-
αν ξερει ο τεχνικος να ρυθμισει τους ψεκασμους βενζινης δεν χρειαζεται λαδιερα.
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
αν ξερει ο τεχνικος να ρυθμισει τους ψεκασμους βενζινης δεν χρειαζεται λαδιερα.Ιταλικό και θέλει βενζίνες και λαδιέρες; Είχα την εντύπωση ότι οι Ιταλοί δεν έχουν τέτοια θέματα.
-
δεν εχει θεμα, αλλα επειδη μπορει να ειναι καυτης ο οδηγος ας κρατησουμε και μια πισινη με καποιον πολυ μικρο ψεκασμο βενζινης που ετσι και αλλιως σε αυτον τον κινητηρα δεν θα ξεπερναει το 2% της συνολικης καταναλωσης καυσιμου.
-
ευχαριστω για τις απαντήσεις και να προσθέσω ότι το κιτ αυτό περιλαμβάνει λέει ''αυτολίπανση για προστασία των βαλβίδων''
με ποιό τρόπο επιτυγχάνεται αυτό ξέρει κανείς?
-
Ο χρήστης Slowmotion έγραψε:
ευχαριστω για τις απαντήσεις και να προσθέσω ότι το κιτ αυτό περιλαμβάνει λέει ''αυτολίπανση για προστασία των βαλβίδων''με ποιό τρόπο επιτυγχάνεται αυτό ξέρει κανείς?
Για λαδιέρα μου κάνει
-
Καλησπέρα,
Έχω ένα Fiat Bravo 120 ίππων tjet 2008 και σκέφτομαι να του βάλω υγραεριοκίνηση. Κάνω περίπου 8.000χλμ το χρόνο και αν βάλω αέριο θα πάει περίπου στα 10.000χλμ το χρόνο. Με αυτά τα δεδομένα θα κάνω απόσβεση σε 1,5 χρόνο όπως τα είδαμε με τον υπεύθυνο συνεργείου και βέβαια πρέπει να αναφέρω ότι μου είπε ότι δεν είναι σίγουρος αν αξίζει με τα χιλιόμετρα που κάνω.
Πήρα 2 προσφορές, μια της landirenzo 870€ και η άλλη lovato 950€ από διαφορετικούς εγκαταστάτες. Τι προτείνετε;
Επίσης είδα στο ίντερνετ ότι υπαρχουν τα Landirenzo Evo, Landirenzo Omegas Plus και Landirenzo Omegas 2.0. Γνωρίζει κανείς τη διαφορά τους και αν θα έπρεπε να ζητήσω κάποιο συγκεκριμένο; -
Ο χρήστης livadaki έγραψε:
Καλησπέρα,Έχω ένα Fiat Bravo 120 ίππων tjet 2008 και σκέφτομαι να του βάλω υγραεριοκίνηση. Κάνω περίπου 8.000χλμ το χρόνο και αν βάλω αέριο θα πάει περίπου στα 10.000χλμ το χρόνο. Με αυτά τα δεδομένα θα κάνω απόσβεση σε 1,5 χρόνο όπως τα είδαμε με τον υπεύθυνο συνεργείου και βέβαια πρέπει να αναφέρω ότι μου είπε ότι δεν είναι σίγουρος αν αξίζει με τα χιλιόμετρα που κάνω.
Πήρα 2 προσφορές, μια της landirenzo 870€ και η άλλη lovato 950€ από διαφορετικούς εγκαταστάτες. Τι προτείνετε;
Επίσης είδα στο ίντερνετ ότι υπαρχουν τα Landirenzo Evo, Landirenzo Omegas Plus και Landirenzo Omegas 2.0. Γνωρίζει κανείς τη διαφορά τους και αν θα έπρεπε να ζητήσω κάποιο συγκεκριμένο;Να τον κρατησεις γιατι φαινεται ειλικρινης ανθρωπος
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Καλησπέρα,
Έχω ένα Fiat Bravo 120 ίππων tjet 2008 και σκέφτομαι να του βάλω υγραεριοκίνηση. Κάνω περίπου 8.000χλμ το χρόνο και αν βάλω αέριο θα πάει περίπου στα 10.000χλμ το χρόνο. Με αυτά τα δεδομένα θα κάνω απόσβεση σε 1,5 χρόνο όπως τα είδαμε με τον υπεύθυνο συνεργείου και βέβαια πρέπει να αναφέρω ότι μου είπε ότι δεν είναι σίγουρος αν αξίζει με τα χιλιόμετρα που κάνω.
Πήρα 2 προσφορές, μια της landirenzo 870€ και η άλλη lovato 950€ από διαφορετικούς εγκαταστάτες. Τι προτείνετε;
Επίσης είδα στο ίντερνετ ότι υπαρχουν τα Landirenzo Evo, Landirenzo Omegas Plus και Landirenzo Omegas 2.0. Γνωρίζει κανείς τη διαφορά τους και αν θα έπρεπε να ζητήσω κάποιο συγκεκριμένο;Να τον κρατησεις γιατι φαινεται ειλικρινης ανθρωπος
Σωστό, επίσης ένας φίλος μου ανέφερε ότι είναι πολύ ευχαριστημένος από το αυτό το συνεργείο. Το συγκεκριμένο συνεργείο βάζει το landirenzo. Θα ήθελα και μια άποψη από όποιον γνωρίζει, για το αρχικό μου ερώτημα.
-
κι εγω ετσι σκεφτομουνα πριν βαλω,και τελικα εβαλα,δινω διπλασια λεφτα για καυσιμα απο πριν,αλλα κανω 4πλασια χιλιομετρα
-
για το πασσατ μου 20βαλβιδο τουρμπο εμμεσου ψεκασμου...να βαλω landirenzo evo η' με τα χιλια ζωρια vialle liquid si !?
1000e το πρωτο και μου φενετε τσιμπιμενο.και 1200 το δευτερο αλλα δεν ξερω αν ειναι με φπα η χωρις
σαφως αν μιλαμε για το πρωτο θα παω σε αλλον εγγαταστατη που πρόπερσι μου το αφεινε 750 cash -
Ο χρήστης iROC έγραψε:
για το πασσατ μου 20βαλβιδο τουρμπο εμμεσου ψεκασμου...πρέπει να πινει αυτο.
με το χοντρό καλαμάκι, του milkshake -
Ο χρήστης edmond έγραψε:
για το πασσατ μου 20βαλβιδο τουρμπο εμμεσου ψεκασμου...
πρέπει να πινει αυτο.
με το χοντρό καλαμάκι, του milkshakeΑΣΕΕΕ....
σε ταξίδια με 140 καιει 7,5/100 μετρημένο
στην πόλη όμως ακόμα και χωρίς μποτιλιαρισμα το 12αρι ειναι ψωμοτύρι...
επι του θεματος ...ο υγρος μαλλον αποριπτετε(καθώς στην καλύτερη να φτάσει να κάνει 15-17χ χλμ το χρόνο αν παραδώσω πινακίδες στο δεύτερο το 1το εξαμηνο και έχω μόνο ένα να κυκλοφορούμε)..και στην θεση του μπαίνει το brc sequent στο1000ρικο σε συνεργείο της γειτονιάς που έχει τοποθετήσει σε α4,α6,πασσατ με τον ίδιο κινητήρα και μου φάνηκε αρκετά γνωστής ο εγκαταστατης σε σχέση με άλλους που μίλαγα με πωλητές ( αυτούς που δίνουν 15 χρονιά εγγύηση)..απ την αλλη βρήκα και πιο φτηνό στα 850 το aeb στην qgas άλλα είναι λίγο ψιλομακρια αν χρειαστει κατι (μένω ελληνικό)
το οποίο φενεται να εχει καλά παντρέματα.υ.γ. τελικά ολα τα κιτ εχουν τσιμπήσει οι τιμές τους!
-
Ερωτησούλα!
Ισχύει γενικώς ότι τα οκταβάλβιδα έχουν καλύτερη αντοχή στο υγραέριο (από πλευράς βαλβίδων) σε σχέση με τα δεκαεξαβάλβιδα;
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Ερωτησούλα!Ισχύει γενικώς ότι τα οκταβάλβιδα έχουν καλύτερη αντοχή στο υγραέριο (από πλευράς βαλβίδων) σε σχέση με τα δεκαεξαβάλβιδα;
παντος στο γκρουπ vw αυτα που βγενουν για lpg exoyn τον 1,6 8βαλβιδο...
γενικος δεν λεει κατι.
αν πάρουμε για παράδειγμα οτι και 20βαλβιδα που εχουν lpg δεν εχουν βγάλει κάτι..
μιλάω για group vw οπου τα 16βαλβιδα χωλαίνουν καπος με το θεμα lpg -
Καμία γνώμη για Λογοθέτη?
-
Καλησπέρα σε όλους στο forum!
Είμαι κάτοχος ενός Kia Sportage 1.6 μοντέλο 2011 και ενδιαφέρομαι για την εγκατάσταση lpg. Τι έχετε να προτείνετε; Νομίζω ότι η λύση υγρού ψεκασμού είναι ότι καλύτερο για το μοτέρ G4FD που φοράει (λόγο του ότι είναι αποκλειστικά για τον συγκεκριμένο κινητήρα), κάνω λάθος; Τι γνώμη έχετε;
Αν κάποιος έχει να προτείνει κάτι (για να μη θεωρηθεί διαφήμιση) μπορεί να επικοινωνήσει και με pm.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων! -
Καλημέρα.
είμαι καινούριος χρήστης,
καταρχήν συγχαρητήρια για το forum, είναι πολύ κατατοπιστικό.
θέλω να ρωτήσω το εξής:
έχω δύο οχήματα και θέλω να βάλω σε ένα απ'τα δύο υγραέριο αφού έρχονται πολλα χιλιόμετρα φέτος λόγω δουλειάς.
1.lancia delta '98 1.4 69hp με μονό ψεκασμό και 205.000km
2.vw golf 3 '98 1.6 101hp πολλαπλού ψεκασμού και με μόνο 45.000km.
και τα δύο είναι σε καλή κατάσταση, κυρίως όμως το golf που είναι σαν καινούριο.με ποιο απο τα δύο πιστεύετε ότι αξίζει τον κόπο να ασχοληθώ, και τι σύστημα θα προτείνατε;
ευχαριστώ πολύ -
το golf φυσικα...
-
Θα συμφωνήσω κι εγώ για το γκόλφ.
Εφόσον μιλάμε για πολλά χιλιόμετρα, να προτείνω αυτό που έχω κάνει κι εγώ. Να προτιμήσεις δηλαδή σύστημα με eobd σύνδεση που διαβάζει διαρκώς τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου και αυτορυθμίζεται. Αποφεύγεις έτσι τις πολλές επισκέψεις στον εγκαταστάτη για να κάνει μια μικρορύθμιση εδώ και μια εκεί. Βολικό!!!
-
το golf ειναι μαλλον μομνοδρομος και λογω του πολλαπλου ψεκασμου.
εχουν αναφερθει πολλα προβληματα στη ρυθιση με τον μονο ψεκασμο
στα '+' του και τα λιγα χιλιομετρα που εχει
αναλογα με το μερος που εισαι, διαλεξε εναν καλο εγκαταστατη και βαλε
Υγραεριοκίνηση!