-
οδηγουσα το αμαξι πανω απο 3000χμ με καμμενο πολλαπλασιαστη σε
ibiza 101 hp , μπορει να μου πει καποιος απο τι μπορει να καηκε και τι δουλεια
κανει αυτο το πραμα?εγω δεν καταλαβα τιποτα εκτος απο το ρελαντι που
εκανε καποια σκαμπανεβασματα.παιζει ρολο αν το σανιδωνω το γκαζι ή το gatzetaki που εβαλα {sprint booster) για την αποκριση στο γκαζι? -
οδηγουσα το αμαξι πανω απο 3000χμ με καμμενο πολλαπλασιαστη σε
ibiza 101 hp , μπορει να μου πει καποιος απο τι μπορει να καηκε και τι δουλεια
κανει αυτο το πραμα?εγω δεν καταλαβα τιποτα εκτος απο το ρελαντι που
εκανε καποια σκαμπανεβασματα.παιζει ρολο αν το σανιδωνω το γκαζι ή το gatzetaki που εβαλα {sprint booster) για την αποκριση στο γκαζι? -
οδηγουσα το αμαξι πανω απο 3000χμ με καμμενο πολλαπλασιαστη σε
ibiza 101 hp , μπορει να μου πει καποιος απο τι μπορει να καηκε και τι δουλεια
κανει αυτο το πραμα?εγω δεν καταλαβα τιποτα εκτος απο το ρελαντι που
εκανε καποια σκαμπανεβασματα.παιζει ρολο αν το σανιδωνω το γκαζι ή το gatzetaki που εβαλα {sprint booster) για την αποκριση στο γκαζι? -
Δουλευες τρικυλινδρος .Οχι καλο για τον κινητηρα (κραδασμοι) ,τον καταλυτη (ακαυστη βενζινη),την τσεπη σου .
Ο πολλαπλασιαστης παιρνει 12V και το ανεβαζει σε καποιες χιλιαδες για να γινει η αναφλεξη μεσω του μπουζι. -
και πως το καταλαβαινεις οτι εχει καει γμτ?ακουγεται κανενας θορυβος?
κατι? -
Δεν μου εχει συμβει σε δικο μου αμαξι αλλα τα συμπτωματα απο οτι ξερω ειναι : ασταθες ρελαντι,απωλεια δυναμης,μεγαλη καταναλωση.
Νομιζω οτι αν εισαι σε εγγυηση στο αλλαζουν δωρεαν. -
σαν ρετάρισμα δηλαδή. μα καλά, μπορεί να πάρει μπρος χωρίς πολλαπλασιαστή; Πώς θα δώσει σπίθα στους 3 κυλίνδρους; με τα 12V ?
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
σαν ρετάρισμα δηλαδή. μα καλά, μπορεί να πάρει μπρος χωρίς πολλαπλασιαστή; Πώς θα δώσει σπίθα στους 3 κυλίνδρους; με τα 12V ?Τα περισσοτερα καινουργια εχουν ενα πολλαπλασιαστη για καθε μπουζι,συνηθως ειναι ενα κομματι με την πιπα.Οποτε αν χαλασει ο ενας οι αλλοι συνεχιζουν να δουλευουν.Φαντασου το σαν να βγαλεις ενα μπουζωκαλωδιο ενω ο κινητηρας δουλευει,δεν σβυνει αλλα ρεταρει.
-
drake
αντε δες εδω: http://www.ross-tech.como μαγκας ο andy εχει φτιαξει ενα καλωδιο και software που κανεις φουλ διαγνωση μονος σου στο αμαξι με ενα laptop
οτι μπορει να διαγνωσει η αντιπροσωπεια με τα μοσχαρια μηχανηματα των ν εκατομυριων, το κανεις μονος σου. -
Ο χρήστης Lord~Drake έγραψε:
και πως το καταλαβαινεις οτι εχει καει γμτ?ακουγεται κανενας θορυβος?
κατι?Επειδη εχει τυχει σε μενα , παρατηρησα οτι σε καθε προσπαθεια να επιταχυνω, το αμαξι απλα δεν υπακουσε, εδειχνε να μην μπορει να ανεβασει στροφες ενω 'κλοτσουσε' κιολας. Το ρελαντι οντως πηγαινε εντελως στο κοσμο του. Ευτυχως το προβλημα παρουσιαστηκε 4-5 χιλιομετρα πριν το σπιτι μου, οποτε οταν εφτασα πηρα τηλ το μηχανικο και ηρθε σπιτι και μου τον αλλαξε.
Οσο για τα 3000 χλμ; Μονο καλο που δεν του εκανες του αυτοκινητου σου. -
2 μου χαν καει.να σου πω δεν το χα παρει χαμπαρι,απλος οταν ειχα το clima ανοιχτο,και παταγα ενιωθα ενα μικρο κλοτσημα οχι παντα ομως,νομιζα οτι εφταιγε το clima, αλλα τωρα δεν το κανει αφου τον αλλαξα.
-
Όταν καεί ένας πολλαπλασιαστής το καταλαβαίνεις από το λαμπάκι που ανάβει,την κατανάλωση που φτάνει στον Θεό και το τράνταγμα του κινητήρα αφού δουλεύει με 3 κυλίνδρους.
Μαθημένος από τους ελλατωματικούς Sagem που έχουν όλα τα Renault. -
Μία φορά που μου είχε καεί σε ένα golf ήταν εμφανές σε πλήρη επιτάχυνση! Ο κινητήρας σε περιορισμένο εύρος στροφών έκανε κοιλιά ή πιο απλά η επιτάχυνση δεν ήταν γραμμική...
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
drake
αντε δες εδω: http://www.ross-tech.como μαγκας ο andy εχει φτιαξει ενα καλωδιο και software που κανεις φουλ διαγνωση μονος σου στο αμαξι με ενα laptop
οτι μπορει να διαγνωσει η αντιπροσωπεια με τα μοσχαρια μηχανηματα των ν εκατομυριων, το κανεις μονος σου.Μην βιάζεστε να κάνετε διαγνώσεις και να κατηγορείτε απο δω και από εκεί. Γνωρίζετε τίποτα απο αυτά τα πράγματα;Έχετε ασχοληθεί ποτέ με διαγνώσεις σε ηλεκτρονικά συστήματα να δείτε τι παίζει;
Το να βάλεις το διαγνωστικό και να βρεις την βλάβη είναι είτε το πιστεύετε είτε όχι λιγότερο από το 10% των περιπτώσεων.Δεν είναι η απόλυτη λύση είτε είναι της αντιπροσωπείας είτε οποιοδήποτε του εμπορίου.Επίσης όταν βγάλει μία βλάβη δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι και το εξάρτημα που λέει το μηχάνημα ότι φταίει.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν χρειάζεται διαγνωστικό για να καταλάβεις ότι κάποιος κύλινδρος δεν κόβει.Το ακούς ή αν δεν ξέρεις το πας σε κάποιον που ξέρει και στο λέει.Και αν θες βγάζεις ένα ένα τα φυσάκια από τα μπεκ και βρίσκεις και ποιος δεν κόβει.Τώρα αν φταίει ή όχι ο πολλαπλασιαστής θα κάνεις αλλαγή 1-2,2-3,3-1 και θα ξαναβγάλεις τα φυσάκια από τα μπεκ να ξαναδείς ποιος δεν κόβει.Αν άλλαξε ο κύλινδρος που δεν έκοβε τότε είναι πολλαπλασιαστής.Αν όχι πας σε μπεκ ή φάλτσο αέρα πολύ κοντά σε συγκεκριμένο κύλινδρο.
ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΠΟΛΛΑΠΛΆΣΙΑΣΤΗΣ