-
Πριν μερικές μέρες παρέλαβα το ολοκαίνουριο Passat 1.6FSI Sportline μου.
Απλά παραθέτω τις πρώτες μου εντυπώσεις με την εμπειρία των πρώτων 1000 χλμ μαζί του.- Απίστευτα ευχάριστο εσωτερικό για ένα πρώην μονίμως συντηρητικό μοντέλο. Πολύ καλή ποιότητα υλικών και τέλειο φινίρισμα.
- Τελικά το ηλεκτρικό χειρόφρενο είναι κάτι που σε κάνει να βγάζεις σπυράκια στην θέα του παλιού κλασσικού όταν έχεις συμβιώσει μαζί του έστω και για 1000 μόλις χλμ.
- Το μπεζ σαλόνι αποδείχτηκε καλή επιλογή.
- Το αμάξι εξωτερικά τραβάει βλέμματα λόγω πληθωρικότητας αλλά κυρίως λόγω σχεδίασης και της λαμπερής μάσκας.
- Ο εξοπλισμός με κάνει να νιώθω βασιλιάς. Έχει τα πάντα. Αν είχε και MP3 cd player......
- Οι φόβοι μου για την οριακή απόδοση του μόλις 1.6 λίτρων μεν αλλά FSI δε και ακόμα καλύτερα συνοδευμένου με 6αρι κιβώτιο όπου ακόμα και η έκτη είναι πέμπτη του ανταγωνισμού, ΕΥΤΥΧΩΣ δεν επιβεβαιώθηκαν. Το όλο σύνολο σου δίνει μια ευχάριστη αίσθηση ζωντάνιας και άμεσης απόκρισης και το κιβώτιο δεν αφήνει κενά και περιθώρια να νιώσεις κάποια αδυναμία του κινητήρα. Iσως λίγο συχνότερες αλλαγές από ένα 5αρι κιβώτιο αλλά σίγουρα κάτι ευχάριστο για μένα προσωπικά.
- Ποιότητα κύλισης. Δεν θέλω να φανώ υπερβολικός αλλά ούτε το νέο Α4 δεν με εντυπωσίασε τόσο. Το αμάξι βέβαια στην sportline έκδοση έχει χαμηλωμένη κατά 15mm ανάρτηση αλλά κυριολεκτικά νιώθεις απομονωμένος από την ποιότητα των ελληνικών δρόμων όπως θα ένιωθες σε αυτοκίνητα πολύ μεγαλύτερης κατηγορίας.
- Δηλώνω ενθουσιασμένος και πιστεύω ότι ειδικά σε αυτή την τιμή ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ανταγωνισμός.
Αυτά για την ώρα και ευχαρίστως να απαντήσω απορίες σε επίδοξους αγοραστές η απλά περίεργους!
-
Πριν μερικές μέρες παρέλαβα το ολοκαίνουριο Passat 1.6FSI Sportline μου.
Απλά παραθέτω τις πρώτες μου εντυπώσεις με την εμπειρία των πρώτων 1000 χλμ μαζί του.- Απίστευτα ευχάριστο εσωτερικό για ένα πρώην μονίμως συντηρητικό μοντέλο. Πολύ καλή ποιότητα υλικών και τέλειο φινίρισμα.
- Τελικά το ηλεκτρικό χειρόφρενο είναι κάτι που σε κάνει να βγάζεις σπυράκια στην θέα του παλιού κλασσικού όταν έχεις συμβιώσει μαζί του έστω και για 1000 μόλις χλμ.
- Το μπεζ σαλόνι αποδείχτηκε καλή επιλογή.
- Το αμάξι εξωτερικά τραβάει βλέμματα λόγω πληθωρικότητας αλλά κυρίως λόγω σχεδίασης και της λαμπερής μάσκας.
- Ο εξοπλισμός με κάνει να νιώθω βασιλιάς. Έχει τα πάντα. Αν είχε και MP3 cd player......
- Οι φόβοι μου για την οριακή απόδοση του μόλις 1.6 λίτρων μεν αλλά FSI δε και ακόμα καλύτερα συνοδευμένου με 6αρι κιβώτιο όπου ακόμα και η έκτη είναι πέμπτη του ανταγωνισμού, ΕΥΤΥΧΩΣ δεν επιβεβαιώθηκαν. Το όλο σύνολο σου δίνει μια ευχάριστη αίσθηση ζωντάνιας και άμεσης απόκρισης και το κιβώτιο δεν αφήνει κενά και περιθώρια να νιώσεις κάποια αδυναμία του κινητήρα. Iσως λίγο συχνότερες αλλαγές από ένα 5αρι κιβώτιο αλλά σίγουρα κάτι ευχάριστο για μένα προσωπικά.
- Ποιότητα κύλισης. Δεν θέλω να φανώ υπερβολικός αλλά ούτε το νέο Α4 δεν με εντυπωσίασε τόσο. Το αμάξι βέβαια στην sportline έκδοση έχει χαμηλωμένη κατά 15mm ανάρτηση αλλά κυριολεκτικά νιώθεις απομονωμένος από την ποιότητα των ελληνικών δρόμων όπως θα ένιωθες σε αυτοκίνητα πολύ μεγαλύτερης κατηγορίας.
- Δηλώνω ενθουσιασμένος και πιστεύω ότι ειδικά σε αυτή την τιμή ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ανταγωνισμός.
Αυτά για την ώρα και ευχαρίστως να απαντήσω απορίες σε επίδοξους αγοραστές η απλά περίεργους!
-
Πριν μερικές μέρες παρέλαβα το ολοκαίνουριο Passat 1.6FSI Sportline μου.
Απλά παραθέτω τις πρώτες μου εντυπώσεις με την εμπειρία των πρώτων 1000 χλμ μαζί του.- Απίστευτα ευχάριστο εσωτερικό για ένα πρώην μονίμως συντηρητικό μοντέλο. Πολύ καλή ποιότητα υλικών και τέλειο φινίρισμα.
- Τελικά το ηλεκτρικό χειρόφρενο είναι κάτι που σε κάνει να βγάζεις σπυράκια στην θέα του παλιού κλασσικού όταν έχεις συμβιώσει μαζί του έστω και για 1000 μόλις χλμ.
- Το μπεζ σαλόνι αποδείχτηκε καλή επιλογή.
- Το αμάξι εξωτερικά τραβάει βλέμματα λόγω πληθωρικότητας αλλά κυρίως λόγω σχεδίασης και της λαμπερής μάσκας.
- Ο εξοπλισμός με κάνει να νιώθω βασιλιάς. Έχει τα πάντα. Αν είχε και MP3 cd player......
- Οι φόβοι μου για την οριακή απόδοση του μόλις 1.6 λίτρων μεν αλλά FSI δε και ακόμα καλύτερα συνοδευμένου με 6αρι κιβώτιο όπου ακόμα και η έκτη είναι πέμπτη του ανταγωνισμού, ΕΥΤΥΧΩΣ δεν επιβεβαιώθηκαν. Το όλο σύνολο σου δίνει μια ευχάριστη αίσθηση ζωντάνιας και άμεσης απόκρισης και το κιβώτιο δεν αφήνει κενά και περιθώρια να νιώσεις κάποια αδυναμία του κινητήρα. Iσως λίγο συχνότερες αλλαγές από ένα 5αρι κιβώτιο αλλά σίγουρα κάτι ευχάριστο για μένα προσωπικά.
- Ποιότητα κύλισης. Δεν θέλω να φανώ υπερβολικός αλλά ούτε το νέο Α4 δεν με εντυπωσίασε τόσο. Το αμάξι βέβαια στην sportline έκδοση έχει χαμηλωμένη κατά 15mm ανάρτηση αλλά κυριολεκτικά νιώθεις απομονωμένος από την ποιότητα των ελληνικών δρόμων όπως θα ένιωθες σε αυτοκίνητα πολύ μεγαλύτερης κατηγορίας.
- Δηλώνω ενθουσιασμένος και πιστεύω ότι ειδικά σε αυτή την τιμή ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ανταγωνισμός.
Αυτά για την ώρα και ευχαρίστως να απαντήσω απορίες σε επίδοξους αγοραστές η απλά περίεργους!
-
με γειες, καλοταξιδος και καλογκαζωτος!
-
Bravo!
Οδηγούσα το Passat 1.8T συχνά και τώρα οδηγώ πολλές φορές το Α4 1.8Τ. Η σύγκριση δεν με έπεισε οτι αξίζει κανείς να δώσει παραπάνω $$$ - εκτός εάν θέλει το όνομα και μια **μικρή **διαφορά στην ποιότητα, αλλά με συμβιβασμούς στους χώρους.
Εάν το νέο Πασσάτ είναι ακόμα καλύτερο, τότε μπράβο ξανά. Καλορίζικο!
-
Το Passat 1.8T το οδηγώ κι εγώ συχνά. Πολύ καλό αυτοκίνητο (το 1ο VW που με δελέασε ). Είναι κανονικό αυτοκίνητο και όχι Golf Κι εγώ συμφωνώ πως το Audi δεν αξίζει τα επιπλέον χρήματα (αν και - αναλογικά πάντα - τα ίδια ισχύουν και στη σύγκριση Octavia-Passat ). Το καινούριο θα είναι σίγουρα αναβαθμισμένο, αν και με χαλάει λίγο το FSI... Αν έβγαινε σε 1.8Τ... Πάντως εγώ θα κοίταζα περισσότερο προς Octavia5 που μάλλον είναι εξίσου καλό (με μόνη παραχώρηση στους χώρους) και πολύ φτηνότερο!
edit: κι επειδή λέμε για Α4-Passat-Octavia5, για όποιον ενδιαφέρεται έχει ένα πολύ καλό άρθρο στα σημερινά 'Νέα' για το badge engineering με χαρακτηριστικά παραδείγματα. Σε κάνει να σκεφτείς αν αξίζει να πληρωνεις μούρη και marketing...
-
Και του πατερα μου του αρεσε πολυ και θελει να παει να το δει....(Υπαρχει περίπτωση να τον πεισω να παρει C5?????)
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Και του πατερα μου του αρεσε πολυ και θελει να παει να το δει....(Υπαρχει περίπτωση να τον πεισω να παρει C5?????)OXI
-
Ο χρήστης katsj έγραψε:
8. Δηλώνω ενθουσιασμένος και πιστεύω ότι ειδικά σε αυτή την τιμή ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ανταγωνισμός.Αυτά για την ώρα και ευχαρίστως να απαντήσω απορίες σε επίδοξους αγοραστές η απλά περίεργους!
καλά όλα τα υπόλοιπα, αλλά εδώ είσαι λιιιιγο υπερβολικός
Λύση για mp3 υπάρχει, όχι όμως με CD, αν και λίγο αλμυρή
-
Καλορίζιο φίλε katsj.
Εάν επιτρέπεται... πόσο σου κόστισε και με τι εξοπλισμό το πήρες;
-
Μου αρέσει το αυτοκίνητο και παραδόξως είναι αρκετά φθηνό (για VW).
Καλοτάξιδο. -
καλοταξιδο,
πες μας εντυπωσεις απο συμπεριφορα σε επαρχιακο δρομο για να μας πεις ποσο καλο ειναι το passat. -
Φίλε, καλοριζικο και απροβλημάτιστο για πολλά χιλιομετρα....
-
καλοριζικο, και σου ευχομε πολλαααααααααααααα απροβληματιστα χιλιομετρα.
-
Καλοριζικο... πολυ ωραιο αυτοκινητο!!
Μονη ενσταση , μεχρι να το οδηγησω , ειναι κατα ποσο φορτωμενο με αρκουδα ανοιχτη, ο κινητηρας θα ανταποκριθει σε ΕΟ.
-
τι ειναι η αρκουδα ανοιχτη?
-
Ο χρήστης manager_ έγραψε:
τι ειναι η αρκουδα ανοιχτη?Air Condition....
-
αρκουδα στους οικονομικους κυκλους ειναι η Ε.Ε.
στα αυτοκινητα το a/cοσο για το passat, το fsit ποσο κανει?
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
τι ειναι η αρκουδα ανοιχτη?
Air Condition....
LMFAO
-
Ο χρήστης inimic έγραψε:
τι ειναι η αρκουδα ανοιχτη?
Air Condition....
LMFAO
H σερα μου τωρα...
Αυτο τι ειναι??
Νέο VW Passat 1.6FSI - Εντυπώσεις