-
Ο χρήστης piii έγραψε:
Επίσης θα πρέπει να οργανωθούμε κάποτε όλοι οι χρήστες LPG ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ απο το κράτος ευνοική μεταχείριση ( τέλη, τιμή καυσίμου, χαμηλή φορολογια του καυσίμου ) με βαση οτι ισχύει στην ΕΕ. Δηλ να απαιτησουμε να ισχυσουν ακομη και με ενδικα μεσα τα ισχύοντα στη ΕΕ.
είσαι τρελος ?
εδω τρέμει το φυλλοκάρδι μας οτι θα μας βάλουν έξτρα φόρους στο υγραέριο, γιατι τόσο χοντρομαλάκες είναι, και εσυ ζητάς και τα ρέστα? Αστο ετσι όπως είναι... καλα είναι. Βγήκε τις προάλες το AutoBild και έκανε αφιέρωμα. Την προηγούμενη βδομάδα ΤΟ ΒΗΜΑ είχε πρωτοσέλιδο στην υγραεριοκίνηση. Τα φόρουμ ξεπετάγονται σαν μανιτάρια... Δυστυχώς κάνουν ό,τι είναι δυνατόν να μαθευτεί το θέμα στο πανελλήνιο. Ενω επρεπε να το έχουμε κρυφό. Αν καταλάβουν οι μπετόβλακες οτι το υγραέριο πέρνει κ άλλους φόρους, θα μας σκίσουν...Δεν θέλω να είμαι απαισιόδοξος αλλά έτσι και πέσει πολύ παραπάνω η κατανάλωση της βενζίνης(όχι ότι δεν έχει πέσει αλλά εαν μεγάλο μέρος στραφεί στην υγραεριοκίνηση) τότε μαντέψτε που θα αποταθούν τα παλικάρια για να μαζέψουν τα 'σπαμένα'. Είναι και ένας απο τους λόγους που δεν προχωρώ προσωπικά σε εγκατάσταση υγραερίου στο αμάξι μου. Μου θυμίζει κάτι απο dejavou(φυσικό αέριο).
Σόρρυ για το offtopic.Η τιμή του υγραερίου δεν είναι καθόλου ΟΤ.
-
Ο χρήστης Braker έγραψε:
ρώτησα πριν κανένα μηνα περιπου εδώ http://www.ygraeriokinisi.grγια υγραέριο στο Jeep 3.7L και μου είπαν για το σύστημα 5η γενιάς 2.800 euro.
με χαλάει όμως που χάνω σχεδόν το μισό χώρο αποσκευών... και γενικά δεν έχω πειστεί ότι αξίζει...
Προσωπική άποψη : Δεν είναι ολα τα αυτοκίνητα 'γεννημένα' για να φοράνε υγραέριο. Αυτα τα αυτοκίνητα που ΔΕΝ είναι για μένα, είναι τα πολύ μικρά και τα πολύ μεγάλα. Πχ, ενα 700αράκι Smart, που κάει 4-5 λίτρα, δεν είναι για υγραέριο. Θα πρέπει να κάνει 90.000 χλμ αποκλειστικά με υγραέριο για να κάνει απόσβεση. Απο την άλλη ούτε πχ μια Μ3 είναι για υγραέριο. Με την κατανάλωση που έχει, και με το ντεπόζιτο ρεζέρβας, θα φτάνει καμια 150αρια χλμ αυτονομία εντός πόλης. Ούτε αυτο συμφέρει. Τα τζίπ... όχι δεν είναι για υγραέριο. Απέχουν πολύ απο τη χρυσή τομή οπου θα τους επιτρέπει να κάνουν όλα τα προηγούμενα πράγματα που έκαναν τόσο καιρο. Είδες τι λέει ο φίλος? Θα χάσει τον μισο χώρο αποσκευών... Φυσικά και θα τον χάσει. Αφου τα 3.7 λίτρα καίνε την μάνα τους κ τον πατέρα τους. Θές θερμοσίφωνα πίσω για να έχεις αυτονομία. Και αυτο σου στοιχίζει πρωτίστως σε βάρος, και ύστερα σε χώρο. Για να κάνεις απόσβεση τα 2800, πρέπει να κάνεις το τζίπ ταξί.
Για να έχεις τζίπ, θα πρέπει να έχεις και 2ο αυτοκίνητο. Δε μπορει να μετακινήσαι μέσα στην Αθήνα με τα 3,7 λίτρα, και να πηγαίνεις πρώτη-δευτέρα, πρώτη-δευτέρα... Παρε ενα μικρο αυτοκινητακι μεταχειρησμένο, να κάνεις τη δουλειά σου. -
έχω και 2ο και 3ο... λες να βολτάρω καθημερινα με 3.7L κάρο..
-
Ο χρήστης dlag έγραψε:
Πρόκειται να τοποθετήσω σύστημα 4ης γενιάς σε ένα OPEL VECTRA 1600cc του 2008. Με βάση τη διεθνή βιβλιογραφία , τη λίστα της PRINS που εχει δημοσιευτεί στο φορουμ αλλά και ότι μου είπε σε τηλεφωνική επικοινωνία η αντιπροσωπεία της VIALLE, δεν υπάρχει θέμα βαλβίδων για το αυτοκίνητο αυτό.Η τποθέτηση θα γίνει στο συνεργάτη του Θεοδώρου στην Αθήνα ( Π. Ράλλη). Εκεί μου είπαν ότι παντως θα ρυθμιστεί μεσω του ελκεφάλου η εγχυση παράλληλα και 4% βενζίνης για προληπτικούς λογους αν και ισχυρίζονται ότι γενικά δεν υφίσταται θέμα. Το κόστος συνολικά 1600 EUR.Θα παρακαλούσα το μέλος του φόρουμ Michael 1924 να αναφέρρει τις εντυπώσεις απο το συγκεκριμένο συνεργείο και ότι άλλο πιστεύει ότι πρέπει να συζητηθεί σχετικά με το συγκεκριμένο θέμα.Από σήμερα λοιπόν μπήκα κι εγώ στο club των υγραεριοκίνητων.
Το συνεργείο στο οποίο τοποθέτησα το υγραέριο είναι το εξής:
ΜΑΝΘΟΣ ΣΠΑΘΗΣ ΒΑΦΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ Π.ΡΑΛΛΗ 107 ΡΕΝΤΗ ΤΗΛ.210 5693749 και είναι Συνεργάτης του Θεοδώρου στην Αθήνα.
Οι εντυπώσεις μου:
Άφησα το αυτοκίνητο τη Δευτέρα κι ενώ αρχικά (όταν έκλεισα το R/V) μου είχε πει ότι θα το παραλάβω το πολύ μέχρι την Πέμπτη, τη Δευτέρα μου είπε μέχρι τέλος της εβδομάδας και το παρέλαβα σήμερα το μεσημέρι 14:30(πιο τέλος δεν γίνεται). Ο λόγος ήταν ότι άργησε να του έρθει η δεξαμενή από τη Θεσσαλονίκη. Από την Τετάρτη το απόγευμα πάντως, ήταν όλα έτοιμα ακόμα και η βάση της δεξαμενής αλλά περίμενε τη δεξαμενή (80lt) για να τελειώσει άρα προφανώς έλεγε αλήθεια.
Κατά τα άλλα η δουλειά εξωτερικά φαίνεται μιά χαρά.
Όσον αφορά στο θέμα του ψεκασμού της βενζίνης μου είπε ότι σε καμμία περίπτωση δεν πρέπει να αφήνω το αυτοκίνητο χωρίς βενζίνη γιατί και στην εκκίνηση τραβάει αλλά και όταν ζοριστεί ψεκάζει και βενζίνη. Λεπτομέρειες για ποσοστά δεν μου είπε. Τον ρώτησα αν πρέπει κάθε τόσο να καίω και βενζίνη για να μην πάρω τις βαλβίδες στο χέρι αλλά και μένα μου απάντησε ότι δεν χρειάζεται και ότι δεν θα έχω κανένα πρόβλημα.
Όσον αφορά στην οδήγηση είναι νωρίς να πω κάτι αφού έκανα μόλις 40χλμ. Προς το παρόν δεν φαίνεται διαφορά αλλά θα μιλήσω όταν κάνω ταξίδι φορτωμένος.
Η διαφορά που σίγουρα βλέπω είναι στον θόρυβο της καμπίνας αλλά γι' αυτό δεν ευθύνεται ούτε ο Μάνθος ούτε το υγραέριο αλλά το σημείο που επέλεξα να βάλω τη δεξαμενή. Ξηλώνοντας το 6ο και 7ο κάθισμα, η βάση της δεξαμενής έπιασε πάνω στο σασί του αυτοκινήτου που προς το παρόν είναι σε επαφή με το εσωτερικό του οχήματος. Έχασα δηλαδή την ηχομόνωση που μου προσέφεραν τα μονίμως πεσμένα πίσω καθίσματα (η πλάτη του 6ου και 7ου καθίσματος ήταν το δάπεδο του πορτ-μπαγκάζ μου).
Επίσης η δεξαμενή μού βγήκε πολύ μεγαλύτερη απ' ότι την περίμενα. Έτσι όπως τα είχα υπολογίσει εγώ δεν έχανα σχεδόν καθόλου, μη σας πω ότι κέρδιζα και λίγο από την αφαίρεση των δύο καθισμάτων. Δεν είχα υπολογίσει βέβαια ούτε το πόσο θα σηκωθεί λόγω βάσης, ούτε το διάφανο κουτί που εξέχει.
Ευτυχώς βέβαια για μένα το Captiva ακόμα και τώρα έχει μεγαλύτερο πορτ-μπαγκαζ από το απλό Cherokee (πριν είχε πολύ μεγαλύτερο).
Αν δεν είχα τη δυνατότητα αφαίρεσης 6ου και 7ου καθίσματος ίσως και να μην έκανα τη μετατροπή, δεδομένου ότι με δεξαμενή στη ρεζέρβα χωρητικότητας 45lt περίπου η αυτονομία θα ήταν για κλάματα (καίω γύρω στα 13 λίτρα βενζίνη), και τα περισότερα δρομολόγια που κάνω είναι προς Ζάκυνθο οπότε δεν υπάρχει δυνατότητα ανεφοδιασμού. Στο πορτ-μπαγκάζ αν την βάλεις κανονικά πιάνει πάρα πολύ χώρο.
Στο Cherokee δηλαδή νομίζω ότι τοποθετημένο θα πιάνει σίγουρα πάνω από το μισό πορτ μπαγκάζ.
Ίσως να ζήταγε ο φίλος Braker να δει τοποθετημένη μια δεξαμενή σε cherokee για να δει τι χώρο αφήνει.
Πάντως τα Cherokee και οι Cayenne είναι οι καλύτεροι πελάτες τους.
Τη Δευτέρα που πήγα να αφήσω το αυτοκίνητο ήταν ένας νεαρός που είχε φέρει το Grand Cherokee 5.7, για εγκατάσταση. Μάλιστα είχε συνεννοηθεί να τοποθετηθεί δεξαμενή στην ρεζέρβα. Η αυτονομία του (έκαιγε 22-25 λίτρα με βενζίνη) δεν πρέπει να ξεπερνάει τα 200χλμ αλλά όπως μου είπε έχει πρατήριο με γκάζι και κοντά στη δουλειά του και κοντά στο σπίτι του. Μάλιστα είχε βάλει ο πατέρας του στο απλό Cherokee 3.7 πριν λίγο καιρό στον Μάνθο υγραέριο και γι αυτό το αποφάσισε κι αυτός, γιατί είδε μεγάλη διαφορά στην πράξη και έμεινε και ευχαριστημένος από την εγκατάσταση.
Το μεγάλο ζητούμενο είναι τώρα η πραγματική κατανάλωση. Για να μπορέσω όμως να την υπολογίσω σωστά πρέπει πρώτα να κάνω 2-3 γεμίσματα με υγραέριο για να φύγει ο αέρας της δεξαμενής, να φουλάρω και τη βενζίνη και να δω σε συγκεκριμένα χιλιόμετρα πιο είναι το συνολικό κόστος. Θα προσπαθήσω να το μετρήσω με ακρίβεια και θα σας ενημερώσω.
Πάντως οι κάτοχοι τζιποειδών οχημάτων, σαφώς δεν το χρησιμοποιούν σαν πρώτο αυτοκίνητο αλλά ούτε και μόνο για ταξίδια. Το χρησιμοποιούν και τα Σαββατοκύριακα αλλά και ως αυτοκίνητο του οδηγού της οικογένειας που κάνει τις μικρότερες αποστάσεις (συνήθως γυναίκες). Αρά σε 1 το πολύ 1,5 χρόνο έχει κάνει απόσβεση.Όσον αφορά στους Ανθρώπους του συνεργείου, για τον Μάνθο είχα πολύ καλές συστάσεις από έναν συνεργάτη μου που είναι πελάτης τα τελευταία 20 χρόνια και η πρώτη εντύπωση είναι ότι πρόκειται για υπεύθυνους ανθρώπους. Τόσο ο Μάνθος όσο και οι δύο γιοί του που γνώρισα είναι πολύ συμπαθείς και φαίνεται ότι γουστάρουν αυτό που κάνουν. Ως μηχανικούς μόνο τις συστάσεις μπορώ να μεταφέρω, προσωπική γνώμη θα έχω πολύ αργότερα (ελπίζω).
Αυτά, συγνώμη αν σας κούρασα, αν μπορώ να βοηθήσω σε κάτι άλλο ενημερώστε με!
Φιλικά Μιχάλης -
Καλησπέρα σε όλους σας, με λένε Στέφανο και είμαι νεο μέλος!
Έχω ένα SEAT Loen FR με τον 2.0TFSi του 2007 με 200 bhp και σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων, το γνωστό του ομίλου VW (DSG-6). Η μέση κατανάλωση είναι περίπου στα 10.8lt/100xlm.
Τον χρόνο κάνω τουλάχιστον 15000χλμ. (σπάνια όμως φτάνω και τα 20.000) Το αυτοκίνητο μέχρι και τον Μάρτιο του 2011 είναι σε εγγύηση.
Ρώτησα λοιπόν την Seat Velmar στον Γέρακα και η απάντησή τους ήταν ότι όχι μόνο χάνω την εγγύηση αλλά δεν αναλαμβάνουν και τα service αν βάλω υγραέριο.
Υπόψη υπάρχει πρατήριο της BP στο γέρακα πάνω στη Μαραθώνος που έχει υγραέριο (εκεί γεμίζουν και πολλοί ταξιτζήδες) από όπου περνώ κάθε μέρα.
Σκέφτομαι για σύστημα 5ης γενιάς, τι με συμβουλεύεται?
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας.
-
Ο χρήστης LEON_FR_DSG έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους σας, με λένε Στέφανο και είμαι νεο μέλος!Έχω ένα SEAT Loen FR με τον 2.0TFSi του 2007 με 200 bhp και σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων, το γνωστό του ομίλου VW (DSG-6). Η μέση κατανάλωση είναι περίπου στα 10.8lt/100xlm.
Τον χρόνο κάνω τουλάχιστον 15000χλμ. (σπάνια όμως φτάνω και τα 20.000) Το αυτοκίνητο μέχρι και τον Μάρτιο του 2011 είναι σε εγγύηση.
Ρώτησα λοιπόν την Seat Velmar στον Γέρακα και η απάντησή τους ήταν ότι όχι μόνο χάνω την εγγύηση αλλά δεν αναλαμβάνουν και τα service αν βάλω υγραέριο.
Υπόψη υπάρχει πρατήριο της BP στο γέρακα πάνω στη Μαραθώνος που έχει υγραέριο (εκεί γεμίζουν και πολλοί ταξιτζήδες) από όπου περνώ κάθε μέρα.
Σκέφτομαι για σύστημα 5ης γενιάς, τι με συμβουλεύεται?
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας.
Καταρχάς πρέπει να ρωτήσεις αν μπαίνει σύστημα υγραεριοκίνησης στο αυτοκίνητό σου. Διοτι ενας φίλος ψαχνόταν να πάρει ενα Seat Ibiza Coupra, το γνωστό 1400άρι με τα 170 άλογα, και η απάντηση απο την υγραεριοκίνηση (5ης γενιας) ήταν οτι ακόμα δεν έχουν έτοιμο κίτ για τους TSI. Ενδεχομένως κάτι να άλλαξε, αλλα καλύτερα να ρωτήσεις.
Τωρα αυτο που σου είπαν οτι δεν αναλαμβάνουν τα σέρβις αν βάλεις υγραέριο... αυτο δεν το πολυκατάλαβα. Δεν ξέρω τι ειδιαίτερα σέρβις έχουν οι TSI πέρα απο λάδια-φίλτρα-μπουζί (πχ οι ατμόσφαιρες κάθε 60.000 έχουν αλλαγές ιμάντα), αλλα 1ον) είναι πολύ χαζό αυτό που σου είπαν, και 2ον) ισως να είναι καλύτερα για σένα, να κάνεις τα σερβις σου σε άλλο εξειδικευμένο συνεργείο που θα σου έρθει και φθηνότερα.
Και κάτι τελευταίο, το κλάμπ της VW είναι πολύ μεγάλο. Σίγουρα αν υπάρχει κάποιος που το έχει κάνει (ανεξαρτήτου γενιας συστήματος) θα έχει γράψει κάτι. Αν πάλι όχι, πάλι κάτι θα έχει γραφτεί. Στο λέω αυτο διοτι ούκ ολιγοι TSI είναι ενα πρόβλημα απο μόνοι τους, οποτε ΚΑΙ η εγγύηση είναι χρυσάφι για εσάς, αλλα ΚΑΙ η σωστή ενημέρωση επι του θέματος. -
Michael1924
Ενημερωσε μας οταν κανεις μερικα χιλιομετρα για το αν λειτουργουν ολα οπως με την βενζινη, αυτο εχει τη μεγιστη σημασια.
4ης γενιας εβαλες με πνευμονα ετσι? -
Ναι 4ης γενιάς με πνεύμονα, κόστος (για 4 κύλινδρο) 1543€.
Θα σας ενημερώσω, μόλις βγάλω ασφαλή συμπεράσματα. Και ελπίζω να είμαι έτσι: αν και θα περάσει καιρός για να είμαστε σίγουροι!
-
Ο χρήστης LEON_FR_DSG έγραψε:
Σκέφτομαι για σύστημα 5ης γενιάς, τι με συμβουλεύεται?
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας.
Προχώρα άφοβα με σύστημα 5ης γενιάς ειδικό για κινητήρα άμεσου ψεκασμού. Υπάρχει από την icom κατά 99% κατάλληλο σύστημα για σένα.
http://www.ygraeriokinisi.gr/fsi.htmlΠιθανόν να υπάρχει και από τη vialle. Πάντως στον κατάλογο για τα seat δεν βλέπω κάτι σχετικό με τον 2.0 TFSI, αλλά συνεχώς βγαίνουν νέα kit, οπότε ρώτα κι εκεί.
-
[quote][**O Michael 1924 **εγραψε:
Από σήμερα λοιπόν μπήκα κι εγώ στο club των υγραεριοκίνητων.
Το συνεργείο στο οποίο τοποθέτησα το υγραέριο είναι το εξής:
ΜΑΝΘΟΣ ΣΠΑΘΗΣ ΒΑΦΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ Π.ΡΑΛΛΗ 107 ΡΕΝΤΗ ΤΗΛ.210 5693749 και είναι Συνεργάτης του Θεοδώρου στην Αθήνα./quote]**Michael 1924 **το αυτοκινητο σου το ειχα δει την Τριτη 22/6 μαζί με ένα άλλο jeep και ενα skoda octavia στα οποία περνούσαν lpg στο συνεργείο του Σπάθη .Μάλιστα μου έδειξαν τη δεξαμενή στο κάτω μέρος. Αυτοί συνεργάζονται με το Θεοδώρου όπως είπαμε.Πιστεύω ότι για να τους επιλέξει ο Θεοδώρου είναι πιστοποιημένοι και ξέρουν τη δουλειά τους. Εσύ έχεις γνωστό που έβαλε σε αυτούς lpg και είναι ευχαριστημένος; Επίσης θέλω να διευκρινήσω με τη βοήθειά σου τα εξης:
- Πλήρωσες προκαταβολικά το ποσό ; διότι εμένα μου τα ζητούν προκαταβολικά. Ο Θεοδώρου που επικοινώνησα μου είπε πως είναι πολιτική της εταιρίας τους.
- Για το πιστοποιητικό του ΚΤΕΟ θα πληρώσεις 50 eur όπως αναφέρεται στο site του Θεοδώρου; Πότε θα σου το δώσουν;
- Η συσκευή zavoli που βάζουν τι εγγύηση έχει , πόσης διάρκειας και τι καλύπτει;
4)Για το θέμα των βαλβίδων εγώ έστιελα email στη zavoli. Εμένα όπως έχω αναφέρει μου είπαν ότι θα εγχύεται 4% βενζίνη.Πάντως και στο site της ΡRINS αναφέρεται ότι αυτή η βλάβη εξαρτάται και απο τον τρόπο οδήγησης, τη συντήρηση του οχήματος, τον τύπο του καυσίμου και τη σύσταση του μίγματος προς καύση. Πάντως και ο Καρβούνης μου είχε πει κάτι αντίστοιχο δηλ . απο καποιες στροφές (π.χ. 4000) και πάνω το ρυθμίζουν να πεφτει και λίγη βενζίνη ή εναλλακτικά να το λειτουργώ μετα απο κάθε 100χλμ και περιπου 10λεπτά με βενζίνη. Πιστεύω ότι η σταθερή έγχυση 4% βενζίνης είναι το καλύτερο. Εγώ θα τους ρωτήσω αν συνιστούν να μπει και λαδιέρα ( flashLube)
Μου είχαν πει για τη πρώτη εβδομάδα του Ιουλίου για εγκατάσταση αλλά λόγω διακοπών το κανόνισα για 27/7 (μετα από ένα Mercedes ). Kαι κάτι άλλο πολύ σημαντικό για όλους : Η ασφαλιστική μου που ρώτησα δεν έχει κανένα πρόβλημα ( το ίδιο θα ισχύει σχεδόν με όλες),αρκει να το γράφει η άδεια. Αυτό σημαίνει πολλά σχετικά με την παραφιλολογία για την ασφάλεια του υγραερίου κλπ. Εχω βρει και μια εργασία του ΕΜΠ που δεν αναφέρει κάτι μεμπτό παρα μονο θετικά στοιχεία.
Επιπροσθέτως ρώτησα την Opel και μου είπαν ότι η εγγύηση θα ισχύει ( έχω άλλα 3,5 χρόνια )αρκεί να μην οφείλεται η βλάβη στο υγραέριο......
Αυτά προς το παρόν και με την ευκαιρία το επάγγελμά μου είναι χημικός και η γνώμη μου είναι ότι όταν όλα γίνουν σωστά ( εγκατάσταση κλπ ) το lpg είναι ασφαλέστερο της βενζίνης
Θα περιμένω με ενδιαφέρον την απάντησή σου φίλε Michael 1924
-
Ακουγετε τιποτα για κανενα πρατηριο στη Χαλκιδα? Ολη η Ευβοια δεν εχει
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Ακουγετε τιποτα για κανενα πρατηριο στη Χαλκιδα? Ολη η Ευβοια δεν εχειΛογικά κατά το τέλος του Ιουλίου 2010 θα είναι ένα έτοιμο στην Δροσιά Ευβοίας!
-
Ο χρήστης dlag έγραψε:
Πιστεύω ότι για να τους επιλέξει ο Θεοδώρου είναι πιστοποιημένοι και ξέρουν τη δουλειά τους. Εσύ έχεις γνωστό που έβαλε σε αυτούς lpg και είναι ευχαριστημένος; Επίσης θέλω να διευκρινήσω με τη βοήθειά σου τα εξης:
- Πλήρωσες προκαταβολικά το ποσό ; διότι εμένα μου τα ζητούν προκαταβολικά. Ο Θεοδώρου που επικοινώνησα μου είπε πως είναι πολιτική της εταιρίας τους.
- Για το πιστοποιητικό του ΚΤΕΟ θα πληρώσεις 50 eur όπως αναφέρεται στο site του Θεοδώρου; Πότε θα σου το δώσουν;
- Η συσκευή zavoli που βάζουν τι εγγύηση έχει , πόσης διάρκειας και τι καλύπτει;
4)Για το θέμα των βαλβίδων εγώ έστιελα email στη zavoli. Εμένα όπως έχω αναφέρει μου είπαν ότι θα εγχύεται 4% βενζίνη.Πάντως και στο site της ΡRINS αναφέρεται ότι αυτή η βλάβη εξαρτάται και απο τον τρόπο οδήγησης, τη συντήρηση του οχήματος, τον τύπο του καυσίμου και τη σύσταση του μίγματος προς καύση. Πάντως και ο Καρβούνης μου είχε πει κάτι αντίστοιχο δηλ . απο καποιες στροφές (π.χ. 4000) και πάνω το ρυθμίζουν να πεφτει και λίγη βενζίνη ή εναλλακτικά να το λειτουργώ μετα απο κάθε 100χλμ και περιπου 10λεπτά με βενζίνη. Πιστεύω ότι η σταθερή έγχυση 4% βενζίνης είναι το καλύτερο. Εγώ θα τους ρωτήσω αν συνιστούν να μπει και λαδιέρα ( flashLube)
Θα περιμένω με ενδιαφέρον την απάντησή σου φίλε Michael 1924
Ο Θεοδώρου σαφως τον εμπιστεύεται αφού αυτός τον εκπαίδευσε και του προμηθεύει και τα υλικά του, οπότε σίγουρα δεν θα θέλει να ακουστεί κάτι κακό! Γνωστό που να έβαλε στον Μάνθο LPG όχι δεν έχω. Αυτός που μου τον σύστησε τον είχε ως μηχανικό για επισκευές στα αυτοκίνητα του. Η μόνη σύσταση για LPG που έχω ήταν τη Δευτέρα από το παληκάρι που περιγράφω παραπάνω με το Grand Cherokee 5.7 (αυτό πρέπει να ήταν το άλλο τζιπ που λες ότι είδες) που είχαν μείνει πολύ ευχαριστημένοι από την εγκατάσταση στο Cherokee του πατέρα του.
Δεν ξέρω αν ισχύουν για τον Θεοδώρου τα όσα γραφτηκαν λίγες σελίδες πιο πάνω για το Nissan Quasqai και τι έγινε τελικά, (ελπίζω να μην τον άφησαν τον άνθρωπο στο έλεος του θεού) αλλά θέλω να πιστεύω (σύμφωνα και με τις συστάσεις που έχω για τον Μάνθο σαν άνθρωπο) ότι αν ω μη γέννητο δημιουργηθεί πρόβλημα, θα με βοηθήσουν να βρω λύση και δεν θα κάνουν τους κινέζους.
Όσον αφορά στα χρήματα έδωσα 100€ προκαταβολή με το κλείσιμο και τα υπόλοιπα με την παραλαβή του αυτοκινήτου. Δεν ξέρω αν παρέκαμψε τη διαδικασία λόγω του ότι αρχικά ήταν να πλήρωνα μέσω πιστωτικής και τότε δεν είχε ακόμα έτοιμο το μηχάνημα για τις άτοκες δόσεις.
Το πιστοποιητικό μου είπαν ότι θα το πάρω σ΄ένα μήνα, για κόστος δεν μου είπαν τίποτα (ακόμα).
Όσον αφορά στην εγγύηση δεν έχω ιδέα, να πω την αμαρτία μου δεν το έψαξα καθόλου.Ξέρω πάντως ότι βάση Ευρωπαϊκής Ένωσης έχουν minimum 2 χρόνια όλες οι συσκευές.
Τώρα για το τι καλύπτει θεωρώ όλη την εγκατάσταση. Ότι δηλαδή έχω πληρώσει.
Αυτά προς το παρόν. -
Ο χρήστης Michael1924 έγραψε:
Το πιστοποιητικό μου είπαν ότι θα το πάρω σ΄ένα μήνα, για κόστος δεν μου είπαν τίποτα (ακόμα).
Αναρωτιέμαι γιατί όλοι όσοι έχουν βάλει μέχρι τώρα κάποιο σύστημα, πρέπει να περιμένουν 1 μήνα για να πάρουν το πιστοποιητικό.
Υπάρχει κάποιος λόγος; Τόσο δύσκολο είναι να το υπογράψει ΠΡΙΝ πληρωθεί ο εγκαταστάτης;
Σκέφτομαι διάφορους λόγους π.χ. ο 'εγκαταστάτης' δεν είναι ο ίδιος κατάλληλα αδειοδοτημένος για εγκαταστάσεις υγραερίου και τελικά υπογράφει κάποιος άλλος (με το αζημίωτο εννοείται), αλλά για να είναι σίγουρος οτι δεν θα αναλάβει και πολύ ρίσκο, απαιτεί να περάσει 1 μήνας δοκιμής, κατά τον οποίο αρχικό μήνα μετά την εγκατάσταση, θα έχουν φανεί τα τυχόν προβλήματα...
Μήπως γι αυτό τον λόγο έχουν τσιμπήσει οι τιμές τελευταία;Σε περίπτωση σοβαρού ατυχήματος κατά τον 1ο μήνα, πού φαίνεται ποιός έχει την ευθύνη;
Άραγε η ασφαλιστική εταιρεία θα μας καλύψει αν, ό μη γένοιτω, μέσα στον 1ο μήνα δημιουργηθεί πρόβλημα και σε άλλο αυτοκίνητο ή περιουσία, εξαιτίας εσφαλμένης (και μη πιστοποιημένης) εγκατάστασης υγραερίου; -
Φίλε **Michael 1924 **σε ευχαριστώ για την απάντησή σου. Πιστεύω ότι οι άνθρωποι του συνεργείου είναι φερέγγυοι και εξάλλου ακολουθούν την πολιτική της μητρηκής εταιρίας στο χρηματικό ζήτημα.
Θα περιμένουμε με ενδιαφέρον όλοι στο φόρουμ τις εντυπώσεις και τις παρατηρήσεις σου σχετικά με την οδήγηση του οχήματός σου με lpg. -
Ο χρήστης Michael1924 έγραψε:
Δεν ξέρω αν ισχύουν για τον Θεοδώρου τα όσα γραφτηκαν λίγες σελίδες πιο πάνω για το Nissan Quasqai και τι έγινε τελικά, (ελπίζω να μην τον άφησαν τον άνθρωπο στο έλεος του θεού) αλλά θέλω να πιστεύω (σύμφωνα και με τις συστάσεις που έχω για τον Μάνθο σαν άνθρωπο) ότι αν ω μη γέννητο δημιουργηθεί πρόβλημα, θα με βοηθήσουν να βρω λύση και δεν θα κάνουν τους κινέζους.Οτι γραφτηκε ισχυει και για οποιον ενδιαφερεται μπορει να εχει ολα τα στοιχεια με π.μ.
Τελικα δεν υπαρχει νεοτερο η ζημια επιβαρυνει τον πελατη και ο εγκαταστατης κανει τον κινεζο.
Η εγγυηση που δινουν προφανως ειναι για την καλη λειτουργια του συστηματος του υγραεριου
και οχι του αυτοκινητου. -
Ο χρήστης dti έγραψε:
Το πιστοποιητικό μου είπαν ότι θα το πάρω σ΄ένα μήνα, για κόστος δεν μου είπαν τίποτα (ακόμα).
Αναρωτιέμαι γιατί όλοι όσοι έχουν βάλει μέχρι τώρα κάποιο σύστημα, πρέπει να περιμένουν 1 μήνα για να πάρουν το πιστοποιητικό.
Υπάρχει κάποιος λόγος; Τόσο δύσκολο είναι να το υπογράψει ΠΡΙΝ πληρωθεί ο εγκαταστάτης;
Σκέφτομαι διάφορους λόγους π.χ. ο 'εγκαταστάτης' δεν είναι ο ίδιος κατάλληλα αδειοδοτημένος για εγκαταστάσεις υγραερίου και τελικά υπογράφει κάποιος άλλος (με το αζημίωτο εννοείται), αλλά για να είναι σίγουρος οτι δεν θα αναλάβει και πολύ ρίσκο, απαιτεί να περάσει 1 μήνας δοκιμής, κατά τον οποίο αρχικό μήνα μετά την εγκατάσταση, θα έχουν φανεί τα τυχόν προβλήματα...
Μήπως γι αυτό τον λόγο έχουν τσιμπήσει οι τιμές τελευταία;Σε περίπτωση σοβαρού ατυχήματος κατά τον 1ο μήνα, πού φαίνεται ποιός έχει την ευθύνη;
Άραγε η ασφαλιστική εταιρεία θα μας καλύψει αν, ό μη γένοιτω, μέσα στον 1ο μήνα δημιουργηθεί πρόβλημα και σε άλλο αυτοκίνητο ή περιουσία, εξαιτίας εσφαλμένης (και μη πιστοποιημένης) εγκατάστασης υγραερίου;Ενδιαφέρουσα η επισήμανσή σου φίλε dti γι ΄αυτό ερεύνησα το θέμα. Κατ΄αρχήν ο Θοεδώρου σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα μαζί του μου είπε ότι τα πιστοποιητικά εκδίδονται σε 6-7 μέρες ( απαιτείται θεώρηση υπογραφής του μηχανικού στο ΚΕΠ και άλλα γραφειοκρατικά....). Ο ασφαλιστής μου, που επίσης επικοινώνησα μου είπε, ότι από τη στιγμή που είμαι σε αναμονή έκδοσης πιστοποιητικού απο πιστοποιημένο εγκαταστάτη το όχημα έιναι καλυμένο και καλύπτεται κανονικά ας μην έχει περάσει ακόμη ΚΤΕΟ.
-
Ο χρήστης p_george έγραψε:
Δεν ξέρω αν ισχύουν για τον Θεοδώρου τα όσα γραφτηκαν λίγες σελίδες πιο πάνω για το Nissan Quasqai και τι έγινε τελικά, (ελπίζω να μην τον άφησαν τον άνθρωπο στο έλεος του θεού) αλλά θέλω να πιστεύω (σύμφωνα και με τις συστάσεις που έχω για τον Μάνθο σαν άνθρωπο) ότι αν ω μη γέννητο δημιουργηθεί πρόβλημα, θα με βοηθήσουν να βρω λύση και δεν θα κάνουν τους κινέζους.
Οτι γραφτηκε ισχυει και για οποιον ενδιαφερεται μπορει να εχει ολα τα στοιχεια με π.μ.
Τελικα δεν υπαρχει νεοτερο η ζημια επιβαρυνει τον πελατη και ο εγκαταστατης κανει τον κινεζο.
Η εγγυηση που δινουν προφανως ειναι για την καλη λειτουργια του συστηματος του υγραεριου
και οχι του αυτοκινητου.Δεν έχω λόγο ν' αμφισβητήσω τα λεγόμενα σου και τα λαμβάνω σοβαρά υπόψη, απλά δεν καταλήγω σε κάποιο συμπέρασμα αν δεν ακούσω και τις δύο πλευρές.
Επίσης θεωρώ ότι αν ο γνωστός σου έβγαινε ο ίδιος προσωπικά σε όλα τα forums και έλεγε το περιστατικό (ότι τον είχαν διαβεβαιώσει ότι δεν θα έχει κανένα πρόβλημα και τώρα κάνουν την πάπια) ή πήγαινε έξω από το συνεργείο του εγκαταστάτη κάποια πρωινά και έκανε φασαρία την ώρα που οι άλλοι πελάτες πηγαίναν εκεί ν' αφήσουν τ' αυτοκίνητα τους, πιστεύω πως ο κάθε εγκαταστάτης θα σκεφτόταν πολύ σοβαρά τη δυσφήμιση και θα προτιμούσε να κάνει κάτι προκειμένου να προστατέψει την δουλειά του ειδικά τώρα που έχει γίνει χρυσορυχείο. (Την συγκεκριμένη τακτική την έχω εφαρμόσει σε άσχετους τομείς αλλά πάντα έχει αποτέλεσμα)Πάντως αν κρίνω από το ότι η ουρά έχει πάει για Μάρτιο, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι οι ευχαριστημένοι πελάτες δεν βγαίνουν πουθενά, μη γίνει γνωστό και ανέβει η τιμή του LPG, πιστεύω ότι αυτά πρέπει να είναι μεμονωμένα και σπάνια περιστατικά. (Η Θεσσαλονίκη δεν είναι και Αθήνα (Χάος) ο κόσμος επικοινωνεί πολύ περισσότερο και πιστεύω ότι οι κακοί επαγγελματίες πρέπει να τρώνε πόρτα σε χρόνο ρεκόρ)
Στα δικά μου τώρα, σήμερα το πρωί το έβγαλα στην Αττική οδό και το άνοιξα αρκετά και μπορώ να πω ότι δεν είδα καμμία διαφορά στη συμπεριφορά. Ανταποκρίνεται το ίδιο στο πάτημα του γκαζιού, αλλά δεν ξέρω ακόμα με τι κατανάλωση. Επίσης να τονίσω ότι το αυτοκίνητο ήταν άδειο από πορτ- μπαγκαζ και μόνο με εμένα μέσα. Στην πόλη έτσι κι αλλιώς δεν είχα δει διαφορά από το Σαββάτο που το είχα πάρει.
Μόλις έχω νεότερα για το πως ανταποκρίνεται φορτωμένο, αλλά και για πραγματική κατανάλωση θα σας ενημερώσω.
-
Τα υγραεριοκίνητα πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας ή όχι?
-
Πληρώνουν! Αν αλλάξει αυτό το καθεστώς εγώ έκανα απόσβεση πριν το πάρω χαμπάρι! (Θέλω κανένα χιλιάρικο τον Δεκέμβριο)
Υγραεριοκίνηση!