Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πλεονεκτήματα και Μειονεκτήματα Ibiza FR.
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Πλεονεκτήματα και Μειονεκτήματα Ibiza FR.
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    27
    70
    409
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      la last edited by

      Καλησπέρα σας.

      Ενδιαφέρομαι για την αγορά ενός Ibiza FR 1.8T 150 hp.

      Επειδή έχω μαζέψει τα χρήματα με σχετικό κόπο θα ήταν πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες από κατόχους Ibiza FR** τόσο για τα πλεονεκτήματα όσο και για τα μειονεκτηματά του.**

      Κυριότεροι παράγοντες η ύπαρξη μηχανικών προβλημάτων και αν είναι θορυβώδες.

      Σας ευχαριστώ πολύ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        la last edited by

        Καλησπέρα σας.

        Ενδιαφέρομαι για την αγορά ενός Ibiza FR 1.8T 150 hp.

        Επειδή έχω μαζέψει τα χρήματα με σχετικό κόπο θα ήταν πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες από κατόχους Ibiza FR** τόσο για τα πλεονεκτήματα όσο και για τα μειονεκτηματά του.**

        Κυριότεροι παράγοντες η ύπαρξη μηχανικών προβλημάτων και αν είναι θορυβώδες.

        Σας ευχαριστώ πολύ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          la last edited by

          Καλησπέρα σας.

          Ενδιαφέρομαι για την αγορά ενός Ibiza FR 1.8T 150 hp.

          Επειδή έχω μαζέψει τα χρήματα με σχετικό κόπο θα ήταν πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες από κατόχους Ibiza FR** τόσο για τα πλεονεκτήματα όσο και για τα μειονεκτηματά του.**

          Κυριότεροι παράγοντες η ύπαρξη μηχανικών προβλημάτων και αν είναι θορυβώδες.

          Σας ευχαριστώ πολύ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • ?
            A Former User last edited by

            Οπωσδήποτε να το οδηγήσεις. Τότε θα κρίνεις μόνος σου αν είναι θορυβώδες ή όχι (και δεν λες και τι εννοείς με το θορυβώδες, κινητήρα, μόνωση αεροδυναμικών θορύβων σε πολλά χιλιόμετρα, τροχών σε αυτοκινητόδρομο, εξάτμισης, λάστιχα που στριγγλίζουν, φρένα που σφυρίζουν, ένταση ηχοσυστήματος...κλπ). Αυτό όπως και πάρα πολλά άλλα πράματα είναι πολύ υποκειμενικά και έχουν σχέση με τα γούστα και τις προηγούμενες εμπειρίες σου κλπ.
            Καλό θα ήταν να οδηγήσεις και τα διάφορα αντίπαλα προτού αποφασίσεις. Θα ήθελες να επεκταθούμε και σε εναλλακτικές λύσεις? Επίσης καλό θα ήταν να αναφέρεις προηγούμενη οδηγική εμπειρία, γούστα, ανάγκες κλπ και έρευνα αγοράς που έχεις ή δεν έχεις κάνει.

            Πλεονεκτήματα: τιμή/ισχύς, εύχρηστο λόγω ροπών, μάλλον καλή ποιότητα υλικών και συναρμολόγησης, διατίθεται και με 5 πόρτες και έχει σχετικά άνετη ταξιδιάρικη ανάρτηση. Ο κινητήρας και τα μηχανικά μέρη είναι μάλλον αρκετά δοκιμασμένα και εξελιγμένα ώστε να μην αναμένονται δυσάρεστες εκπλήξεις.

            Μειονεκτήματα: τυχόν αισθητικές διαφωνίες, κατανάλωση turbo αν τον εκμεταλλεύεσαι, όχι ιδιαίτερα σπορ συμπεριφορά.... και για μερικούς το ότι υπάρχει και το cupra....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Πολλες πληροφοριες θα βρεις εδω: http://www.seatclub.gr/forum/viewforum.php?f=5

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spainman last edited by

                Θα σου το πρότινα ανεπιφύλακτα αν έχεις καταλλήξει σε αυτό.. Απο άποψη κινητήρα δεν τίθεται θέμα, μιας και είναι ο πολυδοκιμασμένος 20VT! Απο επιδόσεις είναι ταχύτατο και βελτιώνεται μέχρι τα 200ps εύκολα, αξιόπιστα και με λίγα χρήματα.. Πρέπει βέβαια να το κάνει και ένα test drive για να σχηματίσεις καλύτερη άποψη..

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • P
                  petran last edited by

                  απο κινητηρα ξεχνα το..
                  2 πραγματα ειναι ολα κι ολα..

                  1. οι πολλαπλασιαστες (coil pack)
                    γνωστη βλαβη, μαλλον τα ελατωματικα ανταλακτικα τελειωσανε επιτελους,
                    αλλα και να στο βγαλει, ειναι 5 λεπτα υποθεση

                  2. το ευαισθητο maf.
                    επεισης ειναι γενικο προβλημα, αλλα η λυση ειναι καθαρισμος και οχι αλλαγη που βολευει τις αντιπροσωπειες και ζητανε 450-500

                  απο εκει και περα, σε μερικους εχει εμφανισει μια ταση να ξεβιδωνεται το downpipe,(απο τους πολλους κραδασμους)
                  αλλα α) μιλαμε για aftermarket εξατμιση και β) για revaρισμενα αυτοκινητα με πολυ φορτιο
                  και εκει υπαρχει λυση και ειναι πολυ απλη.

                  αν δεν εισαι κανιβαλος, δεν θα πας ποτε συνεργειο.

                  αν το πας 230 αλογα, να ξερεις οτι θα πρεπει να το στησεις κιολας!

                  με γεια!

                  και μπες στο seatclub εκει να διαβασεις και να ρωτησεις...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • G
                    gto250swb last edited by

                    Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                    Οπωσδήποτε να το οδηγήσεις. Τότε θα κρίνεις μόνος σου αν είναι θορυβώδες ή όχι (και δεν λες και τι εννοείς με το θορυβώδες, κινητήρα, μόνωση αεροδυναμικών θορύβων σε πολλά χιλιόμετρα, τροχών σε αυτοκινητόδρομο, εξάτμισης, λάστιχα που στριγγλίζουν, φρένα που σφυρίζουν, ένταση ηχοσυστήματος...κλπ). Αυτό όπως και πάρα πολλά άλλα πράματα είναι πολύ υποκειμενικά και έχουν σχέση με τα γούστα και τις προηγούμενες εμπειρίες σου κλπ.
                    Καλό θα ήταν να οδηγήσεις και τα διάφορα αντίπαλα προτού αποφασίσεις. Θα ήθελες να επεκταθούμε και σε εναλλακτικές λύσεις? Επίσης καλό θα ήταν να αναφέρεις προηγούμενη οδηγική εμπειρία, γούστα, ανάγκες κλπ και έρευνα αγοράς που έχεις ή δεν έχεις κάνει.

                    Πλεονεκτήματα: τιμή/ισχύς, εύχρηστο λόγω ροπών, μάλλον καλή ποιότητα υλικών και συναρμολόγησης, διατίθεται και με 5 πόρτες και έχει σχετικά άνετη ταξιδιάρικη ανάρτηση. Ο κινητήρας και τα μηχανικά μέρη είναι μάλλον αρκετά δοκιμασμένα και εξελιγμένα ώστε να μην αναμένονται δυσάρεστες εκπλήξεις.

                    Μειονεκτήματα: τυχόν αισθητικές διαφωνίες, κατανάλωση turbo αν τον εκμεταλλεύεσαι, όχι ιδιαίτερα σπορ συμπεριφορά.... και για μερικούς το ότι υπάρχει και το cupra....

                    Ολα καλα αλλα οχι και ευχαριστη και ταξιδιαρικη αναρτηση το FR (κι αυτο μαλλον δεν ειναι υποκειμενικο.) εδω το εχουν κραξει ολα τα περιοδικα για το συνδυασμο αμορτισερ -ελατηριων.Καλυτερο το Cupra αλλα στα λεφτα του θα το σκεφτομουν για αλλη κατηγορια ή για κανενα clio 2λιτρο.

                    Κατα τη γνωμη μου καλυτερο στα σημεια το CZT και με 7 χρονια εγγυηση.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • T
                      tiger last edited by

                      Ο χρήστης gto250swb έγραψε:

                      Οπωσδήποτε να το οδηγήσεις. Τότε θα κρίνεις μόνος σου αν είναι θορυβώδες ή όχι (και δεν λες και τι εννοείς με το θορυβώδες, κινητήρα, μόνωση αεροδυναμικών θορύβων σε πολλά χιλιόμετρα, τροχών σε αυτοκινητόδρομο, εξάτμισης, λάστιχα που στριγγλίζουν, φρένα που σφυρίζουν, ένταση ηχοσυστήματος...κλπ). Αυτό όπως και πάρα πολλά άλλα πράματα είναι πολύ υποκειμενικά και έχουν σχέση με τα γούστα και τις προηγούμενες εμπειρίες σου κλπ.
                      Καλό θα ήταν να οδηγήσεις και τα διάφορα αντίπαλα προτού αποφασίσεις. Θα ήθελες να επεκταθούμε και σε εναλλακτικές λύσεις? Επίσης καλό θα ήταν να αναφέρεις προηγούμενη οδηγική εμπειρία, γούστα, ανάγκες κλπ και έρευνα αγοράς που έχεις ή δεν έχεις κάνει.

                      Πλεονεκτήματα: τιμή/ισχύς, εύχρηστο λόγω ροπών, μάλλον καλή ποιότητα υλικών και συναρμολόγησης, διατίθεται και με 5 πόρτες και έχει σχετικά άνετη ταξιδιάρικη ανάρτηση. Ο κινητήρας και τα μηχανικά μέρη είναι μάλλον αρκετά δοκιμασμένα και εξελιγμένα ώστε να μην αναμένονται δυσάρεστες εκπλήξεις.

                      Μειονεκτήματα: τυχόν αισθητικές διαφωνίες, κατανάλωση turbo αν τον εκμεταλλεύεσαι, όχι ιδιαίτερα σπορ συμπεριφορά.... και για μερικούς το ότι υπάρχει και το cupra....

                      Ολα καλα αλλα οχι και ευχαριστη και ταξιδιαρικη αναρτηση το FR (κι αυτο μαλλον δεν ειναι υποκειμενικο.) εδω το εχουν κραξει ολα τα περιοδικα για το συνδυασμο αμορτισερ -ελατηριων.Καλυτερο το Cupra αλλα στα λεφτα του θα το σκεφτομουν για αλλη κατηγορια ή για κανενα clio 2λιτρο.

                      Κατα τη γνωμη μου καλυτερο στα σημεια το CZT και με 7 χρονια εγγυηση.

                      Το ταξιδιάρικη αναρτηση πραγματι ειναι τελειως λάθος.
                      Το CTZ κερδιζει σε καποια σημεια αλλα η ωμη δυναμη του FR ειναι απο αλλο πλανητη...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • P
                        petran last edited by

                        ειπαμε παρε το fr

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • L
                          la last edited by

                          Petran θορυβώδες είναι στο εσωτερικό του αυτοκινήτου;

                          Εννοώ θόρυβος κινητήρα, θόρυβος τούρμπο, αεροδυναμικοί θόρυβοι.

                          Θέλω να είναι και ήσυχο κατά το δυνατόν.

                          Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • T
                            tazio last edited by

                            Κάνε μια δοκιμή και στο Colt Czt δεν έχεις να χάσεις τίποτα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • E
                              enginekiller last edited by

                              Τι ειναι το maf με 2 λογακια μου λεει ενας;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • S
                                silencer51 last edited by

                                Mass Air Flow sensor, μετρά τη μάζα του εισερχόμενου αέρα στη μηχανή αν δεν κάνω λάθος.

                                Όσον αφορά το FR είναι αρκετά καλό, αλλα το CZT είναι σαφώς ποιοτικότερο, πιο στριφτερό και πιο αξιόπιστο.

                                Πάντως στο seatclub.gr που κοίταξα διάβασα για αρκετά προβλήματα. Με εξέπληξε ενα πρόβλημα που εμφανίστηκε και στα απείραχτα FR, συγκεκριμένα ξεβιδώνεται η τουρμπίνα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                • P
                                  petran last edited by

                                  1ον οχι απειραχτα silencer
                                  αυτα που τους ξεβιδωνουνε οι βιδες του downpipe απο την τουρμπινα,
                                  ειναι αυτα που κατεβαινουνε σε κοντρες και ξυριζουνε typeR, s2000, z4 3.0 κλπ
                                  σε ολες τις αποστασεις...

                                  ειναι θεμα κραδασμων παντως...τιποτα πιο ανησυχητικο απο αυτο..
                                  αποψη μου ειναι οτι φταινε οι κατασκευες εξατμισεων... ειχαμε και ενα περιστατικο προσφατα που ξεβιδωνεται το dp στο ιδιο σημειο σε octavia rs
                                  τελικα οπως αποδυκνειεται, η συγκεκριμενη aftermarket εξατμιση, ητανε μονοκοματη απο το turbo μεχρι κατω..
                                  ε οκ, πως να μην ξεδιβωνονταν?!!!

                                  2ον ποιοτικοτερο το czt?

                                  3ον στα πολλα χιλιομετρα εχει αεροδυναμικο θορυβο.. τα περισοτερα αυτοκινητα εχουνε

                                  μην τρομαζεις ομως..ενα γουοοοοσσ ακους, σαν τα εφε του fast & furious

                                  αν θελεις το αυτοκινητο να ειναι ησυχο, θα ειναι ησυχο..
                                  ακομα κι οταν το πειραζεις εχεις επιλογες ως προς το θορυβο (και την απουσια του)
                                  τσαφ-τσουφ και τετοια δεν εχει παντως κανενας 1.8τ εκτος αν το επιδιωξεις αρκετα...

                                  καθε τεταρτη εχει συγκεντρωση το seat club στο ΣΕΦ για καφε κλπ
                                  γιατι δεν κατεβαινεις αυριο, εχοντας μιλησει κι ολας με καποιον στο club απο σημερα, ωστε να δεις αρκετα πραγματα απο κοντα..
                                  μπορει να φαινονται καφροι, αλλα ειναι ολοι καλα παιδια
                                  πιστευω ενας καφες θα σε βοηθησει αρκετα..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • S
                                    strassenmeister last edited by

                                    Ο χρήστης silencer51 έγραψε:

                                    το CZT είναι σαφώς ποιοτικότερο, πιο στριφτερό και πιο αξιόπιστο.

                                    Ποιοτικοτερο????
                                    Πιο στριφτερο????
                                    Αξιοπιστο?
                                    Για τα δυο πρωτα πρεπει να εχεις μπει και στα 2 μεσα και να τα εχεις οδηγησει πραγμα που σιγουρα δεν εχεις κανει αρα δεν τα συζηταω καν. Αλλα το πιο αξιοπιστο για ενα αυτοκινητο που κυκλοφορει 2 μηνες κι εχει πουλησει ουτε το 1/10 απο τα αντιστοιχα FR πως το εβγαλες????

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • S
                                      silencer51 last edited by

                                      Έχω μπει σε εκθέσεις, το CZT μου φαίνεται πιο καλοκατασκευασμένο.

                                      Όσον αφορά την οδηγική απόλαυση, απλα αναφέρω τα σχόλια του ειδικού τύπου. Και μη πει κανείς 'με 1000 ευρώ το στήνεις τέλεια το FR', μιλάμε παντα για μαμά καταστάσεις - όλοι λένε πως το FR είναι πιο υποστροφικό απο το CZT.

                                      Τώρα όσον αφορά τον τομέα της αξιοπιστίας, αν μου συγκρίνετε SEAT και Mitsubishi, τι να πω... Πάντως μετά απο αυτά που διάβασα στο seatclub.gr δεν θα αγόραζα Ibiza γενικότερα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • P
                                        petran last edited by

                                        φιλε silencer, μην ξεχνας πως αυτα που διαβασες στο club ειναι λογια ιδιοκτητων που πλεον εχουνε γινει μια παρεα και υπαρχει οικειοτητα κλπ κλπ
                                        μην παρεξηγεις το υφος και καταλαβαινεις αλλα αντ'αλλων...

                                        οσο για το czt...εγω γιατι εχω φιλο που ειναι δημοσιογραφος σε περιοδικο και μου λεει οτι απλα δεν συγκρινονται??
                                        και μαλιστα σε προσωπικο επιπεδο και οχι δημοσια...

                                        οσο για την αξιοπιστια... ολα τα μηχανικα μερη της seat ειναι vw-audi-skoda-seat
                                        αυτο δεν το εχετε καταλαβει ακομα..

                                        οι διαφορες ειναι πλεον σε ποιοτητα συναρμογης και υλικα για τους επιβατες...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • N
                                          nass last edited by

                                          Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
                                          φιλε silencer, μην ξεχνας πως αυτα που διαβασες στο club ειναι λογια ιδιοκτητων που πλεον εχουνε γινει μια παρεα και υπαρχει οικειοτητα κλπ κλπ
                                          μην παρεξηγεις το υφος και καταλαβαινεις αλλα αντ'αλλων...

                                          Να σου πω τι καταλαβαίνω από αυτό: μεταξύ μας οι ιδιοκτήτες του Hamamtsu GLX λέμε 'αα, το μαλακισμένο το Hamamatsu, καίει λάδια, βγάζει τρελλές μούρες, βαράει κιβώτια κτλ.' αλλά μόλις κάποιος εξωτερικός μας ρωτήσει για το καμάρι μας, σιγά μην παραδεχτούμε τα όποια μειονεκτήματά του και αλλάζει το τροπάρι 'το Hamamtsu ? Φανταστικό αυτοκίνητο, ε, κάτι μικροπροβληματάκια όλα έχουν, και οι Porsche ακόμα'.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • P
                                            petran last edited by

                                            nass το forum ειναι ανοιχτο σε ολους.
                                            οποτε δεν παει ετσι.

                                            απλα οταν καποιος γραφει καπου που ξερει οτι τον διαβαζουνε αυτοι που πινουνε μαζι μπυρες και βγαινουνε βολτες καθε βραδυ,
                                            ξεχναει οτι μπορει να τον διαβαζουνε κι αλλοι, και γραφει σε πολυ οικειο στυλ..
                                            συμβαινει σε ολους.

                                            για τα προβληματα του 1.8τ εχω ηδη γραψει ποια πι-θα-νον να ειναι.

                                            δεν προσπαθει κανεις να παρασυρει κανεναν.

                                            διαολ3, ακομα και δικια μου να ητανε η seat, μ2λ2κειες δεν θα εγραφα ποτε!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr