Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πόσο γρήγορο είναι το "γρήγορο"?
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Πόσο γρήγορο είναι το "γρήγορο"?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    22
    46
    20
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nickolas last edited by

      Τελικά ποιές είναι οι επιδόσεις που πρέπει να έχει ένα απλό αυτοκίνητο και ποιές ένα σπορ ώστε να θεωρείται επαρκώς γρήγορο?

      Ας μην μείνουμε μόνο στα αυτοκίνητα... θα χαρακτηριζόταν πιστεύετε γρήγορο ένα πούλμαν με τις επιδόσεις του 1007 1,4 (1250 κιλά και 75 ίπποι)? Τί θα λέγατε για μία street μηχανή με επιδόσεις μίας 911?

      ΥΓ. Στο δημοψήφισμα επιλέξτε όχι τις επιδόσεις που θεωρείτε ικανοποιητικές αλλά αυτές που δεν θεωρείτε υπερβολικές.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • N
        nickolas last edited by

        Τελικά ποιές είναι οι επιδόσεις που πρέπει να έχει ένα απλό αυτοκίνητο και ποιές ένα σπορ ώστε να θεωρείται επαρκώς γρήγορο?

        Ας μην μείνουμε μόνο στα αυτοκίνητα... θα χαρακτηριζόταν πιστεύετε γρήγορο ένα πούλμαν με τις επιδόσεις του 1007 1,4 (1250 κιλά και 75 ίπποι)? Τί θα λέγατε για μία street μηχανή με επιδόσεις μίας 911?

        ΥΓ. Στο δημοψήφισμα επιλέξτε όχι τις επιδόσεις που θεωρείτε ικανοποιητικές αλλά αυτές που δεν θεωρείτε υπερβολικές.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nickolas last edited by

          Τελικά ποιές είναι οι επιδόσεις που πρέπει να έχει ένα απλό αυτοκίνητο και ποιές ένα σπορ ώστε να θεωρείται επαρκώς γρήγορο?

          Ας μην μείνουμε μόνο στα αυτοκίνητα... θα χαρακτηριζόταν πιστεύετε γρήγορο ένα πούλμαν με τις επιδόσεις του 1007 1,4 (1250 κιλά και 75 ίπποι)? Τί θα λέγατε για μία street μηχανή με επιδόσεις μίας 911?

          ΥΓ. Στο δημοψήφισμα επιλέξτε όχι τις επιδόσεις που θεωρείτε ικανοποιητικές αλλά αυτές που δεν θεωρείτε υπερβολικές.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • B
            babbis last edited by

            Φυσικά οι δύο τελευαταίες επιλιγές είναι αυτές που θέλουμε όλοι. Αλλά νομίζω ότι οτιδήποτε μπορεί να πιάσει τα 100 σε 6-7 δευτερόλεπτα είναι υπερ αρκετό για να δώσει στον οδηγό την χαρά! Άλλωστε κάτω από τα 6 πάμε σε σούπερ καρς που είναι και απλησίαστα!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dpolal last edited by

              Υπάρχει και ζωή ΜΕΤΑ τα 6,5 δευτερόλεπτα πάντως...
              Ακόμα και τα 0-100χλμ στα 9 δευτερόλεπτα είναι αρκετά γρήγορα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                techadmin admin last edited by

                Ο χρήστης dpolal έγραψε:
                Υπάρχει και ζωή ΜΕΤΑ τα 6,5 δευτερόλεπτα πάντως...
                Ακόμα και τα 0-100χλμ στα 9 δευτερόλεπτα είναι αρκετά γρήγορα...

                Τώρα εγώ θα γίνω βαρετός, αλλά για εμένα, το καλό με ένα γρήγορο αμάξι είναι το 60-100 ή 80-120 άμεσα, χωρίς κατέβασμα σχέσης. Τώρα, το 0-100, δεν με προβληματίζει ιδιαίτερα, καθώς κόντρες δεν κάνω. Αλλά το να πηγαίνεις με 4η και να μπορείς να προσπεράσεις χωρίς περιττές καθυστερήσεις, είναι σίγουρα πολύ θετικό στοιχείο για ένα αμάξι!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Δεν με νοιάζει. Το πόσο 'σπορ' είναι ένα αυτοκίνητο δεν έχει άμεση σχέση με τις επιδόσεις του. 😉

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
                    Τώρα εγώ θα γίνω βαρετός, αλλά για εμένα, το καλό με ένα γρήγορο αμάξι είναι το 60-100 ή 80-120 άμεσα, χωρίς κατέβασμα σχέσης. Τώρα, το 0-100, δεν με προβληματίζει ιδιαίτερα, καθώς κόντρες δεν κάνω. Αλλά το να πηγαίνεις με 4η και να μπορείς να προσπεράσεις χωρίς περιττές καθυστερήσεις, είναι σίγουρα πολύ θετικό στοιχείο για ένα αμάξι!

                    Εγώ θα συμφωνήσω. Πιο πολύ απ' όλα μετράνε οι ρεμπρίζ. Και μάλιστα οι ρεμπρίζ από τα πολύ χαμηλά έως τα τέρμα ψηλά με μια σχέση μετάδοσης.

                    Επίσης το sport αμάξι πρέπει πρώτα απ' όλα να στρίβει με τον γνωστό σε όλους μας τρόπο. Να σου παρέχει στην οδηγική αίσθηση εκείνη, που όλοι μας εκθειάζουμε. Τώρα αν γκαζώνει κιόλας στην ευθεία, ακόμα καλύτερα!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nickolas last edited by

                      Ρε παιδιά please το στρίψιμο είναι εκτός θέματος. Εδώ μας απασχολούν καθαρά οι επιδόσεις.
                      Δυστυχώς στην ψηφοφορία έπρεπε να επιλέξω ένα είδος μέτρησης. Επέλεξα την επιτάχυνση από στάση, οι ρεπρίζ σίγουρα είναι το πιο σημαντικό, όμως νομίζω όλοι μας είμαστε πιο εξοικιωμένοι με τα νούμερα επιτάχυνσης από στάση.
                      Υποθέστε ότι ο κινητήρας έχει λογική ελαστικότητα και ψηφίστε.
                      Ενδεικτικά με 0-100 σε 6,5 το 80-110 με 3ή σαν τάξη μεγέθους συνήθως είναι στο 3,5-4sec.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • T
                        tiger last edited by

                        Οτιδηποτε κανει το 0-100 σε πανω απο 10 sec είναι βαρετό.
                        Οτιδηποτε κανει το 0-100 σε λιγοτερο απο 10 sec ειναι αποδεκτό.
                        Οτιδήποτε το κάνει σε λιγότερο απο 8 sec είναι διασκεδαστικό

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Πρώτα απ΄όλα το 'σπορ' πρέπει να είναι σπορ.

                          Δηλ. να είναι ελαφρύ , να έχει καλή κατανομή μαζών , να έχει καλή αίσθηση στα χειριστήρια/ποδωστήρια και να έχει δυνατά και ακούραστα φρένα.

                          Μετά έρχεται η δύναμηηη .... που αν είναι αρκετή για να κάνει λιγότερο από 15 τα 0-160 θα με ευχαριστούσε ιδιαίτερα.
                          Αν όχι ... δεν θα με χαλάσει αν όλο το υπόλοιπο πακέτο 'μετράει'.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            thymios last edited by

                            Το γρήγορο δε φαίνεται στη ευθεία...

                            ...ή τουλάχιστον όχι μόνο εκεί...

                            βάλε και καμιά στροφούλα στις επιλογές να ψηφίσουμε!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • B
                              babbis last edited by

                              Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
                              Το γρήγορο δε φαίνεται στη ευθεία...

                              ...ή τουλάχιστον όχι μόνο εκεί...

                              βάλε και καμιά στροφούλα στις επιλογές να ψηφίσουμε!

                              Ρε παιδιά ο άνθρωπός δεν μας ζήτησε τον ΟΡΙΣΜΟ του σπορ αυτοκινήτου!!

                              Προφανώς και τα γνωρίζει αυτά. Εχουν γραφει τόσες φορές. Απλά μας ζητάει άποψη για ένα χαρακτηριστικό και αυτό είναι οι επιταγχύνσεις από στάση.

                              Οι ρεπρίζ είναι πολύ σημαντικές αλλά μην τρελλαθούμε κι όλας. Αν έχει 6,5 0-100 θα έχεις και αντίστοιχα μεγέθη σε ρεπρίζ. Κι αν δεν έχεις θα είσαι περίπτωση που προφανώς την απορρίπτουμε εξ αρχής

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • P
                                petros last edited by

                                Ο χρήστης Babbis έγραψε:

                                Το γρήγορο δε φαίνεται στη ευθεία...

                                ...ή τουλάχιστον όχι μόνο εκεί...

                                βάλε και καμιά στροφούλα στις επιλογές να ψηφίσουμε!

                                Αν έχει 6,5 0-100 θα έχεις και αντίστοιχα μεγέθη σε ρεπρίζ.

                                Χμμμ... δεν ισχύει πάντα αυτό (βλ. RX-8 ). Σίγουρα η ελαστικότητα του κινητήρα δεν έχει να κάνει με το 0-100 (για τους φαναρόπληκτους)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  hunter last edited by

                                  Τα 0-100 σέ 6,5',είναι μία επίδοση πού δέν βρίσκω υπερβολική.
                                  τά 0-160 σέ 20' είναι πολύ λίγα γιά 'δυνατό' αυτοκίνητο.

                                  Τό κακό όμως,ξέρετε ποιό είναι;
                                  οτί άμα αποκτήσεις τό αυτοκίνητο πού κάνει τα 0-160 σέ 6,5,σέ λίγο καιρό θα ψάχνεις αυτό πού τά κάνει σέ 5.

                                  Βίτσιο είναι (νομίζω)
                                  Οτι δέν έχουμε,θέλουμε να τό αποκτήσουμε,καί μόλις τό αποκτήσουμε τό...βαριόμαστε.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    babbis last edited by

                                    Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                                    Τα 0-100 σέ 6,5',είναι μία επίδοση πού δέν βρίσκω υπερβολική.
                                    τά 0-160 σέ 20' είναι πολύ λίγα γιά 'δυνατό' αυτοκίνητο.

                                    Τό κακό όμως,ξέρετε ποιό είναι;
                                    οτί άμα αποκτήσεις τό αυτοκίνητο πού κάνει τα 0-160 σέ 6,5,σέ λίγο καιρό θα ψάχνεις αυτό πού τά κάνει σέ 5.

                                    Βίτσιο είναι (νομίζω)
                                    Οτι δέν έχουμε,θέλουμε να τό αποκτήσουμε,καί μόλις τό αποκτήσουμε τό...βαριόμαστε.

                                    Δεν διαφωνώ!!

                                    Πάντως αν θεωρήσουμε ότι τα Εξωτικά Σουπερ καρς (Enzo,Crrera GT, SLR ...) έχουν λίγο κάτω από 4 δευτερόλεπτα με τιμές 300000

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • H
                                      hunter last edited by

                                      [quote='Babbis'][
                                      Πάντως αν θεωρήσουμε ότι τα Εξωτικά Σουπερ καρς (Enzo,Crrera GT, SLR ...) έχουν λίγο κάτω από 4 δευτερόλεπτα με τιμές 300000

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • B
                                        babbis last edited by

                                        [quote='HUNTER'][quote='Babbis'][
                                        Πάντως αν θεωρήσουμε ότι τα Εξωτικά Σουπερ καρς (Enzo,Crrera GT, SLR ...) έχουν λίγο κάτω από 4 δευτερόλεπτα με τιμές 300000

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • N
                                          nkaragou last edited by

                                          Ο χρήστης Tiger έγραψε:
                                          Οτιδηποτε κανει το 0-100 σε πανω απο 10 sec είναι βαρετό.
                                          Οτιδηποτε κανει το 0-100 σε λιγοτερο απο 10 sec ειναι αποδεκτό.
                                          Οτιδήποτε το κάνει σε λιγότερο απο 8 sec είναι διασκεδαστικό

                                          Συμφωνω...αλλα οχι απολυτως καθως με το focus μου (1,6 που δεν εχει και καλες επιδοσεις) σε κατηφορικο στροφιλικι εχω τρομαξει με τα χιλιομετρα που πηγαινα...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            pai-mei last edited by

                                            Οδηγώ εδώ και 6 χρόνια ένα αυτοκίνητο που έχει 0-100 σε 7,8 περίπου και 0-160 σε 22.

                                            Παρότι δεν μου κάνει την ίδια εντύπωση, που μου έκανε στην αρχή, όταν το πρωτοοδήγησα, δεν παύει να μου αρέσει ο τρόπος που επιταχύνει.
                                            Δεν το έχω βαρεθεί δηλ. κάθε άλλο.

                                            Από ένα σημείο και μετά συνηθίζεις βέβαια, αλλά από τη στιγμή που οι επιδόσεις είναι απλά ένα σκέλος του ζητήματος 'σπορ αυτοκίνητο', δεν χάνεις το ενδιαφέρον σου.

                                            'Καταστροφική' ήταν η εμπειρία που είχα με ένα R1 Yamaha, ως συνεπιβάτης.
                                            Έζησα τι σημαίνει να φτάνεις τα 200 σε περίπου 7''.

                                            Έκτοτε αν κι έχω μπει σε πολύ γρήγορα αυτοκίνητα (Maserati Coupe V8), ΤΙΠΟΤΑ δεν μου κάνει τόση αίσθηση, όσο εκείνη η αδιάλειπτη, εξωφρενική επιτάχυνση του R1.

                                            Με το που ξεκινάει σούζα, αλλαγή σε 2α πάλι σούζα, σε 3η πάλι σούζα, και μάλιστα ΔΕΝ το επεδίωκε ο φίλος μου, η μηχανή σηκωνόταν για πλάκα.
                                            Έλεγα από μέσα μου, δεν μπορεί, κάπου θα σταματήσει αυτή η επιτάχυνση, δεν μπορεί να επιταχύνει συνέχεια ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ!
                                            Αυτό ήταν το σοκ με το R1, συνεχώς αυξανόταν ο ρυθμός της επιτάχυνσης, ή τουλάχιστον αυτή την αίσθηση έδινε.

                                            Φρενίτιδα!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr