-
Μετά την επιτυχία της ψηφοφορίας στα μικρομεσαία 1600 είπα να βάλλω κάτι πιο δύσκολο που θέλει συζήτηση.Μερικά από τα παρακάτω μοντέλα δεν κυκλοφορούν ακόμα αλλά μπορείτε να εκφράσετε τη γνώμη σας.Άλλωστε αυτή η κατηγορία αυτοκινήτων αφορά πολλούς νέους με οδηγικές 'ανησυχίες' που δεν μπορούν να διαθέσουν πάνω από 16000 ευρώ.Αν κάποιο αυτοκίνητο δεν υπάρχει ανάμεσα σ αυτά της ψηφοφορία μπορείτε να το υποστηρίξετε...Περιμένω γνώμες
-
Μετά την επιτυχία της ψηφοφορίας στα μικρομεσαία 1600 είπα να βάλλω κάτι πιο δύσκολο που θέλει συζήτηση.Μερικά από τα παρακάτω μοντέλα δεν κυκλοφορούν ακόμα αλλά μπορείτε να εκφράσετε τη γνώμη σας.Άλλωστε αυτή η κατηγορία αυτοκινήτων αφορά πολλούς νέους με οδηγικές 'ανησυχίες' που δεν μπορούν να διαθέσουν πάνω από 16000 ευρώ.Αν κάποιο αυτοκίνητο δεν υπάρχει ανάμεσα σ αυτά της ψηφοφορία μπορείτε να το υποστηρίξετε...Περιμένω γνώμες
-
Μετά την επιτυχία της ψηφοφορίας στα μικρομεσαία 1600 είπα να βάλλω κάτι πιο δύσκολο που θέλει συζήτηση.Μερικά από τα παρακάτω μοντέλα δεν κυκλοφορούν ακόμα αλλά μπορείτε να εκφράσετε τη γνώμη σας.Άλλωστε αυτή η κατηγορία αυτοκινήτων αφορά πολλούς νέους με οδηγικές 'ανησυχίες' που δεν μπορούν να διαθέσουν πάνω από 16000 ευρώ.Αν κάποιο αυτοκίνητο δεν υπάρχει ανάμεσα σ αυτά της ψηφοφορία μπορείτε να το υποστηρίξετε...Περιμένω γνώμες
-
η φιεστα η 206, τιποτε παραπανω τιποτε λιγοτερο.........
το φιεστα θελει αλλαγη τα φρενα και τα καθισματα
στο 206 ισως εχεις προβλημα με το αν θα βολευτεις στην θεση οδηγησης καθως επισης και με τον μετριο επιλογεα........ -
Δε θα αγόραζα ποτέ κάτι από την κατηγορία αυτή, αλλά επειδή υποθέτω η ψηφοφορία είναι ακαδημαϊκού ενδιαφέροντος, θα προσπαθήσω να διαλέξω.
Αρχίζω με αυτά που αποκλείω αμέσως: Colt, 206 και Micra δε θα τα αγόραζα ΠΟΤΕ.
Το Clio πρέπει να είναι πολύ καλό αυτοκίνητο (απ' ό,τι ακούω), αλλά κάτι δε μου κολάει στα ρημάδια τα Renault όταν μπαίνω μέσα...
Άρα είμαστε μεταξύ Fiesta και Ibiza. Ακούγοντας δεξιά κι αριστερά τα προβλήματα αξιοπιστίας των Ford τον τελευταίο καιρό, θα καταλήξω στο Ibiza.
Βέβαια, κατά πόσο τιμητικό είναι για ένα αυτοκίνητο να το επιλέγεις επειδή είναι το λιγότερο αδιάφορο και όχι το περισσότερο ενδιαφέρον δεν ξέρω...
-
Κάτι δεν πάει καλά με την ψηφοφορία. Γιατί το Colt στα 1,3? Το 1,5 δεν είναι ο άμεσος ανταγωνιστής των υπολοίπων?
-
Για ελέγξτε κι αυτό:
http://www.ams.gr/AMS/_magazine/AMS_vie ... hema=30885
Το μέτριο μικρομεσαίο έγινε καλό σούπερ-μίνι; Για να δούμε τι θα δούμε... -
Την σταθερή αξία : Peugeot 206 (σε 2λιτρο ακόμα καλύτερα)
-
Aντί για Ibiza Top Gun θα έπρεπε να είναι το FR, το οποίο πλέον διατήθεται στα χρήματα του Top Gun.
Mε τον 1,8Τ και ικανότητα να πάει στα 230 άλογα με λίγα χρήματα βεβαίως Ibiza FR. Απλά είναι σε άλλη κατηγορία σε σχέση με τα υπόλοιπα.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Aντί για Ibiza Top Gun θα έπρεπε να είναι το FR, το οποίο πλέον διατήθεται στα χρήματα του Top Gun.Mε τον 1,8Τ και ικανότητα να πάει στα 230 άλογα με λίγα χρήματα βεβαίως Ibiza FR. Απλά είναι σε άλλη κατηγορία σε σχέση με τα υπόλοιπα.
...τα οποία όμως δεν αντέχει το συγκεκριμένο πλαίσιο... ...οδική συμπεριφορά για κλάμματα...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Aντί για Ibiza Top Gun θα έπρεπε να είναι το FR, το οποίο πλέον διατήθεται στα χρήματα του Top Gun.
Mε τον 1,8Τ και ικανότητα να πάει στα 230 άλογα με λίγα χρήματα βεβαίως Ibiza FR. Απλά είναι σε άλλη κατηγορία σε σχέση με τα υπόλοιπα.
...τα οποία όμως δεν αντέχει το συγκεκριμένο πλαίσιο... ...οδική συμπεριφορά για κλάμματα...
ακριβώς. Horsepower is not (always) the answer!
-
ίσως ενα Fiat Punto HGT θα έπρεπε να είναι μέσα ή το Suzuki Ignis ?
-
...ολο ξεχνατε τα skoda
Fabia 1.4 Sport Edition -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
...τα οποία όμως δεν αντέχει το συγκεκριμένο πλαίσιο... ...οδική συμπεριφορά για κλάμματα...
Τί πάει να πει 'δεν αντέχει το συγκεκριμένο πλαίσιο'?
Μήπως βγαίνει η μηχανή από το αυτοκίνητο, μήπως σπάνε οι άξονες, μήπως σπάνε τα κιβώτια?
Όχι βεβαίως απλά όλοι εδώ μέσα δεν συνειδητοποιούμε ότι οδηγούμε underpowered αυτοκίνητα.Με την ίδια λογική όλα τα αυτοκίνητα έχουν πολύ δυνατά φρένα για το πλαίσιό τους
Απλά όπως μαθαίνεις να χρησιμοποιείς το φρένο με μέτρο (γιατί ανά πάσα στιγμή μπορεί να σου εξαντλήσει την πρόσφυση) μαθαίνεις να χρησιμοποιείς και το γκάζι με μέτρο (γιατί επίσης μπορεί να σου εξαντλήσει την πρόσφυση)
Σίγουρα έχει την πλάκα του το να κάνεις μία διαδρομή 'με το γκάζι στο πάτωμα', τονώνει και τον εγωισμό σου μίας και νιώθεις πως τα όριά σου είναι πάνω από τις δυνατότητες του αυτοκινήτου. Το αυτοκίνητο όμως αυτό δεν παύει να είναι κατώτερο ενός άλλου το οποίο διαθέτει επαρκή κινητήρα.
Η οδηγική συμπεριφορά του Ibiza σίγουρα ΔΕΝ είναι για κλάμματα.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
...τα οποία όμως δεν αντέχει το συγκεκριμένο πλαίσιο... ...οδική συμπεριφορά για κλάμματα...
Τί πάει να πει 'δεν αντέχει το συγκεκριμένο πλαίσιο'?
Μήπως βγαίνει η μηχανή από το αυτοκίνητο, μήπως σπάνε οι άξονες, μήπως σπάνε τα κιβώτια?
Όχι βεβαίως απλά όλοι εδώ μέσα δεν συνειδητοποιούμε ότι οδηγούμε underpowered αυτοκίνητα.Με την ίδια λογική όλα τα αυτοκίνητα έχουν πολύ δυνατά φρένα για το πλαίσιό τους
Απλά όπως μαθαίνεις να χρησιμοποιείς το φρένο με μέτρο (γιατί ανά πάσα στιγμή μπορεί να σου εξαντλήσει την πρόσφυση) μαθαίνεις να χρησιμοποιείς και το γκάζι με μέτρο (γιατί επίσης μπορεί να σου εξαντλήσει την πρόσφυση)
Σίγουρα έχει την πλάκα του το να κάνεις μία διαδρομή 'με το γκάζι στο πάτωμα', τονώνει και τον εγωισμό σου μίας και νιώθεις πως τα όριά σου είναι πάνω από τις δυνατότητες του αυτοκινήτου. Το αυτοκίνητο όμως αυτό δεν παύει να είναι κατώτερο ενός άλλου το οποίο διαθέτει επαρκή κινητήρα.
Η οδηγική συμπεριφορά του Ibiza σίγουρα ΔΕΝ είναι για κλάμματα.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
...τα οποία όμως δεν αντέχει το συγκεκριμένο πλαίσιο... ...οδική συμπεριφορά για κλάμματα...
Τί πάει να πει 'δεν αντέχει το συγκεκριμένο πλαίσιο'?
Μήπως βγαίνει η μηχανή από το αυτοκίνητο, μήπως σπάνε οι άξονες, μήπως σπάνε τα κιβώτια?
Όχι βεβαίως απλά όλοι εδώ μέσα δεν συνειδητοποιούμε ότι οδηγούμε underpowered αυτοκίνητα.Με την ίδια λογική όλα τα αυτοκίνητα έχουν πολύ δυνατά φρένα για το πλαίσιό τους
Απλά όπως μαθαίνεις να χρησιμοποιείς το φρένο με μέτρο (γιατί ανά πάσα στιγμή μπορεί να σου εξαντλήσει την πρόσφυση) μαθαίνεις να χρησιμοποιείς και το γκάζι με μέτρο (γιατί επίσης μπορεί να σου εξαντλήσει την πρόσφυση)
Σίγουρα έχει την πλάκα του το να κάνεις μία διαδρομή 'με το γκάζι στο πάτωμα', τονώνει και τον εγωισμό σου μίας και νιώθεις πως τα όριά σου είναι πάνω από τις δυνατότητες του αυτοκινήτου. Το αυτοκίνητο όμως αυτό δεν παύει να είναι κατώτερο ενός άλλου το οποίο διαθέτει επαρκή κινητήρα.
Η οδηγική συμπεριφορά του Ibiza σίγουρα ΔΕΝ είναι για κλάμματα.
Ιbiza έχεις...;
-
Όχι έχω Corsa.
edit: Κάντε τον κόπο όμως να απαντήσετε σε αυτά που είπα.
-
Επίσης το C2 vts είναι μια πολύ καλή επιλογή. Και μικρό και γρήγορο.
-
Ο χρήστης SuperBilly16V έγραψε:
Επίσης το C2 vts είναι μια πολύ καλή επιλογή. Και μικρό και γρήγορο.μικρότερο από τα υπόλοιπα ωστόσο. Και με κατασκευαστικές ατέλειες.
-
Εφόσον βάζουμε μοντέλα που δεν τα έχουμε δει ακόμη στην Ελ. Αγορά,ψηφίζω το επερχόμενο Swift GTI και μάλιστα με 2 χέρια,αν ισχύουν αυτά που έγραψε ένας Άγγλος δημοσιογράφος προ ολίγου καιρού.
Από τα υπάρχοντα στη λίστα,θα αγόραζα χαρούμενος το Micra SR160,γιατί με βάση τις μικρότερες εκδόσεις,θα πηγαίνει 'αέρα',θα έχει ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά,και καλή αξιοπιστία.
Συν των άλλων,το σχήμα του μού αρέσει...
όχι,το βράδυ δεν 'κόβω' τσάρκες στη Συγγρού...
Μικρό και γρήγορο(σχετικά)...Επιλογές σας???