-
Παιδια κανεις που να εχει φουλαρει στη Θηβα και να αντιμετωπισε προβλημα? Σκεφτομαι να παω ταξιδι προς τα πανω και θυμαμαι την τελευταια φορα που δεν με καταφερε να μου βαλει Τι γινεται σε αυτη την περιπτωση?
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Παιδια κανεις που να εχει φουλαρει στη Θηβα και να αντιμετωπισε προβλημα? Σκεφτομαι να παω ταξιδι προς τα πανω και θυμαμαι την τελευταια φορα που δεν με καταφερε να μου βαλει Τι γινεται σε αυτη την περιπτωση?Οταν λες προς τα πανω? Θεσσαλονικη? Εγω πηγα το καλοκαιρι, και εφυγα φυσικα γεματος απο εδω, Θηβα δεν πηγα να δω γιατι εχουν διοδια για να μπεις κ να βγεις απο την πολη, φουλαρα Λάρισα, και μετα Θεσσαλονικη. Στο ΣΕΑ Κορινου εχω ακουσει οτι την εχουν πανακριβη 70+ λεπτα...
-
εγώ δεν μπορώ να κανω το ταξίδι αυτό μόνο με μία στάση!!!
έχω 40 δεξαμενη (35 λιτρα πραγματικά) και καίω περίπου 13 lt/100 Km
οπότε πρέπει να γεμίσω στην Μεταμόρφωση, μετά στην Θήβα, μετά στον Κορίνο και μετά Θεσσαλονίκη!!!!
Κριμα να μην μπορώ να βάλω μεγαλύτερη μπουκάλα!!! δεν χωράει στον χωρο της ρεζέρβας!!! -
Γειά σας ,
πρώτη φορά μπαίνω στην παρέα, είμαι από Λάρισα και κατεβαίνω τακτικά στην Αθήνα. Θέλω κάποιος φίλος να με προτείνει κάποιο καλό συνεργειο στην Αθήνα για να βάλω υγραέριο σε μία BMW 520 με μηχανή 24βάλβιδη σε πολύ καλή κατάσταση χωρίς Αβάνς γιατί είναι παλιό μοντέλο.
Θά έχω κάποιο πρόβλημα με την κίνηση κτλ
Μπορεί να μου στείλει τις πληροφορίες στο προσωπικό μου e-mail kanakisd@gmail.com
Ευχαριστώ πολύ
Δημήτρης Κανάκης -
Ο χρήστης Hierophant έγραψε:
Παιδια κανεις που να εχει φουλαρει στη Θηβα και να αντιμετωπισε προβλημα? Σκεφτομαι να παω ταξιδι προς τα πανω και θυμαμαι την τελευταια φορα που δεν με καταφερε να μου βαλει Τι γινεται σε αυτη την περιπτωση?
Οταν λες προς τα πανω? Θεσσαλονικη? Εγω πηγα το καλοκαιρι, και εφυγα φυσικα γεματος απο εδω, Θηβα δεν πηγα να δω γιατι εχουν διοδια για να μπεις κ να βγεις απο την πολη, φουλαρα Λάρισα, και μετα Θεσσαλονικη. Στο ΣΕΑ Κορινου εχω ακουσει οτι την εχουν πανακριβη 70+ λεπτα...
εχω 44 καθαρα λιτρα με καταναλωση κοντα στα 11 λιτρα.
Απο αθηνα καλα ειναι να ξεκινας, αλλα αμα ξεκινας απο αλλου? Απο ευβοια? Που μπορω να απευθυνθω για αυτο το προβλημα που εχει το πρατηριο και να βρω λυση? Για μενα αυτο το πρατηριο εκει ηταν σημαντικος σταθμος, τωρα αμα δεν μπορει να με γεμισει και κανω τοσα χλμ με βενζινη αστα να πανε. -
Ο χρήστης ΚΑΝΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ έγραψε:
Γειά σας ,
πρώτη φορά μπαίνω στην παρέα, είμαι από Λάρισα και κατεβαίνω τακτικά στην Αθήνα. Θέλω κάποιος φίλος να με προτείνει κάποιο καλό συνεργειο στην Αθήνα για να βάλω υγραέριο σε μία BMW 520 με μηχανή 24βάλβιδη σε πολύ καλή κατάσταση χωρίς Αβάνς γιατί είναι παλιό μοντέλο.
Θά έχω κάποιο πρόβλημα με την κίνηση κτλ
Μπορεί να μου στείλει τις πληροφορίες στο προσωπικό μου e-mail kanakisd@gmail.com
Ευχαριστώ πολύ
Δημήτρης Κανάκηςεγώ την εγκατάσταση θα την έκανα στην Θεσσαλονίκη στον εγκαταστάτη πίσω από τα ΚΤΕΛ!!!
σου δίνει και εγγύηση!!!Μπορείς να μου στείλεις με pm τα στίγματα των πρατήρίων και τα στοιχεία τους στην Λάρισα και Βόλο??? ή όποιο άλλο ξέρεις
-
Ο χρήστης tgi έγραψε:
εγώ την εγκατάσταση θα την έκανα στην Θεσσαλονίκη στον εγκαταστάτη πίσω από τα ΚΤΕΛ!!!
σου δίνει και εγγύηση!!!Μπορείς να μου στείλεις με pm τα στίγματα των πρατήρίων και τα στοιχεία τους στην Λάρισα και Βόλο??? ή όποιο άλλο ξέρεις
http://a.imageshack.us/img25/2734/screenshot20100819at831.png
-
http://a.imageshack.us/img25/2734/screenshot20100819at831.png
Αυτά τα ξέρω!!!
τα στίγματα και τα στοιχεία τους δεν έχω για όλα!!! -
Αλέξη σ' ευχαριστώ , αν μπορείς να μου στείλεις το τηλεφωνό σου στο kanakisd@gmail.com
ή γράψε μου μερικές πληροφορίες αν είναι σωστή η επιλογή για το υγραέριο
Ευχαριστώ πολύΔΗΜΗΤΡΗΣ
-
Ο χρήστης tgi έγραψε:
http://a.imageshack.us/img25/2734/screenshot20100819at831.png
Αυτά τα ξέρω!!!
τα στίγματα και τα στοιχεία τους δεν έχω για όλα!!!Πες έτσι γιαβρίμ...
με γεωγραφικό μήκος και πλάτος
http://index.pois.gr/search.asp?OrderBy ... nd=AutoGasκαι σε απεικόνιση σε χάρτη
http://index.pois.gr/google.asp?SubCatID=143 -
Ο χρήστης cson έγραψε:
εχω 44 καθαρα λιτρα με καταναλωση κοντα στα 11 λιτρα.
Μετά τη Θήβα, το επόμενο πρατήριο είναι σε μια ΕΚΟ στις Μικροθήβες (μετά τον Αλμυρό), κάπου 16 χιλιόμετρα από την Εθνική... 2 φορές που πέρασα ήταν κλειστό... Αν το βρεις ανοικτό, έχε υπόψη σου οτι είναι στα 300 χιλιόμετρα από την Αθήνα, οπότε είναι σε ιδανικό σημείο για να μην μείνεις από υγραέριο...
Πιο πάνω, στον κόμβο προς Βόλο, αν κάνεις 5-6 χιλιόμετρα φθάνεις στην Avin του Πράπα.
Μετά έχεις 2 επιλογές έξω από τη Λάρισα, αλλά πρέπει να κάνεις κάποια χιλιόμετρα στους παράδρομους της Εθνικής...
Στο ΣΕΑ του Κορινού είναι το ακριβότερο υγραέριο, προφανώς λόγω Shell ...και θέσης... -
εγγυηση δινουν ολοι 2 ή και και 3 χρονια, αλλα ειναι εγγυηση για το κιτ του υγραεριου.
Για Θεσσαλονικη υπαρχουν 6 που κανουν μετατροπη. Τους γυρνας ολους φιλε μου και μετα αποφασιζεις
1)στα ΚΤΕΛ GAS θεοδωρου (4ης γενιας zavoli)
2)Α ΚΤΕΟ περιοχη Καλοχωρι EcoGAS (4ης γενιας ecogas)
3)Χρυσαυγη-Λαγκαδας Αφοι Σταθη (4ης γενιας ecogas)
4)οδος Κωλετη στο CityGate (4ης γενιας)
5)Περιοχη αεροδρομιου (4ης γενιας)
6)GAS Δερβενι (5ης γενιας ICOM JTG)Αυτα. Εγω προσωπικα τους γυρισα ολους τους παραπανω + 2 αλλους εκτος Θεσσαλονικη και τελικα εβαλα στο GAS Δερβενι (5ης γενιας ICOM JTG)
-
Ο χρήστης ΚΑΝΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ έγραψε:
Αλέξη σ' ευχαριστώ , αν μπορείς να μου στείλεις το τηλεφωνό σου στο kanakisd@gmail.com
ή γράψε μου μερικές πληροφορίες αν είναι σωστή η επιλογή για το υγραέριο
Ευχαριστώ πολύΔΗΜΗΤΡΗΣ
Δημήτρη εμένα λες;
-
Σ' ευχαριστώ πολύ Αλέξη, καλή σου μέρα..
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
-
Καλημερα παιδια!
Θα βαλω ενα συστημα της LANDI (Renzo?) .it σε γνωστο εγκαταστατη της ανατολικης Θεσσαλονκης, τον κ. Γεωργιαδη Βασιλη (Πρατηριο AEGEAN - στην διασταυρωση του αεροδρομιου ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ). Υπαρχει κατι σχετικο (θετικο / αρνητικο) για την μαρκα LANDI και τον συγκεκριμενο (και πολυ συμπαθη κατα τα αλλα) εγκαταστατη / ιδιοκτητη κ. ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ?
Επισης:
-
Δεν θα εχω καθολου χρονο, το πρωι μετα την τοποθετηση θα ξεκινησω για Κερκυρα. Αν για καποιο λογo θα εχει προβληματα με το υγραεριο στην κινηση στο δρομο (ασυνεχειες κτλ δεν ξερω τι αλλο παθαινει) αν το γυρισω στην βενζινη δεν θα ειμαι οπως πριν? Θεωρωντας οτι εχω βαλει και βενζινη τουλαχιστον μεχρι να μπω εγνατια και λιγο παραπανω? Θα ειναι σαν να μην εχω υγραεριο οποτε θα ειμαι ενταξει για το υπολοιο του ταξιδιου μου?
-
Δεν εχω ιδεα τι θα κανει ο μαστορας με την πολλαπλη εισαγωγης. Αν θα το βγαλει ή το τρυπησει. Ακουσα για γρεζια ακουσα οτι εχουν τροπο να μην πεφτουν τα γρεζια σε αλλο φορουμ. Αν ανοιξουν το καπακι ποιος μου λεει οτι θα το φορεσουν παλι σωστα χωρις να εχει διαρροες (βλεπε φλαντζα) Το γρεζι (το τελευταιο) κανονικα αν προσεξουν (βλεπε σκουπακι) δεν θα ειναι πολυ μικρο και θα πεσει κατευθειαν λογω βαρυτητας στον κυλινδρο? Δεν θα φυγει να μην πω αμεσα απο την πολλαπλη εξαγωγης με την πρωτη καυση? Αγνωστο, οποτε το αφηνω στην τυχη του τι να κανω?
Το μονο που ξερω ειναι οτι θα δωσω 1450 ευρω για να συστημα 4 γενιας μαρκας LANDI (ιταλικο). Η σελιδα http://www.landi.it/eng/ παραπεμπει στην ονομασια LANDIRenzo.
ΥΓ: Κατι που εμαθα διαβαζοντας ειναι οτι το προβλημα με τις βαλβιδες δεν εγκειται τοσο στο θεμα της υγρης και αεριας φασης του υγραερριου οσο στο θεμα ανοιγοκλεισματος των βαλβιδων. Δηλ. στην βενζινη οπως εχει οριστει το αυτοκινητο στο εγκεφαλο ανοιγοκλεινουν με καποιο χρονισμο. Στο υγραεριο λογω του οτι ειναι αλλο καυσιμο με αλλα χαρακτηριστικα (θερμογονος δυναμη κτλ) η καυση μπορει να αργαει ή να παρατεινεται οποτε οι βαλβιδες εξοδου, ανοιγοντας (ρυθμισμενες απο το εργοστασιο για βενζινη να μην το ξεχναμε αυτο) να μην εχουν να διωξουν μονο τα καυσαερια που κανονικα θα πρεπει να ειναι σβηστα και χωρις φλογα αλλα και μερος της καυσης με φωτια δηλ. που αναγκαστικα να 'γλειφουν' τις ακρες των βαλβιδων και των εδρανων τους. Ετσι σιγα σιγα σχηματιζεται αυτο το 'καψιμο' των βαλβιδων/εδρανων τους και καταληγουμε μακροχρονια σε μειωση υποδυναμης (πεσιμο). Αν πιστευω - ΑΝ - ο οδηγος το πηγαινει στρωτα και χωρις πολλα πολλα γκαζια τα υλικα να κρατανε λιγο παραπανω ( βλεπε τα υλικα ειναι ηδη πιο σκληρα στους κινητηρες απο τοτε που καταργηθηκε ο μολυβδος στην βενζινη και που ειχε λιπαντικο ρολο...) Δεν ξερω γενικα οι κινητηρες FORD αν ειναι γενικα ανθεκτικοι. Για OPEL διαβασα οτι ειναι αρκετα δυνατα τα μεταλλα. Αν ξερει καποιος κατι σχετικο ας απαντησει.
ΥΓ2: Εχω διαβασει ολο το φορουμ και ειμαι ετοιμος να γραψω βιβλιο!!!!!!
ΥΓ3: Ευχαριστω τον φιλο και Ford-ακια dti για τις συμβουλες του (ξερει αυτος απο που!)
ΥΓ4: Η αποδειξη αγορας δινεται αμεσα με την εξοφληση ή περιμενετε να περασει πρωτα ΚΤΕΟ και να γινουν πριν ολες οι απαραιτητες ρυθμισεις απο το συνεργειο?
ΥΓ5: Φιλος μου ανακαλυψε(?) μια μορφης κλεψιας απο τα πρατηρια. Λεει οτι η αντλιες των πρατηριων συνεχιζουν να γραφουν περιπου μισο με ενα ευρω παραπανω παρολο που η δεξαμενη εχει γεμισει... Γιατι αυτη η καθυστερηση και οχι αμεσα να κλεινει η μετρηση των αντλιων. Αφου οτι περασε περασε στην μανικα? Ερωτω.
Αυτα και περιμενω οποιαδηποτε συμβουλη μπορειτε να μου δωσετε παιδια!
Για τον Antonis-team παρακατω...
K. Αντωνη θα ηθελα σας παρακαλω μια συμβουλη.
Το ερωτημα μου σε εσας που πραγματικα βλεπω οτι εχετε... απειρη πειρα σχετικα με εμενα τον αρχαριο θα ηθελα να μου πειτε αν εχετε ποτε κανει καποια μετατροπη (επιτυχημενη ή οχι) σε καποιο Ford Focus (εχω ενα του 2007 1.4cc). Ειναι καποιας καλης ποιοτητας τα μεταλλα του ή θα το παρω καποια στιγμη (κοντινη) στο χερι?
ΥΓ: Αυτο το 'ζουμι' ειναι μαλλον ενδιαφερον? Τι γινετε με αυτο γιατι νομιζω ειναι ο ιδανικος τροπος να λιπαινετε καπως καλυτερα ο κινητηρας?
Επισης κατι ακουσα για τις βαλβιδες οτι δεν παιζει ρολο τοσο η λιπανση οσο ο διαφορετικος χρονισμος του ανοιγματος τους κατα την εκτονωση των καυσαεριων οπου και παραμενουν ανοικτες οσο καιγεται το υγραεριο και εχει φλογα. Αληθευει και τι μπορει να γινει για αυτο?
Φιλικα.
Παιδια καμια απαντηση??
-
-
Στη θεσσαλονίκη τοποθετεί υγραέριο και ο Ρομπόπουλος πλέον. Μου έδωσε μια προσφορά για το αμάξι μου Α150 την οποία και βρήκα ακριβή. 2150Ε παρακαλώ για σύστημα 5ης γενιάς με εγγύηση 1 χρόνου και για τον κινητήρα(μέσω ασφαλιστικής).
-
Ο ΝΟΜΟΣ ΑΛΛΑΖΕΙ!!!ΑΛΛΑ Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΛΙ ΣΕ ΝΟΜΙΜΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗΣ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΤΕΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΙΔΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ,ΟΠΟΥ ΖΗΤΑΝΕ ΑΔΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑΣ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ ΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗΣ,ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΤΗ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ,Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ!!!ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΤΑ ΠΕΡΝΟΥΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΡΠΑΚΟΛΛΗΔΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΔΕΙΑ ΤΕΤΟΙΥ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ!!!!ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ!!!!
Ο χρήστης Hierophant έγραψε:
εχει ακουσει κανεις αλλος, οτι το Σεπτεμβριο 'σπαει' ο νομος για το υγραέριο, και μπορει μέχρι και η κουτση Μαρια να κάνει εγκατάσταση? Που το ακουσες αυτο φιλος? Και επισης δεν καταλαβα και το αλλο : Πάς λές σε εναν μηχανολόγο για έγκριση και πληρώνεις και 100 ευρώ (προφανώς για να τον πείσεις οτι το σύστημα που έβαλε ο θείος μου είναι ενταξει). Και ποιος σοβαρός μηχανολόγος, για 100 ή για 1100 ευρω θα παίξει τον κώλο του κορώνα γράμματα, για το αν εσυ ή εγω κάναμε σωστά την εγκατάσταση? Και τι σοι μηχανολόγος είναι αυτος? Εχει σαν αντικείμενο την υγραεριοκίνηση? Η είναι άσχετος με τον χώρο? Και αν εχει σχέση γιατι να μην στο εγκαταστήσει αυτος που έχει κ τα διπλώματα και την εκπαίδευση, παρα να πας σε καποιον άσχετο, και για 500-600 ευρω να κινδυνέυεις να.... τεθεις σε τροχια ?πολυ περιεργα αυτα που μας λες. Επίσης μέσα στην ΕΕ η εγγύηση είναι 2 έτη, και όχι 1.
-
Ο χρήστης Altus έγραψε:
Καλημερα παιδια!
Θα βαλω ενα συστημα της LANDI (Renzo?) .it σε γνωστο εγκαταστατη της ανατολικης Θεσσαλονκης, τον κ. Γεωργιαδη Βασιλη (Πρατηριο AEGEAN - στην διασταυρωση του αεροδρομιου ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ). Υπαρχει κατι σχετικο (θετικο / αρνητικο) για την μαρκα LANDI και τον συγκεκριμενο (και πολυ συμπαθη κατα τα αλλα) εγκαταστατη / ιδιοκτητη κ. ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ?
Επισης:
-
Δεν θα εχω καθολου χρονο, το πρωι μετα την τοποθετηση θα ξεκινησω για Κερκυρα. Αν για καποιο λογo θα εχει προβληματα με το υγραεριο στην κινηση στο δρομο (ασυνεχειες κτλ δεν ξερω τι αλλο παθαινει) αν το γυρισω στην βενζινη δεν θα ειμαι οπως πριν? Θεωρωντας οτι εχω βαλει και βενζινη τουλαχιστον μεχρι να μπω εγνατια και λιγο παραπανω? Θα ειναι σαν να μην εχω υγραεριο οποτε θα ειμαι ενταξει για το υπολοιο του ταξιδιου μου?
-
Δεν εχω ιδεα τι θα κανει ο μαστορας με την πολλαπλη εισαγωγης. Αν θα το βγαλει ή το τρυπησει. Ακουσα για γρεζια ακουσα οτι εχουν τροπο να μην πεφτουν τα γρεζια σε αλλο φορουμ. Αν ανοιξουν το καπακι ποιος μου λεει οτι θα το φορεσουν παλι σωστα χωρις να εχει διαρροες (βλεπε φλαντζα) Το γρεζι (το τελευταιο) κανονικα αν προσεξουν (βλεπε σκουπακι) δεν θα ειναι πολυ μικρο και θα πεσει κατευθειαν λογω βαρυτητας στον κυλινδρο? Δεν θα φυγει να μην πω αμεσα απο την πολλαπλη εξαγωγης με την πρωτη καυση? Αγνωστο, οποτε το αφηνω στην τυχη του τι να κανω?
Το μονο που ξερω ειναι οτι θα δωσω 1450 ευρω για να συστημα 4 γενιας μαρκας LANDI (ιταλικο). Η σελιδα http://www.landi.it/eng/ παραπεμπει στην ονομασια LANDIRenzo.
ΥΓ: Κατι που εμαθα διαβαζοντας ειναι οτι το προβλημα με τις βαλβιδες δεν εγκειται τοσο στο θεμα της υγρης και αεριας φασης του υγραερριου οσο στο θεμα ανοιγοκλεισματος των βαλβιδων. Δηλ. στην βενζινη οπως εχει οριστει το αυτοκινητο στο εγκεφαλο ανοιγοκλεινουν με καποιο χρονισμο. Στο υγραεριο λογω του οτι ειναι αλλο καυσιμο με αλλα χαρακτηριστικα (θερμογονος δυναμη κτλ) η καυση μπορει να αργαει ή να παρατεινεται οποτε οι βαλβιδες εξοδου, ανοιγοντας (ρυθμισμενες απο το εργοστασιο για βενζινη να μην το ξεχναμε αυτο) να μην εχουν να διωξουν μονο τα καυσαερια που κανονικα θα πρεπει να ειναι σβηστα και χωρις φλογα αλλα και μερος της καυσης με φωτια δηλ. που αναγκαστικα να 'γλειφουν' τις ακρες των βαλβιδων και των εδρανων τους. Ετσι σιγα σιγα σχηματιζεται αυτο το 'καψιμο' των βαλβιδων/εδρανων τους και καταληγουμε μακροχρονια σε μειωση υποδυναμης (πεσιμο). Αν πιστευω - ΑΝ - ο οδηγος το πηγαινει στρωτα και χωρις πολλα πολλα γκαζια τα υλικα να κρατανε λιγο παραπανω ( βλεπε τα υλικα ειναι ηδη πιο σκληρα στους κινητηρες απο τοτε που καταργηθηκε ο μολυβδος στην βενζινη και που ειχε λιπαντικο ρολο...) Δεν ξερω γενικα οι κινητηρες FORD αν ειναι γενικα ανθεκτικοι. Για OPEL διαβασα οτι ειναι αρκετα δυνατα τα μεταλλα. Αν ξερει καποιος κατι σχετικο ας απαντησει.
ΥΓ2: Εχω διαβασει ολο το φορουμ και ειμαι ετοιμος να γραψω βιβλιο!!!!!!
ΥΓ3: Ευχαριστω τον φιλο και Ford-ακια dti για τις συμβουλες του (ξερει αυτος απο που!)
ΥΓ4: Η αποδειξη αγορας δινεται αμεσα με την εξοφληση ή περιμενετε να περασει πρωτα ΚΤΕΟ και να γινουν πριν ολες οι απαραιτητες ρυθμισεις απο το συνεργειο?
ΥΓ5: Φιλος μου ανακαλυψε(?) μια μορφης κλεψιας απο τα πρατηρια. Λεει οτι η αντλιες των πρατηριων συνεχιζουν να γραφουν περιπου μισο με ενα ευρω παραπανω παρολο που η δεξαμενη εχει γεμισει... Γιατι αυτη η καθυστερηση και οχι αμεσα να κλεινει η μετρηση των αντλιων. Αφου οτι περασε περασε στην μανικα? Ερωτω.
Αυτα και περιμενω οποιαδηποτε συμβουλη μπορειτε να μου δωσετε παιδια!
Για τον Antonis-team παρακατω...
K. Αντωνη θα ηθελα σας παρακαλω μια συμβουλη.
Το ερωτημα μου σε εσας που πραγματικα βλεπω οτι εχετε... απειρη πειρα σχετικα με εμενα τον αρχαριο θα ηθελα να μου πειτε αν εχετε ποτε κανει καποια μετατροπη (επιτυχημενη ή οχι) σε καποιο Ford Focus (εχω ενα του 2007 1.4cc). Ειναι καποιας καλης ποιοτητας τα μεταλλα του ή θα το παρω καποια στιγμη (κοντινη) στο χερι?
ΥΓ: Αυτο το 'ζουμι' ειναι μαλλον ενδιαφερον? Τι γινετε με αυτο γιατι νομιζω ειναι ο ιδανικος τροπος να λιπαινετε καπως καλυτερα ο κινητηρας?
Επισης κατι ακουσα για τις βαλβιδες οτι δεν παιζει ρολο τοσο η λιπανση οσο ο διαφορετικος χρονισμος του ανοιγματος τους κατα την εκτονωση των καυσαεριων οπου και παραμενουν ανοικτες οσο καιγεται το υγραεριο και εχει φλογα. Αληθευει και τι μπορει να γινει για αυτο?
Φιλικα.
Παιδια καμια απαντηση??
κ βεβαια, αν έχεις πρόβλημα, που δεν θα έχεις, το γυρνάς σε βενζίνη κ είσαι οκ. το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι να έχει καμιά μικρή διαρροή το σωληνάκι στη μπουκάλα. αφού γεμίσεις, βάλε τη μύτη σου κ μύρισε καλά τη μπουκάλα αλλά κ μπροστά. οι τεχνικοί ρίχνουν ένα ειδικό σπρει στις ενώσεις για να δουν αν κάνει φουσκάλες λόγω διαρροής. αυτό με τη διαρροή το έπαθε φίλος μου που έκανε τη μετατροπή.
Επίσης ρίξε κανά καλό πάτημα του πεντάλ του γκαζιού, για να δεις πως συμπεριφέρονται τα μπεκ του υγραερίου ψηλά, αν αντέχουν ή γυρνάει σε βενζίνη.
τα άλλα με τις βαλβίδες, απλά δες στο νετ αν εχει αναφερθεί κανά πρόβλημα για το μοτέρ σου κ βλέπεις, όπως κ όλοι μας τί θα γίνει -
-
Για να τσεκαρεις αν εχεις διαρροη απο τις σωληνωσεις λιγο υγρο σαπουνι (σβελτο ή παρομοιο) πανω στα σημεια που θες και ελενχεις αν κανουν φουσκαλες.
-
Γεια χαρα σε όλους.
Εχω ενα φορντ κουγκα 2.5T και ενδιαφερομαι για lpg.Στο φορουμ ειδα την μετατροπη του dti στο s max 2.5 T με αντιστοιχο κινητηρα-αλλες ρυθμισεις και αναρωτιεμαι αν κανει το ιδιο κιτ (της vialle). Yπαρχει κανεις που εχει βαλει οποιοδηποτε κιτ σε κουγκα;
Σε γερμανικο site (motor talk.de) σε φορουμ για ο ιδιο θεμα αναφεονται τα εξης
τα οποια αν μπορουσε καποιος γνωστης να μεταγρασει θα ημουν ευγνωμων:
......Ich habe mal bei Vialle Deutschland nachgeforscht.
Die Vialle LPG-Anlage gibt es nur fόr den S-Max mit dem 2,5 L Motor. Dόrfte sich aber wohl um den gleichen Motor handeln wie beim Kuga.
Ein kleines rotes Sternchen weist jedoch bei diesem Motor auf folgende Fuίnote hin:
'άberarbeitung des Zylinderkopfs notwendig.'
Also wieder nix.......
και επισης
........also mann hat mir gesagt das es keine gute idee ist mit dem Motor und gas umbau da der motor na ca. 20000km ein schaden bekommt das hat mir jemand gesagt der bei Volvo arbeitet und meinte das die auch paar volvo΄s hatten die eingentlich die selbe maschiene haben und dann mit Motoschaden zu dennen kamen ...........
Σας ευχαριστω προκαταβολικα
Υγραεριοκίνηση!