Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑΚΙ ΣΕ Ζ4
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑΚΙ ΣΕ Ζ4
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    8
    28
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • X
      xristaras last edited by

      ΕΧΣ ΜΙΑ Ζ4 2.0 ΚΑΙ ΕΧΣ ΚΑΝΕΙ 5000 ΧΛΜ.ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΗΡΑ ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΠΡΙΝ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΒΑΖΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΕΙΝΑΙ 100-150 ΣΤΡΟΦΕΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΓΙΑ ΚΑΜΙΑ 20-30 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ...ΜΕΤΑ ΟΚ...ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΡΚΟΥΔΙΣΙΟ ΕΧΕΙ ΤΥΧΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΣΒΗΣΕΙ 3-4 ΦΟΡΕΣ ΣΕ ΕΚΚΙΝΗΣΗ...
      ΤΟ ΕΙΠΑ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΛΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙ ΒΕΝΖΙΝΗ ΡΟΥΦΑΕΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΑΕΡΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ..ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ 1500 ΝΑ ΤΟΥ ΤΟ ΠΑΩ ΝΑ ΤΟ ΡΥΘΜΙΣΟΥΝ...ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟ ΠΗΓΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΠΑΩ ΣΤΑ 7500 ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΕΡΒΙΣ...ΛΕΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΣΟΒΑΡΟ??ΛΕΤΕ ΝΕ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΖΗΜΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΑΚΟΜΑ???

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • X
        xristaras last edited by

        ΕΧΣ ΜΙΑ Ζ4 2.0 ΚΑΙ ΕΧΣ ΚΑΝΕΙ 5000 ΧΛΜ.ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΗΡΑ ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΠΡΙΝ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΒΑΖΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΕΙΝΑΙ 100-150 ΣΤΡΟΦΕΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΓΙΑ ΚΑΜΙΑ 20-30 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ...ΜΕΤΑ ΟΚ...ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΡΚΟΥΔΙΣΙΟ ΕΧΕΙ ΤΥΧΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΣΒΗΣΕΙ 3-4 ΦΟΡΕΣ ΣΕ ΕΚΚΙΝΗΣΗ...
        ΤΟ ΕΙΠΑ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΛΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙ ΒΕΝΖΙΝΗ ΡΟΥΦΑΕΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΑΕΡΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ..ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ 1500 ΝΑ ΤΟΥ ΤΟ ΠΑΩ ΝΑ ΤΟ ΡΥΘΜΙΣΟΥΝ...ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟ ΠΗΓΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΠΑΩ ΣΤΑ 7500 ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΕΡΒΙΣ...ΛΕΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΣΟΒΑΡΟ??ΛΕΤΕ ΝΕ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΖΗΜΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΑΚΟΜΑ???

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • X
          xristaras last edited by

          ΕΧΣ ΜΙΑ Ζ4 2.0 ΚΑΙ ΕΧΣ ΚΑΝΕΙ 5000 ΧΛΜ.ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΗΡΑ ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΠΡΙΝ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΒΑΖΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΕΙΝΑΙ 100-150 ΣΤΡΟΦΕΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΓΙΑ ΚΑΜΙΑ 20-30 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ...ΜΕΤΑ ΟΚ...ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΡΚΟΥΔΙΣΙΟ ΕΧΕΙ ΤΥΧΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΣΒΗΣΕΙ 3-4 ΦΟΡΕΣ ΣΕ ΕΚΚΙΝΗΣΗ...
          ΤΟ ΕΙΠΑ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΛΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙ ΒΕΝΖΙΝΗ ΡΟΥΦΑΕΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΑΕΡΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ..ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ 1500 ΝΑ ΤΟΥ ΤΟ ΠΑΩ ΝΑ ΤΟ ΡΥΘΜΙΣΟΥΝ...ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟ ΠΗΓΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΠΑΩ ΣΤΑ 7500 ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΕΡΒΙΣ...ΛΕΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΣΟΒΑΡΟ??ΛΕΤΕ ΝΕ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΖΗΜΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΑΚΟΜΑ???

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            manosk last edited by

            Νομίζω ότι αυτό με τις αυξημένες στροφές στο ρελαντί για λίγη ώρα μετά την εκκίνηση συμβαίνει σε όλα τα αυτοκίνητα.
            Όσον αφορά τον κλιματισμό, λέγεται ότι είναι καλό να μην σβήνει/ξεκινάει η μηχανή μ'αυτόν ενεργοποιημένο. Προσωπικά το αποφεύγω όποτε το θυμάμαι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              king-alexander last edited by

              Μπορείς βέβαια να ρυθμίσεις το ρελαντί λίγο ψηλότερα(100 στροφές), αν και θα έχεις λίγο παραπάνω κατανάλωση.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                petran last edited by

                ζημια οχι
                ομως μην παραλειψεις να το πας για ελεγχο πιθανων σφαλματων του εγκεφαλου και ρυθμιση αν χρειαστει.
                δεν ξερω λεπτομεριες για το συγκεκριμενο μοτερ, αλλα σε αλλα μοτερ πχ μπορει να χρειαζεται και αλλαγη καμια βαλβιδα ψυχρης εκινησης (αν υπαρχει, αλλιως κατι αντιτοιχο)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Οταν ειναι κρυος ο κινητηρας δουλευει για λιγο με ανεβασμενο ρελαντι.Οταν αρχισει να ανεβαζει θερμοκρασια το μοτερ το ρελαντι θα πεσει στα φυσιολογικα επιπεδα.Κανονικα πρεπει να το λεει και στο manual.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    krusenstern last edited by

                    Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                    Οταν ειναι κρυος ο κινητηρας δουλευει για λιγο με ανεβασμενο ρελαντι.Οταν αρχισει να ανεβαζει θερμοκρασια το μοτερ το ρελαντι θα πεσει στα φυσιολογικα επιπεδα.Κανονικα πρεπει να το λεει και στο manual.

                    Έτσι είναι. Σαν αυτόματο τσοκ. Το χειμώνα λογικά θα κρατάει ακόμα περισσότερο τις ψηλές στροφές.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      manosm3 last edited by

                      Μηπως το οτι σου σβηνει οφειλεται στο γεγονος οτι το αρκουδιαισο σου πειρνει δυναμη κι εσυ πατας γκαζι σαν να μην το εχεις αναμμενο; Στο 206 μου ετσι γινεται, χανει υπερβολικα πολλη δυναμη....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr