-
Ο χρήστης Hierophant έγραψε:
δεν εχεις άδικο φίλε, γιατι με αυτα που διαβαζω εδω θα ξεχασω κ αυτα που ξερω.
το < σημαίνει πρίν. Το > σημαίνει μετα.
Οπως πχ ο Arcady που έγραψε οτι το και απλα μπερδέυεται το μάτι.
Δεν μπερδέυεται το μάτι, γιατι ειναι 2 διαφορετικα πράγματα. Το ένα σημαίνει ΠΡΙΝ τα 100.000χλμ και το άλλο ΜΕΤΑ τα 100.000Μάλλον αυτά που ήξερες ή τα έχεις ξεχάσει ή δεν τα έμαθες ποτέ σωστά. Τα σύμβολα < και > δεν σημαίνουν πριν και μετά.
Αν τα σύμβολα < > τα εκλάβουμε με την μαθηματική τους έννοια (δηλαδή μικρότερο ή μεγαλύτερο), τότε είτε γράψουμε χχ επί του πρακτικού σημαίνουν το ίδιο πράγμα: Ότι η τιμή του χ είναι μικρότερη των 100.000. Απλά η συνηθέστερη γραφή είναι η πρώτη.Υπάρχει όμως η πιθανότητα στο έγγραφο να μην χρησιμοποιούνται με την μαθηματική τους έννοια οπότε απλά εννοούν πριν ή μετά απο μια χρονιά. Όμως η χρήση τους είναι λανθασμένη διότι προκαλεί παρερμηνείες.
-
Οσον αφορα την black list, τελικα μετα απο διαφορες λογικικες σκεψεις εγω προσωπικα κατεληξα στο συμπερασμα οτι το 2005> σημαινει ΜΕΤΑ το ετος 2005 και αυτο για 2 λογους.
- Δεν υπαρχει πουθενα στη λιστα το αντιθετο δλδ 2005<
- Πολλα μοντελα ΔΕΝ υπηρχαν πριν απο το ετος που αναγραφεται (Mercedes B-class, Toyota Aygo) μπορει να εχει και αλλα εγω αυτα εντοπισα με την πρωτη ματια.
-
Ο χρήστης Arkady έγραψε:
Υπάρχει όμως η πιθανότητα στο έγγραφο να μην χρησιμοποιούνται με την μαθηματική τους έννοια οπότε απλά εννοούν πριν ή μετά απο μια χρονιά.
...το βρήκες...
-
Ο χρήστης Hierophant έγραψε:
Υπάρχει όμως η πιθανότητα στο έγγραφο να μην χρησιμοποιούνται με την μαθηματική τους έννοια οπότε απλά εννοούν πριν ή μετά απο μια χρονιά.
...το βρήκες...
Εγώ το βρήκα. Εσύ το παρακάτω απο που το βρήκες?
δεν εχεις άδικο φίλε, γιατι με αυτα που διαβαζω εδω θα ξεχασω κ αυτα που ξερω.
το < σημαίνει πρίν. Το > σημαίνει μετα. -
Ο χρήστης sdaoulas2 έγραψε:
Οσον αφορα την black list, τελικα μετα απο διαφορες λογικικες σκεψεις εγω προσωπικα κατεληξα στο συμπερασμα οτι το 2005> σημαινει ΜΕΤΑ το ετος 2005 και αυτο για 2 λογους.- Δεν υπαρχει πουθενα στη λιστα το αντιθετο δλδ 2005<
- Πολλα μοντελα ΔΕΝ υπηρχαν πριν απο το ετος που αναγραφεται (Mercedes B-class, Toyota Aygo) μπορει να εχει και αλλα εγω αυτα εντοπισα με την πρωτη ματια.
Πιθανότατα να ισχύουν αυτά που γράφεις, αλλά η χρήση των συμβόλων > < είναι παρόλα ταύτα λανθασμένη.
-
Στο ίδιο site υπάρχει και αυτός ο κατάλογος http://www.autogastanken24.de/documents/Prins ValveSeat Stand 17 Maerz 2009.pdf όπου πρέπει να είναι πιο καινούργιος από τον προηγούμενο που ανέβασε κάποιος φίλος.
-
Ο χρήστης Arkady έγραψε:
Οσον αφορα την black list, τελικα μετα απο διαφορες λογικικες σκεψεις εγω προσωπικα κατεληξα στο συμπερασμα οτι το 2005> σημαινει ΜΕΤΑ το ετος 2005 και αυτο για 2 λογους.
- Δεν υπαρχει πουθενα στη λιστα το αντιθετο δλδ 2005<
- Πολλα μοντελα ΔΕΝ υπηρχαν πριν απο το ετος που αναγραφεται (Mercedes B-class, Toyota Aygo) μπορει να εχει και αλλα εγω αυτα εντοπισα με την πρωτη ματια.
Πιθανότατα να ισχύουν αυτά που γράφεις, αλλά η χρήση των συμβόλων > < είναι παρόλα ταύτα λανθασμένη.
Στην ίδια λίστα όμως έχει την περίπτωση του Nissan Murano ως 2004- και του
Renault Espace 2002- .........;;;;;. Eγώ έστειλα email στον αντιπρόσωπο της Prins στην Ελλάδα ( http://farmakis-autogas.com) να μου διευκρινήσει το θέμα. -
Ο χρήστης dlag έγραψε:
Στην ίδια λίστα όμως έχει την περίπτωση του Nissan Murano ως 2004- και του
Renault Espace 2002- .........;;;;;. Eγώ έστειλα email στον αντιπρόσωπο της Prins στην Ελλάδα ( http://farmakis-autogas.com) να μου διευκρινήσει το θέμα.Καλή η πρωτοβουλία που πήρες, που καλώς εχόντων των πραγμάτων θα λύσει τις απορίες μας. Από μια άποψη, ίσως να ήταν προτιμότερο να στείλεις το e-mail στην μητρική εταιρία που συνέταξε την λίστα, ως καθ' ύλην αρμόδια.
-
Ο χρήστης Arkady έγραψε:
Στην ίδια λίστα όμως έχει την περίπτωση του Nissan Murano ως 2004- και του
Renault Espace 2002- .........;;;;;. Eγώ έστειλα email στον αντιπρόσωπο της Prins στην Ελλάδα ( http://farmakis-autogas.com) να μου διευκρινήσει το θέμα.Καλή η πρωτοβουλία που πήρες, που καλώς εχόντων των πραγμάτων θα λύσει τις απορίες μας. Από μια άποψη, ίσως να ήταν προτιμότερο να στείλεις το e-mail στην μητρική εταιρία που συνέταξε την λίστα, ως καθ' ύλην αρμόδια.
Η μητρική εταιρία δέχεται email μόνο από επιχειρήσεις. Οι ιδιώτες κατ΄ αυτήν πρέπει να απευθύνονται στους αντιπροσώπους της.
-
Ο χρήστης dlag έγραψε:
Η μητρική εταιρία δέχεται email μόνο από επιχειρήσεις. Οι ιδιώτες κατ΄ αυτήν πρέπει να απευθύνονται στους αντιπροσώπους της.Σωστός, το είδα που το αναφέρουν στο site τους. Ελπίζω η απάντηση του αντιπρόσωπου να ξεκαθαρίσει τις όποιες απορίες.
-
οσοι ειναι απο Θεσσαλονικη υπαρχει συνεργατης της υγραεριοκινησης. Ειναι στον κομβο Δερβενιου και περναει το ICOΜ 5ης γενιας με υγρο ψεκασμο δλδ. Αυριο θα παω απο κει να δω τι παιζει.
-
Ο χρήστης sdaoulas2 έγραψε:
οσοι ειναι απο Θεσσαλονικη υπαρχει συνεργατης της υγραεριοκινησης. Ειναι στον κομβο Δερβενιου και περναει το ICOΜ 5ης γενιας με υγρο ψεκασμο δλδ. Αυριο θα παω απο κει να δω τι παιζει.Στα Γιαννιτσά τελικά δεν έλεγε, Στέλιο;
-
Ο χρήστης famas έγραψε:
οσοι ειναι απο Θεσσαλονικη υπαρχει συνεργατης της υγραεριοκινησης. Ειναι στον κομβο Δερβενιου και περναει το ICOΜ 5ης γενιας με υγρο ψεκασμο δλδ. Αυριο θα παω απο κει να δω τι παιζει.
Στα Γιαννιτσά τελικά δεν έλεγε, Στέλιο;
Στα Γιαννιτσα στο 2ο χλμ Γιαννιτσα-Αλεξανδρειας υπαρχει συνεργειο που περναει lpg 4ης γενιας το Aldesa.
Δινει 2 χρονια εγγυηση για το lpg και σου παραδιδει το αμαξι γεματο με υγραεριο. Δεν εχει αναμονη. Πας και στο περναει μεσα σε 1 βδομαδα. Κανει ακριβως την ιδια δουλεια με συνεργειο στην Θεσσαλονικη (μη πω ονομα) αλλα με καλυτερη τιμη.
Θεσσαλονικη: 1540€
Γιανντσα: 1300€ -
Πολλά προβλήματα για τις αντλίες, ειδικά προ του 2007, της icom jtg
http://www.omniauto.it/forum/index.php?s=8c43610781034ef013f965f0136aa8c2&showforum=138 -
GAS Δερβενι στην Θεσσαλονικη (8ο χλμ Θες/νικη - Λαγκαδα)
Συνεργατης της Υγραεριοκινησης στην Αθηνα.
Περναει το τελευταιας τεχνολογιας ICOM 5ης γενιας. Ραντεβου άμεσα εχει (πολυ καλο αυτο)
Εγω λογω καποιον δουλειων εκλεισα σημερα για τελος Ιουλιου για το Fiesta μου (1400cc ετος 2005) -
Αν και ακόμη δεν πήρα απάντηση( εκτός από τον Ελληνα αντιπρόσωπο έστειλα email τελικά και στην Prins ) τελικά μάλλον στην PRINS όταν γράφουν 2005> εννοούν μετά το 2005. Πάντως η εταιρεία παράλληλα εγκαθιστά δικό της σύστημα λίπανσης των βαλβίδων flashlube
-
Ο χρήστης sdaoulas2 έγραψε:
GAS Δερβενι στην Θεσσαλονικη (8ο χλμ Θες/νικη - Λαγκαδα)
Συνεργατης της Υγραεριοκινησης στην Αθηνα.
Περναει το τελευταιας τεχνολογιας ICOM 5ης γενιας. Ραντεβου άμεσα εχει (πολυ καλο αυτο)Μπορείς να τον ρωτήσεις αν έχει λύσει το θέμα με τον δείκτη βενζίνης που έχω εγώ με το citroen c4 grand picasso 2007 ????
Δεν μου δείχνει το πραγματικό καυσιμο βενζίνης στο ρεζερβουάρ μετά από το ξεκίνημα του αυτοκινήτου!!!Η όποιος άλλος μπορεί να βοηθήσει......
-
Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα έχει και το clio 1.4 mont 2004 από την στιγμή που του έβαλα LGP, ο δείκτης (ηλεκτονικές μπάρες) έγινε για τον π_____ο, δείχνει ότι θέλει
-
Ο χρήστης 106S16 έγραψε:
Πολλά προβλήματα για τις αντλίες, ειδικά προ του 2007, της icom jtg
http://www.omniauto.it/forum/index.php?s=8c43610781034ef013f965f0136aa8c2&showforum=138Στο συγκεκριμένο site υπάρχει εξαιρετικό υλικό και συγκεντρωμένες εμπειρίες από πάρα πολύ κόσμο (ιδιοκτήτες υγραεριοκίνητων αυτοκινήτων και εγκαταστάτες) τα τελευταία 2-3 χρόνια τουλάχιστον. Δυστυχώς όντως έχουν καταγραφεί πολλές περιπτώσεις με προβληματικές αντλίες καυσίμου της icom (μοντέλο jtg 5ης γενιάς). Το κακό απ' ότι φαίνεται είναι διαχρονικό πρόβλημα του κατασκευαστή και υπάρχουν κάποιοι άτυχοι που έχουν αλλάξει πολλές φορές αντλία. ΟΚ τους πρώτους 24 μήνες καλύφθηκαν από την εγγύηση, αλλά μετά σταματά η εγγύηση και το κόστος είναι πολύ μεγάλο...
Αντίθετα, για το μεγάλο ανταγωνιστή της icom, τη vialle, για το σύστημα LPi υπάρχουν μόνο καλά λόγια κι ελάχιστα προβλήματα έχουν καταγραφεί (τα οποία διορθώθηκαν μάλιστα άμεσα).
Με την πιο πρόσφατη έκδοση της ηλεκτρονικής μονάδας του vialle LPi (LPΕ 7) υπάρχουν εξαιρετικές εντυπώσεις ακόμη και για αυτοκίνητα με πολύ μεγάλες ιπποδυνάμεις και επιδόσεις.
Παρόλο που οι Ιταλοί είναι λογικό να προτιμούν τα Ιταλικά προϊόντα (icom, κλπ.), στο συγκεκριμένο θέμα, για σύστημα 5ης γενιάς θεωρούν ως πολύ πιο αξιόπιστο το ολλανδικό vialle LPi. Σε σημείο μάλιστα που κάποιοι κάτοχοι icom jtg με προβληματική αντλία, να σκέφτονται ή να έχουν επιχειρήσει 'πατέντα' για την εγκατάσταση αντλίας από το LPi της vialle... -
Ο χρήστης 106S16 έγραψε:
Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα έχει και το clio 1.4 mont 2004 από την στιγμή που του έβαλα LGP, ο δείκτης (ηλεκτονικές μπάρες) έγινε για τον π_____ο, δείχνει ότι θέλειΜήπως λόγω multiplex υπάρχει κάποια διασύνδεση φλοτέρ/μπεκιέρας κλπ και όταν κόβεται το καύσιμο τραβάει κόμπλα όλο το σύστημα;
Υγραεριοκίνηση!