Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    12ος αγώνας F1 Challenge GERMANY '02 7-ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ(ΚΥΡΙΑΚΗ)
    1. Home
    2. Formula 1
    3. 12ος αγώνας F1 Challenge GERMANY '02 7-ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ(ΚΥΡΙΑΚΗ)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 1 / 7
    Formula 1
    9
    133
    175
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vasilakis last edited by

      **ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΑ 22.00
      ΕΠΙΣΗΜΑ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΑ 22.45
      ΑΓΩΝΑΣ 23.15

      SERVER NAME: 4T FORUM
      PASSWORD: HELLAS**

      Φτασαμε λοιπον και στον 12ο γυρο του πρωταθληματος, οπου θα διεξαχθει στην Γερμανια και συγκεκριμενα στην ιστορικη πιστα του Hockenheim.
      Ως γνωστον απο την δεκαετια του '40 ειχε κατασκευαστει απο την Mercedes, σαν μια πιστα δοκιμων, ενω το 1970 εκανε την παρθενικη της εμφανιση στον κοσμο της F1, αφου εκεινη την εποχη, βρισκοτανε σε ανακατασκευες το παλιο Nurburgring. Ετσι λοιπον στον 1ο αγωνα για αυτη την πιστα ειχαμε νικητη τον Jochen Rindt με Lotus,με 2ο τον Ickx. Το '77 η πιστα ξαναμπηκε στο καλενταρι επειτα απο το φρικιαστικο ατυχημα του Lauda στο Nordschleife εναν χρονο πριν...
      Βεβαια και στο Hockenheim δεν εχουν λειψει τα θανατηφορα ατυχηματα, οπως του Clark το '68 σε ασημο αγωνα της F2, αλλα και του Patrick Depaillar σε δοκιμες το 1980. Στα περιεργα του συγκεκριμενου GP, ειχαμε την ''εκρηξη'' του Nelson Piquet το '82 εναντιον του Eliseo Salazar, καθως οταν του εριχνε γυρο οντας απο την 1η θεση βγηκαν και οι δυο εκτος αγωνα...!!! Επισης επεισοδιακος αγωνας ηταν και αυτος του '94, αφου επειτα απο τον 1ο γυρο συνεχιζαν περιπου τα μισα μονοθεσια και με τον Berger, να δινει επειτα απο αρκετα χρονια νικη στην Ferrari... Και ποιος ξεχνα το 2000 και την πρωτη νικη του Barrichello σε ενα φοβερο αγωνα!!

      Απο τεχνικης αποψεως οι κινητηρες καταπονουνται ιδιαιτερα εδω, αφου υπαρχει ενα 56% με τερμα γκαζι, ενω και η αρκετη ζεστη που επικρατει συνηθως κανει ακομα δυσκολοτερα τα πραγματα. Στις πτερυγες απαιτουνται συνηθως μεσαιες κλισεις, ενω στα ελαστικα επιλεγονται συνηθως μεσαιες ή μαλακες γομες.

      Υ.Γ. Ευχαριστουμε τον Fanis F1 για την εξαιρετικη εισαγωγη του!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vasilakis last edited by

        **ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΑ 22.00
        ΕΠΙΣΗΜΑ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΑ 22.45
        ΑΓΩΝΑΣ 23.15

        SERVER NAME: 4T FORUM
        PASSWORD: HELLAS**

        Φτασαμε λοιπον και στον 12ο γυρο του πρωταθληματος, οπου θα διεξαχθει στην Γερμανια και συγκεκριμενα στην ιστορικη πιστα του Hockenheim.
        Ως γνωστον απο την δεκαετια του '40 ειχε κατασκευαστει απο την Mercedes, σαν μια πιστα δοκιμων, ενω το 1970 εκανε την παρθενικη της εμφανιση στον κοσμο της F1, αφου εκεινη την εποχη, βρισκοτανε σε ανακατασκευες το παλιο Nurburgring. Ετσι λοιπον στον 1ο αγωνα για αυτη την πιστα ειχαμε νικητη τον Jochen Rindt με Lotus,με 2ο τον Ickx. Το '77 η πιστα ξαναμπηκε στο καλενταρι επειτα απο το φρικιαστικο ατυχημα του Lauda στο Nordschleife εναν χρονο πριν...
        Βεβαια και στο Hockenheim δεν εχουν λειψει τα θανατηφορα ατυχηματα, οπως του Clark το '68 σε ασημο αγωνα της F2, αλλα και του Patrick Depaillar σε δοκιμες το 1980. Στα περιεργα του συγκεκριμενου GP, ειχαμε την ''εκρηξη'' του Nelson Piquet το '82 εναντιον του Eliseo Salazar, καθως οταν του εριχνε γυρο οντας απο την 1η θεση βγηκαν και οι δυο εκτος αγωνα...!!! Επισης επεισοδιακος αγωνας ηταν και αυτος του '94, αφου επειτα απο τον 1ο γυρο συνεχιζαν περιπου τα μισα μονοθεσια και με τον Berger, να δινει επειτα απο αρκετα χρονια νικη στην Ferrari... Και ποιος ξεχνα το 2000 και την πρωτη νικη του Barrichello σε ενα φοβερο αγωνα!!

        Απο τεχνικης αποψεως οι κινητηρες καταπονουνται ιδιαιτερα εδω, αφου υπαρχει ενα 56% με τερμα γκαζι, ενω και η αρκετη ζεστη που επικρατει συνηθως κανει ακομα δυσκολοτερα τα πραγματα. Στις πτερυγες απαιτουνται συνηθως μεσαιες κλισεις, ενω στα ελαστικα επιλεγονται συνηθως μεσαιες ή μαλακες γομες.

        Υ.Γ. Ευχαριστουμε τον Fanis F1 για την εξαιρετικη εισαγωγη του!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vasilakis last edited by

          **ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΑ 22.00
          ΕΠΙΣΗΜΑ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΑ 22.45
          ΑΓΩΝΑΣ 23.15

          SERVER NAME: 4T FORUM
          PASSWORD: HELLAS**

          Φτασαμε λοιπον και στον 12ο γυρο του πρωταθληματος, οπου θα διεξαχθει στην Γερμανια και συγκεκριμενα στην ιστορικη πιστα του Hockenheim.
          Ως γνωστον απο την δεκαετια του '40 ειχε κατασκευαστει απο την Mercedes, σαν μια πιστα δοκιμων, ενω το 1970 εκανε την παρθενικη της εμφανιση στον κοσμο της F1, αφου εκεινη την εποχη, βρισκοτανε σε ανακατασκευες το παλιο Nurburgring. Ετσι λοιπον στον 1ο αγωνα για αυτη την πιστα ειχαμε νικητη τον Jochen Rindt με Lotus,με 2ο τον Ickx. Το '77 η πιστα ξαναμπηκε στο καλενταρι επειτα απο το φρικιαστικο ατυχημα του Lauda στο Nordschleife εναν χρονο πριν...
          Βεβαια και στο Hockenheim δεν εχουν λειψει τα θανατηφορα ατυχηματα, οπως του Clark το '68 σε ασημο αγωνα της F2, αλλα και του Patrick Depaillar σε δοκιμες το 1980. Στα περιεργα του συγκεκριμενου GP, ειχαμε την ''εκρηξη'' του Nelson Piquet το '82 εναντιον του Eliseo Salazar, καθως οταν του εριχνε γυρο οντας απο την 1η θεση βγηκαν και οι δυο εκτος αγωνα...!!! Επισης επεισοδιακος αγωνας ηταν και αυτος του '94, αφου επειτα απο τον 1ο γυρο συνεχιζαν περιπου τα μισα μονοθεσια και με τον Berger, να δινει επειτα απο αρκετα χρονια νικη στην Ferrari... Και ποιος ξεχνα το 2000 και την πρωτη νικη του Barrichello σε ενα φοβερο αγωνα!!

          Απο τεχνικης αποψεως οι κινητηρες καταπονουνται ιδιαιτερα εδω, αφου υπαρχει ενα 56% με τερμα γκαζι, ενω και η αρκετη ζεστη που επικρατει συνηθως κανει ακομα δυσκολοτερα τα πραγματα. Στις πτερυγες απαιτουνται συνηθως μεσαιες κλισεις, ενω στα ελαστικα επιλεγονται συνηθως μεσαιες ή μαλακες γομες.

          Υ.Γ. Ευχαριστουμε τον Fanis F1 για την εξαιρετικη εισαγωγη του!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            vasilakis last edited by

            Ανακοίνωση:
            Μέτα το τέλος του αγώνα στις 7 Αυγούστου, μπαίνει σε ισχύ διάλειμμα 3 εβδομάδων. Δηλαδή από τις 8 του Αυγούστου μέχρι τις 27 του Αυγούστου, στις 28(ημερα Κυριακή) θα τρέξουμε τον 13ο αγώνα. Το συγκεκριμένο διάλειμμα ισχύει μόνο για το επίσημο πρωτάθλημα, δηλ. αν κάποιος ή κάποιοι θέλουν να κάνουν test session ή friendly race δεν τους το απαγορεύει κανείς αλλά τα αποτελέσματα δεν θα ληφθούν ούτε θα επηρεάσουν οτιδήποτε.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              fanis-f1 last edited by

              Θα κανονισουμε καμια δοκιμη αργοτερα;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vasilakis last edited by

                Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
                Θα κανονισουμε καμια δοκιμη αργοτερα;

                Ποτε μπορεις?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  fanis-f1 last edited by

                  Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:

                  Θα κανονισουμε καμια δοκιμη αργοτερα;

                  Ποτε μπορεις?

                  Σε μιση ωρα και μετα μπορω οποτε θες...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • V
                    vasilakis last edited by

                    Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:

                    Θα κανονισουμε καμια δοκιμη αργοτερα;

                    Ποτε μπορεις?

                    Σε μιση ωρα και μετα μπορω οποτε θες...

                    Κατα τις 3.30 μιλαμε στα paddock.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      fanis-f1 last edited by

                      ΟΚ...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kid last edited by

                        Server Name & Password ?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          fanis-f1 last edited by

                          Περιμενουμε τον Βασιλη...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • M
                            mschumacher last edited by

                            Ε βρε Βασίλη! Ούτε μια μικρή εισαγωγή! χεχε Σε συγχωρώ πάντως αφού είναι η 1η φορά που κάνεις thread (για το συγκεκριμένο πρωτάθλημα). Λες να μπέρδεψες και τον Go For Pole και γι'αυτό δε το έκανε ακόμα υπόμνημα? χεχε

                            Υ.Γ. είμαι και εγώ μέσα αν κάνετε room

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              vasilakis last edited by

                              Ετοιμος ο σερβερ.
                              Ονομα -
                              Κωδικος -

                              EDIT: Κλειστος!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mschumacher last edited by

                                με μερικές ρυθμίσεις οι οποίες αργότερα δείχνουν να 'χάνονται' έκανα 1.14.051 με περιθώριο βελτίωσης .500 με το ίδιο setup. Ωστόσο το πρόβλημα με τη τιμονιέρα δε μου επιτρέπει να επαναλάβω τις ίδιες επιδόσεις επειδή κάνει τα δικά της. Αύριο θα επιστραφεί πίσω και ενδεχομένως για 1η φορά φέτος να μη συμμετέχω σε αγώνα. Ελπίζω να βρω κάποια λύση μέχρι τη Κυριακή.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • F
                                  fanis-f1 last edited by

                                  Γιαννη παρε joypad να βρεις την υγεια σου...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mschumacher last edited by

                                    Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
                                    Γιαννη παρε joypad να βρεις την υγεια σου...

                                    δεν μου αρέσει, προτιμώ το τιμόνι γιατί είναι πιο ρεαλιστικό....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • F
                                      fanis-f1 last edited by

                                      Δε λεω ειναι ρεαλιστικο,αλλα μερικες φορες χαλαει πολυ γρηγορα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • V
                                        vasilakis last edited by

                                        Ο χρήστης mschumacher έγραψε:

                                        Γιαννη παρε joypad να βρεις την υγεια σου...

                                        δεν μου αρέσει, προτιμώ το τιμόνι γιατί είναι πιο ρεαλιστικό....

                                        Και με force feedback παρακαλω για extra realism.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mschumacher last edited by

                                          Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
                                          Δε λεω ειναι ρεαλιστικο,αλλα μερικες φορες χαλαει πολυ γρηγορα...

                                          ούτε αλλαγή λαδιών δε πρόλαβα να του κάνω (δηλ. αλλαγή στις μπαταρίες)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • V
                                            vasilakis last edited by

                                            Παμε για ακομη ενα....
                                            Ονομα - Hellas
                                            Κωδικος - dj

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 1 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr