-
Φιλος μου, παντιλικας( ) εχει κολλησει να παρει το golf 1600 ενω εγω του προτεινω το 3αρι ή το c4 που περιμενω . Το 3αρι δεν του αρεσει, του αρεσε το focus αλλα του ειπα ενα σωρο προβληματα και δεν ηθελε και εχει κολλησει με το golf αλλα σκεφτεται και το c4. Αυτο που τον ενδιαφερει κυριως ειναι τα στροφιλικια(αυτες ειναι παρεες! ) και οχι τοσο η ευθεια οποτε αυτο που τον ενδιαφερει κυριως ειναι ποιο μπαινει καλυτερα στις στροφες. Αναμεσα σε c4 και golf ποιο στριβει καλυτερα; Οικονομικο προβλημα δεν υπαρχει! Χειρουργος ειναι ο πατερας του! Απο τη μια οι μισοι εδω μεσα ειναι εναντιον του golf(ας ειστε αντικειμενικοι μια φορα ) και οι υπολοιποι εναντιον του ημιακαμπτου(δικαιολογημενα). Θελω να δω τι θα γινει!
-
Φιλος μου, παντιλικας( ) εχει κολλησει να παρει το golf 1600 ενω εγω του προτεινω το 3αρι ή το c4 που περιμενω . Το 3αρι δεν του αρεσει, του αρεσε το focus αλλα του ειπα ενα σωρο προβληματα και δεν ηθελε και εχει κολλησει με το golf αλλα σκεφτεται και το c4. Αυτο που τον ενδιαφερει κυριως ειναι τα στροφιλικια(αυτες ειναι παρεες! ) και οχι τοσο η ευθεια οποτε αυτο που τον ενδιαφερει κυριως ειναι ποιο μπαινει καλυτερα στις στροφες. Αναμεσα σε c4 και golf ποιο στριβει καλυτερα; Οικονομικο προβλημα δεν υπαρχει! Χειρουργος ειναι ο πατερας του! Απο τη μια οι μισοι εδω μεσα ειναι εναντιον του golf(ας ειστε αντικειμενικοι μια φορα ) και οι υπολοιποι εναντιον του ημιακαμπτου(δικαιολογημενα). Θελω να δω τι θα γινει!
-
Φιλος μου, παντιλικας( ) εχει κολλησει να παρει το golf 1600 ενω εγω του προτεινω το 3αρι ή το c4 που περιμενω . Το 3αρι δεν του αρεσει, του αρεσε το focus αλλα του ειπα ενα σωρο προβληματα και δεν ηθελε και εχει κολλησει με το golf αλλα σκεφτεται και το c4. Αυτο που τον ενδιαφερει κυριως ειναι τα στροφιλικια(αυτες ειναι παρεες! ) και οχι τοσο η ευθεια οποτε αυτο που τον ενδιαφερει κυριως ειναι ποιο μπαινει καλυτερα στις στροφες. Αναμεσα σε c4 και golf ποιο στριβει καλυτερα; Οικονομικο προβλημα δεν υπαρχει! Χειρουργος ειναι ο πατερας του! Απο τη μια οι μισοι εδω μεσα ειναι εναντιον του golf(ας ειστε αντικειμενικοι μια φορα ) και οι υπολοιποι εναντιον του ημιακαμπτου(δικαιολογημενα). Θελω να δω τι θα γινει!
-
Βρέ σύ,γιά να υπάρξει η αντικειμενικότητα πού ζητάς,θα πρέπει αυτός πού θα σού απαντήσει να έχει οδηγήσει καί τα δύο αυτοκίνητα,καί απλά να σου πεί τή δική του γνώμη.
Από τή στιγμή πού (πιστεύω να) σου απαντήσουν πολλοί πού δέν τα οδηγήσανε,θα σού πούνε γιά τό ποιό ΝΟΜΙΖΟΥΝ ότι στρίβει καλύτερα,σύμφωνα με αυτά πού διάβασαν καί άκουσαν. -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Βρέ σύ,γιά να υπάρξει η αντικειμενικότητα πού ζητάς,θα πρέπει αυτός πού θα σού απαντήσει να έχει οδηγήσει καί τα δύο αυτοκίνητα,καί απλά να σου πεί τή δική του γνώμη.
Από τή στιγμή πού (πιστεύω να) σου απαντήσουν πολλοί πού δέν τα οδηγήσανε,θα σού πούνε γιά τό ποιό ΝΟΜΙΖΟΥΝ ότι στρίβει καλύτερα,σύμφωνα με αυτά πού διάβασαν καί άκουσαν.Αυτο συμβαινει συνηθως ετσι κι αλλιως...
Εγω προτεινω να τα οδηγησει και τα δυο και να παρει την αποφαση του...
Το Golf το εχω οδηγησει και δεν μου αρεσε καθολου παντως. Φυσικα μπορει ο φιλος σου να το οδηγησει και να ξετρελλαθει οποτε το Test drive και για τα δυο ειναι μονοδρομος. Η 147 την εχει υποψη του η την εχει αποκλησει? -
προσωπικα μου αρεσε το turn in του C4 πραγμα που προδιαθετει ενα καλο σε γενικες γραμμες πατημα μεσα στη στροφη......
για το γκολφ μπορει να μην εχει την αμεσοτητα του γαλλου αλλα σου δινει μια πολυ καλη αισθηση στιβαροτητας. εκεινο που σε χαλαει λιγο στο γκολφ ειναι η μεγαλη στεφανη (σε διαμετρο) του τιμονιου και η μικρη νεκρικη διαδρομη στο γκαζι που ειναι αισθητη...... -
Σαν κατασκευη και ολοκληρωμενο πακετο (ασφαλεια-ποιοτητα-κινητηρας-χωροι) ψηφιζω GOLF.
Σαν value for money ψηφιζω C4. Απλα η γαλλιδα ειναι ενα-δυο κλικ κατω σε σχεση με το Golf, αλλα απο την αλλη παλι εχει πολυ καλη τιμη, και με τα λεφτα που ζηταει το Golf 1.6 sportline... ανετα παιρνεις C4 διλιτρο.Για μπασιμο στις στροφες παντως, η δικη μου εμπειρια λεει GOLF γιατι φανηκε να παταει λιγο καλυτερα.
-
Ας πάει να οδηγήσει κι ας αποφασίσει εκείνος. Τα λεφτά χαμένα θα πάνε ούτως ή άλλως βλέπω
-
Αν τα στροφιλίκια είναι τόσο ψηλά στις απαιτήσεις, το ερώτημα δεν είναι Golf ή C4 ??
Alfa 147 Δαγκωτό, ειδικά αφού δεν υπάρχει και οικονομικό θέμα....
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Αν τα στροφιλίκια είναι τόσο ψηλά στις απαιτήσεις, το ερώτημα δεν είναι Golf ή C4 ??Alfa 147 Δαγκωτό, ειδικά αφού δεν υπάρχει και οικονομικό θέμα....
Συμφονω απολυτως...
Ομως μπορει του ανθρωπου να μην του αρεσει... -
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Ας πάει να οδηγήσει κι ας αποφασίσει εκείνος. Τα λεφτά χαμένα θα πάνε ούτως ή άλλως βλέπω -
vive la france!!!
-
Αφού το οικονομικό δεν είναι πρόβλημα, ας κοιτάξει και τη 2λιτρη C4 (που δεν έχει και μεγάλη διαφορά απο ενα καλά εξοπλισμένο Γκολφ 1.6)
-
Παιδια ο ανθρωπος ειναι ομως παντρεμενος με 1 παιδι γιάυτο κοιταει και χωρους και περνει σε αυτην την κατηγορια. Αυτο που φοβοταν με τον ημιακαμπτο ειναι μηπως αποσταθεροποιειται απο τις εγκαρσιες ανωμαλιες μεσα στη στροφη ενω το golf λογω πολλαπλων συνδεσμων θα ηταν πιο ομαλο. Δηλαδη ποιο μπορει να μπει με περισσοτερα μεσα στη στροφη. Εννοειται οτι θα τα οδηγησει και τα δυο αλλα τωρα ειναι σε αδεια και δεν κανει τιποτα αλλο απο καφε-μπανιο-καφε-ποτο και υπνο!
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Δηλαδη ποιο μπορει να μπει με περισσοτερα μεσα στη στροφηΔεν υπάρχει απάντηση σε αυτή την ερώτηση. Τι θα πει πιο μπορεί να μπει με περισσότερα; Αγωνιστικό είναι; Ή μήπως σε κάθε στροφή θα πηγαίνει στα 'όρια' και θέλει ακόμα και το παραμικρό χλμ/ω παραπάνω; Δε γνωρίζω τα δυο αυτοκίνητα, αλλά μαντεύω πως διαφορά σε απόλυτα νούμερα δε θα υπάρχει μεγάλη. Για μένα πιο πολύ θα έπρεπε να μετρά η αίσθηση παρά η απόλυτη επίδοση, την οποία στο κάτω κάτω δε νομίζω κανείς να βγάζει στο δρόμο (και αν τη βγάζει δε θα έπρεπε), ειδικά ένας οικογενειάρχης.
Ελπίζω να καταλαβαίνεις ότι δεν εννοοώ πως κακώς ψάχνει αυτό που 'στρίβει' καλύτερα, αλλά αν ψάχνει να βρει ποιο πιάνει 0.95g και ποιο 0.96g μέσα στη στροφή, τότε βρίσκεται σε λάθος δρόμο κατά την ταπεινή μου γνώμη.
Από τη στιγμή που μιλάμε για 2 καλά αυτοκίνητα της κατηγορίας, από εκεί και πέρα για μένα το σημαντικότερο είναι η αίσθηση. Γι' αυτό είπα ότι μόνο ο ίδιος μπορεί να αποφασίσει
-
Ας παρει αυτο που τον αρεσει και ας βαλει μια καλυτερη αναρτηση επανω και μαλλον θα λυσει το 'προβλημα' του για τις στροφες. Εγω αυτο εκανα στο 307 μου και στις στροφες οδηγω αλλο αυτοκινητο (με μειωμενη ανεση καθημερινα ομως). Ουτως η αλλως για να στριβει καλα πρεπει ολα τα εμπλεκομενα μερη (φρενα,ελαστικα, αναρτηση) να ειναι σε καλη κατασταση και δεν νομιζω οτι ο σχεδιασμος της αναρτησης του golf να ειναι και τοσο μεγαλο πλεονεκτημα τελικα.
-
Αφού έχει παιδί να ξεχάσει τις στροφές και τις μαλακίες. Υπάρχει μία ζωη που τον έχει ανάγκη.
Αν ωστόσο δεν λογαριάζει το παραπάνω να πάρει την 147 για τις στροφές.
Αν τον νιάζουν πιο πολύ οι χώροι απ' οτι οι στροφές και η φινέτσα και δεν τον πειράζει που θα τα σκάει χοντρά σε service και στην 100αρα βενζίνη να πάρει γκολφ.
Αν δεν το νοιάζει ούτε οι στροφές, ούτε και οι χώροι τόσο πολύ να πάρει την C4 που είναι πολύ πιο όμορφη και φρέσκια απο το γκόλφ.Εγώ πάντως μεταξύ γκόλφ και C4 θα έπαιρνα C4.
-
Κλασσικό παράδειγμα άλλο λέω και άλλο κάνω είναι αυτό το topic.
Είναι δυνατόν κάποιος να προτιμήσει τη C4 από το Golf???
Έλεος...
Παλιά με τη Xsara ή τη ΖΧ που έστριβαν, κάτι μπορούσε να γίνει, τώρα μου φαίνεται ανόητη η σύγκριση.
Σε σχέση με τη C4 θα προτιμούσα ακόμα και το Astra και εδώ το συζητάμε για το Golf???
Kάποιοι είστε υπέρμετρα εναντίον του Golf... -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Κλασσικό παράδειγμα άλλο λέω και άλλο κάνω είναι αυτό το topic.
Είναι δυνατόν κάποιος να προτιμήσει τη C4 από το Golf???
Έλεος...
Παλιά με τη Xsara ή τη ΖΧ που έστριβαν, κάτι μπορούσε να γίνει, τώρα μου φαίνεται ανόητη η σύγκριση.
Σε σχέση με τη C4 θα προτιμούσα ακόμα και το Astra και εδώ το συζητάμε για το Golf???
Kάποιοι είστε υπέρμετρα εναντίον του Golf...ε?
γιατί να μην είναι δυνατόν ρε Μιχάλη? Πού υστερεί τόοοοσο αισθητά η C4 από το Γκολφ πια? Γιατί κάποιος να μην την προτιμήσει, εφόσον είναι και φθηνότερη? (γενικά μιλάω, όχι για το παρόν τόπικ) -
Astra αντι για C4;;;;;;;;;;;
C4 vs Golf