-
Φτασαμε λοιπον και στον 12ο γυρο του πρωταθληματος,οπου θα διεξαχθει στην Γερμανια και συγκεκριμενα στην ιστορικη πιστα του Hockenheim.
Ως γνωστον απο την δεκαετια του '40 ειχε κατασκευαστει απο την Mercedes,σαν μια πιστα δοκιμων,ενω το 1970 εκανε την παρθενικη της εμφανιση στον κοσμο της F1,αφου εκεινη την εποχη,βρισκοτανε σε ανακατασκευες το παλιο Nurburgring.Ετσι λοιπον στον 1ο αγωνα για αυτη την πιστα ειχαμε νικητη τον Jochen Rindt με Lotus,με 2ο τον Ickx.Το '77 η πιστα ξαναμπηκε στο καλενταρι επειτα απο το φρικιαστικο ατυχημα του Lauda στο Nordschleife εναν χρονο πριν...
Βεβαια και στο Hockenheim δεν εχουν λειψει τα θανατηφορα ατυχηματα,οπως του Clark το '68 σε ασημο αγωνα της F2,αλλα και του Patrick Depaillar σε δοκιμες το 1980.Στα περιεργα του συγκεκριμενου GP,ειχαμε την ''εκρηξη'' του Nelson Piquet το '82 εναντιον του Eliseo Salazar,καθως οταν του εριχνε γυρο οντας απο την 1η θεση βγηκαν και οι δυο εκτος αγωνα...!!!Επισης επεισοδιακος αγωνας ηταν και αυτος του '94,αφου επειτα απο τον 1ο γυρο συνεχιζαν περιπου τα μισα μονοθεσια και με τον Berger,να δινει επειτα απο αρκετα χρονια νικη στην Ferrari...Απο τεχνικης αποψεως οι κινητηρες καταπονουνται ιδιαιτερα εδω,αφου υπαρχει ενα 56% με τερμα γκαζι,ενω και η αρκετη ζεστη που επικρατει συνηθως κανει ακομα δυσκολοτερα τα πραγματα.Στις πτερυγες απαιτουνται συνηθως μεσαιες κλισεις,ενω στα ελαστικα επιλεγονται συνηθως μεσαιες ή μαλακες γομες.
-
Φτασαμε λοιπον και στον 12ο γυρο του πρωταθληματος,οπου θα διεξαχθει στην Γερμανια και συγκεκριμενα στην ιστορικη πιστα του Hockenheim.
Ως γνωστον απο την δεκαετια του '40 ειχε κατασκευαστει απο την Mercedes,σαν μια πιστα δοκιμων,ενω το 1970 εκανε την παρθενικη της εμφανιση στον κοσμο της F1,αφου εκεινη την εποχη,βρισκοτανε σε ανακατασκευες το παλιο Nurburgring.Ετσι λοιπον στον 1ο αγωνα για αυτη την πιστα ειχαμε νικητη τον Jochen Rindt με Lotus,με 2ο τον Ickx.Το '77 η πιστα ξαναμπηκε στο καλενταρι επειτα απο το φρικιαστικο ατυχημα του Lauda στο Nordschleife εναν χρονο πριν...
Βεβαια και στο Hockenheim δεν εχουν λειψει τα θανατηφορα ατυχηματα,οπως του Clark το '68 σε ασημο αγωνα της F2,αλλα και του Patrick Depaillar σε δοκιμες το 1980.Στα περιεργα του συγκεκριμενου GP,ειχαμε την ''εκρηξη'' του Nelson Piquet το '82 εναντιον του Eliseo Salazar,καθως οταν του εριχνε γυρο οντας απο την 1η θεση βγηκαν και οι δυο εκτος αγωνα...!!!Επισης επεισοδιακος αγωνας ηταν και αυτος του '94,αφου επειτα απο τον 1ο γυρο συνεχιζαν περιπου τα μισα μονοθεσια και με τον Berger,να δινει επειτα απο αρκετα χρονια νικη στην Ferrari...Απο τεχνικης αποψεως οι κινητηρες καταπονουνται ιδιαιτερα εδω,αφου υπαρχει ενα 56% με τερμα γκαζι,ενω και η αρκετη ζεστη που επικρατει συνηθως κανει ακομα δυσκολοτερα τα πραγματα.Στις πτερυγες απαιτουνται συνηθως μεσαιες κλισεις,ενω στα ελαστικα επιλεγονται συνηθως μεσαιες ή μαλακες γομες.
-
Φτασαμε λοιπον και στον 12ο γυρο του πρωταθληματος,οπου θα διεξαχθει στην Γερμανια και συγκεκριμενα στην ιστορικη πιστα του Hockenheim.
Ως γνωστον απο την δεκαετια του '40 ειχε κατασκευαστει απο την Mercedes,σαν μια πιστα δοκιμων,ενω το 1970 εκανε την παρθενικη της εμφανιση στον κοσμο της F1,αφου εκεινη την εποχη,βρισκοτανε σε ανακατασκευες το παλιο Nurburgring.Ετσι λοιπον στον 1ο αγωνα για αυτη την πιστα ειχαμε νικητη τον Jochen Rindt με Lotus,με 2ο τον Ickx.Το '77 η πιστα ξαναμπηκε στο καλενταρι επειτα απο το φρικιαστικο ατυχημα του Lauda στο Nordschleife εναν χρονο πριν...
Βεβαια και στο Hockenheim δεν εχουν λειψει τα θανατηφορα ατυχηματα,οπως του Clark το '68 σε ασημο αγωνα της F2,αλλα και του Patrick Depaillar σε δοκιμες το 1980.Στα περιεργα του συγκεκριμενου GP,ειχαμε την ''εκρηξη'' του Nelson Piquet το '82 εναντιον του Eliseo Salazar,καθως οταν του εριχνε γυρο οντας απο την 1η θεση βγηκαν και οι δυο εκτος αγωνα...!!!Επισης επεισοδιακος αγωνας ηταν και αυτος του '94,αφου επειτα απο τον 1ο γυρο συνεχιζαν περιπου τα μισα μονοθεσια και με τον Berger,να δινει επειτα απο αρκετα χρονια νικη στην Ferrari...Απο τεχνικης αποψεως οι κινητηρες καταπονουνται ιδιαιτερα εδω,αφου υπαρχει ενα 56% με τερμα γκαζι,ενω και η αρκετη ζεστη που επικρατει συνηθως κανει ακομα δυσκολοτερα τα πραγματα.Στις πτερυγες απαιτουνται συνηθως μεσαιες κλισεις,ενω στα ελαστικα επιλεγονται συνηθως μεσαιες ή μαλακες γομες.
-
Και ποιος ξεχνα το 2000 και την πρωτη νικη του Barrichello σε ενα φοβερο αγωνα!!Οσο αναφορα την πιστα,αν και στην αρχη δε μου αρεσε το πετσοκομα της το 2002 αρχιζει σιγα σιγα και μ αρεσει.... .Θα εχει ενδιαφερον να δουμε το μυνημα που θα σχηματιστει στην εξεδρα της mercedes,περυσι εγραφαν kimi david,στο DTM Welcome Mika(aν θυμαμαι καλα).
-
Εγω να πω την αληθεια μου,η παλια μορφη της πιστας δεν μου αρεσε καθολου,οσο περιεργο και αν ακουγεται αυτο...απο την αλλη η νεα μορφη μου αρεσε εξ'αρχης και μαλιστα ειναι και απο τις αγαπημενες μου πιστες.
-
Επρεπε να συνεχίζουν να τρέχουν στην παλιά διαδρομή.
Ιστορία. -
Συμφωνώ ότι τώρα είναι πιο εύκολο να καλυφθεί τηλεοπτικά και μαζεύει περισσότερο κόσμο στις κερκίδες αλλά τα 360+ μέσα στο βαθύ πράσινο δεν αντικαθίστανται με τίποτα. Πλέον έμεινε μόνο η Monza να μας χαρίζει αλεπάλληλα slip-stream και ταχύτητες παράνοιας.
Πάντως μια βδομάδα πριν πέρασα έξω από την πίστα. Είναι πολύ εντυπωσιακό, πας κανονικά στην Autobahn και ξαφνικά από δεξιά ανοίγει λίγο το δάσος και βλέπεις την είσοδο της πίστας. Δυστυχώς έπρεπε να προλάβω αεροπλάνο και έτσι δεν μπόρεσα να σταματήσω. Επιφυλάσσομαι πάντως για κάποια άλλη φορά!
-
Και επισημα πλεον ο Doornbos θα αντικαταστησει τον Friesacher απο αυτον τον αγωνα.
-
Από αγαπημένη μου πίστα (δεύτερο ερχόταν το Μονακό με τη Μόντσα) έχει πάει για ΚΑΛΟ πάτο μετά το ΧΑΡΑΚΙΡΙ!
Ντροπή και κρίμα...
-
Οι καλλιτεχνικές ανησυχίες μου πάλι...
Αν άνοιγα ένα topic (gallery) για να βάζω ότι φτιάχνω και να ηρεμώ όταν ανεβαίνουν οι τόνοι στο forum θα μου το κλειδώνατε;
-
Λες να του βάζουν κινητήρα μπάρμπεκιου για να σπάσει ο πάγος;
-
Ωραια Δημητρη...προχωρα και γιατι οχι φτιαξε και topic,ουτως η αλλως τι admin εισαι...;;;
Δεν μου φτιαχνεις μερικες 800χ600 του Montoya... -
Άντε μην τα πάρω και πάω ν' ανοίξω καμμια θεματική ενότητα στην κεντρική σελίδα του forum...
-
-
Βάλε και μία του Σουμάχερ στην Βραζιλία πρώτη στροφή αφού έφυγε το πέις καρ!!!
Θέλω να δω τα μούτρα του όταν είδε τον Μοντόγια μπροστά του!! -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Βάλε και μία του Σουμάχερ στην Βραζιλία πρώτη στροφή αφού έφυγε το πέις καρ!!!
Θέλω να δω τα μούτρα του όταν είδε τον Μοντόγια μπροστά του!!Κάπως έτσι υποθέτω...
-
Τελειωσε πριν απο λιγο και το 2ο practice.
http://www.pitpass.com/fes_php/pitpass_news_item.php?fes_art_id=25268 -
-
Questions From The Floor...
**
Q. (Heinz Pruller - ORF) Ralf, you are a big fan of Harry Potter books; do you have the new one yet?**RS: No, I haven't seen it yet.
-
1st Session (Σαββατο)
1 K. Raikkonen McLaren 1:15.684 10
2 JP. Montoya McLaren 1:15.753 5
3 F. Alonso Renault 1:16.477 14
4 C. Klien Red Bull 1:16.698 0
5 F. Massa Sauber 1:16.799 7
6 D. Coulthard Red Bull 1:16.926 16
7 M. Webber Williams 1:16.961 7
8 J. Trulli Toyota 1:17.053 7
9 G. Fisichella Renault 1:17.061 14
10 T. Sato BAR 1:17.331 5
11 J. Button BAR 1:17.397 8
12 J. Villeneuve Sauber 1:17.408 11
13 N. Heidfeld Williams 1:17.536 8
14 R. Barrichello Ferrari 1:17.599 10
15 M. Schumacher Ferrari 1:17.617 9
16 N. Karthikeyan Jordan 1:18.102 12
17 C. Albers Minardi 1:18.217 17
18 R. Schumacher Toyota 1:18.229 8
19 R. Doornbos Minardi 1:19.083 17
20 T. Monteiro Jordan 1:19.103 14
Επισημο thread: GP Γερμανίας