Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υπερτροφοδοσία, ροπή και αξιοπιστία
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υπερτροφοδοσία, ροπή και αξιοπιστία
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1 / 5
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    25
    92
    586
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gfon last edited by

      Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
      ......ΑΠΟΔΟΣΗ στα 1.800 20vt 1.8T

      ολοι οι υπολοιποι κινητηρες απλα την παλευουνε...
      και μπαινει σε ενα σωρο αμαξωματα..και πριμιουμ και ξε-πριμιουμ

      Μονο οι ευρωπαιοι επιμενουν σε turbo πλεον, σε νορμαλ αυτοκινητα.....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gfon last edited by

        Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
        ......ΑΠΟΔΟΣΗ στα 1.800 20vt 1.8T

        ολοι οι υπολοιποι κινητηρες απλα την παλευουνε...
        και μπαινει σε ενα σωρο αμαξωματα..και πριμιουμ και ξε-πριμιουμ

        Μονο οι ευρωπαιοι επιμενουν σε turbo πλεον, σε νορμαλ αυτοκινητα.....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gfon last edited by

          Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
          ......ΑΠΟΔΟΣΗ στα 1.800 20vt 1.8T

          ολοι οι υπολοιποι κινητηρες απλα την παλευουνε...
          και μπαινει σε ενα σωρο αμαξωματα..και πριμιουμ και ξε-πριμιουμ

          Μονο οι ευρωπαιοι επιμενουν σε turbo πλεον, σε νορμαλ αυτοκινητα.....

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • P
            petran last edited by

            who cares?? παρτε οσο προλαβαινετε!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              techadmin admin last edited by

              Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
              who cares?? παρτε οσο προλαβαινετε!!

              Μπαααα, τι να κάνω ένα μοτέρ που δουλεύει μέχρι τις 5500σαλ.;

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • P
                petran last edited by

                Ο χρήστης kyan έγραψε:
                Μπαααα, τι να κάνω ένα μοτέρ που δουλεύει μέχρι τις 5500σαλ.;

                kyan το μοτερ μπορει να δουλεψει με τα σωστα περιφεριακα μεχρι 7.300 τσιτα!!

                το θεμα ειναι οτι σκετο μαμα + προγραμμα αντιπροσωπειας = ~210αλογα και ~30κιλα ροπη απο χαμηλα.

                αυτο ναι, αποδιδει μαξ τιμες στις στροφες που λες (5κ-5.5κ)
                συνεχιζει βεβαια με μια σταδιακη πτωση 10-15hp μεχρι τις 6.900.
                καλα ειναι. και ολα αυτα εργοστασιακη κατασταση ολα και φουλ εγγυηση.

                για να μη σου φτανει η δυναμη που σου βγαζει μεχρι εκει,
                πρεπει να εισαι ειδικη περιπτωση. και αν εισαι, (καλη φαση) ελα να σου πω 3-4 πραγματακια να φτιαξεις για να πας ...αλλου

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Ευχαριστώ για την πρόταση αλλά δεν θα πάρω. Έχω μια φυσική απέχθεια προς τα τούρμπο, μη με ρωτήσεις γιατί, απλά την έχω και δεν θα πάρω ποτέ (πιεσμένο) τούρμπο. Και πριν ρωτήσεις, ναι, έχω οδηγήσει την HF του ΒΑΣΙΛΗ. Επιπλέον οι επιδόσεις δεν με απασχολούν ιδιαίτερα, προτιμώ χίλιες φορές το 'γεμάτο' στροφάρισμα από την κλωτσιά του τούρμπο. De gustibus... 😉

                  Αν ποτέ θελήσω άλογα δια της υπερτροφοδοσίας θα βάλω έναν κομπρέσορα στον TS ο οποίος προσφέρει 'ατμοσφαιρική' αίσθηση και αξιοπιστία. Έτσι δεν θα χάσω τη γεμάτη καμπύλη του TS από τις 2500σαλ(*) μέχρι τις 7100 του κόφτη, οι οποίες με καλό προγραμματισμό μπορούν κάλλιστα να γίνουν 7600.

                  (*) Αν σας παραξενεψαν οι 2500σαλ για TS να διευκρινίσω πως έχω αφαιρέσει τους προκαταλύτες, επέμβαση που έκανε θαύματα όσον αφορά τη ροπή στις χαμηλομεσαίες, την απόκριση στο γκάζι και την γενικότερη 'οδηγησιμότητα' του αυτοκινήτου. Και πριν με κράξετε για το περιβάλλον που μολύνω, να πω πως οι προκαταλύτες κάνουν κάτι μονάχα όταν ο κύριος καταλύτης είναι κρύος, πράγμα που στη δικιά μου 147 είναι ελάχιστο ποσοστό της ώρας λειτουργίας του κινητήρα γιατί δεν κάνω μικρές διαδρομές.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • elteo
                    elteo last edited by

                    Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
                    ......ΑΠΟΔΟΣΗ στα 1.800 20vt 1.8T

                    ολοι οι υπολοιποι κινητηρες απλα την παλευουνε...
                    και μπαινει σε ενα σωρο αμαξωματα..και πριμιουμ και ξε-πριμιουμ

                    Μιλάμε για ατμόσφαιρα....με τα τούρμπο πολλοί γίνονται μάγκες

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • kubiak
                      kubiak last edited by

                      Ο χρήστης elteo έγραψε:

                      ......ΑΠΟΔΟΣΗ στα 1.800 20vt 1.8T

                      ολοι οι υπολοιποι κινητηρες απλα την παλευουνε...
                      και μπαινει σε ενα σωρο αμαξωματα..και πριμιουμ και ξε-πριμιουμ

                      Μιλάμε για ατμόσφαιρα....με τα τούρμπο πολλοί γίνονται μάγκες

                      **και σπάνε και τα σασμάν τους το ένα μετά το άλλο... **

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • P
                        petran last edited by

                        off topic
                        Kyan ωραια. αμα βαλεις και τον κομπρεσορα, θα εισαι σε μια φαση απο επιδοσεις στην καλυτερη σαν 1.8τ τελειως μαμα , και με αξιοπιστια στο 1/20..

                        αμα κανεις δε αντιστοιχη μετατροπη με αυτην της TS που αναφερεις στον 1,8τ
                        παιρνεις >40κιλακια απο χαμηλες μεχρι ψηλα.. beat that!!

                        θα τα συμπαθησεις κι εσυ τα ,
                        οταν τελικα (με το καλο κι ας αργησε) τα βγαλει και η alfa romeo
                        που ξερεις, μπορει στο μελλον να γινω κι εγω alfisti

                        off topic 2
                        elteo γιατι ρε φιλε? και οι εχουν ψυχη

                        και Kubiak, too much torque does that, my friend κανεις δεν εκλαψε σε τετοιες περιπτωσεις

                        /off topic

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • T
                          techadmin admin last edited by

                          Το θέμα προέκυψε από διαχωρισμό του http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic ... &start=105.

                          Οπότε Πετράν δεν είσαι πια off-topic. 😉

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
                            off topic
                            Kyan ωραια. αμα βαλεις και τον κομπρεσορα, θα εισαι σε μια φαση απο επιδοσεις στην καλυτερη σαν 1.8τ τελειως μαμα , και με αξιοπιστια στο 1/20..

                            αμα κανεις δε αντιστοιχη μετατροπη με αυτην της TS που αναφερεις στον 1,8τ
                            παιρνεις >40κιλακια απο χαμηλες μεχρι ψηλα.. beat that!!

                            Αν και διαφωνώ με την αξιοπιστία δε με νοιάζει να 'beat' τίποτα. 😉

                            θα τα συμπαθησεις κι εσυ τα

                            Χλωμό.

                            οταν τελικα (με το καλο κι ας αργησε) τα βγαλει και η alfa romeo
                            που ξερεις, μπορει στο μελλον να γινω κι εγω alfisti

                            Κι αυτό μάλλον χλωμό. Η κουλτούρα της AR δεν περιέχει πολλές εφαρμογές τούρμπο. 😉

                            και Kubiak, too much torque does that, my friend κανεις δεν εκλαψε σε τετοιες περιπτωσεις

                            Too much, too abruptly(*). 😉

                            (*) = υπερβολική ροπή, υπερβολικά απότομη.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • S
                              strassenmeister last edited by

                              Πραγματικα δε μπορω να καταλαβω γιατι υπαρχουν υπερμαχοι της μιας και της αλλης λυσης.Ακομα και ανθρωποι που ξερουν απο κινητηρες και τεχνολογιες διαφωνουν.Και δε μιλαω οτι διαφωνουν ως προς το πως περναει η δυναμη στο δρομο αλλα με το τι ειναι πραγματικα 'καλυτερο'.Η αληθεια ειναι οτι σιγουρα απολυτα καλυτερο δεν υπαρχει.Για μενα παντως η επιλογη ειναι turbo κυριως λογω αισθησης.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • P
                                petran last edited by

                                Ο χρήστης kyan έγραψε:

                                και Kubiak, too much torque does that, my friend κανεις δεν εκλαψε σε τετοιες περιπτωσεις

                                Too much, too abruptly(*). 😉

                                (*) = υπερβολική ροπή, υπερβολικά απότομη.

                                θα σου απαντησω, με τα σοφα λογια καποιου αλλου που διαβασα σημερα σε αλλο θεμα..

                                GABLA!!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  Είπαμε, εγώ GABLώνω με το στροφάρισμα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • elteo
                                    elteo last edited by

                                    Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
                                    off topic 2
                                    elteo γιατι ρε φιλε? και οι εχουν ψυχη

                                    ...αναφέρομαι στο παράδειγμα του φίλου με τον ατμοσφαιρικό Ηonda για αυτό και έδωσα παράδειγμα ενός ατμοσφαιρικού με την ίδια περίπου απόδοση.
                                    Δεν αναφερόμουν στον καλύτερο 1800άρη...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • T
                                      techadmin admin last edited by

                                      Ο χρήστης strassenmeister έγραψε:
                                      Πραγματικα δε μπορω να καταλαβω γιατι υπαρχουν υπερμαχοι της μιας και της αλλης λυσης.Ακομα και ανθρωποι που ξερουν απο κινητηρες και τεχνολογιες διαφωνουν.Και δε μιλαω οτι διαφωνουν ως προς το πως περναει η δυναμη στο δρομο αλλα με το τι ειναι πραγματικα 'καλυτερο'.Η αληθεια ειναι οτι σιγουρα απολυτα καλυτερο δεν υπαρχει.Για μενα παντως η επιλογη ειναι turbo κυριως λογω αισθησης.

                                      Δεν είπα ότι τα τούρμπο είναι 'χειρότερα', είπα μονάχα ότι δεν μου αρέσουν εμένα για τον ίδιο λόγο που σου αρέσουν εσένα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • G
                                        gfon last edited by

                                        Δεν νομιζω οτι το κυριως θεμα ειναι το πιο ειναι καλυτερο η χειροτερο, αλλα τι εκφραζει την εξελιξη και την τεχνογνωσια ενος κινητηρα καιμιας εταιρειας.

                                        Εξαλλου υπαρχουν turbo κινητηρες πολυ καλη .πχ 18Τ.

                                        Το θεμα ομως ειναι οτι το να φτιαξεις εναν κινητηρα δυνατο με ενα συμπιεστη ....ε δεν ειναι δα και το αποκορυφωμα της τεχνολογιας...ολοι λιγο πολυ βγαλαν κατα καιρους τετοιους κινητηρες απλη καιευκολη λυση και κυριως φθηνή, R&D μηδεν..... οπως ειπε καποιος πριν 'τσαμπα μαγκας'

                                        Απο την αλλη το να εξελιξης κινητηρα να γυριζει στις 7-8-9000 με μεταβλητους χρονισμους αξιοπιστια και περιορισμενη καταναλωση ...ε αυτο οπως και να το κανουμε θελει και και ερευνα και χρημα και χρονο και κυριως αναπτυξη υψιλης τεχνολογιας.

                                        Αυτη ειναι η διαφορά μεταξυ των 2 'φιλοσοφιών'... ο ευκολος και ο δυσκολος δρομος.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • N
                                          nkaragou last edited by

                                          Kyan,
                                          οι 75 turbo, 164 2.0 V6 TB, GTV 2.0 V6 TB
                                          ηταν αντιθετες προς τη φιλοσοφια της Alfa?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • P
                                            petran last edited by

                                            οι 3 βαλβιδες στην εισαγωγη του 20βαλβιδου που ευνοουν την τρομερη ροπη απο χαμηλα για τα κυβικα ειναι τσαμπα μαγκας?
                                            ενα μοτερ 1.8l που αντεχει μεχρι τα 300 αλογα με περιφεριακες βελτιωσεις και ακομα παραπανω με μπιελοπιστονα και ειναι γνωστο διεθνως ως ενα απο τα πιο tunable μοτορια, ειναι τσαμπα μαγκας?
                                            ρε καθηστε καλα!!

                                            της μοδας εγιναν οι ατμοσφαιρικοι, απο τοτε που η bmw δηλωσε 'οι αλλοι τουρμπιζουνε γιατι δε μας φτανουν αλλιως' και εγενετο τα μεγαλα συνολα fsi

                                            αυτα κατα τη γνωμη μου ειναι εκτος φιλοσοφιας audi, και δεν χρειαζομαστε σωνει και καλα 9.000κ.ε.

                                            ομως δεν πειραζει, ας κανουνε οτι θελουνε..

                                            ο καθενας μελεταει και βρισκει τι του ταιριαζει και τι τον εξυπηρετει..

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 1 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr