Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πωλείται η Williams; Πιθανός αγοραστής:---> Huyndai!?!?
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Πωλείται η Williams; Πιθανός αγοραστής:---> Huyndai!?!?
    • 1 / 1
    Formula 1
    8
    16
    26
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      monoimoi last edited by

      Ισως σύντομα να βρίσκονται στο grid 2 μονοθέσια της Huyndai F1 team. Η πολυνίκης oμάδα της Williams (ισως γιατί ο Frank τα πήρε με το θέμα των κινητήρων) ακούγεται οτι συνομιλεί με ομάδα Κορεατών που όπου ακούγεται οτι συμμετέχει και η Huyndai με τη Samsung.
      http://www.f1racing.net/en/news.php?newsID=93143

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        monoimoi last edited by

        Ισως σύντομα να βρίσκονται στο grid 2 μονοθέσια της Huyndai F1 team. Η πολυνίκης oμάδα της Williams (ισως γιατί ο Frank τα πήρε με το θέμα των κινητήρων) ακούγεται οτι συνομιλεί με ομάδα Κορεατών που όπου ακούγεται οτι συμμετέχει και η Huyndai με τη Samsung.
        http://www.f1racing.net/en/news.php?newsID=93143

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          monoimoi last edited by

          Ισως σύντομα να βρίσκονται στο grid 2 μονοθέσια της Huyndai F1 team. Η πολυνίκης oμάδα της Williams (ισως γιατί ο Frank τα πήρε με το θέμα των κινητήρων) ακούγεται οτι συνομιλεί με ομάδα Κορεατών που όπου ακούγεται οτι συμμετέχει και η Huyndai με τη Samsung.
          http://www.f1racing.net/en/news.php?newsID=93143

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            techadmin admin last edited by

            Έχω κι εγώ μια πληροφορία πως ο Albers θα πάει διακοπές στην Σουηδία.

            Πηγαίνω να ανοίξω topic...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              monoimoi last edited by

              Δε πα να κανεις οτι θέλεις, ποιος ασχολείται μαζί σου;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                techadmin admin last edited by

                Ο χρήστης MOnoimoi έγραψε:
                Δε πα να κανεις οτι θέλεις, ποιος ασχολείται μαζί σου;

                Μόλις το έκανες

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  georgetabs last edited by

                  Ενδιαφέρουσα είδηση!

                  Μερικές σκέψεις όμως:

                  1. Η Χιουντάι είχε οικονομικά προβλήματα στα Ράλι, στην Φ1 θα τα καταφέρει;
                  2. Η Γουίλιαμς συνήθως είναι από τις πρωτοπόρες ομάδες. Φαίνεται περίεργο να κάνει μια συμφωνία που θα τους ρίξει σίγουρα κάποια χρόνια πίσω... Λέτε μετά την επίσης ιστορική Τύρελ να ήρθε η ώρα της;
                  3. Η Χιουντάι δεν έκανε ανταγωνιστικά βήματα στα Ράλι, ακόμα και μετά από κάποια χρόνια παρουσίας. Στην Φ1 αυτό φαίνεται ακόμα πιο χρονοβόρο. Αξίζει;
                  4. Ολόκληρη Τογιότα με τεράστια αγωνιστική διαφορά από την Χιουντάι, και αντίστοιχη οικονομική διαφορά ουσιαστικά ακόμα δεν έχει φέρει αξιόλογα αποτελέσματα. Γουίλιαμς - Χιουντάι σε τι βάθος χρόνου ελπίζουν;

                  Για να δούμε!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    monoimoi last edited by

                    Το περίεργο Γιώργο δεν θα ήταν να υπάρχει συμφωνία κινητήρων. Στην είδηση μαλλον αναφέρονται σε πλήρη εξαγορά της ομάδας. Τερμα η Williams. Μιλάμε για Huyndai κινητήρα-σασί. Ίσως οι Κορεάτες να αρκούνται απλώς στην παρουσία τους στο grid. Ακόμα κι αυτό είναι σημαντικό για να δείξουν οτι ενεργοποιούνται στην κορυφή των motorsports.
                    Γενικά πάντως πιστεύω ότι οποιαδήποτε αυτοκινητοβιομηχανία (π.χ. Ηyundai) μπορεί να τα καταφέρει καλύτερα από ένα energy drink (Red Bull), αρκεί να αξιοποιήσει την υπάρχουσα τεχνογνωσία και προσωπικό της Williams. Ας μη ξεχνάμε ότι η Toyota ξεκίνησε απο το μηδέν. Η Williams όμως έχει αξιολογότατο υπόβαθρο.
                    Όλα αυτά βέβαια είναι φήμες και υποθετικές συζητήσεις. Θα δείξει που πάει το πράγμα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      theofaman last edited by

                      Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
                      Ενδιαφέρουσα είδηση!

                      Μερικές σκέψεις όμως:

                      1. Η Χιουντάι είχε οικονομικά προβλήματα στα Ράλι, στην Φ1 θα τα καταφέρει;
                      2. Η Γουίλιαμς συνήθως είναι από τις πρωτοπόρες ομάδες. Φαίνεται περίεργο να κάνει μια συμφωνία που θα τους ρίξει σίγουρα κάποια χρόνια πίσω... Λέτε μετά την επίσης ιστορική Τύρελ να ήρθε η ώρα της;

                      Για να κάνω λίγο τον δικηγόρο του διαβόλου...

                      1. Γιατί ποιός δεν έχει οικονομικά προβλήματα στο WRC? Εδώ από του χρόνου αποχωρούν οι Citronen, Peugeot, Ford
                      2. Μετά το σασί του μονοθεσίου με το οποίο ο Βιλνέβ κατέκτησε το πρωτάθλημα το 1997 τί το πρωτοποριακό εμφάνισε? (αν κάνω λάθος διορθώστε γιατί μπορεί να έχω ξεχάσει κάτι πάνω σε αυτό)
                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        ripper last edited by

                        Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
                        2) Μετά το σασί του μονοθεσίου με το οποίο ο Βιλνέβ κατέκτησε το πρωτάθλημα το 1997 τί το πρωτοποριακό εμφάνισε? (αν κάνω λάθος διορθώστε γιατί μπορεί να έχω ξεχάσει κάτι πάνω σε αυτό)

                        Τα τελευταία χρόνια καμιά ομάδα πλην της Ferrari δεν έχει να παρουσιάσει κάτι αξιόλογο. Ομώς αυτό δεν αρκεί για να διαγράψουμε όλη την ιστορία τους.
                        Η Williams συγκεκριμένα είχε την τελευταία αναλαμπή το 2003 όταν μετά το μέσο της χρονιάς είχε μακράν το καλύτερο μονοθέσιο. Πέραν αυτού όμως το να 'σβήσει' η Williams δεν είναι απλώς μία ακόμα ομάδα που αποχωρεί. Μαζί με τις Ferrari, McLaren και Lotus είναι όλη η ιστορία του σπορ. Οι μοναδικές ομάδες με διάρκεια στις επιτυχίες. Αυτό που λέμε στο ποδόσφαιρό 'βαριά φανέλα'. Και ήδη η μία έχει χαθεί.
                        Ωστόσο κατά τη γνώμη μου όσο ο Frank Williams βρίσκεται εν ζωή η Williams θα βρίσκεται στην Formula 1. Αυτός δεν είναι άλλωστε και ο λόγος που τα 'σπάσανε' με την BMV;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          pininfarina last edited by

                          Ο χρήστης ripper έγραψε:

                          1. Μετά το σασί του μονοθεσίου με το οποίο ο Βιλνέβ κατέκτησε το πρωτάθλημα το 1997 τί το πρωτοποριακό εμφάνισε? (αν κάνω λάθος διορθώστε γιατί μπορεί να έχω ξεχάσει κάτι πάνω σε αυτό)

                          Τα τελευταία χρόνια καμιά ομάδα πλην της Ferrari δεν έχει να παρουσιάσει κάτι αξιόλογο. Ομώς αυτό δεν αρκεί για να διαγράψουμε όλη την ιστορία τους.
                          Η Williams συγκεκριμένα είχε την τελευταία αναλαμπή το 2003 όταν μετά το μέσο της χρονιάς είχε μακράν το καλύτερο μονοθέσιο.

                          Μετα το '97 που ανεφερε ο Theo, η McLaren ειχε αξιολογες χρονιες το 98, 99, 00 και 03. Το 03 ειδικα η Williams ηταν δυνατη σε 4-5 αγωνες αλλα σιγουρα οχι μακραν καλυτερη συνολικα στο 2ο μισο της χρονιας, και μια ματια σε αποτελεσματα, ταχυτερους γυρους κτλ. το επιβεβαιωνει αυτο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • O
                            opterios last edited by

                            Ο χρήστης MOnoimoi έγραψε:
                            Γενικά πάντως πιστεύω ότι οποιαδήποτε αυτοκινητοβιομηχανία (π.χ. Ηyundai) μπορεί να τα καταφέρει καλύτερα από ένα energy drink (Red Bull)

                            Μπα, για μένα δε λέει πολλά το από που προέρχεται η κάθε ομάδα για να κρίνω πόσο επιτυχημένη θα είναι. Το σημαντικότερο είναι τα φράγκα (και η Red Bull έχει άπειρα) και το να μπουν οι σωστοί άνθρωποι στις σωστές θέσεις. Η τεχνογνωσία αγοράζεται και συνήθως η τεχνολογία της Φ1 περνά στα αυτοκίνητα και όχι το ανάποδο, οπότε θεωρώ πως η Hyundai λίγο πλεονέκτημα θα έχει έναντι της Red Bull

                            Βέβαια, όλα αυτά είναι εικασίες, απλώς θέλω να πω πόσο ασήμαντο μου φαίνεται το αν οι ρίζες μιας ομάδας προέρχονται από την αυτοκινητοβιομηχανία ή όχι.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              georgetabs last edited by

                              Ο χρήστης Theofaman έγραψε:

                              Ενδιαφέρουσα είδηση!

                              Μερικές σκέψεις όμως:

                              1. Η Χιουντάι είχε οικονομικά προβλήματα στα Ράλι, στην Φ1 θα τα καταφέρει;
                              2. Η Γουίλιαμς συνήθως είναι από τις πρωτοπόρες ομάδες. Φαίνεται περίεργο να κάνει μια συμφωνία που θα τους ρίξει σίγουρα κάποια χρόνια πίσω... Λέτε μετά την επίσης ιστορική Τύρελ να ήρθε η ώρα της;

                              Για να κάνω λίγο τον δικηγόρο του διαβόλου...

                              1. Γιατί ποιός δεν έχει οικονομικά προβλήματα στο WRC? Εδώ από του χρόνου αποχωρούν οι Citronen, Peugeot, Ford
                              2. Μετά το σασί του μονοθεσίου με το οποίο ο Βιλνέβ κατέκτησε το πρωτάθλημα το 1997 τί το πρωτοποριακό εμφάνισε? (αν κάνω λάθος διορθώστε γιατί μπορεί να έχω ξεχάσει κάτι πάνω σε αυτό)
                              1. Σωστό, αλλά και όλοι λεφτά να μην έχουν, αυτοί πού θα βρούνε;

                              2. Πρωτοποριακά εμφάνισε αρκετά!!! (πχ περσινό εμπρός μέρος...)
                                Πρωτοπορία σε βαθμούς δεν πήρε! Σε αυτό όμως δεν φταίει τόσο η Γουίλιαμς, όσο η τελειότητα της Φεράρι. Και πάλι όμως κάποιες χρονιές είχε πάρα πολύ καλό μονοθέσιο (πχ οι πρώτες νίκες του Ραλφ, την ίδια χρονιά οι πολς του Μοντόγια, κλπ)
                                Και πάλι όμως, αν εξαιρέσουμε την Φεράρι που από το 99 παίζει σε δικό της πρωτάθλημα, ποια ομάδα θα έλεγες πρωτοπόρα;
                                Την Γουίλιαμς σαν ΣΤΑΘΕΡΗ δύναμη, την ΜακΛάρεν όποτε ξεκίναγε αγώνα χωρίς να γίνει φλαμπέ κατά τη διάρκεια, την Ρενώ τα ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ χρόνια, και έναν διάττοντα αστέρα της περσινής (κει μονο περσινής) ΜΠΑΡ.

                              Οπότε ενώ φέτος έχασαν τον μπούσουλα (χέρι χέρι με την Φεράρι...) μέχρι πρότινος ήταν σαφώς μια ΑΠΟ τις πρωτοπόρες ομάδες.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                georgetabs last edited by

                                Το ενεργοποτό δεν φτιάχνει μονοθέσια με... ταυρίνη!!
                                Αγόρασε όλες τις εγκαταστάσεις και το προσωπικό της Τζάγκουαρ!!

                                Δεδομένου του χρήματος που είχε ρίξει η Τζάγκουαρ υποδομή υπάρχει άριστη, αλλά δεν μπορούσαν να συντονιστούν. Από την άλλη η Ρεντ Μπουλ ήταν σε άλλες (παραπλήσιες) μορφές μηχανοκίνητου κάποια χρόνια, οπότε δε βλέπω γιατί να μην πετύχει!
                                Όπως πέτυχε και ο Τζόρνταν στην αρχή που μπήκε στην Φ1!
                                Μετά τα λεφτά ήταν πολλά και τα μωρά πληθωρικά, ξεμωράθηκε και το διέλυσε το μαγαζί.
                                Οπότε η Ρεντ Μπουλ την σωστή βάση την έχει. Σωστή οργάνωση δείχνει ως τώρα πως έχει. Αν κρατήσουν τα καλά τους και επενδύσουν σωστά λεφτά σε σωστούς τομείς για το μέλλον, τότε δεν βλέπω γιατί να μην τα πάνε καλά...
                                ΦΥΣΙΚΑ και ΔΕΝ θα πάρουν ποτέ πρωτάθλημα όσο έχουν πελατειακούς κινητήρες, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν μπορούν να είναι ανταγωνιστικότεροι ορισμένων αυτοκινητοβιομηχανιών...

                                Με μια αρκετά άμεση σύγκριση εγώ λέω πως την Φόρντ (την οποία ουσιαστικά αγόρασαν) την κέρδισαν κατά κράτος!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  monoimoi last edited by

                                  Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:

                                  Μετά τα λεφτά ήταν πολλά και τα μωρά πληθωρικά, ξεμωράθηκε και το διέλυσε το μαγαζί.

                                  lmao

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    theofaman last edited by

                                    Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:

                                    Ενδιαφέρουσα είδηση!

                                    Μερικές σκέψεις όμως:

                                    1. Η Χιουντάι είχε οικονομικά προβλήματα στα Ράλι, στην Φ1 θα τα καταφέρει;
                                    2. Η Γουίλιαμς συνήθως είναι από τις πρωτοπόρες ομάδες. Φαίνεται περίεργο να κάνει μια συμφωνία που θα τους ρίξει σίγουρα κάποια χρόνια πίσω... Λέτε μετά την επίσης ιστορική Τύρελ να ήρθε η ώρα της;

                                    Για να κάνω λίγο τον δικηγόρο του διαβόλου...

                                    1. Γιατί ποιός δεν έχει οικονομικά προβλήματα στο WRC? Εδώ από του χρόνου αποχωρούν οι Citronen, Peugeot, Ford
                                    2. Μετά το σασί του μονοθεσίου με το οποίο ο Βιλνέβ κατέκτησε το πρωτάθλημα το 1997 τί το πρωτοποριακό εμφάνισε? (αν κάνω λάθος διορθώστε γιατί μπορεί να έχω ξεχάσει κάτι πάνω σε αυτό)
                                    1. Πρωτοποριακά εμφάνισε αρκετά!!! (πχ περσινό εμπρός μέρος...)
                                      Πρωτοπορία σε βαθμούς δεν πήρε! Σε αυτό όμως δεν φταίει τόσο η Γουίλιαμς, όσο η τελειότητα της Φεράρι. Και πάλι όμως κάποιες χρονιές είχε πάρα πολύ καλό μονοθέσιο (πχ οι πρώτες νίκες του Ραλφ, την ίδια χρονιά οι πολς του Μοντόγια, κλπ)
                                      Και πάλι όμως, αν εξαιρέσουμε την Φεράρι που από το 99 παίζει σε δικό της πρωτάθλημα, ποια ομάδα θα έλεγες πρωτοπόρα;
                                      Την Γουίλιαμς σαν ΣΤΑΘΕΡΗ δύναμη, την ΜακΛάρεν όποτε ξεκίναγε αγώνα χωρίς να γίνει φλαμπέ κατά τη διάρκεια, την Ρενώ τα ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ χρόνια, και έναν διάττοντα αστέρα της περσινής (κει μονο περσινής) ΜΠΑΡ.

                                    Οπότε ενώ φέτος έχασαν τον μπούσουλα (χέρι χέρι με την Φεράρι...) μέχρι πρότινος ήταν σαφώς μια ΑΠΟ τις πρωτοπόρες ομάδες.

                                    Σταθερή η Williams ναι, δύναμη όμως όχι. Όχι τουλάχιστον με την έννοια του διεκδικητή τίτλου(εκτός από το 03'). Δύο νίκες την σεζόν δεν σε κάνουν πρωταθλητή.
                                    Όσον αφορά την περσινή μπροστινή πτέρυγα εξαρτάται από τί εννοείς πρωτοποριακό Σαν σχέδιο ήταν κάτι πρωτότυπο αλλά όχι πρωτοποριακό αφού δεν απέδωσε. Τουλάχιστον έτσι το καταλαβαίνω εγώ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      adis4gr last edited by

                                      αποψη μου ειναι οτι το πειραμα με ουιλιαμς bmw δεν πετυχε πολλα πραγματα...αν δεν πετυχαινε και τη μακλαρεν ψοφια...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1 / 1
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr