Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ζεσταμένο κιβώτιο????
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ζεσταμένο κιβώτιο????
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    13
    28
    61
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • X
      xristos69 last edited by

      Μετα απο 5 ώρες συνεχόμενου ταξιδιού με 4 άτομα και με το πόδι στο πάτωμα, λίγο πριν φτάσω στον προορισμό μου, δεν μπορούσα με τίποτα απο 5η να κατεβάσω σε 4η!!! Με ότι ταχύτητα και να έτρεχα! 3η σε 4η έμπαινε κανονικά!
      Μόλις έφτασα και μετά απο μισή ώρα στάσης η 4η κούμπωνε κανονικότατα. Απο εκει και πέρα κανένα προβλημα!

      Είναι φυσιολογικό αυτό? Συμβαίνει? Μήπως 'υπερθερμάνθηκε' το κιβώτιο? Να πάω να το κοιτάξω? 25.000 χλμ έχει κάνει το αυτοκίνητο!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • X
        xristos69 last edited by

        Μετα απο 5 ώρες συνεχόμενου ταξιδιού με 4 άτομα και με το πόδι στο πάτωμα, λίγο πριν φτάσω στον προορισμό μου, δεν μπορούσα με τίποτα απο 5η να κατεβάσω σε 4η!!! Με ότι ταχύτητα και να έτρεχα! 3η σε 4η έμπαινε κανονικά!
        Μόλις έφτασα και μετά απο μισή ώρα στάσης η 4η κούμπωνε κανονικότατα. Απο εκει και πέρα κανένα προβλημα!

        Είναι φυσιολογικό αυτό? Συμβαίνει? Μήπως 'υπερθερμάνθηκε' το κιβώτιο? Να πάω να το κοιτάξω? 25.000 χλμ έχει κάνει το αυτοκίνητο!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • X
          xristos69 last edited by

          Μετα απο 5 ώρες συνεχόμενου ταξιδιού με 4 άτομα και με το πόδι στο πάτωμα, λίγο πριν φτάσω στον προορισμό μου, δεν μπορούσα με τίποτα απο 5η να κατεβάσω σε 4η!!! Με ότι ταχύτητα και να έτρεχα! 3η σε 4η έμπαινε κανονικά!
          Μόλις έφτασα και μετά απο μισή ώρα στάσης η 4η κούμπωνε κανονικότατα. Απο εκει και πέρα κανένα προβλημα!

          Είναι φυσιολογικό αυτό? Συμβαίνει? Μήπως 'υπερθερμάνθηκε' το κιβώτιο? Να πάω να το κοιτάξω? 25.000 χλμ έχει κάνει το αυτοκίνητο!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dmitspan last edited by

            λοιπόν, κάτι παρόμοιο παρατήρησα κι εγώ σε ταξίδι 2 ωρών μόνος με το αυτόματο honda civic. `Εχει τρεις επιλογές ταχύτητας, το L για πρώτη και ξεκίνημα, το * για κίνηση μέσα στην πόλη και το OD που είναι τετάρτη ας πούμε. Οδηγώντας λοιπόν συνέχεια με το OD στην εθνική και φτάνοντας στην Αθήνα, σταματάω σε φανάρι και βάζω το L να ξεκινήσω και τίποτα! Χρειαζόταν κάποια δευτερόλεπτα για να 'κουμπώσει'! Τι να ναι άραγε; Πάντως όταν έφτασα το άφησα καμια δυο ώρες μετά που το πήρα ήταν οκ. Μήπως είναι τα λάδια του αυτόματου;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Σαφώς και το κιβώτιο ζεσταίνεται , όμως αυτό δεν είναι φυσιολογικό.
              Να κοιτάξεις αν έχει χάσει βαλβολίνες , αν έχει παραπάνω ποσότητα.
              Οταν αδειάσουν τις βαλβολίνες (πρέπει να αλλαχθούν οπωσδήποτε) κοίταξε τες αν έχουν μεγάλη ποσότητα από 'γρέζια'.
              Μπορεί η τάπα να είναι μαγνητική και να έχουν μαζευτεί εκεί , αλλά καλύτερα είναι να βάλουν ένα πανί να φιλτράρονται όταν αδειάζει το κιβώτιο.
              Μικρή ποσότητα από ψιλά 'γρέζια' δικαιολογείται , αλλά μεγάλη ποσότητα ή χοντρά 'γρέζια' είναι σημάδι ζημιάς.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                manosk last edited by

                Νομίζω ότι το ζεστό κιβώτιο επιτρέπει πιο εύκολες αλλαγές ταχύτητας από το κρύο. Ή όχι;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  krusenstern last edited by

                  Ο χρήστης manosk έγραψε:
                  Νομίζω ότι το ζεστό κιβώτιο επιτρέπει πιο εύκολες αλλαγές ταχύτητας από το κρύο. Ή όχι;

                  το επαρκώς ζεστό, ναι. Το υπερθερμασμένο, προφανώς όχι

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Υπερθερμανση του δισκου-πλατο ;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      krusenstern last edited by

                      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                      Υπερθερμανση του δισκου-πλατο ;

                      μάλλον θα 'μύριζε' σε αυτήν την περίπτωση.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                        Υπερθερμανση του δισκου-πλατο ;

                        μάλλον θα 'μύριζε' σε αυτήν την περίπτωση.

                        Σωστα.Αλλα αμα τρεχεις μπορεις να καταλαβεις την μυρωδια;
                        Παντως φυσιολογικο δεν ειναι.Να το κοιταξεις Χρηστο το συντομοτερο.

                        Βρε Χρηστο 5 ωρες με το ποδι στο πατωμα;Το αιμα με το μπουρι της σομπας του πινεις του κακομοιρου .

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          leonp last edited by

                          Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
                          λοιπόν, κάτι παρόμοιο παρατήρησα κι εγώ σε ταξίδι 2 ωρών μόνος με το αυτόματο honda civic. `Εχει τρεις επιλογές ταχύτητας, το L για πρώτη και ξεκίνημα, το * για κίνηση μέσα στην πόλη και το OD που είναι τετάρτη ας πούμε. Οδηγώντας λοιπόν συνέχεια με το OD στην εθνική και φτάνοντας στην Αθήνα, σταματάω σε φανάρι και βάζω το L να ξεκινήσω και τίποτα! Χρειαζόταν κάποια δευτερόλεπτα για να 'κουμπώσει'! Τι να ναι άραγε; Πάντως όταν έφτασα το άφησα καμια δυο ώρες μετά που το πήρα ήταν οκ. Μήπως είναι τα λάδια του αυτόματου;

                          Να αλλάξεις τα λάδια στο σαζμάν ΑΜΕΣΩΣ και να εύχεσαι να λυθεί το πρόβλημα. Αν δεν βάζει πρώτη δεν σηκώνει αρκετή πίεση λαδιού, κάποιο κυλινδράκι χάνει, κάποια βαλβίδα κολλάει ή φθαρμένη αντλία λαδιού (το χειρότερο).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            gskarmou last edited by

                            Áõôü äåí Ý÷åé íá êÜíåé êáé ìå ôçí äéáóôïëÞ ôùí ìåôÜëëùí ?Áí äçëáäÞ õðÜñ÷ïõí êÜðïéåò áíï÷Ýò äåí ìåéþíïíôáé ìå ôçí äéáóôïëÞ åðéëåãìÝíùí óçìåßùí ðïõ êáôáðïíïýíôáé ðåñéóóüôåñï?Áõôü äåí åßíáé äõíáôü íá ðñïêáëÝóåé äõóëåéôïõñãßá ãåíéêüôåñá???

                            ..Ôï ñùôÜù ãéáôé ìåôÜ áðï ôáîßäé ôï -ãáëëéêü - êéâþôéï ôïõ 206 ìå ôéò èåüìáêñåò äéáäñïìÝò åìöáíßæåôáé ôåëåßùò äéáöïñåôéêü.Ïé äéáäñïìÝò åßíáé áéóèçôÜ ìåéùìÝíåò ,ï åðéëïãÝáò ðéï áêñéâÞò ÷ùñßò íá óçìáßíåé üôé Ýãéíå éÜðùíáò

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              leonp last edited by

                              Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
                              ..Το ρωτάω γιατι μετά απο ταξίδι το -γαλλικό :evil: - κιβώτιο του 206 με τις θεόμακρες διαδρομές εμφανίζεται τελείως διαφορετικό.Οι διαδρομές είναι αισθητά μειωμένες ,ο επιλογέας πιο ακριβής χωρίς να σημαίνει ότι έγινε ιάπωνας 😄

                              Γκολφ γνωστού μου έφτιαξε όταν αλλάχθηκαν κάποια πράγματα (πλαστικά?) κάτω από το μοχλό ταχυτήτων και δεν παρουσιάζει πλέον περιστασιακές αλλαγές στη διαδρομή του επιλογέα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dmitspan last edited by

                                Ο χρήστης leonp έγραψε:

                                λοιπόν, κάτι παρόμοιο παρατήρησα κι εγώ σε ταξίδι 2 ωρών μόνος με το αυτόματο honda civic. `Εχει τρεις επιλογές ταχύτητας, το L για πρώτη και ξεκίνημα, το * για κίνηση μέσα στην πόλη και το OD που είναι τετάρτη ας πούμε. Οδηγώντας λοιπόν συνέχεια με το OD στην εθνική και φτάνοντας στην Αθήνα, σταματάω σε φανάρι και βάζω το L να ξεκινήσω και τίποτα! Χρειαζόταν κάποια δευτερόλεπτα για να 'κουμπώσει'! Τι να ναι άραγε; Πάντως όταν έφτασα το άφησα καμια δυο ώρες μετά που το πήρα ήταν οκ. Μήπως είναι τα λάδια του αυτόματου;

                                Να αλλάξεις τα λάδια στο σαζμάν ΑΜΕΣΩΣ και να εύχεσαι να λυθεί το πρόβλημα. Αν δεν βάζει πρώτη δεν σηκώνει αρκετή πίεση λαδιού, κάποιο κυλινδράκι χάνει, κάποια βαλβίδα κολλάει ή φθαρμένη αντλία λαδιού (το χειρότερο).

                                μα αυτό δε θα το επηρέαζε ακόμα και όταν είναι 'κρύο'; γιατί εγώ σου μιλάω για μετά από αρκετή οδήγηση

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  krusenstern last edited by

                                  Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                                  Βρε Χρηστο 5 ωρες με το ποδι στο πατωμα;Το αιμα με το μπουρι της σομπας του πινεις του κακομοιρου .

                                  δεν έχεις μπει συνοδηγός σ'εμένα, γι'αυτό τα λες αυτά!

                                  Χρήστο κάνα νέο είχαμε?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    georgex last edited by

                                    Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                    Νομίζω ότι το ζεστό κιβώτιο επιτρέπει πιο εύκολες αλλαγές ταχύτητας από το κρύο. Ή όχι;

                                    Σωστό αυτό ναί. Μου έχει τύχει μερικές φορές να μην μπορώ να αλλάξω εύκολα ταχύτητα, πηγαίνοντας με την ίδια σχέση στο κιβώτιο (1η ή 2α) σε δρόμο με 30 πόντους φρέσκο χιόνι. Προφανώς είχε παγώσει το κιβώτιο από την επαφή με το χιόνι και γι΄αυτό άλλαζε δύσκολα.

                                    Μήπως το ίδιο συνέβη και στον φίλο μας? Δηλαδή 5η πολύ ώρα στην εθνική, και τα λάδια κρυώνουν από τις μεγάλες ταχύτητες? (Γιατί όμως δεν διατηρούνται ζεστά αφού λειτουργεί το κιβώτιο, δεν ξέρω).

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      speculator last edited by

                                      Σε μενα το κανει στο Α3 1600 που εχω σε ταξιδι Πατρα Αθηνα, οταν βγαινω απο Αττικη Οδο στην Εξοδο της Λ. Κυμης και κατεβαζω απο 5η σε 4η δεν κουμπωνει με τιποτα παρα μονο με πολυ φρενο και βαζω 2α ή 3η.

                                      Απο συζητησεις που εχω κανει με φιλους που εχουν αυτοκινητα του Group VAG η δυσκολια αυτη ειναι κοινο γνωρισμα των σασμαν της Volkswagen

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        georgex last edited by

                                        Αυτό που περίεγραψα παραπάνω ήταν στο R19 16V που είχα. Με το Skoda δεν έχω βρεθεί σε παρόμοια κατάσταση, αλλά δεν έχω δεί καμμιά δυσκολία μετά από ταξίδι.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • X
                                          xristos69 last edited by

                                          Ο χρήστης speculator έγραψε:
                                          Σε μενα το κανει στο Α3 1600 που εχω σε ταξιδι Πατρα Αθηνα, οταν βγαινω απο Αττικη Οδο στην **Εξοδο **της Λ. Κυμης και κατεβαζω απο 5η σε 4η δεν κουμπωνει με τιποτα παρα μονο με πολυ φρενο και βαζω 2α ή 3η.

                                          Μάλλον φταίει η συγκεκριμένη έξοδο!

                                          Μα καλά είναι δυνατόν να είναι κοινό γνωρισμα κάτι τέτοιο σε πολλά αυτοκίνητα? Φαντάζεσαι να κινείσαι σε ανηφορικό δρόμο με 5η, να μην σε βγάζει, να πρεπει να κατεβάσεις σε 4η και να μην μπορείς? Ή να θέλεις να προσπεράσεις κατεβάζοντας και να σε κρεμάει? τα έζησα και τα 2! Τέλος πάντον το απόγευμα που θα γυρίσω απο το συνεργείο θα δούμε τι έγινε.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • X
                                            xristos69 last edited by

                                            Τελικά στο συνεργείο το κιβώτιο δεν έδειξε να έχει κάποιο πρόβλημα. Αλλάχτηκαν προληπτικά οι βαλβολίνες με τις πιο αραιές 75άρες για καλύτερη κυκλοφορία. Απο βδομάδα που θα κάνω ταξιδάκι θα δούμε πάλι.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr