-
ΕΧΣ ΜΙΑ Ζ4 2.0 ΚΑΙ ΕΧΣ ΚΑΝΕΙ 5000 ΧΛΜ.ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΗΡΑ ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΠΡΙΝ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΒΑΖΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΕΙΝΑΙ 100-150 ΣΤΡΟΦΕΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΓΙΑ ΚΑΜΙΑ 20-30 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ...ΜΕΤΑ ΟΚ...ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΡΚΟΥΔΙΣΙΟ ΕΧΕΙ ΤΥΧΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΣΒΗΣΕΙ 3-4 ΦΟΡΕΣ ΣΕ ΕΚΚΙΝΗΣΗ...
ΤΟ ΕΙΠΑ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΛΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙ ΒΕΝΖΙΝΗ ΡΟΥΦΑΕΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΑΕΡΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ..ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ 1500 ΝΑ ΤΟΥ ΤΟ ΠΑΩ ΝΑ ΤΟ ΡΥΘΜΙΣΟΥΝ...ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟ ΠΗΓΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΠΑΩ ΣΤΑ 7500 ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΕΡΒΙΣ...ΛΕΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΣΟΒΑΡΟ??ΛΕΤΕ ΝΕ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΖΗΜΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΑΚΟΜΑ??? -
ΕΧΣ ΜΙΑ Ζ4 2.0 ΚΑΙ ΕΧΣ ΚΑΝΕΙ 5000 ΧΛΜ.ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΗΡΑ ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΠΡΙΝ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΒΑΖΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΕΙΝΑΙ 100-150 ΣΤΡΟΦΕΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΓΙΑ ΚΑΜΙΑ 20-30 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ...ΜΕΤΑ ΟΚ...ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΡΚΟΥΔΙΣΙΟ ΕΧΕΙ ΤΥΧΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΣΒΗΣΕΙ 3-4 ΦΟΡΕΣ ΣΕ ΕΚΚΙΝΗΣΗ...
ΤΟ ΕΙΠΑ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΛΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙ ΒΕΝΖΙΝΗ ΡΟΥΦΑΕΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΑΕΡΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ..ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ 1500 ΝΑ ΤΟΥ ΤΟ ΠΑΩ ΝΑ ΤΟ ΡΥΘΜΙΣΟΥΝ...ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟ ΠΗΓΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΠΑΩ ΣΤΑ 7500 ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΕΡΒΙΣ...ΛΕΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΣΟΒΑΡΟ??ΛΕΤΕ ΝΕ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΖΗΜΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΑΚΟΜΑ??? -
ΕΧΣ ΜΙΑ Ζ4 2.0 ΚΑΙ ΕΧΣ ΚΑΝΕΙ 5000 ΧΛΜ.ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΗΡΑ ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΠΡΙΝ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΒΑΖΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΕΙΝΑΙ 100-150 ΣΤΡΟΦΕΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΓΙΑ ΚΑΜΙΑ 20-30 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ...ΜΕΤΑ ΟΚ...ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΡΚΟΥΔΙΣΙΟ ΕΧΕΙ ΤΥΧΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΣΒΗΣΕΙ 3-4 ΦΟΡΕΣ ΣΕ ΕΚΚΙΝΗΣΗ...
ΤΟ ΕΙΠΑ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΛΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙ ΒΕΝΖΙΝΗ ΡΟΥΦΑΕΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΑΕΡΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ..ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ 1500 ΝΑ ΤΟΥ ΤΟ ΠΑΩ ΝΑ ΤΟ ΡΥΘΜΙΣΟΥΝ...ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟ ΠΗΓΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΠΑΩ ΣΤΑ 7500 ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΕΡΒΙΣ...ΛΕΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΣΟΒΑΡΟ??ΛΕΤΕ ΝΕ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΖΗΜΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΑΚΟΜΑ??? -
Νομίζω ότι αυτό με τις αυξημένες στροφές στο ρελαντί για λίγη ώρα μετά την εκκίνηση συμβαίνει σε όλα τα αυτοκίνητα.
Όσον αφορά τον κλιματισμό, λέγεται ότι είναι καλό να μην σβήνει/ξεκινάει η μηχανή μ'αυτόν ενεργοποιημένο. Προσωπικά το αποφεύγω όποτε το θυμάμαι. -
Μπορείς βέβαια να ρυθμίσεις το ρελαντί λίγο ψηλότερα(100 στροφές), αν και θα έχεις λίγο παραπάνω κατανάλωση.
-
ζημια οχι
ομως μην παραλειψεις να το πας για ελεγχο πιθανων σφαλματων του εγκεφαλου και ρυθμιση αν χρειαστει.
δεν ξερω λεπτομεριες για το συγκεκριμενο μοτερ, αλλα σε αλλα μοτερ πχ μπορει να χρειαζεται και αλλαγη καμια βαλβιδα ψυχρης εκινησης (αν υπαρχει, αλλιως κατι αντιτοιχο) -
Οταν ειναι κρυος ο κινητηρας δουλευει για λιγο με ανεβασμενο ρελαντι.Οταν αρχισει να ανεβαζει θερμοκρασια το μοτερ το ρελαντι θα πεσει στα φυσιολογικα επιπεδα.Κανονικα πρεπει να το λεει και στο manual.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Οταν ειναι κρυος ο κινητηρας δουλευει για λιγο με ανεβασμενο ρελαντι.Οταν αρχισει να ανεβαζει θερμοκρασια το μοτερ το ρελαντι θα πεσει στα φυσιολογικα επιπεδα.Κανονικα πρεπει να το λεει και στο manual.Έτσι είναι. Σαν αυτόματο τσοκ. Το χειμώνα λογικά θα κρατάει ακόμα περισσότερο τις ψηλές στροφές.
-
Μηπως το οτι σου σβηνει οφειλεται στο γεγονος οτι το αρκουδιαισο σου πειρνει δυναμη κι εσυ πατας γκαζι σαν να μην το εχεις αναμμενο; Στο 206 μου ετσι γινεται, χανει υπερβολικα πολλη δυναμη....
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑΚΙ ΣΕ Ζ4