-
Είδα σε ένα site στους πινακες χαρακτητιστικών δίπλα στην τιμή να έχει και την αναλογία τιμή / HP. Πόσο πληρώνεις δηλαδή τον κάθε ίππο σε κάθε αυτοκίνητο. Παίζει ρόλο και ο εξοπλισμός βεβαίως αφού η τιμή / HP θα μεγαλώσει από την βασική εκδοση.
Με μια γρήγορη ματιά σε ΒΑΣΙΚΕΣ εκδόσεις το αποτέλεσμα είναι το εξής (ένα μεσαίο μοντέλο από κάθε μάρκα στα 1600 κυβικά):
** BMW 116 ** 115 23000 200
** Audi a3 ** 102 19900 195
** VW Golf ** 105 18180 173
** Honda civic ** 110 18987 172
** Toyota Corolla ** 110 18226 166
** Mazda 3 ** 105 17115 163
** Renault megane ** 115 18450 160
** Fiat stilo ** 103 16430 160
** Alfa 147 ** 120 19040 159
** Citroen c4 ** 109 16910 155
** Opel Astra ** 105 16090 153
** Peugeot 307 ** 110 16430 149
** Huyndai elantra ** 105 14290 136
** Kia cerrato ** 105 13890 132
** Seat Leon ** 120 14990 125Με κόκκινο είναι οι HP, με μπλέ η τιμή (από τους 4Τ) και με πράσινο τα €/ΗΡ
Σας φαίνεται να είναι δεκτός αυτός ο τρόπος υπολογισμός κόστους? Μία Μ5, ας πούμε των 507 ίππων και των 117.000€ έχει μία αναλογία 232€/ΗΡ, που δεν είναι πολυ μακρία από την μεσαία κατηγορία του παραπάνω παραδείγματος. Αντίστοιχα ένα Suzuki Alto, έχει μία αναλογία 137€/ΗΡ, επίσης κοντά σε κάποια άλλα μεγαλύτερα αυτοκίνητα.
Αυτά, απλά προς συζήτηση.
-
Είδα σε ένα site στους πινακες χαρακτητιστικών δίπλα στην τιμή να έχει και την αναλογία τιμή / HP. Πόσο πληρώνεις δηλαδή τον κάθε ίππο σε κάθε αυτοκίνητο. Παίζει ρόλο και ο εξοπλισμός βεβαίως αφού η τιμή / HP θα μεγαλώσει από την βασική εκδοση.
Με μια γρήγορη ματιά σε ΒΑΣΙΚΕΣ εκδόσεις το αποτέλεσμα είναι το εξής (ένα μεσαίο μοντέλο από κάθε μάρκα στα 1600 κυβικά):
** BMW 116 ** 115 23000 200
** Audi a3 ** 102 19900 195
** VW Golf ** 105 18180 173
** Honda civic ** 110 18987 172
** Toyota Corolla ** 110 18226 166
** Mazda 3 ** 105 17115 163
** Renault megane ** 115 18450 160
** Fiat stilo ** 103 16430 160
** Alfa 147 ** 120 19040 159
** Citroen c4 ** 109 16910 155
** Opel Astra ** 105 16090 153
** Peugeot 307 ** 110 16430 149
** Huyndai elantra ** 105 14290 136
** Kia cerrato ** 105 13890 132
** Seat Leon ** 120 14990 125Με κόκκινο είναι οι HP, με μπλέ η τιμή (από τους 4Τ) και με πράσινο τα €/ΗΡ
Σας φαίνεται να είναι δεκτός αυτός ο τρόπος υπολογισμός κόστους? Μία Μ5, ας πούμε των 507 ίππων και των 117.000€ έχει μία αναλογία 232€/ΗΡ, που δεν είναι πολυ μακρία από την μεσαία κατηγορία του παραπάνω παραδείγματος. Αντίστοιχα ένα Suzuki Alto, έχει μία αναλογία 137€/ΗΡ, επίσης κοντά σε κάποια άλλα μεγαλύτερα αυτοκίνητα.
Αυτά, απλά προς συζήτηση.
-
Είδα σε ένα site στους πινακες χαρακτητιστικών δίπλα στην τιμή να έχει και την αναλογία τιμή / HP. Πόσο πληρώνεις δηλαδή τον κάθε ίππο σε κάθε αυτοκίνητο. Παίζει ρόλο και ο εξοπλισμός βεβαίως αφού η τιμή / HP θα μεγαλώσει από την βασική εκδοση.
Με μια γρήγορη ματιά σε ΒΑΣΙΚΕΣ εκδόσεις το αποτέλεσμα είναι το εξής (ένα μεσαίο μοντέλο από κάθε μάρκα στα 1600 κυβικά):
** BMW 116 ** 115 23000 200
** Audi a3 ** 102 19900 195
** VW Golf ** 105 18180 173
** Honda civic ** 110 18987 172
** Toyota Corolla ** 110 18226 166
** Mazda 3 ** 105 17115 163
** Renault megane ** 115 18450 160
** Fiat stilo ** 103 16430 160
** Alfa 147 ** 120 19040 159
** Citroen c4 ** 109 16910 155
** Opel Astra ** 105 16090 153
** Peugeot 307 ** 110 16430 149
** Huyndai elantra ** 105 14290 136
** Kia cerrato ** 105 13890 132
** Seat Leon ** 120 14990 125Με κόκκινο είναι οι HP, με μπλέ η τιμή (από τους 4Τ) και με πράσινο τα €/ΗΡ
Σας φαίνεται να είναι δεκτός αυτός ο τρόπος υπολογισμός κόστους? Μία Μ5, ας πούμε των 507 ίππων και των 117.000€ έχει μία αναλογία 232€/ΗΡ, που δεν είναι πολυ μακρία από την μεσαία κατηγορία του παραπάνω παραδείγματος. Αντίστοιχα ένα Suzuki Alto, έχει μία αναλογία 137€/ΗΡ, επίσης κοντά σε κάποια άλλα μεγαλύτερα αυτοκίνητα.
Αυτά, απλά προς συζήτηση.
-
Οι βασιλιάδες της συγκεκριμένης λίστας δεν πωλούνται πια: Punto GT και 106 Rallye.
-
Περίμενε να βγει ο Petran με κάνα Skoda τούμπανο 8ου σταδίου και θα δεις μετά value for money
-
Ποιηματακι:
Δευτερο το ΚΙΑ;
Μοιαζει με μαλακια!(χωρις παρεξηγηση, αλλα η 'μεθοδος' αυτη δεν λεει και πολλα)
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Περίμενε να βγει ο Petran με κάνα Skoda τούμπανο 8ου σταδίου και θα δεις μετά value for moneyΜπαρούτι μου μυρίζει, ξανά... Αν και είναι διακοπές ο Petran... Να πεις, εγώ δεν είμαι...
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Σας φαίνεται να είναι δεκτός αυτός ο τρόπος υπολογισμός κόστους? Μία Μ5, ας πούμε των 507 ίππων και των 117.000€ έχει μία αναλογία 232€/ΗΡ, που δεν είναι πολυ μακρία από την μεσαία κατηγορία του παραπάνω παραδείγματος. Αντίστοιχα ένα Suzuki Alto, έχει μία αναλογία 137€/ΗΡ, επίσης κοντά σε κάποια άλλα μεγαλύτερα αυτοκίνητα.
Αυτά, απλά προς συζήτηση.
Σίγουρα έχει κάποια λογική, αρκεί να κινείσαι στα πλαίσια κάποιας κατηγορίας.
Διαφορές υπάρχουν ανάμεσα στα ίδια μοντέλα με διαφορετικούς κινητήρες, πχ στο GTI το κάθε αλογάκι κοστίζει 143 ευρώ, στο 1.4 75, 194,6 ευρώ
προφανώς όσο αυξάνονται τ'άλογα, δεν αυξάνεται αντίστοιχα η τιμή, αφού ειδικά σε άλλες χώρες της Ευρώπης δεν φορολογούνται τα κυβικά (άρα συνήθως αυξημένη ισχύς).
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Περίμενε να βγει ο Petran με κάνα Skoda τούμπανο 8ου σταδίου και θα δεις μετά value for moneyαν βάλει και το κόστος των 8 σταδίων μαζί με την κατανάλωση, μόνο money έχει και καθόλου value
-
με αυτό το σκεπτικό το RX-8 σκίζει και το S2000 πατώνει..
ίσως δεν είναι και ο πρακτικότερος τρόπος συγκρισεις, αλλα αφου είμαστε στο γραφείο κολλημένοι κατακαλόκαιρο και δεν έχει δουλειά, ας λέμε τώρα
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Οι βασιλιάδες της συγκεκριμένης λίστας δεν πωλούνται πια: Punto GT και 106 Rallye.Καλησπέρα.
Για την ιστορία και μόνο, όταν αγόρασα το δικό μου Punto GT III (1ος/1997), κόστισε 5.140.250 δρχ δηλαδή 15.085
-
Δεν ειναι και τοσο ασχημος συλλογισμος.
Ειναι χαρακτηριστικο οτι 'ακουγονται' να εχουν καλη τιμη τα μεσαιας κατηγοριας αυτοκινητα με περιπου 200 αλογα και τιμη περιπου 25-28000 ευρω.GOLF,COROLLA,RC,C4,RX-8,κ.α.
Ενω για αυτους που σκεφτονται και τα αλογα,τα αυτοκινητα με 75-100 αλογα σε τιμες 15-19000ευρω 'ακουγονται' ακριβα! -
Γελοιο μου μοιαζει,και μονο που εκαναν τον κοπο να το υπολογισουν.Δεν λεει τιποτα.
-
Μιας και μας την έχει βαρέσει καλοκαιριάτικα, νομίζω οτι στους υπολογισμούς σου πρέπει να βάλεις και ως παράμετρο της συνάρτησης αξιολόγιστης και το βάρος, δηλαδή
f =
-
Τα λεφτά που δίνει κανείς δέν πάνε μόνο στούς ίππους αλλά και στο υπόλοιπο αμάξι. Ένα υψηλό σκόρ σε αυτήν την κατηγορία δείχνει ότι έχεις μέν πολλούς ίππους αλλά το υπόλοιπο αμάξι που πάιρνεις δέν είναι και ιδιαίτερα καλό. Μάλον η χρυσή τομή και το καλύτερο σκόρ βρίσκεται κάπου στην μέση. Βέβαια ο καθένας έχει άλους προσανατολισμούς και άλλος θέλει πιο σπόρ αμάξι και κάποιος άλλος πιό οικογενειακό αλλά τα άκρα (είτε δηλαδή βγάζει πολύ μεγάλο σκόρ ή πολύ μικρό) μάλον κακά τα βλέπω εγώ και όχι καλά
-
Πολύ ενδιαφέρον δείκτης!
Να σημειώσω μόνο πως όσο ανεβαίνουμε σε ιπποδυνάμεις είναι φυσικό ο δείκτης να 'βελτιώνεται'. Ένα Golf GTI έχει μεν πολλαπλάσια ιπποδύναμη από την έκδοση των 75 ίππων, εξακολουθεί όμως να είναι...Golf!
-
Seat ibiza FR με revo και 200 αλογα.
Γυρω στο 93 βγαινει το σκορ με την τρεχουσα προσφορα. -
Καλο ειναι να υπαρχει και αυτο το κριτηριο σε ενα αυτοκινητο.
-
Πέρα από την πλάκα πάντως, δε δείχνει και τίποτα το ιδιαίτερο. Γιατί αν έδειχνε, θα έπρεπε όλοι να κυκλοφορούμε με χιλιοσκισμένα φτιαγμένα Uno Turbo και Renault 5 Turbo.
-
**skoda octavia abt 1.8t ** 193hp ονομαστικα (210 πραγματικα) 20.350euro 96.9euro/hp ΜΕ χωρους, ασφαλεια και εξοπλισμο
αντε ψωνιστε οτι γουσταρετε
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Περίμενε να βγει ο Petran με κάνα Skoda τούμπανο 8ου σταδίου και θα δεις μετά value for moneyγια γραψε μας κι εσυ για τη φτηνη λιζα τα ratios
Ευρώ / HP