-
Καλησπέρα σας.
Ενδιαφέρομαι για την αγορά ενός Ibiza FR 1.8T 150 hp.
Επειδή έχω μαζέψει τα χρήματα με σχετικό κόπο θα ήταν πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες από κατόχους Ibiza FR** τόσο για τα πλεονεκτήματα όσο και για τα μειονεκτηματά του.**
Κυριότεροι παράγοντες η ύπαρξη μηχανικών προβλημάτων και αν είναι θορυβώδες.
Σας ευχαριστώ πολύ.
-
Καλησπέρα σας.
Ενδιαφέρομαι για την αγορά ενός Ibiza FR 1.8T 150 hp.
Επειδή έχω μαζέψει τα χρήματα με σχετικό κόπο θα ήταν πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες από κατόχους Ibiza FR** τόσο για τα πλεονεκτήματα όσο και για τα μειονεκτηματά του.**
Κυριότεροι παράγοντες η ύπαρξη μηχανικών προβλημάτων και αν είναι θορυβώδες.
Σας ευχαριστώ πολύ.
-
Καλησπέρα σας.
Ενδιαφέρομαι για την αγορά ενός Ibiza FR 1.8T 150 hp.
Επειδή έχω μαζέψει τα χρήματα με σχετικό κόπο θα ήταν πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες από κατόχους Ibiza FR** τόσο για τα πλεονεκτήματα όσο και για τα μειονεκτηματά του.**
Κυριότεροι παράγοντες η ύπαρξη μηχανικών προβλημάτων και αν είναι θορυβώδες.
Σας ευχαριστώ πολύ.
-
Οπωσδήποτε να το οδηγήσεις. Τότε θα κρίνεις μόνος σου αν είναι θορυβώδες ή όχι (και δεν λες και τι εννοείς με το θορυβώδες, κινητήρα, μόνωση αεροδυναμικών θορύβων σε πολλά χιλιόμετρα, τροχών σε αυτοκινητόδρομο, εξάτμισης, λάστιχα που στριγγλίζουν, φρένα που σφυρίζουν, ένταση ηχοσυστήματος...κλπ). Αυτό όπως και πάρα πολλά άλλα πράματα είναι πολύ υποκειμενικά και έχουν σχέση με τα γούστα και τις προηγούμενες εμπειρίες σου κλπ.
Καλό θα ήταν να οδηγήσεις και τα διάφορα αντίπαλα προτού αποφασίσεις. Θα ήθελες να επεκταθούμε και σε εναλλακτικές λύσεις? Επίσης καλό θα ήταν να αναφέρεις προηγούμενη οδηγική εμπειρία, γούστα, ανάγκες κλπ και έρευνα αγοράς που έχεις ή δεν έχεις κάνει.Πλεονεκτήματα: τιμή/ισχύς, εύχρηστο λόγω ροπών, μάλλον καλή ποιότητα υλικών και συναρμολόγησης, διατίθεται και με 5 πόρτες και έχει σχετικά άνετη ταξιδιάρικη ανάρτηση. Ο κινητήρας και τα μηχανικά μέρη είναι μάλλον αρκετά δοκιμασμένα και εξελιγμένα ώστε να μην αναμένονται δυσάρεστες εκπλήξεις.
Μειονεκτήματα: τυχόν αισθητικές διαφωνίες, κατανάλωση turbo αν τον εκμεταλλεύεσαι, όχι ιδιαίτερα σπορ συμπεριφορά.... και για μερικούς το ότι υπάρχει και το cupra....
-
Πολλες πληροφοριες θα βρεις εδω: http://www.seatclub.gr/forum/viewforum.php?f=5
-
Θα σου το πρότινα ανεπιφύλακτα αν έχεις καταλλήξει σε αυτό.. Απο άποψη κινητήρα δεν τίθεται θέμα, μιας και είναι ο πολυδοκιμασμένος 20VT! Απο επιδόσεις είναι ταχύτατο και βελτιώνεται μέχρι τα 200ps εύκολα, αξιόπιστα και με λίγα χρήματα.. Πρέπει βέβαια να το κάνει και ένα test drive για να σχηματίσεις καλύτερη άποψη..
-
απο κινητηρα ξεχνα το..
2 πραγματα ειναι ολα κι ολα..-
οι πολλαπλασιαστες (coil pack)
γνωστη βλαβη, μαλλον τα ελατωματικα ανταλακτικα τελειωσανε επιτελους,
αλλα και να στο βγαλει, ειναι 5 λεπτα υποθεση -
το ευαισθητο maf.
επεισης ειναι γενικο προβλημα, αλλα η λυση ειναι καθαρισμος και οχι αλλαγη που βολευει τις αντιπροσωπειες και ζητανε 450-500
απο εκει και περα, σε μερικους εχει εμφανισει μια ταση να ξεβιδωνεται το downpipe,(απο τους πολλους κραδασμους)
αλλα α) μιλαμε για aftermarket εξατμιση και β) για revaρισμενα αυτοκινητα με πολυ φορτιο
και εκει υπαρχει λυση και ειναι πολυ απλη.αν δεν εισαι κανιβαλος, δεν θα πας ποτε συνεργειο.
αν το πας 230 αλογα, να ξερεις οτι θα πρεπει να το στησεις κιολας!
με γεια!
και μπες στο seatclub εκει να διαβασεις και να ρωτησεις...
-
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Οπωσδήποτε να το οδηγήσεις. Τότε θα κρίνεις μόνος σου αν είναι θορυβώδες ή όχι (και δεν λες και τι εννοείς με το θορυβώδες, κινητήρα, μόνωση αεροδυναμικών θορύβων σε πολλά χιλιόμετρα, τροχών σε αυτοκινητόδρομο, εξάτμισης, λάστιχα που στριγγλίζουν, φρένα που σφυρίζουν, ένταση ηχοσυστήματος...κλπ). Αυτό όπως και πάρα πολλά άλλα πράματα είναι πολύ υποκειμενικά και έχουν σχέση με τα γούστα και τις προηγούμενες εμπειρίες σου κλπ.
Καλό θα ήταν να οδηγήσεις και τα διάφορα αντίπαλα προτού αποφασίσεις. Θα ήθελες να επεκταθούμε και σε εναλλακτικές λύσεις? Επίσης καλό θα ήταν να αναφέρεις προηγούμενη οδηγική εμπειρία, γούστα, ανάγκες κλπ και έρευνα αγοράς που έχεις ή δεν έχεις κάνει.Πλεονεκτήματα: τιμή/ισχύς, εύχρηστο λόγω ροπών, μάλλον καλή ποιότητα υλικών και συναρμολόγησης, διατίθεται και με 5 πόρτες και έχει σχετικά άνετη ταξιδιάρικη ανάρτηση. Ο κινητήρας και τα μηχανικά μέρη είναι μάλλον αρκετά δοκιμασμένα και εξελιγμένα ώστε να μην αναμένονται δυσάρεστες εκπλήξεις.
Μειονεκτήματα: τυχόν αισθητικές διαφωνίες, κατανάλωση turbo αν τον εκμεταλλεύεσαι, όχι ιδιαίτερα σπορ συμπεριφορά.... και για μερικούς το ότι υπάρχει και το cupra....
Ολα καλα αλλα οχι και ευχαριστη και ταξιδιαρικη αναρτηση το FR (κι αυτο μαλλον δεν ειναι υποκειμενικο.) εδω το εχουν κραξει ολα τα περιοδικα για το συνδυασμο αμορτισερ -ελατηριων.Καλυτερο το Cupra αλλα στα λεφτα του θα το σκεφτομουν για αλλη κατηγορια ή για κανενα clio 2λιτρο.
Κατα τη γνωμη μου καλυτερο στα σημεια το CZT και με 7 χρονια εγγυηση.
-
Ο χρήστης gto250swb έγραψε:
Οπωσδήποτε να το οδηγήσεις. Τότε θα κρίνεις μόνος σου αν είναι θορυβώδες ή όχι (και δεν λες και τι εννοείς με το θορυβώδες, κινητήρα, μόνωση αεροδυναμικών θορύβων σε πολλά χιλιόμετρα, τροχών σε αυτοκινητόδρομο, εξάτμισης, λάστιχα που στριγγλίζουν, φρένα που σφυρίζουν, ένταση ηχοσυστήματος...κλπ). Αυτό όπως και πάρα πολλά άλλα πράματα είναι πολύ υποκειμενικά και έχουν σχέση με τα γούστα και τις προηγούμενες εμπειρίες σου κλπ.
Καλό θα ήταν να οδηγήσεις και τα διάφορα αντίπαλα προτού αποφασίσεις. Θα ήθελες να επεκταθούμε και σε εναλλακτικές λύσεις? Επίσης καλό θα ήταν να αναφέρεις προηγούμενη οδηγική εμπειρία, γούστα, ανάγκες κλπ και έρευνα αγοράς που έχεις ή δεν έχεις κάνει.Πλεονεκτήματα: τιμή/ισχύς, εύχρηστο λόγω ροπών, μάλλον καλή ποιότητα υλικών και συναρμολόγησης, διατίθεται και με 5 πόρτες και έχει σχετικά άνετη ταξιδιάρικη ανάρτηση. Ο κινητήρας και τα μηχανικά μέρη είναι μάλλον αρκετά δοκιμασμένα και εξελιγμένα ώστε να μην αναμένονται δυσάρεστες εκπλήξεις.
Μειονεκτήματα: τυχόν αισθητικές διαφωνίες, κατανάλωση turbo αν τον εκμεταλλεύεσαι, όχι ιδιαίτερα σπορ συμπεριφορά.... και για μερικούς το ότι υπάρχει και το cupra....
Ολα καλα αλλα οχι και ευχαριστη και ταξιδιαρικη αναρτηση το FR (κι αυτο μαλλον δεν ειναι υποκειμενικο.) εδω το εχουν κραξει ολα τα περιοδικα για το συνδυασμο αμορτισερ -ελατηριων.Καλυτερο το Cupra αλλα στα λεφτα του θα το σκεφτομουν για αλλη κατηγορια ή για κανενα clio 2λιτρο.
Κατα τη γνωμη μου καλυτερο στα σημεια το CZT και με 7 χρονια εγγυηση.
Το ταξιδιάρικη αναρτηση πραγματι ειναι τελειως λάθος.
Το CTZ κερδιζει σε καποια σημεια αλλα η ωμη δυναμη του FR ειναι απο αλλο πλανητη... -
ειπαμε παρε το fr
-
Petran θορυβώδες είναι στο εσωτερικό του αυτοκινήτου;
Εννοώ θόρυβος κινητήρα, θόρυβος τούρμπο, αεροδυναμικοί θόρυβοι.
Θέλω να είναι και ήσυχο κατά το δυνατόν.
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας.
-
Κάνε μια δοκιμή και στο Colt Czt δεν έχεις να χάσεις τίποτα.
-
Τι ειναι το maf με 2 λογακια μου λεει ενας;
-
Mass Air Flow sensor, μετρά τη μάζα του εισερχόμενου αέρα στη μηχανή αν δεν κάνω λάθος.
Όσον αφορά το FR είναι αρκετά καλό, αλλα το CZT είναι σαφώς ποιοτικότερο, πιο στριφτερό και πιο αξιόπιστο.
Πάντως στο seatclub.gr που κοίταξα διάβασα για αρκετά προβλήματα. Με εξέπληξε ενα πρόβλημα που εμφανίστηκε και στα απείραχτα FR, συγκεκριμένα ξεβιδώνεται η τουρμπίνα.
-
1ον οχι απειραχτα silencer
αυτα που τους ξεβιδωνουνε οι βιδες του downpipe απο την τουρμπινα,
ειναι αυτα που κατεβαινουνε σε κοντρες και ξυριζουνε typeR, s2000, z4 3.0 κλπ
σε ολες τις αποστασεις...ειναι θεμα κραδασμων παντως...τιποτα πιο ανησυχητικο απο αυτο..
αποψη μου ειναι οτι φταινε οι κατασκευες εξατμισεων... ειχαμε και ενα περιστατικο προσφατα που ξεβιδωνεται το dp στο ιδιο σημειο σε octavia rs
τελικα οπως αποδυκνειεται, η συγκεκριμενη aftermarket εξατμιση, ητανε μονοκοματη απο το turbo μεχρι κατω..
ε οκ, πως να μην ξεδιβωνονταν?!!!2ον ποιοτικοτερο το czt?
3ον στα πολλα χιλιομετρα εχει αεροδυναμικο θορυβο.. τα περισοτερα αυτοκινητα εχουνε
μην τρομαζεις ομως..ενα γουοοοοσσ ακους, σαν τα εφε του fast & furious
αν θελεις το αυτοκινητο να ειναι ησυχο, θα ειναι ησυχο..
ακομα κι οταν το πειραζεις εχεις επιλογες ως προς το θορυβο (και την απουσια του)
τσαφ-τσουφ και τετοια δεν εχει παντως κανενας 1.8τ εκτος αν το επιδιωξεις αρκετα...καθε τεταρτη εχει συγκεντρωση το seat club στο ΣΕΦ για καφε κλπ
γιατι δεν κατεβαινεις αυριο, εχοντας μιλησει κι ολας με καποιον στο club απο σημερα, ωστε να δεις αρκετα πραγματα απο κοντα..
μπορει να φαινονται καφροι, αλλα ειναι ολοι καλα παιδια
πιστευω ενας καφες θα σε βοηθησει αρκετα.. -
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
το CZT είναι σαφώς ποιοτικότερο, πιο στριφτερό και πιο αξιόπιστο.
Ποιοτικοτερο????
Πιο στριφτερο????
Αξιοπιστο?
Για τα δυο πρωτα πρεπει να εχεις μπει και στα 2 μεσα και να τα εχεις οδηγησει πραγμα που σιγουρα δεν εχεις κανει αρα δεν τα συζηταω καν. Αλλα το πιο αξιοπιστο για ενα αυτοκινητο που κυκλοφορει 2 μηνες κι εχει πουλησει ουτε το 1/10 απο τα αντιστοιχα FR πως το εβγαλες???? -
Έχω μπει σε εκθέσεις, το CZT μου φαίνεται πιο καλοκατασκευασμένο.
Όσον αφορά την οδηγική απόλαυση, απλα αναφέρω τα σχόλια του ειδικού τύπου. Και μη πει κανείς 'με 1000 ευρώ το στήνεις τέλεια το FR', μιλάμε παντα για μαμά καταστάσεις - όλοι λένε πως το FR είναι πιο υποστροφικό απο το CZT.
Τώρα όσον αφορά τον τομέα της αξιοπιστίας, αν μου συγκρίνετε SEAT και Mitsubishi, τι να πω... Πάντως μετά απο αυτά που διάβασα στο seatclub.gr δεν θα αγόραζα Ibiza γενικότερα...
-
φιλε silencer, μην ξεχνας πως αυτα που διαβασες στο club ειναι λογια ιδιοκτητων που πλεον εχουνε γινει μια παρεα και υπαρχει οικειοτητα κλπ κλπ
μην παρεξηγεις το υφος και καταλαβαινεις αλλα αντ'αλλων...οσο για το czt...εγω γιατι εχω φιλο που ειναι δημοσιογραφος σε περιοδικο και μου λεει οτι απλα δεν συγκρινονται??
και μαλιστα σε προσωπικο επιπεδο και οχι δημοσια...οσο για την αξιοπιστια... ολα τα μηχανικα μερη της seat ειναι vw-audi-skoda-seat
αυτο δεν το εχετε καταλαβει ακομα..οι διαφορες ειναι πλεον σε ποιοτητα συναρμογης και υλικα για τους επιβατες...
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
φιλε silencer, μην ξεχνας πως αυτα που διαβασες στο club ειναι λογια ιδιοκτητων που πλεον εχουνε γινει μια παρεα και υπαρχει οικειοτητα κλπ κλπ
μην παρεξηγεις το υφος και καταλαβαινεις αλλα αντ'αλλων...Να σου πω τι καταλαβαίνω από αυτό: μεταξύ μας οι ιδιοκτήτες του Hamamtsu GLX λέμε 'αα, το μαλακισμένο το Hamamatsu, καίει λάδια, βγάζει τρελλές μούρες, βαράει κιβώτια κτλ.' αλλά μόλις κάποιος εξωτερικός μας ρωτήσει για το καμάρι μας, σιγά μην παραδεχτούμε τα όποια μειονεκτήματά του και αλλάζει το τροπάρι 'το Hamamtsu ? Φανταστικό αυτοκίνητο, ε, κάτι μικροπροβληματάκια όλα έχουν, και οι Porsche ακόμα'.
-
nass το forum ειναι ανοιχτο σε ολους.
οποτε δεν παει ετσι.απλα οταν καποιος γραφει καπου που ξερει οτι τον διαβαζουνε αυτοι που πινουνε μαζι μπυρες και βγαινουνε βολτες καθε βραδυ,
ξεχναει οτι μπορει να τον διαβαζουνε κι αλλοι, και γραφει σε πολυ οικειο στυλ..
συμβαινει σε ολους.για τα προβληματα του 1.8τ εχω ηδη γραψει ποια πι-θα-νον να ειναι.
δεν προσπαθει κανεις να παρασυρει κανεναν.
διαολ3, ακομα και δικια μου να ητανε η seat, μ2λ2κειες δεν θα εγραφα ποτε!
Πλεονεκτήματα και Μειονεκτήματα Ibiza FR.