-
Ώπως ολοι γνωρίζουμε τα τελεύταια χρόνια στην Ελλάδα αντιμετωπίζουνε το ολοένα αυξανόμενο πρόβλημα των καυσαερίων, της κίνησης και γενικότερα του κόστους της ιδιωτικής μεταφοράς. Από την άλλη πλευρά η Ελληνική κυβέρνηση τα τελευταία χρόνια περιήλθε σε πολλαπλές αλλαγές ωστε η αγορά του αυτοκινήτου να γίνει φτυνότερη...αλλα όχι και η χρήση του.
Οι σημαντικότερη 'λεκέδες' στο φουστάνι των εκάστοτε Ελληνικών κυβερνήσεων στον τομέα την οικολογικής αυτοκίνησης είναι οι εξής:
-
H συνέχιση της απαγόρευσης της χρήσης στα Diesel νεας τεχνολογία παρά τι αλματώδεις εξελίξεις στην τεχνολογία.
-
Η γραφειοκρατεία και η έλλειψη κινήτρων για την μετατροπή αυτοκινήτων σε εναλλακτικά καύσιμα όπως είναι το προπάνιο(LPG) και η εθανώλη. Το αποκορύφωμα ήταν πριν το 2000 όπου η χρήση της υγραεριοκίνησηας απαγορευόταν αυστηρά λόγο διαφεύγοντων κερδών(τουλαχιστον τότε το παραδεχόντουσαν).
-
Η Έλληψη της εισαγωγής υβριδιακών αυτοκινήτων στην Ελληνική αγορά ακόμα και αν αυτά τέλη ταξινόμησης ειναι μόνο 5% έναντι 50%, για παράδειγμα το 2006 Lexus RX 400h το οποίο θα στοιχίζει σχεδών τα μισά στην υβριδιακή του έκδοση στην Ελλάδα και ειδικότερα τα 'άρρωστα' νομοθετικά μύαλα των πολιτικάντιδων οι οποίοι φρόντισαν να μην χαραχτηρίζονται αυτοκίνητα μη αποκλιστικής παραγωγής ως υβριδιακα. Για παράδειγμα το Honda Insight θεωρείτε υβριδικό ένω τα RAV4 Hybrid η Jeep Liberty hybrid δεν θεωρούνται απο την στιγμή που βγαίνουν σε εκδώσεις βετζινοκίνητου.
Στη Bρετανία, όπου οι Eργατικοί του Tόνι Mπλερ έχουν εξαγγείλει επανειλημμένως φιλόδοξα μέτρα για την προστασία του περιβάλλοντος, τη βελτίωση των μεταφορών και την καταπολέμηση της ρύπανσης, το ζήτημα τέθηκε με ασυνήθιστα καθαρούς όρους στο πρωτοσέλιδο θέμα των «Tάιμς». «H δίψα για τα έσοδα από τη φορολογία των αυτοκινήτων μπλοκάρει τα σχέδια για καθαρούς δρόμους», ήταν ο τίτλος της εφημερίδας. «Σχέδια για την ανάπτυξη των συγκοινωνιών που έχουν στόχο να πείσουν τους αυτοκινητιστές να προτιμήσουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς μπλοκάρονται, γιατί η κυβέρνηση δεν θέλει να χάσει εισοδήματα από τους φόρους των αυτοκινήτων», αναφέρει ο συντάκτης της εφημερίδας για θέματα μεταφορών, Mπεν Γουέμπστερ.
Τι πιστεύτε για το θέμα και ποιές οι απόψεις σας;
-
-
Ώπως ολοι γνωρίζουμε τα τελεύταια χρόνια στην Ελλάδα αντιμετωπίζουνε το ολοένα αυξανόμενο πρόβλημα των καυσαερίων, της κίνησης και γενικότερα του κόστους της ιδιωτικής μεταφοράς. Από την άλλη πλευρά η Ελληνική κυβέρνηση τα τελευταία χρόνια περιήλθε σε πολλαπλές αλλαγές ωστε η αγορά του αυτοκινήτου να γίνει φτυνότερη...αλλα όχι και η χρήση του.
Οι σημαντικότερη 'λεκέδες' στο φουστάνι των εκάστοτε Ελληνικών κυβερνήσεων στον τομέα την οικολογικής αυτοκίνησης είναι οι εξής:
-
H συνέχιση της απαγόρευσης της χρήσης στα Diesel νεας τεχνολογία παρά τι αλματώδεις εξελίξεις στην τεχνολογία.
-
Η γραφειοκρατεία και η έλλειψη κινήτρων για την μετατροπή αυτοκινήτων σε εναλλακτικά καύσιμα όπως είναι το προπάνιο(LPG) και η εθανώλη. Το αποκορύφωμα ήταν πριν το 2000 όπου η χρήση της υγραεριοκίνησηας απαγορευόταν αυστηρά λόγο διαφεύγοντων κερδών(τουλαχιστον τότε το παραδεχόντουσαν).
-
Η Έλληψη της εισαγωγής υβριδιακών αυτοκινήτων στην Ελληνική αγορά ακόμα και αν αυτά τέλη ταξινόμησης ειναι μόνο 5% έναντι 50%, για παράδειγμα το 2006 Lexus RX 400h το οποίο θα στοιχίζει σχεδών τα μισά στην υβριδιακή του έκδοση στην Ελλάδα και ειδικότερα τα 'άρρωστα' νομοθετικά μύαλα των πολιτικάντιδων οι οποίοι φρόντισαν να μην χαραχτηρίζονται αυτοκίνητα μη αποκλιστικής παραγωγής ως υβριδιακα. Για παράδειγμα το Honda Insight θεωρείτε υβριδικό ένω τα RAV4 Hybrid η Jeep Liberty hybrid δεν θεωρούνται απο την στιγμή που βγαίνουν σε εκδώσεις βετζινοκίνητου.
Στη Bρετανία, όπου οι Eργατικοί του Tόνι Mπλερ έχουν εξαγγείλει επανειλημμένως φιλόδοξα μέτρα για την προστασία του περιβάλλοντος, τη βελτίωση των μεταφορών και την καταπολέμηση της ρύπανσης, το ζήτημα τέθηκε με ασυνήθιστα καθαρούς όρους στο πρωτοσέλιδο θέμα των «Tάιμς». «H δίψα για τα έσοδα από τη φορολογία των αυτοκινήτων μπλοκάρει τα σχέδια για καθαρούς δρόμους», ήταν ο τίτλος της εφημερίδας. «Σχέδια για την ανάπτυξη των συγκοινωνιών που έχουν στόχο να πείσουν τους αυτοκινητιστές να προτιμήσουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς μπλοκάρονται, γιατί η κυβέρνηση δεν θέλει να χάσει εισοδήματα από τους φόρους των αυτοκινήτων», αναφέρει ο συντάκτης της εφημερίδας για θέματα μεταφορών, Mπεν Γουέμπστερ.
Τι πιστεύτε για το θέμα και ποιές οι απόψεις σας;
-
-
Ώπως ολοι γνωρίζουμε τα τελεύταια χρόνια στην Ελλάδα αντιμετωπίζουνε το ολοένα αυξανόμενο πρόβλημα των καυσαερίων, της κίνησης και γενικότερα του κόστους της ιδιωτικής μεταφοράς. Από την άλλη πλευρά η Ελληνική κυβέρνηση τα τελευταία χρόνια περιήλθε σε πολλαπλές αλλαγές ωστε η αγορά του αυτοκινήτου να γίνει φτυνότερη...αλλα όχι και η χρήση του.
Οι σημαντικότερη 'λεκέδες' στο φουστάνι των εκάστοτε Ελληνικών κυβερνήσεων στον τομέα την οικολογικής αυτοκίνησης είναι οι εξής:
-
H συνέχιση της απαγόρευσης της χρήσης στα Diesel νεας τεχνολογία παρά τι αλματώδεις εξελίξεις στην τεχνολογία.
-
Η γραφειοκρατεία και η έλλειψη κινήτρων για την μετατροπή αυτοκινήτων σε εναλλακτικά καύσιμα όπως είναι το προπάνιο(LPG) και η εθανώλη. Το αποκορύφωμα ήταν πριν το 2000 όπου η χρήση της υγραεριοκίνησηας απαγορευόταν αυστηρά λόγο διαφεύγοντων κερδών(τουλαχιστον τότε το παραδεχόντουσαν).
-
Η Έλληψη της εισαγωγής υβριδιακών αυτοκινήτων στην Ελληνική αγορά ακόμα και αν αυτά τέλη ταξινόμησης ειναι μόνο 5% έναντι 50%, για παράδειγμα το 2006 Lexus RX 400h το οποίο θα στοιχίζει σχεδών τα μισά στην υβριδιακή του έκδοση στην Ελλάδα και ειδικότερα τα 'άρρωστα' νομοθετικά μύαλα των πολιτικάντιδων οι οποίοι φρόντισαν να μην χαραχτηρίζονται αυτοκίνητα μη αποκλιστικής παραγωγής ως υβριδιακα. Για παράδειγμα το Honda Insight θεωρείτε υβριδικό ένω τα RAV4 Hybrid η Jeep Liberty hybrid δεν θεωρούνται απο την στιγμή που βγαίνουν σε εκδώσεις βετζινοκίνητου.
Στη Bρετανία, όπου οι Eργατικοί του Tόνι Mπλερ έχουν εξαγγείλει επανειλημμένως φιλόδοξα μέτρα για την προστασία του περιβάλλοντος, τη βελτίωση των μεταφορών και την καταπολέμηση της ρύπανσης, το ζήτημα τέθηκε με ασυνήθιστα καθαρούς όρους στο πρωτοσέλιδο θέμα των «Tάιμς». «H δίψα για τα έσοδα από τη φορολογία των αυτοκινήτων μπλοκάρει τα σχέδια για καθαρούς δρόμους», ήταν ο τίτλος της εφημερίδας. «Σχέδια για την ανάπτυξη των συγκοινωνιών που έχουν στόχο να πείσουν τους αυτοκινητιστές να προτιμήσουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς μπλοκάρονται, γιατί η κυβέρνηση δεν θέλει να χάσει εισοδήματα από τους φόρους των αυτοκινήτων», αναφέρει ο συντάκτης της εφημερίδας για θέματα μεταφορών, Mπεν Γουέμπστερ.
Τι πιστεύτε για το θέμα και ποιές οι απόψεις σας;
-
-
στην ελλαδα απλα θα αλλαξει η φορολογια/τελη κλπ των οικολογικων, θα εξισωθει σχεδον με αυτη των βενζινοκινητων,
θα βαλουνε και καποιο εξτρα χαρατσι για ολα αυτα,
και ολα καλα antiriadbusiness growth και τετοια
-
Είμαστε ασυλλόγιστοι και σπάταλοι. Ο κλιματισμός, οι μετακινήσεις και οι μεταφορές του σημερινού 'πολιτισμένου' κόσμου θα μπορούσαν να γίνονται με τα μισά καύσιμα. Οι 'αλματώδεις εξελίξεις στην τεχνολογία' έχουν ισοσταθμιστεί από την αυξανόμενη καθημερινά χρήση μηχανών έκλυσης (τουλάχιστον) θερμότητας.
Όσο λαοί σπαταλάνε χρήματα στα κέντρα αδυνατίσματος και άλλοι λαοί πεθαίνουν από την πείνα, η κοροϊδία των λίγων προς τους πολλούς θα μεγαλώνει. Τελικά η Γη μάλλον θα πεθάνει και τα παιδιά του ελεγχόμενου χώρου διαβίωσης θα συνεχίσουν να 'ζουν' σε κάνα διαστημόπλοιο, ή σε κάψουλες στον Άρη. Εμείς ο 'κυρίαρχος λαός' θα εκλείψουμε, αλλά μάλλον το προτιμώ από το να ζω μόνιμα σε 'ελεγχόμενο περιβάλλον'.
Αν βγήκα off, μπαν(ι)άρετέ με, να συνέλθω. -
Ο χρήστης ililias έγραψε:
Είμαστε ασυλλόγιστοι και σπάταλοι. Ο κλιματισμός, οι μετακινήσεις και οι μεταφορές του σημερινού 'πολιτισμένου' κόσμου θα μπορούσαν να γίνονται με τα μισά καύσιμα. Οι 'αλματώδεις εξελίξεις στην τεχνολογία' έχουν ισοσταθμιστεί από την αυξανόμενη καθημερινά χρήση μηχανών έκλυσης (τουλάχιστον) θερμότητας.
Όσο λαοί σπαταλάνε χρήματα στα κέντρα αδυνατίσματος και άλλοι λαοί πεθαίνουν από την πείνα, η κοροϊδία των λίγων προς τους πολλούς θα μεγαλώνει. Τελικά η Γη μάλλον θα πεθάνει και τα παιδιά του ελεγχόμενου χώρου διαβίωσης θα συνεχίσουν να 'ζουν' σε κάνα διαστημόπλοιο, ή σε κάψουλες στον Άρη. Εμείς ο 'κυρίαρχος λαός' θα εκλείψουμε, αλλά μάλλον το προτιμώ από το να ζω μόνιμα σε 'ελεγχόμενο περιβάλλον'.
Αν βγήκα off, μπαν(ι)άρετέ με, να συνέλθω.- Μπαμπά θα με σφάξεις;
- Μάλλον! Εδώ ο κόσμος καίγεται κι εγώ ο μαλάκας σφάζω το παιδί μου...
-
Ο χρήστης ililias έγραψε:
Είμαστε ασυλλόγιστοι και σπάταλοι. Ο κλιματισμός, οι μετακινήσεις και οι μεταφορές του σημερινού 'πολιτισμένου' κόσμου θα μπορούσαν να γίνονται με τα μισά καύσιμα. Οι 'αλματώδεις εξελίξεις στην τεχνολογία' έχουν ισοσταθμιστεί από την αυξανόμενη καθημερινά χρήση μηχανών έκλυσης (τουλάχιστον) θερμότητας.
Όσο λαοί σπαταλάνε χρήματα στα κέντρα αδυνατίσματος και άλλοι λαοί πεθαίνουν από την πείνα, η κοροϊδία των λίγων προς τους πολλούς θα μεγαλώνει. Τελικά η Γη μάλλον θα πεθάνει και τα παιδιά του ελεγχόμενου χώρου διαβίωσης θα συνεχίσουν να 'ζουν' σε κάνα διαστημόπλοιο, ή σε κάψουλες στον Άρη. Εμείς ο 'κυρίαρχος λαός' θα εκλείψουμε, αλλά μάλλον το προτιμώ από το να ζω μόνιμα σε 'ελεγχόμενο περιβάλλον'.+1000 (φαίνεται έχουμε και οι δύο το ίδιο ψυχο-πρόβλημα )
Και ένα λινκ http://researchnews.osu.edu/archive/depexposure.htm να επιβεβαιώσει το κράτος.
Φυσικά δεν είναι σαφές - ακόμα και στο παραπάνω άρθρο - ποιό είναι το λιγότερο βλαβερό από τα δύο (πετρέλαιο vs βενζίνη) -
Καλά τα λέει ο γράφων. Πιστεύω προσωπικα ότι η πρώτη προτεραιότητα πρεπει να είναι η μείωση της περιβαλλοντικής επιβάρυνσης από CO2 και λοιπούς ρύπους, δηλ. μείωση της κατανάλωσης ενέργειας, μείωση ενεργειακής εξάρτησης από εισαγόμενους πόρους και εξοικονόμηση συναλλάγματος. Δηλ. καθαρά diesel, μικρά αυτοκίνητα στις πόλεις, ενθάρρυνση παση θυσία των ΜΜΣ που είναι λειτουργικά όπως το μετρό, ενθάρρυνση ποδηλάτων για μικρές αποστάσεις, ηλεκτρικά ελαφρά οχήματα πόλης για νοικοκυρές, ηλικιωμένους κλπ. Όλα αυτά με ένα σχεδιασμό υπεράνω κομμάτων. Δεν έχει νόημα να λέει αυτό ο Κωστίκας, το ανάποδο ο Γιωρίκας και όχι σε όλα ο Αλεξίκας.
Η Απάτη του κράτους με τα υβριδικά, Diesel και εναλλ καύσιμα