Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΠΟΛΛΑΠΛΆΣΙΑΣΤΗΣ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΠΟΛΛΑΠΛΆΣΙΑΣΤΗΣ
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    13
    38
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      οδηγουσα το αμαξι πανω απο 3000χμ με καμμενο πολλαπλασιαστη σε
      ibiza 101 hp , μπορει να μου πει καποιος απο τι μπορει να καηκε και τι δουλεια
      κανει αυτο το πραμα?εγω δεν καταλαβα τιποτα εκτος απο το ρελαντι που
      εκανε καποια σκαμπανεβασματα.παιζει ρολο αν το σανιδωνω το γκαζι ή το gatzetaki που εβαλα {sprint booster) για την αποκριση στο γκαζι?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        οδηγουσα το αμαξι πανω απο 3000χμ με καμμενο πολλαπλασιαστη σε
        ibiza 101 hp , μπορει να μου πει καποιος απο τι μπορει να καηκε και τι δουλεια
        κανει αυτο το πραμα?εγω δεν καταλαβα τιποτα εκτος απο το ρελαντι που
        εκανε καποια σκαμπανεβασματα.παιζει ρολο αν το σανιδωνω το γκαζι ή το gatzetaki που εβαλα {sprint booster) για την αποκριση στο γκαζι?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          οδηγουσα το αμαξι πανω απο 3000χμ με καμμενο πολλαπλασιαστη σε
          ibiza 101 hp , μπορει να μου πει καποιος απο τι μπορει να καηκε και τι δουλεια
          κανει αυτο το πραμα?εγω δεν καταλαβα τιποτα εκτος απο το ρελαντι που
          εκανε καποια σκαμπανεβασματα.παιζει ρολο αν το σανιδωνω το γκαζι ή το gatzetaki που εβαλα {sprint booster) για την αποκριση στο γκαζι?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Δουλευες τρικυλινδρος .Οχι καλο για τον κινητηρα (κραδασμοι) ,τον καταλυτη (ακαυστη βενζινη),την τσεπη σου .
            Ο πολλαπλασιαστης παιρνει 12V και το ανεβαζει σε καποιες χιλιαδες για να γινει η αναφλεξη μεσω του μπουζι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              και πως το καταλαβαινεις οτι εχει καει γμτ?ακουγεται κανενας θορυβος?
              κατι?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Δεν μου εχει συμβει σε δικο μου αμαξι αλλα τα συμπτωματα απο οτι ξερω ειναι : ασταθες ρελαντι,απωλεια δυναμης,μεγαλη καταναλωση.
                Νομιζω οτι αν εισαι σε εγγυηση στο αλλαζουν δωρεαν.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dmitspan last edited by

                  σαν ρετάρισμα δηλαδή. μα καλά, μπορεί να πάρει μπρος χωρίς πολλαπλασιαστή; Πώς θα δώσει σπίθα στους 3 κυλίνδρους; με τα 12V ?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
                    σαν ρετάρισμα δηλαδή. μα καλά, μπορεί να πάρει μπρος χωρίς πολλαπλασιαστή; Πώς θα δώσει σπίθα στους 3 κυλίνδρους; με τα 12V ?

                    Τα περισσοτερα καινουργια εχουν ενα πολλαπλασιαστη για καθε μπουζι,συνηθως ειναι ενα κομματι με την πιπα.Οποτε αν χαλασει ο ενας οι αλλοι συνεχιζουν να δουλευουν.Φαντασου το σαν να βγαλεις ενα μπουζωκαλωδιο ενω ο κινητηρας δουλευει,δεν σβυνει αλλα ρεταρει.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      petran last edited by

                      drake
                      αντε δες εδω: http://www.ross-tech.com

                      o μαγκας ο andy εχει φτιαξει ενα καλωδιο και software που κανεις φουλ διαγνωση μονος σου στο αμαξι με ενα laptop
                      οτι μπορει να διαγνωσει η αντιπροσωπεια με τα μοσχαρια μηχανηματα των ν εκατομυριων, το κανεις μονος σου.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        megane98hp last edited by

                        Ο χρήστης Lord~Drake έγραψε:
                        και πως το καταλαβαινεις οτι εχει καει γμτ?ακουγεται κανενας θορυβος?
                        κατι?

                        Επειδη εχει τυχει σε μενα , παρατηρησα οτι σε καθε προσπαθεια να επιταχυνω, το αμαξι απλα δεν υπακουσε, εδειχνε να μην μπορει να ανεβασει στροφες ενω 'κλοτσουσε' κιολας. Το ρελαντι οντως πηγαινε εντελως στο κοσμο του. Ευτυχως το προβλημα παρουσιαστηκε 4-5 χιλιομετρα πριν το σπιτι μου, οποτε οταν εφτασα πηρα τηλ το μηχανικο και ηρθε σπιτι και μου τον αλλαξε.
                        Οσο για τα 3000 χλμ; Μονο καλο που δεν του εκανες του αυτοκινητου σου.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          2 μου χαν καει.να σου πω δεν το χα παρει χαμπαρι,απλος οταν ειχα το clima ανοιχτο,και παταγα ενιωθα ενα μικρο κλοτσημα οχι παντα ομως,νομιζα οτι εφταιγε το clima, αλλα τωρα δεν το κανει αφου τον αλλαξα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            msc3169 last edited by

                            Όταν καεί ένας πολλαπλασιαστής το καταλαβαίνεις από το λαμπάκι που ανάβει,την κατανάλωση που φτάνει στον Θεό και το τράνταγμα του κινητήρα αφού δουλεύει με 3 κυλίνδρους.
                            Μαθημένος από τους ελλατωματικούς Sagem που έχουν όλα τα Renault.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • M
                              msamaro last edited by

                              Μία φορά που μου είχε καεί σε ένα golf ήταν εμφανές σε πλήρη επιτάχυνση! Ο κινητήρας σε περιορισμένο εύρος στροφών έκανε κοιλιά ή πιο απλά η επιτάχυνση δεν ήταν γραμμική...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • P
                                puntofato last edited by

                                Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
                                drake
                                αντε δες εδω: http://www.ross-tech.com

                                o μαγκας ο andy εχει φτιαξει ενα καλωδιο και software που κανεις φουλ διαγνωση μονος σου στο αμαξι με ενα laptop
                                οτι μπορει να διαγνωσει η αντιπροσωπεια με τα μοσχαρια μηχανηματα των ν εκατομυριων, το κανεις μονος σου.

                                Μην βιάζεστε να κάνετε διαγνώσεις και να κατηγορείτε απο δω και από εκεί. Γνωρίζετε τίποτα απο αυτά τα πράγματα;Έχετε ασχοληθεί ποτέ με διαγνώσεις σε ηλεκτρονικά συστήματα να δείτε τι παίζει;
                                Το να βάλεις το διαγνωστικό και να βρεις την βλάβη είναι είτε το πιστεύετε είτε όχι λιγότερο από το 10% των περιπτώσεων.Δεν είναι η απόλυτη λύση είτε είναι της αντιπροσωπείας είτε οποιοδήποτε του εμπορίου.Επίσης όταν βγάλει μία βλάβη δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι και το εξάρτημα που λέει το μηχάνημα ότι φταίει.
                                Στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν χρειάζεται διαγνωστικό για να καταλάβεις ότι κάποιος κύλινδρος δεν κόβει.Το ακούς ή αν δεν ξέρεις το πας σε κάποιον που ξέρει και στο λέει.Και αν θες βγάζεις ένα ένα τα φυσάκια από τα μπεκ και βρίσκεις και ποιος δεν κόβει.Τώρα αν φταίει ή όχι ο πολλαπλασιαστής θα κάνεις αλλαγή 1-2,2-3,3-1 και θα ξαναβγάλεις τα φυσάκια από τα μπεκ να ξαναδείς ποιος δεν κόβει.Αν άλλαξε ο κύλινδρος που δεν έκοβε τότε είναι πολλαπλασιαστής.Αν όχι πας σε μπεκ ή φάλτσο αέρα πολύ κοντά σε συγκεκριμένο κύλινδρο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr