-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
......ΑΠΟΔΟΣΗ στα 1.800 20vt 1.8Tολοι οι υπολοιποι κινητηρες απλα την παλευουνε...
και μπαινει σε ενα σωρο αμαξωματα..και πριμιουμ και ξε-πριμιουμΜονο οι ευρωπαιοι επιμενουν σε turbo πλεον, σε νορμαλ αυτοκινητα.....
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
......ΑΠΟΔΟΣΗ στα 1.800 20vt 1.8Tολοι οι υπολοιποι κινητηρες απλα την παλευουνε...
και μπαινει σε ενα σωρο αμαξωματα..και πριμιουμ και ξε-πριμιουμΜονο οι ευρωπαιοι επιμενουν σε turbo πλεον, σε νορμαλ αυτοκινητα.....
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
......ΑΠΟΔΟΣΗ στα 1.800 20vt 1.8Tολοι οι υπολοιποι κινητηρες απλα την παλευουνε...
και μπαινει σε ενα σωρο αμαξωματα..και πριμιουμ και ξε-πριμιουμΜονο οι ευρωπαιοι επιμενουν σε turbo πλεον, σε νορμαλ αυτοκινητα.....
-
who cares?? παρτε οσο προλαβαινετε!!
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
who cares?? παρτε οσο προλαβαινετε!!Μπαααα, τι να κάνω ένα μοτέρ που δουλεύει μέχρι τις 5500σαλ.;
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Μπαααα, τι να κάνω ένα μοτέρ που δουλεύει μέχρι τις 5500σαλ.;kyan το μοτερ μπορει να δουλεψει με τα σωστα περιφεριακα μεχρι 7.300 τσιτα!!
το θεμα ειναι οτι σκετο μαμα + προγραμμα αντιπροσωπειας = ~210αλογα και ~30κιλα ροπη απο χαμηλα.
αυτο ναι, αποδιδει μαξ τιμες στις στροφες που λες (5κ-5.5κ)
συνεχιζει βεβαια με μια σταδιακη πτωση 10-15hp μεχρι τις 6.900.
καλα ειναι. και ολα αυτα εργοστασιακη κατασταση ολα και φουλ εγγυηση.για να μη σου φτανει η δυναμη που σου βγαζει μεχρι εκει,
πρεπει να εισαι ειδικη περιπτωση. και αν εισαι, (καλη φαση) ελα να σου πω 3-4 πραγματακια να φτιαξεις για να πας ...αλλου -
Ευχαριστώ για την πρόταση αλλά δεν θα πάρω. Έχω μια φυσική απέχθεια προς τα τούρμπο, μη με ρωτήσεις γιατί, απλά την έχω και δεν θα πάρω ποτέ (πιεσμένο) τούρμπο. Και πριν ρωτήσεις, ναι, έχω οδηγήσει την HF του ΒΑΣΙΛΗ. Επιπλέον οι επιδόσεις δεν με απασχολούν ιδιαίτερα, προτιμώ χίλιες φορές το 'γεμάτο' στροφάρισμα από την κλωτσιά του τούρμπο. De gustibus...
Αν ποτέ θελήσω άλογα δια της υπερτροφοδοσίας θα βάλω έναν κομπρέσορα στον TS ο οποίος προσφέρει 'ατμοσφαιρική' αίσθηση και αξιοπιστία. Έτσι δεν θα χάσω τη γεμάτη καμπύλη του TS από τις 2500σαλ(*) μέχρι τις 7100 του κόφτη, οι οποίες με καλό προγραμματισμό μπορούν κάλλιστα να γίνουν 7600.
(*) Αν σας παραξενεψαν οι 2500σαλ για TS να διευκρινίσω πως έχω αφαιρέσει τους προκαταλύτες, επέμβαση που έκανε θαύματα όσον αφορά τη ροπή στις χαμηλομεσαίες, την απόκριση στο γκάζι και την γενικότερη 'οδηγησιμότητα' του αυτοκινήτου. Και πριν με κράξετε για το περιβάλλον που μολύνω, να πω πως οι προκαταλύτες κάνουν κάτι μονάχα όταν ο κύριος καταλύτης είναι κρύος, πράγμα που στη δικιά μου 147 είναι ελάχιστο ποσοστό της ώρας λειτουργίας του κινητήρα γιατί δεν κάνω μικρές διαδρομές.
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
......ΑΠΟΔΟΣΗ στα 1.800 20vt 1.8Tολοι οι υπολοιποι κινητηρες απλα την παλευουνε...
και μπαινει σε ενα σωρο αμαξωματα..και πριμιουμ και ξε-πριμιουμΜιλάμε για ατμόσφαιρα....με τα τούρμπο πολλοί γίνονται μάγκες
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
......ΑΠΟΔΟΣΗ στα 1.800 20vt 1.8T
ολοι οι υπολοιποι κινητηρες απλα την παλευουνε...
και μπαινει σε ενα σωρο αμαξωματα..και πριμιουμ και ξε-πριμιουμΜιλάμε για ατμόσφαιρα....με τα τούρμπο πολλοί γίνονται μάγκες
**και σπάνε και τα σασμάν τους το ένα μετά το άλλο... **
-
off topic
Kyan ωραια. αμα βαλεις και τον κομπρεσορα, θα εισαι σε μια φαση απο επιδοσεις στην καλυτερη σαν 1.8τ τελειως μαμα , και με αξιοπιστια στο 1/20..αμα κανεις δε αντιστοιχη μετατροπη με αυτην της TS που αναφερεις στον 1,8τ
παιρνεις >40κιλακια απο χαμηλες μεχρι ψηλα.. beat that!!θα τα συμπαθησεις κι εσυ τα
,
οταν τελικα (με το καλο κι ας αργησε) τα βγαλει και η alfa romeo
που ξερεις, μπορει στο μελλον να γινω κι εγω alfistioff topic 2
elteo γιατι ρε φιλε? και οιεχουν ψυχη
και Kubiak, too much torque does that, my friend κανεις δεν εκλαψε σε τετοιες περιπτωσεις
/off topic
-
Το θέμα προέκυψε από διαχωρισμό του http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic ... &start=105.
Οπότε Πετράν δεν είσαι πια off-topic.
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
off topic
Kyan ωραια. αμα βαλεις και τον κομπρεσορα, θα εισαι σε μια φαση απο επιδοσεις στην καλυτερη σαν 1.8τ τελειως μαμα , και με αξιοπιστια στο 1/20..αμα κανεις δε αντιστοιχη μετατροπη με αυτην της TS που αναφερεις στον 1,8τ
παιρνεις >40κιλακια απο χαμηλες μεχρι ψηλα.. beat that!!Αν και διαφωνώ με την αξιοπιστία δε με νοιάζει να 'beat' τίποτα.
θα τα συμπαθησεις κι εσυ τα
Χλωμό.
οταν τελικα (με το καλο κι ας αργησε) τα βγαλει και η alfa romeo
που ξερεις, μπορει στο μελλον να γινω κι εγω alfistiΚι αυτό μάλλον χλωμό. Η κουλτούρα της AR δεν περιέχει πολλές εφαρμογές τούρμπο.
και Kubiak, too much torque does that, my friend κανεις δεν εκλαψε σε τετοιες περιπτωσεις
Too much, too abruptly(*).
(*) = υπερβολική ροπή, υπερβολικά απότομη.
-
Πραγματικα δε μπορω να καταλαβω γιατι υπαρχουν υπερμαχοι της μιας και της αλλης λυσης.Ακομα και ανθρωποι που ξερουν απο κινητηρες και τεχνολογιες διαφωνουν.Και δε μιλαω οτι διαφωνουν ως προς το πως περναει η δυναμη στο δρομο αλλα με το τι ειναι πραγματικα 'καλυτερο'.Η αληθεια ειναι οτι σιγουρα απολυτα καλυτερο δεν υπαρχει.Για μενα παντως η επιλογη ειναι turbo κυριως λογω αισθησης.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
και Kubiak, too much torque does that, my friend κανεις δεν εκλαψε σε τετοιες περιπτωσεις
Too much, too abruptly(*).
(*) = υπερβολική ροπή, υπερβολικά απότομη.
θα σου απαντησω, με τα σοφα λογια καποιου αλλου που διαβασα σημερα σε αλλο θεμα..
GABLA!!!!
-
Είπαμε, εγώ GABLώνω με το στροφάρισμα.
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
off topic 2
elteo γιατι ρε φιλε? και οιεχουν ψυχη
...αναφέρομαι στο παράδειγμα του φίλου με τον ατμοσφαιρικό Ηonda για αυτό και έδωσα παράδειγμα ενός ατμοσφαιρικού με την ίδια περίπου απόδοση.
Δεν αναφερόμουν στον καλύτερο 1800άρη... -
Ο χρήστης strassenmeister έγραψε:
Πραγματικα δε μπορω να καταλαβω γιατι υπαρχουν υπερμαχοι της μιας και της αλλης λυσης.Ακομα και ανθρωποι που ξερουν απο κινητηρες και τεχνολογιες διαφωνουν.Και δε μιλαω οτι διαφωνουν ως προς το πως περναει η δυναμη στο δρομο αλλα με το τι ειναι πραγματικα 'καλυτερο'.Η αληθεια ειναι οτι σιγουρα απολυτα καλυτερο δεν υπαρχει.Για μενα παντως η επιλογη ειναι turbo κυριως λογω αισθησης.Δεν είπα ότι τα τούρμπο είναι 'χειρότερα', είπα μονάχα ότι δεν μου αρέσουν εμένα για τον ίδιο λόγο που σου αρέσουν εσένα.
-
Δεν νομιζω οτι το κυριως θεμα ειναι το πιο ειναι καλυτερο η χειροτερο, αλλα τι εκφραζει την εξελιξη και την τεχνογνωσια ενος κινητηρα καιμιας εταιρειας.
Εξαλλου υπαρχουν turbo κινητηρες πολυ καλη .πχ 18Τ.
Το θεμα ομως ειναι οτι το να φτιαξεις εναν κινητηρα δυνατο με ενα συμπιεστη ....ε δεν ειναι δα και το αποκορυφωμα της τεχνολογιας...ολοι λιγο πολυ βγαλαν κατα καιρους τετοιους κινητηρες απλη καιευκολη λυση και κυριως φθηνή, R&D μηδεν..... οπως ειπε καποιος πριν 'τσαμπα μαγκας'
Απο την αλλη το να εξελιξης κινητηρα να γυριζει στις 7-8-9000 με μεταβλητους χρονισμους αξιοπιστια και περιορισμενη καταναλωση ...ε αυτο οπως και να το κανουμε θελει και και ερευνα και χρημα και χρονο και κυριως αναπτυξη υψιλης τεχνολογιας.
Αυτη ειναι η διαφορά μεταξυ των 2 'φιλοσοφιών'... ο ευκολος και ο δυσκολος δρομος.
-
Kyan,
οι 75 turbo, 164 2.0 V6 TB, GTV 2.0 V6 TB
ηταν αντιθετες προς τη φιλοσοφια της Alfa? -
οι 3 βαλβιδες στην εισαγωγη του 20βαλβιδου που ευνοουν την τρομερη ροπη απο χαμηλα για τα κυβικα ειναι τσαμπα μαγκας?
ενα μοτερ 1.8l που αντεχει μεχρι τα 300 αλογα με περιφεριακες βελτιωσεις και ακομα παραπανω με μπιελοπιστονα και ειναι γνωστο διεθνως ως ενα απο τα πιο tunable μοτορια, ειναι τσαμπα μαγκας?
ρε καθηστε καλα!!της μοδας εγιναν οι ατμοσφαιρικοι, απο τοτε που η bmw δηλωσε 'οι αλλοι τουρμπιζουνε γιατι δε μας φτανουν αλλιως' και εγενετο τα μεγαλα συνολα fsi
αυτα κατα τη γνωμη μου ειναι εκτος φιλοσοφιας audi, και δεν χρειαζομαστε σωνει και καλα 9.000κ.ε.
ομως δεν πειραζει, ας κανουνε οτι θελουνε..
ο καθενας μελεταει και βρισκει τι του ταιριαζει και τι τον εξυπηρετει..
Υπερτροφοδοσία, ροπή και αξιοπιστία