-
Πάτε το αυτοκίνητο σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της αντιπροσωπείας για σέρβις. Έχετε σημειώσει κάποια πραγματάκια που θέλετε να κοιτάξει ο μηχανικός, κάποιες επιπλέον παρατηρήσεις (π.χ. 'μη σφίξεις καθόλου το χειρόφρενο, το προτιμώ λίγο χαλαρό στον πρώτο ποντο της διαδρομής του!'), κλπ.
Δε θέλετε να παρακολουθείτε τι και πως, αν όντως γίνονται όλοι οι προβλεπόμενοι έλεγχοι, αν όντως σας βάζουν π.χ. τα λάδια που τους είπατε, τι άλλο πειράζουν κλπ? Προτιμάτε να το παραδώσετε και να έρθετε να το πάρετε φρεσκογυαλισμένο (ή, για μικρά σέρβις, να καθίσετε να πιείτε ένα καφέ και να διαβάσετε μια εφημερίδα όσο κρατάει το σέρβις) χωρίς να ξέρετε τι εργασίες όντως έγιναν επάνω του (που σημαίνει τυφλή εμπιστοσύνη...) ή θέλετε να έχετε -σε λογικά πλαίσια πάντα, όχι να τον πρήξετε το μηχανικό με διάφορα!- επαφή με το αυτοκίνητο και τους μηχανικούς και να 'συμμετέχετε' στη διαδικασία?
Το ρωτάω διότι τώρα τελευταία παίζει πάρα πολύ το στυλ 'το βάζουμε πίσω από τη μαγική κουρτίνα και το παίρνετε έτοιμο χωρίς πολλά-πολλά', δηλ. έχει ίδια αντιμετώπιση η κυρία που δεν έχει ιδέα από αμάξια και αυτός ο οποίος ασχολείται και γνωρίζει. Ένας φίλος που το πήγε σε συνεργείο γνωστής αντιπροσωπείας έχοντας κρατήσει δείγμα από τα (μαύρα από τα πολλά χιλιόμετρα!) λάδια του όχι μόνο του άφησαν τα ίδια, ενώ υποτίθεται τα άλλαξαν μαζί με το φίλτρο (είχε μέσα ρυνίσματα και το χρώμα ήταν ελάχιστα πιο ανοικτό, δηλ. ίσως δεν τα πέταξαν εντελώς τα παλιά... ) αλλά βρήκε και ασφάλειες που είχαν λιγότερα amperes από τα προβλεπόμενα....
Είχατε παρόμοια προβλήματα, ή όλα καλά? Υπάρχουν καλά συνεργεία που να 'συμμετέχεις' στο τι γίνεται στο αμάξι σου?
-
Πάτε το αυτοκίνητο σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της αντιπροσωπείας για σέρβις. Έχετε σημειώσει κάποια πραγματάκια που θέλετε να κοιτάξει ο μηχανικός, κάποιες επιπλέον παρατηρήσεις (π.χ. 'μη σφίξεις καθόλου το χειρόφρενο, το προτιμώ λίγο χαλαρό στον πρώτο ποντο της διαδρομής του!'), κλπ.
Δε θέλετε να παρακολουθείτε τι και πως, αν όντως γίνονται όλοι οι προβλεπόμενοι έλεγχοι, αν όντως σας βάζουν π.χ. τα λάδια που τους είπατε, τι άλλο πειράζουν κλπ? Προτιμάτε να το παραδώσετε και να έρθετε να το πάρετε φρεσκογυαλισμένο (ή, για μικρά σέρβις, να καθίσετε να πιείτε ένα καφέ και να διαβάσετε μια εφημερίδα όσο κρατάει το σέρβις) χωρίς να ξέρετε τι εργασίες όντως έγιναν επάνω του (που σημαίνει τυφλή εμπιστοσύνη...) ή θέλετε να έχετε -σε λογικά πλαίσια πάντα, όχι να τον πρήξετε το μηχανικό με διάφορα!- επαφή με το αυτοκίνητο και τους μηχανικούς και να 'συμμετέχετε' στη διαδικασία?
Το ρωτάω διότι τώρα τελευταία παίζει πάρα πολύ το στυλ 'το βάζουμε πίσω από τη μαγική κουρτίνα και το παίρνετε έτοιμο χωρίς πολλά-πολλά', δηλ. έχει ίδια αντιμετώπιση η κυρία που δεν έχει ιδέα από αμάξια και αυτός ο οποίος ασχολείται και γνωρίζει. Ένας φίλος που το πήγε σε συνεργείο γνωστής αντιπροσωπείας έχοντας κρατήσει δείγμα από τα (μαύρα από τα πολλά χιλιόμετρα!) λάδια του όχι μόνο του άφησαν τα ίδια, ενώ υποτίθεται τα άλλαξαν μαζί με το φίλτρο (είχε μέσα ρυνίσματα και το χρώμα ήταν ελάχιστα πιο ανοικτό, δηλ. ίσως δεν τα πέταξαν εντελώς τα παλιά... ) αλλά βρήκε και ασφάλειες που είχαν λιγότερα amperes από τα προβλεπόμενα....
Είχατε παρόμοια προβλήματα, ή όλα καλά? Υπάρχουν καλά συνεργεία που να 'συμμετέχεις' στο τι γίνεται στο αμάξι σου?
-
Πάτε το αυτοκίνητο σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της αντιπροσωπείας για σέρβις. Έχετε σημειώσει κάποια πραγματάκια που θέλετε να κοιτάξει ο μηχανικός, κάποιες επιπλέον παρατηρήσεις (π.χ. 'μη σφίξεις καθόλου το χειρόφρενο, το προτιμώ λίγο χαλαρό στον πρώτο ποντο της διαδρομής του!'), κλπ.
Δε θέλετε να παρακολουθείτε τι και πως, αν όντως γίνονται όλοι οι προβλεπόμενοι έλεγχοι, αν όντως σας βάζουν π.χ. τα λάδια που τους είπατε, τι άλλο πειράζουν κλπ? Προτιμάτε να το παραδώσετε και να έρθετε να το πάρετε φρεσκογυαλισμένο (ή, για μικρά σέρβις, να καθίσετε να πιείτε ένα καφέ και να διαβάσετε μια εφημερίδα όσο κρατάει το σέρβις) χωρίς να ξέρετε τι εργασίες όντως έγιναν επάνω του (που σημαίνει τυφλή εμπιστοσύνη...) ή θέλετε να έχετε -σε λογικά πλαίσια πάντα, όχι να τον πρήξετε το μηχανικό με διάφορα!- επαφή με το αυτοκίνητο και τους μηχανικούς και να 'συμμετέχετε' στη διαδικασία?
Το ρωτάω διότι τώρα τελευταία παίζει πάρα πολύ το στυλ 'το βάζουμε πίσω από τη μαγική κουρτίνα και το παίρνετε έτοιμο χωρίς πολλά-πολλά', δηλ. έχει ίδια αντιμετώπιση η κυρία που δεν έχει ιδέα από αμάξια και αυτός ο οποίος ασχολείται και γνωρίζει. Ένας φίλος που το πήγε σε συνεργείο γνωστής αντιπροσωπείας έχοντας κρατήσει δείγμα από τα (μαύρα από τα πολλά χιλιόμετρα!) λάδια του όχι μόνο του άφησαν τα ίδια, ενώ υποτίθεται τα άλλαξαν μαζί με το φίλτρο (είχε μέσα ρυνίσματα και το χρώμα ήταν ελάχιστα πιο ανοικτό, δηλ. ίσως δεν τα πέταξαν εντελώς τα παλιά... ) αλλά βρήκε και ασφάλειες που είχαν λιγότερα amperes από τα προβλεπόμενα....
Είχατε παρόμοια προβλήματα, ή όλα καλά? Υπάρχουν καλά συνεργεία που να 'συμμετέχεις' στο τι γίνεται στο αμάξι σου?
-
Ειναι το παιχνιδι των εξουσιοδοτημενων. Κρυβονται πισω από την κουρτίνα της 'ασφαλειας των πελατων*' και δε σε αφηνουν να βλεπεις. Δυστυχως δεν μπορεις να κανεις τιποτε. Αν εισαι αναγκασμενος (εγγυηση κτλ) να πηγαινεις σε εξουσιοδοτημενο, ειναι και αυτο κατι που θα χρειαστει να το ανεχτεις...
Απο την αλλη φανταζεσαι ενα μεγαλο συνεργειο να ειχε και 1 πελατη διπλα σε καθε μαστορα;; Ειναι σαν να εχεις ολη μερα καποιον πανω απο το κεφαλι σου να σε ζαλιζει.
*'Για τη δικη σας ασφαλεια δεν επιτρεπεται η παραμονη σας στο χωρο εργασιας του συνεργειου'
-
Αποφευγω σαν το διαολο το λιβανι τα συνεργεια που σου λενε 'καθηστε στον καναπε κ μεχρι να πιειτε τον καφε σας θα ειναι ετοιμο'. Θελω να παρακολουθω διακριτικα τι κανουν παντα!
-
Μπορεί να υπάρξη και μια τρίτη επιλογή παρακαλώ;;;;
'Να πίνω τον καφέ μου ΚΑΙ να είμαι δίπλα από τον μηχανικό...'Θα ήθελα να ψηφίσω αλλά δεν με καλύπτουν τα 1 και 2....
Πέρα από την πλάκα πάντως ανήκω σε αυτούς που τρώνε την ορθοστασία πάνω από το αμάξι στα service...
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Μπορεί να υπάρξη και μια τρίτη επιλογή παρακαλώ;;;;
'Να πίνω τον καφέ μου ΚΑΙ να είμαι δίπλα από τον μηχανικό...'Εγώ αυτό κάνω . Έχει αυτόματο πωλητή καφέ εκεί δίπλα και παίρνω έναν με τσιγαράκι ενώ χαζεύω και κουβεντιάζω με τους μηχανικούς.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Μπορεί να υπάρξη και μια τρίτη επιλογή παρακαλώ;;;;
'Να πίνω τον καφέ μου ΚΑΙ να είμαι δίπλα από τον μηχανικό...'Εγώ αυτό κάνω . Έχει αυτόματο πωλητή καφέ εκεί δίπλα και παίρνω έναν με τσιγαράκι ενώ χαζεύω και κουβεντιάζω με τους μηχανικούς.
manosk αν θελεις κανε ενα πμ και πες μου που πας.
-
Προτιμώ φυσικά να είμαι δίπλα και να βλέπω αν και εμένα με ενοχλεί να έχω κάποιον πάνω απο το κεφάλι μου όταν δουλεύω.Θέλω να βλέπω τι και πώς γίνεται κυρίως απο περιέργεια και 'δίψα' για μάθηση παρά απο έλλειψη εμπιστοσύνης,αλλά καταλαβαίνω οτι πολλές φορές γίνομαι πρίχτης οπότε το κόβω το τι και πώς και απλά παρακολουθώ.Γενικά μου τη σπάει αυτο το απογορευεται και για την ασφάλεια σας αλλά κάπου έχουν και δίκιο.Σκέψου μεσα σε ένα συνεργειό με 10 ράμπες,να τριγυρνάνε και 10 ιδιωκτήτες οι οποίοι
επεξεργάζονται τα εργαλεία,τα αυτοκίνητα των άλλων και κάνουν αβέρτα ερωτήσεις στους μηχανικούς,τί θα γινόταν...εξουσιοδοτημένο service ή καφενείον 'Το συνεργείο'?(και άμα είσαι και πρωινό ραντεβού πάει καλά,αμα είσαι κατα τις 2 και τον έχουν πρήξει ήδη 2-3 και πάς και σύ,λογικό και αναμενόμενο να φας και κανα καντιλάκι)
Τωρα μου ακούγεται ένας θόρυβος και μου είπαν να πάω να το αφήσω 1-2 μέρες να το τσεκάρουν αλλά δεν μου παει...2 μήνες ακόμη να το πάρω απόφαση και δυστυχώς δεν μπορώ να πάρω και 2 μέρες ρεπό να τη βγάλω στο συνεργείο...Ειδωμεν! -
Εξ απανέκαθεν και από παλιά , πηγαίνω δίπλα στο αμαξάκι μου με καφεδάκι ή οτιδήποτε άλλο. Κερνάω και τον μηχανικό ότι θέλει, συζητάμε και για διάφορα θέματα άσχετα με το αυτοκίνητο φροντίζοντας να μη τον πρήζω με ερωτήσεις του ύφους γιατί το κάνεις έτσι και όχι γιουβέτσι και το φιάχνουμε παρέα το τουτού.
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Απο την αλλη φανταζεσαι ενα μεγαλο συνεργειο να ειχε και 1 πελατη διπλα σε καθε μαστορα;; Ειναι σαν να εχεις ολη μερα καποιον πανω απο το κεφαλι σου να σε ζαλιζει.
*'Για τη δικη σας ασφαλεια δεν επιτρεπεται η παραμονη σας στο χωρο εργασιας του συνεργειου'
Εντάξει θα μπορούσαν να σε παρακαλέσουν ευγενικά αν θέλεις να παρακολουθείς να φροντίσεις να μη 'φάινεσαι'. Δεν έγινε και τίποτα να κάνεις και μερικές ερωτήσεις ή παρατηρήσεις για να καταλάβεις τι και γιατί προκειμένου να μείνεις πιο ευχαριστημένος. Ο καλός μάστορας, κατ' εμέ, φαίνεται και από το πόσο προσιτός και πρόθυμος είναι να εξηγήσει τι κάνει και γιατί (τουλάχιστον σε όποιον καταλαβαίνει πέντε πράγματα), ακόμα κι αν είναι όλη μέρα στο πόδι. Η 'καραμέλα' του 'δεν πρέπει να αποσπάτε την προσοχή του μάστορα' (τη στιγμή που χτυπάνε κινητά & σταθερά, και γενικότερα μόνο ησυχία δεν έχει στο χώρο του συνεργείου) δεν παίζει, όπως και η δικαιολογία περι ασφάλειας του 'πελάτη' (τη στιγμή που και να τους πεις πως δέχεσαι να υπογράψεις δήλωση ότι καμία ευθύνη δε φέρει το συνεργείο για ότι σου συμβεί ενώ παρακολουθείς το σέρβις που σου κάνουν, κάτι θα βρουν να σου πουν - 'δε μπορούμε να αλλάξουμε εμείς τον κανονισμό' και τέτοια). Αυτή η ψυχρή κι εντελώς 'μηχανική' αντιμετώπιση του στυλ 'θέλετε το και το, ΟΚ, μάλιστα, είναι βάση καταλόγου 3.75 ώρες δουλειά και θα κοστίσει τόσο, περάστε το απόγευμα να το πάρετε, γεια τωρα!' πιστεύω πως δεν είναι για όλους, και ειδικά γι αυτούς που έχουν μια λίγο πιο 'ιδιαίτερη' σχέση με το 'μωρό' τους...
-
Στη ρενώ στο Γέρακα όσες φορές έχω πάει είμαι ''από πάνω'' χωρίς κανένα πρόβλημα.Την 147 την πηγαίνω σε περιφερειακό ''μικρότερο''συνεργείο οπού τα πράγματα είναι ακόμα πιο ''φιλικά''.Γενικά καλό είναι να μαθαίνετε ονόματα των μηχανικών,ωστέ σε μελλοντικές επισκέψεις να ζητάτε(αν είστε και τυχεροί)να σας το εξετάσει ο συγκεκριμένος.Πάντως όσο περισσότερες ''φιλίες''πιάνετε με ΄μαστόρια τόσο το καλύτερο για σας.
-
Ποτέ σε αίθουσα αναμονής ...σκυλοβαριέμαι
Παρακολουθώ διακριτικά πάντα και από απόσταση... -
Εννοειται οτι δεν κουνιεμαι πανω απο το αυτοκινητακι μου!!!!! Παντα παρακολουθω απο λιγο πιο πισω αλλα τα παντα και προσπαθω να πιασω κουβεντουλα ουτως ωστε και αυτος να μη σπαζεται και να περναει λιγο πιο ευχαριστα η ωρα του και θα μου φτιαξει καλυτερα και ποιο ευχαριστα το αυτοκινητο μου και θα μου απανταει στις ερωτησεις ανετα. Πολλες φορες φτανω να ανακατευτω κι εγω μαζι του για να τον βοηθησω και ειναι πολυ καλυτερα ετσι. Παντως καθε φορα που παω οσοι εχω μιλησει με θυμουνται και αρχιζουν μονοι τους την κουβεντα παρολο που δεν εχω παει πολλες φορες γιατι εχω Toyota! (αχ το'πα ). Παντως εχω παρατηρησει κι εγω οτι αυτα δεν γινονται στην Αθηνα λογω τεραστιου φορτου εργασιας αλλα μονο σε συνεργεια της επαρχιας οποτε και γιάυτο τα επιλεγω. Καταλαβαινω οτι μπορει καποιοι να τους πρηζουν αλλα δικο μου αυτοκινητο ειναι να το ξεγυμνωνουν και να λειπω;;;; Νιωθω καπως!
-
Σκέψου όμως όταν σε βλέπουν να λένε...ωχχχ πάλι ο σπασαρχίδ@ς ήρθε... ...χωρίς παρεξήγηση...
-
Αν έχω χρόνο, θέλω πάντα να είμαι σχετικά κοντά και να κοιτάω, αν και δεν ζαλίζω τον τεχνικό. Συνήθως, μιλάμε επί παντός επιστητού, όση ώρα εκείνος φτιάχνει το αυτοκίνητο και πάντα ανάλογα με την διάθεσή του.
Έτσι και αλλιώς, πάω σε ένα γνωστό μου τεχνικό που είναι και φίλος μου από χρόνια, οπότε δεν υπάρχει περίπτωση να μην μείνω αν δεν θέλω να φύγω, αλλά και να έχω άλλες δουλιές να κάνω, έχω εμπιστοσύνη να αφήσω το αυτοκίνητο στο συνεργείο του
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Σκέψου όμως όταν σε βλέπουν να λένε...ωχχχ πάλι ο σπασαρχίδ@ς ήρθε... ...χωρίς παρεξήγηση...Προσπαθω παντα να δημιουργησω μια πολυ καλη ατμοσφαιρα οποτε οταν παω πχ στον μηχανικο ερχεται ο ηλεκτρολογος και με χαιρεταει και ανοιγει μονος του κουβεντα.
-
Νομίζω ότι τό καλύτερο είναι να βρίσκεσαι εκεί τήν ώρα πού σού σκαλίζουν τό αυτοκίνητο.
Αν τόύς ζαλίζεις μέ τήν παρουσία σου,κοιτάς να τό ρεγουλάρεις. -
Ο χρήστης xaeemmee έγραψε:
Γενικά καλό είναι να μαθαίνετε ονόματα των μηχανικών,ωστέ σε μελλοντικές επισκέψεις να ζητάτε(αν είστε και τυχεροί)να σας το εξετάσει ο συγκεκριμένος.Πάντως όσο περισσότερες ''φιλίες''πιάνετε με ΄μαστόρια τόσο το καλύτερο για σας.Καλό κι αυτό....Αντι να φροντίζουν να είναι οι μηχανικοί καλοί και να πιάνουνε φιλίες μαζί μας που τους πληρώνουμε, να έχουμε το άγχος και την αγωνία να μη μας πάρουν με στραβό μάτι και μας κατεβάσουν κανα καντήλι.Ε ρε που καταντήσαμε.....
Δε λέω οτι δε το κάνω εγω, (αλλωστε είναι και του χαρακτήρα μου να κάνω γνωριμίες) αλλα οχι και να είναι τακτική και επιδιωξη των πελατών το κολλητιλίκι με τα μαστόρια προκειμένου να γίνει σωστή δουλειά για την οποία μάλιστα πληρώνουμε και πολλοί απο μας χωρίς 2η κουβέντα ή παζάρια...
Στο συνεργείο που το πάω εγω (αντιπροσωπεία), ολοι σχεδόν με ξέρουν με το μικρό μου όνομα (spartan ) επειδή είμαι ευγενικός μαζί τους και κοινωνικός γενικότερα, φροντίζοντας ομως να μη τους ζαλίζω τα π@π@ρι@ κάθε φορα με 10αδες ανούσιες ερωτήσεις.Βέβαια οταν εχω απορίες, ρωτάω για να μαθαίνω, αλλωστε για την περιουσία μου μιλάμε, οχι για τα προσωπικά τους, αλλα πάντα λακωνικά και σύντομα χωρίς υπερβολές.Και η αλήθεια είναι οτι παίρνω τις απαντήσεις που πρέπει.
Στη ψηφοφορία απάντησα πως προτιμώ να είμαι πάνω απο το αυτοκίνητο οταν γίνονται εργασίες, αλλα δυστυχώς λόγω δουλειάς σπάνια εχω το χρόνο.Συνήθως το αφήνω και πηγαινω και το παίρνω έτοιμο το μεσημέρι, αλλα μέχρι στιγμής και κείνοι εχουν αποδειχθεί αξιοι της εμπιστοσύνης μου. -
Οι κουρτίνες είναι απαράδεκτες. Μπορεί να έχουν ένα γυάλινο χώρισμα, που απαιτείται για λόγους ασφαλείας και να μη σε αφήνουν να τριγυρνάς, αλλά δεν πρέπει να κάνουν κρυφά τη δουλειά τους.
Εξουσιοδοτημένα σέρβις και "μαγικές κουρτίνες"...