Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    sos τα φρενα μου!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. sos τα φρενα μου!
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    10
    15
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mourgos7 last edited by

      Γεια σε ολους!Ειμαι καινουριος στο forum.
      Λοιπον εχω ενα peugeot 206 1.6 8v.χωρις abs με ταμπουρα πισω και μπροστα δισκοι 249mm.Εχει 2 μηνες που εβαλα μπροστα μεγαλυτερα φρενα,(δισκους δαγκανες τακακια)συγκριμμενα απο το 307cc sport με διασταση 302x26mm.το φρεναρισμα αντι να βελτιωθει χειροτερεψε.το πενταλ εχει κατεβει.δεν εχω αλλαξει τρομπα.τι προβλημα υπαρχει?
      χρειαζομαι αμεσα βοηθεια
      γιατι κινδυνευω!!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • M
        mourgos7 last edited by

        Γεια σε ολους!Ειμαι καινουριος στο forum.
        Λοιπον εχω ενα peugeot 206 1.6 8v.χωρις abs με ταμπουρα πισω και μπροστα δισκοι 249mm.Εχει 2 μηνες που εβαλα μπροστα μεγαλυτερα φρενα,(δισκους δαγκανες τακακια)συγκριμμενα απο το 307cc sport με διασταση 302x26mm.το φρεναρισμα αντι να βελτιωθει χειροτερεψε.το πενταλ εχει κατεβει.δεν εχω αλλαξει τρομπα.τι προβλημα υπαρχει?
        χρειαζομαι αμεσα βοηθεια
        γιατι κινδυνευω!!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mourgos7 last edited by

          Γεια σε ολους!Ειμαι καινουριος στο forum.
          Λοιπον εχω ενα peugeot 206 1.6 8v.χωρις abs με ταμπουρα πισω και μπροστα δισκοι 249mm.Εχει 2 μηνες που εβαλα μπροστα μεγαλυτερα φρενα,(δισκους δαγκανες τακακια)συγκριμμενα απο το 307cc sport με διασταση 302x26mm.το φρεναρισμα αντι να βελτιωθει χειροτερεψε.το πενταλ εχει κατεβει.δεν εχω αλλαξει τρομπα.τι προβλημα υπαρχει?
          χρειαζομαι αμεσα βοηθεια
          γιατι κινδυνευω!!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • ?
            A Former User last edited by

            Καταρχήν καλωσήρθες

            Μάλλον χρειάζεσαι και την τρόμπα του 307 για να ταιριάξει με τη διατομή των εμβόλων της δαγκάνας. Εκτος εαν δεν έχει γίνει σωστή εξαέρωση.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mourgos7 last edited by

              ευχαριστω.χωρις υπερβολη η αποδοση εχει μοειωδει πανς απο 30% σε σχεση με πριν!ο μηχανικος μου μου ειπε οτι δεν χρειαζεται αλλαγη η τρομπα και οτι δεν εχει νοημα.ελπιζω να φταιει η εξαερωση. ισως ομως εχει φθαρει και η δικη μου τρομπα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • A
                agalanop last edited by

                H τρόμπα είναι.

                Τα Rallye/Saxo αλλάζουν από 247mm σε 266 ή 283 και θέλουν οπωσδήποτε τρόμπα και εσύ με... 302mm δεν έβαλες?
                Βάλε...

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • G
                  georgetabs last edited by

                  Αν είναι η τρόμπα, ωραίος μηχνικός...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • Y
                    yianniswalker last edited by

                    Υπερβολικά τα φρένα αυτά για τις επιδόσεις και το βάρος του αυτοκινήτου...

                    Τα δισκόφρενα με μεγάλες διαμέτρους χρησιμοποιούνται σε βαριά αυτοκίνητα ή για επιβραδύνσεις από αρκετά υψηλές ταχύτητες.

                    Στις χαμηλές ταχύτητες (

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • B
                      bit last edited by

                      Το αν θα μπλοκάρει εξαρτάται κατά πολύ από το πόδι του και πόσο πολύ πιέζει.
                      Η τρόμπα προσφέρει αίσθηση και τπτ παραπάνω, δε σπρώχνει από μόνη της.

                      Με μεγαλύτερα φρένα το φρενάρισμα θα είναι καλύτερο και σε απόσταση ακινητοποίησης και σε αίσθηση. Αυτό που μετράει στο φρενάρισμα δεν είναι τόσο το πόσο γρήγορα μπορείς να μπλοκάρεις τους τροχούς αλλά πόση ενέργεια μπορούν να μετατρέψουν τα φρένα σου από κινητική σε θερμική στη μονάδα του χρόνου...και αυτό σίγουρα ένας μεγαλύτερος δίσκος με ένα ακόμα μεγαλύτερο τακάκι μπορεί να το καταφέρει πάρα πολύ καλύτερα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • B
                        birdienumnum last edited by

                        Επειδή το αμάξι σου σαν μοντέλο είναι λιγο παλιό (5 χρόνων περίπου), μία ερώτηση.
                        Τα ταμπούρα τα έχεις ανοίξει - καθαρίσει-ελέγξει?
                        Τα κυλινδράκια είναι εντάξει?
                        Μήπως έχουν διαρροές?
                        Ωπ, 3 ερωτήσεις,, χμμμμ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • K
                          kpsig moderator last edited by

                          απλά πράγματα.
                          Για αρχή, θέλουν ρύθμισμα τα πίσω ταμπούρα. Αυτή γίνεται με ΑΝΟΙΧΤΑ ΤΑΜΠΟΥΡΑ

                          Μετά, χρειάζεται αλλαγή η κατανομή πίεσης εμπρός΄πίσω.
                          Αν αυτά δε δουλέψουν (το πιο πιθανό να δεις μικρή βελτίωση) τότε θες νέα τρόμπα, με κίνδυνο πάλι να μη δουλέψει σωστά λόγω πίσω ταμπούρων...
                          Ωραίος μηχανικός...
                          για πες και ονοματάκι, μη ντρέπεσαι

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr