-
Γεια σε ολους!Ειμαι καινουριος στο forum.
Λοιπον εχω ενα peugeot 206 1.6 8v.χωρις abs με ταμπουρα πισω και μπροστα δισκοι 249mm.Εχει 2 μηνες που εβαλα μπροστα μεγαλυτερα φρενα,(δισκους δαγκανες τακακια)συγκριμμενα απο το 307cc sport με διασταση 302x26mm.το φρεναρισμα αντι να βελτιωθει χειροτερεψε.το πενταλ εχει κατεβει.δεν εχω αλλαξει τρομπα.τι προβλημα υπαρχει?
χρειαζομαι αμεσα βοηθεια
γιατι κινδυνευω!!!! -
Γεια σε ολους!Ειμαι καινουριος στο forum.
Λοιπον εχω ενα peugeot 206 1.6 8v.χωρις abs με ταμπουρα πισω και μπροστα δισκοι 249mm.Εχει 2 μηνες που εβαλα μπροστα μεγαλυτερα φρενα,(δισκους δαγκανες τακακια)συγκριμμενα απο το 307cc sport με διασταση 302x26mm.το φρεναρισμα αντι να βελτιωθει χειροτερεψε.το πενταλ εχει κατεβει.δεν εχω αλλαξει τρομπα.τι προβλημα υπαρχει?
χρειαζομαι αμεσα βοηθεια
γιατι κινδυνευω!!!! -
Γεια σε ολους!Ειμαι καινουριος στο forum.
Λοιπον εχω ενα peugeot 206 1.6 8v.χωρις abs με ταμπουρα πισω και μπροστα δισκοι 249mm.Εχει 2 μηνες που εβαλα μπροστα μεγαλυτερα φρενα,(δισκους δαγκανες τακακια)συγκριμμενα απο το 307cc sport με διασταση 302x26mm.το φρεναρισμα αντι να βελτιωθει χειροτερεψε.το πενταλ εχει κατεβει.δεν εχω αλλαξει τρομπα.τι προβλημα υπαρχει?
χρειαζομαι αμεσα βοηθεια
γιατι κινδυνευω!!!! -
Καταρχήν καλωσήρθες
Μάλλον χρειάζεσαι και την τρόμπα του 307 για να ταιριάξει με τη διατομή των εμβόλων της δαγκάνας. Εκτος εαν δεν έχει γίνει σωστή εξαέρωση.
-
ευχαριστω.χωρις υπερβολη η αποδοση εχει μοειωδει πανς απο 30% σε σχεση με πριν!ο μηχανικος μου μου ειπε οτι δεν χρειαζεται αλλαγη η τρομπα και οτι δεν εχει νοημα.ελπιζω να φταιει η εξαερωση. ισως ομως εχει φθαρει και η δικη μου τρομπα.
-
H τρόμπα είναι.
Τα Rallye/Saxo αλλάζουν από 247mm σε 266 ή 283 και θέλουν οπωσδήποτε τρόμπα και εσύ με... 302mm δεν έβαλες?
Βάλε... -
Αν είναι η τρόμπα, ωραίος μηχνικός...
-
Υπερβολικά τα φρένα αυτά για τις επιδόσεις και το βάρος του αυτοκινήτου...
Τα δισκόφρενα με μεγάλες διαμέτρους χρησιμοποιούνται σε βαριά αυτοκίνητα ή για επιβραδύνσεις από αρκετά υψηλές ταχύτητες.
Στις χαμηλές ταχύτητες (
-
Το αν θα μπλοκάρει εξαρτάται κατά πολύ από το πόδι του και πόσο πολύ πιέζει.
Η τρόμπα προσφέρει αίσθηση και τπτ παραπάνω, δε σπρώχνει από μόνη της.Με μεγαλύτερα φρένα το φρενάρισμα θα είναι καλύτερο και σε απόσταση ακινητοποίησης και σε αίσθηση. Αυτό που μετράει στο φρενάρισμα δεν είναι τόσο το πόσο γρήγορα μπορείς να μπλοκάρεις τους τροχούς αλλά πόση ενέργεια μπορούν να μετατρέψουν τα φρένα σου από κινητική σε θερμική στη μονάδα του χρόνου...και αυτό σίγουρα ένας μεγαλύτερος δίσκος με ένα ακόμα μεγαλύτερο τακάκι μπορεί να το καταφέρει πάρα πολύ καλύτερα.
-
Επειδή το αμάξι σου σαν μοντέλο είναι λιγο παλιό (5 χρόνων περίπου), μία ερώτηση.
Τα ταμπούρα τα έχεις ανοίξει - καθαρίσει-ελέγξει?
Τα κυλινδράκια είναι εντάξει?
Μήπως έχουν διαρροές?
Ωπ, 3 ερωτήσεις,, χμμμμ -
απλά πράγματα.
Για αρχή, θέλουν ρύθμισμα τα πίσω ταμπούρα. Αυτή γίνεται με ΑΝΟΙΧΤΑ ΤΑΜΠΟΥΡΑΜετά, χρειάζεται αλλαγή η κατανομή πίεσης εμπρός΄πίσω.
Αν αυτά δε δουλέψουν (το πιο πιθανό να δεις μικρή βελτίωση) τότε θες νέα τρόμπα, με κίνδυνο πάλι να μη δουλέψει σωστά λόγω πίσω ταμπούρων...
Ωραίος μηχανικός...
για πες και ονοματάκι, μη ντρέπεσαι
sos τα φρενα μου!