Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    0-180 [Golf4 GTI vs SAXO VTS1.6]
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. 0-180 [Golf4 GTI vs SAXO VTS1.6]
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 8
    • 9
    • 1 / 9
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    23
    164
    236
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Z
      zoranb last edited by

      Πάλι εγώ με τα περίεργα συγκριτικά...λοιπόν τί λέτε και γιατί?
      0-180 GOLF4 GTI (150ps) ή SAXO VTS 1.6 (120ps)
      Τα έχει στήσει κανείς?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Z
        zoranb last edited by

        Πάλι εγώ με τα περίεργα συγκριτικά...λοιπόν τί λέτε και γιατί?
        0-180 GOLF4 GTI (150ps) ή SAXO VTS 1.6 (120ps)
        Τα έχει στήσει κανείς?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Z
          zoranb last edited by

          Πάλι εγώ με τα περίεργα συγκριτικά...λοιπόν τί λέτε και γιατί?
          0-180 GOLF4 GTI (150ps) ή SAXO VTS 1.6 (120ps)
          Τα έχει στήσει κανείς?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Y
            yani last edited by

            Το normal saxo, θα δυσκολευτεί και μάλλον θα χάσει....αλλά η σύγκριση είναι 'λίγο άδικη' (1600 ατμοσφαιρικό vs 1800 Turbo..., χωρίς τεράστια διαφορά στα βάρη...)

            Με 1-2 βελτιωσούλες όμως (σκούπα, τελικό, πρόγραμμα) και 140hp με ελάχιστο κόστος (σε σχέση με το GTi) το saxo δεν θα πιάνεται...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              taurus last edited by

              Ο χρήστης yani έγραψε:
              Το normal saxo, θα δυσκολευτεί και μάλλον θα χάσει....αλλά η σύγκριση είναι 'λίγο άδικη' (1600 ατμοσφαιρικό vs 1800 Turbo..., χωρίς τεράστια διαφορά στα βάρη...)

              Με 1-2 βελτιωσούλες όμως (σκούπα, τελικό, πρόγραμμα) και 140hp με ελάχιστο κόστος (σε σχέση με το GTi) το saxo δεν θα πιάνεται...

              Είναι τεράστια διαφορά στα βάρη αυτων των δύο:

              1200+ κιλά το Golf (νομίζω φτάνει τα 1250)
              920 κιλά το Saxo.-

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Z
                zoranb last edited by

                Λέμε πάντα για μαμά και τα δύο ε!!!

                Και μην ακούω για άδικες συγκρίσεις...στο δρόμο όταν κολλάμε πίσω απ΄ό άλλους και το χαιρόμαστε σκεφτόμαστε ποτέ...χμ δεν το ρώτησα το παληκάρι όμως πόσα αλόγατα είναι και πόσο βάρος και τί βενζίνη και και και και....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • B
                  babbis last edited by

                  Στις στροφές μάλλον δεν έχει τύχη ο μύθος(ή θρύλος ? δεν θυμάμαι!!)

                  Σε ευθεία μάλλον υπερτερεί!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Y
                    yani last edited by

                    Ο χρήστης taurus έγραψε:
                    1200+ κιλά το Golf (νομίζω φτάνει τα 1250)
                    920 κιλά το Saxo.-

                    Είχα την εντύπωση ότι το saxo είναι λίγο πιο βαρύ.
                    Αν είναι όπως τα λες...τότε δεν χρειάζεται καμία βελτίωση...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      hunter last edited by

                      Mιλάμε γιά 0-180 ετσι δέν είναι;
                      Πιστεύω ότι στά 'ψηλά' μετά τα 150-160,τό σαξό θα ψιλοαργήσει έναντι τού τούμπο κινητήρα,οπότε μάλλον πρός τό γκόλφ κλείνω περισσότερο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Y
                        yani last edited by

                        Ο χρήστης zoranb έγραψε:
                        Λέμε πάντα για μαμά και τα δύο ε!!!

                        Και μην ακούω για άδικες συγκρίσεις...στο δρόμο όταν κολλάμε πίσω απ΄ό άλλους και το χαιρόμαστε σκεφτόμαστε ποτέ...χμ δεν το ρώτησα το παληκάρι όμως πόσα αλόγατα είναι και πόσο βάρος και τί βενζίνη και και και και....

                        Την επόμενη φορά, 'κόλλα' με το Saxo σε κανένα Impreza, και μην τον ρωτάς πόσα αλόγατα είναι....

                        Είπαμε.....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Z
                          zoranb last edited by

                          Ο χρήστης Babbis έγραψε:
                          Στις στροφές μάλλον δεν έχει τύχη ο μύθος(ή θρύλος ? δεν θυμάμαι!!)

                          Σε ευθεία μάλλον υπερτερεί!!

                          Στις στροφές??? τι λε ρε φίλε? με το μαμά το Saxo? που είναι και σαν καρυδότσουφλο με τα 920 κιλά (εάν ο Taurus είναι ακριβής). Εγώ θα έλεγα πως ειδικά στις στροφές το GTI 'κάθεται και μπαίνει' λόγω βάρους κιόλας. Εγώ θα το περίμενα στην ευθεία να χάνει...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • H
                            hunter last edited by

                            Από πότε τό μεγαλύτερο βάρος δίνει καλύτερο κράτημα όμως δέν μας είπες.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • C
                              cpp last edited by

                              Να σας πω εγω την ταπεινή μου γνώμη αν και δεν είμαι κοντράκιας ... δεν ξέρω πως γίνονται οι εκκινήσεις στις κόντρες να σας πω ότι όπως μου έχει τύχει αν ξεκινήσω και πατήσω το γκάζι από τις 900 στροφές όπως έχως συνηθήσει για να μην σπινιάρω ανάλογα το δρόμο και τα λάστιχα μου τα Saxo/ Rallye φεύγουν πιο μπροστά.... αλλά κάπου μετά από τα 140 - 150 τα πιάνω και η συνέχεια άπτεται του κατά πόσο θες να πας στα 210+.....
                              Αυτα... εγώ τελείως μαμα.... για τους άλλους δεν ξέρω κανα δυο φορές που μου έχει τύχει βέβαια

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Z
                                zoranb last edited by

                                Ο χρήστης yani έγραψε:

                                Λέμε πάντα για μαμά και τα δύο ε!!!

                                Και μην ακούω για άδικες συγκρίσεις...στο δρόμο όταν κολλάμε πίσω απ΄ό άλλους και το χαιρόμαστε σκεφτόμαστε ποτέ...χμ δεν το ρώτησα το παληκάρι όμως πόσα αλόγατα είναι και πόσο βάρος και τί βενζίνη και και και και....

                                Την επόμενη φορά, 'κόλλα' με το Saxo σε κανένα Impreza, και μην τον ρωτάς πόσα αλόγατα είναι....

                                Είπαμε.....

                                Γιατί σε κανα Leon (180) μαμά άμα κόλλαγα?
                                Μουχει πεί φίλος πως με το VTS του έχανε λιγότερο από μισό αμάξι με ένα Leon.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Z
                                  zoranb last edited by

                                  Ο χρήστης yani έγραψε:

                                  Λέμε πάντα για μαμά και τα δύο ε!!!

                                  Και μην ακούω για άδικες συγκρίσεις...στο δρόμο όταν κολλάμε πίσω απ΄ό άλλους και το χαιρόμαστε σκεφτόμαστε ποτέ...χμ δεν το ρώτησα το παληκάρι όμως πόσα αλόγατα είναι και πόσο βάρος και τί βενζίνη και και και και....

                                  Την επόμενη φορά, 'κόλλα' με το Saxo σε κανένα Impreza, και μην τον ρωτάς πόσα αλόγατα είναι....

                                  Είπαμε.....

                                  Γιατί σε κανα Leon (180) μαμά άμα κόλλαγα?
                                  Μουχει πεί φίλος πως με το VTS (μαμά κινητήρα, μόνο χαμηλωμένο) του έχανε λιγότερο από μισό αμάξι με ένα Leon στην ευθεία. Βέβαια δυσκολευτικα να τον πιστέψω!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • A
                                    aristotelis last edited by

                                    Ο χρήστης zoranb έγραψε:

                                    Στις στροφές??? τι λε ρε φίλε? με το μαμά το Saxo? που είναι και σαν καρυδότσουφλο με τα 920 κιλά (εάν ο Taurus είναι ακριβής). Εγώ θα έλεγα πως ειδικά στις στροφές το GTI 'κάθεται και μπαίνει' λόγω βάρους κιόλας. Εγώ θα το περίμενα στην ευθεία να χάνει...

                                    εε ναι... το ΒΑΡΥ αυτοκινητο κραταει καλυτερα... αλλωστε μου το μα8ανε οι παπουδες στα καφενεια, αυτοι ξερουν.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Y
                                      yani last edited by

                                      Ο χρήστης zoranb έγραψε:

                                      Στις στροφές μάλλον δεν έχει τύχη ο μύθος(ή θρύλος ? δεν θυμάμαι!!)

                                      Σε ευθεία μάλλον υπερτερεί!!

                                      Στις στροφές??? τι λε ρε φίλε? με το μαμά το Saxo? που είναι και σαν καρυδότσουφλο με τα 920 κιλά (εάν ο Taurus είναι ακριβής). Εγώ θα έλεγα πως ειδικά στις στροφές το GTI 'κάθεται και μπαίνει' λόγω βάρους κιόλας. Εγώ θα το περίμενα στην ευθεία να χάνει...

                                      Η λέξη αδράνεια σου λέει κάτι ???
                                      Αυτό που μετράει είναι το στήσιμο στο δρόμο...
                                      Δηλ. η πανάλαφρη elise δεν πατάει καλά και στρίβει χειρότερα από το Golf ???
                                      Θα πέσει φωτιά και θα μας κάψει............

                                      Τι άλλο θα 'διαβάσουμε'.....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • K
                                        krusenstern last edited by

                                        Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                                        Από πότε τό μεγαλύτερο βάρος δίνει καλύτερο κράτημα όμως δέν μας είπες.

                                        Μαύρη είν' η νύχτα στα βουνά...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • C
                                          cpp last edited by

                                          Στις στροφές είμαι σίγουρος ότι τα Rallye οποτε φανταζομαι και τα Saxo στρίβουν πολυ καλύτερα από το GTI... το οποίο θέλει παραπάνω προσοχή... Σε ΕΟ με ανοικτές καμπές το GTI τα καταφέρνει καλά

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • Z
                                            zoranb last edited by

                                            Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                                            Από πότε τό μεγαλύτερο βάρος δίνει καλύτερο κράτημα όμως δέν μας είπες.

                                            Από τότε που γεννήθηκα έτσι είναι. Αμά δηλαδή έχεις ίδιο σεταπ σε δύο ίδια αμάξια και στο ένα του βάλεις πίσω και μέσα τσουβάλια με βάρος στη στροφή θα νιώσεις ασφάλεια με το ελαφρύ? Με το νοικιάρικο 1.1 Saxo που εκανα βόλτες όταν εμπαινε η παρέα μέσα στησ τροφές καθότανε το αμάξι, ενώ μόνος μου ήμουνα δίχως αυριο άμα το τσίτωνα λιγάκι.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 1 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr