-
Η κατάργηση του περιοριστή των 250km/h στη Γερμανία, μάλλον δεν θα αργήσει:
http://www.autopress.gr/fnews/show.asp?ID=8778
Αλλά μόνο για Porsche και τις RS/M/AMG εκδόσεις των Audi/BMW/Mercedes ;
-
Η κατάργηση του περιοριστή των 250km/h στη Γερμανία, μάλλον δεν θα αργήσει:
http://www.autopress.gr/fnews/show.asp?ID=8778
Αλλά μόνο για Porsche και τις RS/M/AMG εκδόσεις των Audi/BMW/Mercedes ;
-
Η κατάργηση του περιοριστή των 250km/h στη Γερμανία, μάλλον δεν θα αργήσει:
http://www.autopress.gr/fnews/show.asp?ID=8778
Αλλά μόνο για Porsche και τις RS/M/AMG εκδόσεις των Audi/BMW/Mercedes ;
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Η κατάργηση του περιοριστή των 250km/h στη Γερμανία, μάλλον δεν θα αργήσει:http://www.autopress.gr/fnews/show.asp?ID=8778
Αλλά μόνο για Porsche και τις RS/M/AMG εκδόσεις των Audi/BMW/Mercedes ;
Mπορείς ούτως ή άλλως να τον βγάλεις και τώρα αφού ενημερώσεις την ασφαλιστική (και πολλαπλασιαστούν τα ασφάλιστρα)
-
Αποσπασμα απο το αρθρο :
'Η άλλη πρόταση προτείνει την ύπαρξη και πάλι ηλεκτρονικού περιορισμού της ταχύτητας σε όλα τα οχήματα μόνο, όμως, αν ξεπερνούν τα 320 χλμ./ώρα! Έχουμε να δούμε 'αεροπλάνα' και τροχαία δυστυχήματα στο δρόμο που ούτε τα φανταζόμαστε.'Ο βλ@κ@ς ο Ελληνας!!!Αντε οδηγα με οριο τα 120 στην εθνικη και πιασε την αριστερη και μην την αφησεις για κανενα λογο...
-
Άντε και να δουμε τις πραγματικες δυνατοτητες των μοτερ στα τελικιάσματα απο ορισμενα αυτοκινητα................κυριως τις Μ
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Η κατάργηση του περιοριστή των 250km/h στη Γερμανία, μάλλον δεν θα αργήσει:http://www.autopress.gr/fnews/show.asp?ID=8778
Αλλά μόνο για Porsche και τις RS/M/AMG εκδόσεις των Audi/BMW/Mercedes ;
Να δω αν θα το κάνουν κι οι Γάλλοι, μπας και αρχίσω να βάζω και... πέμπτη
-
Η πραγματική είδηση είναι η προηγούμενη:
http://www.autopress.gr/fnews/show.asp?ID=8681
Τσιγάρο και οδήγηση σκωτόνουν; -
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Τσιγάρο και οδήγηση σκωτόνουν;Την επένδυση των καθισμάτων και τη μυρωδιά του εσωτερικού σίγουρα!
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Η πραγματική είδηση είναι η προηγούμενη:
http://www.autopress.gr/fnews/show.asp?ID=8681
Τσιγάρο και οδήγηση σκωτόνουν;Aμφιβαλεις οτι ειναι επικυνδινο να καπνιζεις την ωρα που οδηγας?
-
αν καποιος διαθετει (γερμανικη)αγωνιστικη αδεια μπορει να βγαλει τον κοφτη απο το αμαξι του!!!
γνωστος το εχει κανει απο καιρο σε m3. κατι τετοιο γινετε ομως μονο στην αντιπροσωπια οπου το καστος ανεβαινει γιατι σου τοποθετουν και αναλογο κιτ. δεν θυμαμαι τις διαδικασιες καλα αλλα θα ρωτησω για λεπτομερεις!
-
Eιναι το πιο ευκολο πραγμα!
Σχεδον ολοι το εχουν κανει και ειναι πολυ απλη διαδικασια! -
Και τι κερδίζει κάποιος αν πάει στα 280 από 250;
-
Ο χρήστης pad έγραψε:
Eιναι το πιο ευκολο πραγμα!
Σχεδον ολοι το εχουν κανει και ειναι πολυ απλη διαδικασια!την αγωνιστικη αδεια την ζητανε παντως!
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Και τι κερδίζει κάποιος αν πάει στα 280 από 250;οταν οδηγησεις στην autobahn θα σου δωθει αμεσως η απαντηση!
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Και τι κερδίζει κάποιος αν πάει στα 280 από 250;30χλμ/ωρα και λουκουμι πλαστικο να μην τελειωνει ποτε
-
Στην 'autobahn' Αθηνών-Λαμίας γίνεσαι autoban μόλις περάσεις τα 140, επομένως δεν με απασχολεί το θέμα.
Και πάλι, μιλάμε για 10% μεγαλύτερη ταχύτητα, που δεν γίνεται αντιληπτή όταν τρέχεις τόσο. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Στην 'autobahn' Αθηνών-Λαμίας γίνεσαι autoban μόλις περάσεις τα 140, επομένως δεν με απασχολεί το θέμα.
Και πάλι, μιλάμε για 10% μεγαλύτερη ταχύτητα, που δεν γίνεται αντιληπτή όταν τρέχεις τόσο.εχεις δικιο. ισως αυτο το σημειο-πεταλο να ειναι το πιο επικινδυνο στην ευρωπη..
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Στην 'autobahn' Αθηνών-Λαμίας γίνεσαι autoban μόλις περάσεις τα 140, επομένως δεν με απασχολεί το θέμα.
Και πάλι, μιλάμε για 10% μεγαλύτερη ταχύτητα, που δεν γίνεται αντιληπτή όταν τρέχεις τόσο.Εγώ πάλι τα 200 με τα 180 τα καταλαβαίνω μια χαρά... Και αν από τα 220 πέσω στα 200 πάλι το καταλαβαίνω...
Μάλιστα από τα 220 αν τα έχεις για πολλή ώρα και αν πας στα 180 μπορεί και να αρχίζεις να χασμουριέσαι!!! Χωρίς πλάκα!! (μιλάω για άουτομπαν πάντα)Δε βλέπω γιατί δεν θα καταλάβαινα τα 250 με τα 280 που είναι ποσοστιαία αντίστοιχα μεγέθη, και σε απόλυτα νύμερα μεγαλύτερες διαφορές...
Και επιπλέον τα ποσοστιαία είναι και λίγο 'ψεύτικα'...
Δηλαδή τα 4 με τα 8 χαώ είναι 100% διαφορά, όσο τα 200 με τα... 400! -
Ο χρήστης alfisti! έγραψε:
Eιναι το πιο ευκολο πραγμα!
Σχεδον ολοι το εχουν κανει και ειναι πολυ απλη διαδικασια!την αγωνιστικη αδεια την ζητανε παντως!
Σπανια εως ποτε....
Γερμανικές αυτοκ/νίες: κατάργηση του κόφτη των 250km/h