-
Μετα απο 5 ώρες συνεχόμενου ταξιδιού με 4 άτομα και με το πόδι στο πάτωμα, λίγο πριν φτάσω στον προορισμό μου, δεν μπορούσα με τίποτα απο 5η να κατεβάσω σε 4η!!! Με ότι ταχύτητα και να έτρεχα! 3η σε 4η έμπαινε κανονικά!
Μόλις έφτασα και μετά απο μισή ώρα στάσης η 4η κούμπωνε κανονικότατα. Απο εκει και πέρα κανένα προβλημα!Είναι φυσιολογικό αυτό? Συμβαίνει? Μήπως 'υπερθερμάνθηκε' το κιβώτιο? Να πάω να το κοιτάξω? 25.000 χλμ έχει κάνει το αυτοκίνητο!
-
Μετα απο 5 ώρες συνεχόμενου ταξιδιού με 4 άτομα και με το πόδι στο πάτωμα, λίγο πριν φτάσω στον προορισμό μου, δεν μπορούσα με τίποτα απο 5η να κατεβάσω σε 4η!!! Με ότι ταχύτητα και να έτρεχα! 3η σε 4η έμπαινε κανονικά!
Μόλις έφτασα και μετά απο μισή ώρα στάσης η 4η κούμπωνε κανονικότατα. Απο εκει και πέρα κανένα προβλημα!Είναι φυσιολογικό αυτό? Συμβαίνει? Μήπως 'υπερθερμάνθηκε' το κιβώτιο? Να πάω να το κοιτάξω? 25.000 χλμ έχει κάνει το αυτοκίνητο!
-
Μετα απο 5 ώρες συνεχόμενου ταξιδιού με 4 άτομα και με το πόδι στο πάτωμα, λίγο πριν φτάσω στον προορισμό μου, δεν μπορούσα με τίποτα απο 5η να κατεβάσω σε 4η!!! Με ότι ταχύτητα και να έτρεχα! 3η σε 4η έμπαινε κανονικά!
Μόλις έφτασα και μετά απο μισή ώρα στάσης η 4η κούμπωνε κανονικότατα. Απο εκει και πέρα κανένα προβλημα!Είναι φυσιολογικό αυτό? Συμβαίνει? Μήπως 'υπερθερμάνθηκε' το κιβώτιο? Να πάω να το κοιτάξω? 25.000 χλμ έχει κάνει το αυτοκίνητο!
-
λοιπόν, κάτι παρόμοιο παρατήρησα κι εγώ σε ταξίδι 2 ωρών μόνος με το αυτόματο honda civic. `Εχει τρεις επιλογές ταχύτητας, το L για πρώτη και ξεκίνημα, το * για κίνηση μέσα στην πόλη και το OD που είναι τετάρτη ας πούμε. Οδηγώντας λοιπόν συνέχεια με το OD στην εθνική και φτάνοντας στην Αθήνα, σταματάω σε φανάρι και βάζω το L να ξεκινήσω και τίποτα! Χρειαζόταν κάποια δευτερόλεπτα για να 'κουμπώσει'! Τι να ναι άραγε; Πάντως όταν έφτασα το άφησα καμια δυο ώρες μετά που το πήρα ήταν οκ. Μήπως είναι τα λάδια του αυτόματου;
-
Σαφώς και το κιβώτιο ζεσταίνεται , όμως αυτό δεν είναι φυσιολογικό.
Να κοιτάξεις αν έχει χάσει βαλβολίνες , αν έχει παραπάνω ποσότητα.
Οταν αδειάσουν τις βαλβολίνες (πρέπει να αλλαχθούν οπωσδήποτε) κοίταξε τες αν έχουν μεγάλη ποσότητα από 'γρέζια'.
Μπορεί η τάπα να είναι μαγνητική και να έχουν μαζευτεί εκεί , αλλά καλύτερα είναι να βάλουν ένα πανί να φιλτράρονται όταν αδειάζει το κιβώτιο.
Μικρή ποσότητα από ψιλά 'γρέζια' δικαιολογείται , αλλά μεγάλη ποσότητα ή χοντρά 'γρέζια' είναι σημάδι ζημιάς. -
Νομίζω ότι το ζεστό κιβώτιο επιτρέπει πιο εύκολες αλλαγές ταχύτητας από το κρύο. Ή όχι;
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Νομίζω ότι το ζεστό κιβώτιο επιτρέπει πιο εύκολες αλλαγές ταχύτητας από το κρύο. Ή όχι;το επαρκώς ζεστό, ναι. Το υπερθερμασμένο, προφανώς όχι
-
Υπερθερμανση του δισκου-πλατο ;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Υπερθερμανση του δισκου-πλατο ;μάλλον θα 'μύριζε' σε αυτήν την περίπτωση.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Υπερθερμανση του δισκου-πλατο ;
μάλλον θα 'μύριζε' σε αυτήν την περίπτωση.
Σωστα.Αλλα αμα τρεχεις μπορεις να καταλαβεις την μυρωδια;
Παντως φυσιολογικο δεν ειναι.Να το κοιταξεις Χρηστο το συντομοτερο.Βρε Χρηστο 5 ωρες με το ποδι στο πατωμα;Το αιμα με το μπουρι της σομπας του πινεις του κακομοιρου .
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
λοιπόν, κάτι παρόμοιο παρατήρησα κι εγώ σε ταξίδι 2 ωρών μόνος με το αυτόματο honda civic. `Εχει τρεις επιλογές ταχύτητας, το L για πρώτη και ξεκίνημα, το * για κίνηση μέσα στην πόλη και το OD που είναι τετάρτη ας πούμε. Οδηγώντας λοιπόν συνέχεια με το OD στην εθνική και φτάνοντας στην Αθήνα, σταματάω σε φανάρι και βάζω το L να ξεκινήσω και τίποτα! Χρειαζόταν κάποια δευτερόλεπτα για να 'κουμπώσει'! Τι να ναι άραγε; Πάντως όταν έφτασα το άφησα καμια δυο ώρες μετά που το πήρα ήταν οκ. Μήπως είναι τα λάδια του αυτόματου;Να αλλάξεις τα λάδια στο σαζμάν ΑΜΕΣΩΣ και να εύχεσαι να λυθεί το πρόβλημα. Αν δεν βάζει πρώτη δεν σηκώνει αρκετή πίεση λαδιού, κάποιο κυλινδράκι χάνει, κάποια βαλβίδα κολλάει ή φθαρμένη αντλία λαδιού (το χειρότερο).
-
Áõôü äåí Ý÷åé íá êÜíåé êáé ìå ôçí äéáóôïëÞ ôùí ìåôÜëëùí ?Áí äçëáäÞ õðÜñ÷ïõí êÜðïéåò áíï÷Ýò äåí ìåéþíïíôáé ìå ôçí äéáóôïëÞ åðéëåãìÝíùí óçìåßùí ðïõ êáôáðïíïýíôáé ðåñéóóüôåñï?Áõôü äåí åßíáé äõíáôü íá ðñïêáëÝóåé äõóëåéôïõñãßá ãåíéêüôåñá???
..Ôï ñùôÜù ãéáôé ìåôÜ áðï ôáîßäé ôï -ãáëëéêü - êéâþôéï ôïõ 206 ìå ôéò èåüìáêñåò äéáäñïìÝò åìöáíßæåôáé ôåëåßùò äéáöïñåôéêü.Ïé äéáäñïìÝò åßíáé áéóèçôÜ ìåéùìÝíåò ,ï åðéëïãÝáò ðéï áêñéâÞò ÷ùñßò íá óçìáßíåé üôé Ýãéíå éÜðùíáò
-
Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
..Το ρωτάω γιατι μετά απο ταξίδι το -γαλλικό :evil: - κιβώτιο του 206 με τις θεόμακρες διαδρομές εμφανίζεται τελείως διαφορετικό.Οι διαδρομές είναι αισθητά μειωμένες ,ο επιλογέας πιο ακριβής χωρίς να σημαίνει ότι έγινε ιάπωναςΓκολφ γνωστού μου έφτιαξε όταν αλλάχθηκαν κάποια πράγματα (πλαστικά?) κάτω από το μοχλό ταχυτήτων και δεν παρουσιάζει πλέον περιστασιακές αλλαγές στη διαδρομή του επιλογέα.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
λοιπόν, κάτι παρόμοιο παρατήρησα κι εγώ σε ταξίδι 2 ωρών μόνος με το αυτόματο honda civic. `Εχει τρεις επιλογές ταχύτητας, το L για πρώτη και ξεκίνημα, το * για κίνηση μέσα στην πόλη και το OD που είναι τετάρτη ας πούμε. Οδηγώντας λοιπόν συνέχεια με το OD στην εθνική και φτάνοντας στην Αθήνα, σταματάω σε φανάρι και βάζω το L να ξεκινήσω και τίποτα! Χρειαζόταν κάποια δευτερόλεπτα για να 'κουμπώσει'! Τι να ναι άραγε; Πάντως όταν έφτασα το άφησα καμια δυο ώρες μετά που το πήρα ήταν οκ. Μήπως είναι τα λάδια του αυτόματου;
Να αλλάξεις τα λάδια στο σαζμάν ΑΜΕΣΩΣ και να εύχεσαι να λυθεί το πρόβλημα. Αν δεν βάζει πρώτη δεν σηκώνει αρκετή πίεση λαδιού, κάποιο κυλινδράκι χάνει, κάποια βαλβίδα κολλάει ή φθαρμένη αντλία λαδιού (το χειρότερο).
μα αυτό δε θα το επηρέαζε ακόμα και όταν είναι 'κρύο'; γιατί εγώ σου μιλάω για μετά από αρκετή οδήγηση
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Βρε Χρηστο 5 ωρες με το ποδι στο πατωμα;Το αιμα με το μπουρι της σομπας του πινεις του κακομοιρου .δεν έχεις μπει συνοδηγός σ'εμένα, γι'αυτό τα λες αυτά!
Χρήστο κάνα νέο είχαμε?
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Νομίζω ότι το ζεστό κιβώτιο επιτρέπει πιο εύκολες αλλαγές ταχύτητας από το κρύο. Ή όχι;Σωστό αυτό ναί. Μου έχει τύχει μερικές φορές να μην μπορώ να αλλάξω εύκολα ταχύτητα, πηγαίνοντας με την ίδια σχέση στο κιβώτιο (1η ή 2α) σε δρόμο με 30 πόντους φρέσκο χιόνι. Προφανώς είχε παγώσει το κιβώτιο από την επαφή με το χιόνι και γι΄αυτό άλλαζε δύσκολα.
Μήπως το ίδιο συνέβη και στον φίλο μας? Δηλαδή 5η πολύ ώρα στην εθνική, και τα λάδια κρυώνουν από τις μεγάλες ταχύτητες? (Γιατί όμως δεν διατηρούνται ζεστά αφού λειτουργεί το κιβώτιο, δεν ξέρω).
-
Σε μενα το κανει στο Α3 1600 που εχω σε ταξιδι Πατρα Αθηνα, οταν βγαινω απο Αττικη Οδο στην Εξοδο της Λ. Κυμης και κατεβαζω απο 5η σε 4η δεν κουμπωνει με τιποτα παρα μονο με πολυ φρενο και βαζω 2α ή 3η.
Απο συζητησεις που εχω κανει με φιλους που εχουν αυτοκινητα του Group VAG η δυσκολια αυτη ειναι κοινο γνωρισμα των σασμαν της Volkswagen
-
Αυτό που περίεγραψα παραπάνω ήταν στο R19 16V που είχα. Με το Skoda δεν έχω βρεθεί σε παρόμοια κατάσταση, αλλά δεν έχω δεί καμμιά δυσκολία μετά από ταξίδι.
-
Ο χρήστης speculator έγραψε:
Σε μενα το κανει στο Α3 1600 που εχω σε ταξιδι Πατρα Αθηνα, οταν βγαινω απο Αττικη Οδο στην **Εξοδο **της Λ. Κυμης και κατεβαζω απο 5η σε 4η δεν κουμπωνει με τιποτα παρα μονο με πολυ φρενο και βαζω 2α ή 3η.Μάλλον φταίει η συγκεκριμένη έξοδο!
Μα καλά είναι δυνατόν να είναι κοινό γνωρισμα κάτι τέτοιο σε πολλά αυτοκίνητα? Φαντάζεσαι να κινείσαι σε ανηφορικό δρόμο με 5η, να μην σε βγάζει, να πρεπει να κατεβάσεις σε 4η και να μην μπορείς? Ή να θέλεις να προσπεράσεις κατεβάζοντας και να σε κρεμάει? τα έζησα και τα 2! Τέλος πάντον το απόγευμα που θα γυρίσω απο το συνεργείο θα δούμε τι έγινε.
-
Τελικά στο συνεργείο το κιβώτιο δεν έδειξε να έχει κάποιο πρόβλημα. Αλλάχτηκαν προληπτικά οι βαλβολίνες με τις πιο αραιές 75άρες για καλύτερη κυκλοφορία. Απο βδομάδα που θα κάνω ταξιδάκι θα δούμε πάλι.
Ζεσταμένο κιβώτιο????