει με τα πλην αυτης της τακτικης.

        Τα πλην αυτης τακτικης ειναι:

        Περισσότερα χλμ!(αμελητέα ποσότητα;)Η οδηγηση με λιγότερο φρένο ενιότε απαιτεί μεγαλύτερες τροχιές.Μεγαλύτερες διαδρομες=ταχύτερες φθορες σε λαστιχα και κινητηρα.

        Φθορές στα σινεμπλόκ,αναρτήσεις κτλ από τα μεγαλύτερα g.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tiger last edited by

          Δεν ειναι μυστικο.Οδηγωντας αποφευγοντας να πατάς το φρένο μπορεις να γλυτωσεις βενζίνες καθως και φθορές που έχεις από τα σταματήματα.Προσωπικά κοντεύω να καταργήσω το φρένο στα ταξίδια

          Εκει που θελω την γνώμη σας εχει να κανει με τα πλην αυτης της τακτικης.

          Τα πλην αυτης τακτικης ειναι:

          Περισσότερα χλμ!(αμελητέα ποσότητα;)Η οδηγηση με λιγότερο φρένο ενιότε απαιτεί μεγαλύτερες τροχιές.Μεγαλύτερες διαδρομες=ταχύτερες φθορες σε λαστιχα και κινητηρα.

          Φθορές στα σινεμπλόκ,αναρτήσεις κτλ από τα μεγαλύτερα g.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • L
            leonp last edited by

            Για να διαπιστώσεις πόσο φρένο πατάς κοίταξε τα χιλιόμετρα που κρατάνε τα τακάκια των φρένων. Στο σιβίκ μου (1995) βγάζουν 80-100.000 χλμ. Φίλος μου με παρόμοιο (1994) βγάζει 15-19.000 χλμ. και συνέχεια παραπονιέται για μεγάλη κατανάλωση βενζίνης. Δεν οδηγά ιδιαίτερα γρήγορα αλλά άτσαλα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • P
              petran last edited by

              tiger μην ψαχνεις αρνητικα
              εμενα καποιες φορες μου κανουνε νοημα στο δρομο οτι 'τα stop δεν δουλευουνε'
              αυτο ειναι το μονο αρνητικο που εχω βρει εγω

              βεβαια αμα χρειαστει να πεσεις στα φρενα για οποιοδηποτε λογο, μην διστασεις να το κανεις επ'ουδενι
              δηλαδη εννοω μην πας να συνηθησεις να καταργησεις το φρενο παντελως!

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • T
                tiger last edited by

                Ο χρήστης leonp έγραψε:
                Για να διαπιστώσεις πόσο φρένο πατάς κοίταξε τα χιλιόμετρα που κρατάνε τα τακάκια των φρένων. Στο σιβίκ μου (1995) βγάζουν 80-100.000 χλμ.

                Είσαι το ίνδαλμα μου
                Πανω απο 50.000 δεν ξερω αν εχω βγαλει ποτε,αλλα αποφευγω τα πολυ σκληρα τακάκια.

                PetRaN εννοείται ότι τα χρησιμοποιώ οταν χρειάζεται, ειδικά σε διαδρομές που δεν ξέρω αναπόφευκτα θα πατήσω περισσότερο φρένο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  spyrious last edited by

                  Εγώ να προσθέσω μόνο ότι το να οδηγάς χρησιμοποιώντας λίγο φρένο και διατηρλοντας την φόρα του αυτοκινήτου δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο.Θέλει λίγο προπόνηση αλλά εκεί που θέλει φρένο δεν κάνουμε τσιγκουνιά.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    georgex last edited by

                    Επίσης πολλές φορές βλέπουμε τον μπροστινό μας να κόβει λίγο ταχύτητα και νομίζουμε οτι θα χρειαστεί να πατήσουμε φρένο, ενώ τελικά μπορούμε να το αποφύγουμε. Πάντα περιμένω λίγο πριν πατήσω και εγώ φρένο σε τέτοιες περιπτώσεις. Λίγη προσοχή βέβαια να βλέπουμε πιό μπροστά τι γίνεται, να ξέρουμε και πίσω μας τι γίνεται, να μην το παρακάνουμε γενικώς.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης georgex έγραψε:
                      Επίσης πολλές φορές βλέπουμε τον μπροστινό μας να κόβει λίγο ταχύτητα και νομίζουμε οτι θα χρειαστεί να πατήσουμε φρένο, ενώ τελικά μπορούμε να το αποφύγουμε. Πάντα περιμένω λίγο πριν πατήσω και εγώ φρένο σε τέτοιες περιπτώσεις. Λίγη προσοχή βέβαια να βλέπουμε πιό μπροστά τι γίνεται, να ξέρουμε και πίσω μας τι γίνεται, να μην το παρακάνουμε γενικώς.

                      Πρεπει να κρατας μεγαλη αποσταση γιατι μπορει να βλεπει κατι που εσυ δεν μπορεις να δεις ή απλα να φοβαται τις στροφες(μου εχουν τυχει μερικοι τετοιοι τις τελευταιες μερες,τι καντηλι επεσε).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        avel last edited by

                        Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
                        εμενα καποιες φορες μου κανουνε νοημα στο δρομο οτι 'τα stop δεν δουλευουνε'
                        αυτο ειναι το μονο αρνητικο που εχω βρει εγω

                        Χο χο

                        Εγώ καμμιά φορά πατάω απαλά το φρένο ίσα ίσα για να ανάψουν τα φώτα, ενώ φρενάρω κατά 95% με τον κινητήρα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • O
                          opterios last edited by

                          Κι εγώ συνήθως αγγίζω το φρένο απλά και μόνο για να ανάψουν τα στοπ ώστε να είναι σε εγρήγορση και ο πίσω μου (πάντα σε ταξίδι ή σε κάποιο γρήγορο δρόμο, αλλιώς δεν έχει νόημα). Κατά τα άλλα, κι εγώ προτιμώ να φρενάρω με τον κινητήρα, όχι όμως και κατά τη διάρκεια κατεβάσματος. Εκεί δίνω και λίγο γκάζι σχεδόν πάντα πια.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • H
                            hrdoukas last edited by

                            Ο χρήστης avel έγραψε:

                            εμενα καποιες φορες μου κανουνε νοημα στο δρομο οτι 'τα stop δεν δουλευουνε'
                            αυτο ειναι το μονο αρνητικο που εχω βρει εγω

                            Χο χο

                            Εγώ καμμιά φορά πατάω απαλά το φρένο ίσα ίσα για να ανάψουν τα φώτα, ενώ φρενάρω κατά 95% με τον κινητήρα.

                            Αυτό νομίζω οτι είναι το καλύτερο

                            Ειναι καλό να 'ενημερώνονται' οι πίσω οδηγοί οτι τα αυτοκίνητα μπροστά τους επιβραδύνουν.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              svlach last edited by

                              Παρατήρησα πρόσφατα στην Εθνική, σε μέρα σχετικά υψηλής κίνησης (Σάββατο πρωι) ότι μπορείς να κινηθείς πολύ πιο ομαλά στη δεξιά ή τη μεσαία λωρίδα (χωρίς άσκοπες επιταχύνσεις-φρεναρίσματα) αρκεί να βλέπεις λίγο μακριά (δηλ. εάν πρόκειται να μειώσεις ταχύτητα για οποιοδήποτε λόγο). Και βέβαια η ταχύτητα σου θα είναι πρακτικά ίδια με τους 'βιαστικούς' της αριστερής (είπαμε: σχετικά πυκνή κίνηση)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • M
                                michaliss last edited by

                                Ο χρήστης svlach έγραψε:
                                Παρατήρησα πρόσφατα στην Εθνική, σε μέρα σχετικά υψηλής κίνησης (Σάββατο πρωι) ότι μπορείς να κινηθείς πολύ πιο ομαλά στη δεξιά ή τη μεσαία λωρίδα (χωρίς άσκοπες επιταχύνσεις-φρεναρίσματα) αρκεί να βλέπεις λίγο μακριά (δηλ. εάν πρόκειται να μειώσεις ταχύτητα για οποιοδήποτε λόγο). Και βέβαια η ταχύτητα σου θα είναι πρακτικά ίδια με τους 'βιαστικούς' της αριστερής (είπαμε: σχετικά πυκνή κίνηση)

                                Αυτό γίνεται συχνά και στην Α.Ο. τις ώρες που λείπουν τα φορτηγά ή τα πρωινά στην περιφερειακή Υμηττού. Εκεί μπορείς να κινηθείς αρκετά γρήγορα και σταθερά, χωρίς άσκοπες επιταχύνσεις - επιβραδύνσεις και στη δεξιά.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • M
                                  mak last edited by

                                  Οδηγώντας με αυτό το τρόπο μπορείς να επιτύχεις απίστευτες τιμές κατανάλωσης πηγαίνοντας παράλληλα με σβέλτους ρυθμούς Γενικά η οδήγηση με προοπτική ταλαιπωρεί λιγότερο τόσο το αυτοκίνητο όσο και τους επιβάτες. Χώρια που αν μπεις σε αυτό το τρυπάκι βρίσκεις νόημα στην οδήγηση ακόμα και σε πιο χαλαρούς ρυθμούς (ειδικά αν έχεις και κανά trip computer).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr