-
Απλά θέλω να σας ενημερώσω σχετικά με την απαράδεκτη συμπεριφορά της εν λόγω εταιρείας προς εμένα το Σ/Κ που μας πέρασε... Πληρώνω συνδρομή 8 χρόνια εγώ προσωπικά και άλλα 5 ο προκάτοχος αυτού του αυτοκινήτου (συγγενής μου). Είναι η 2η φορά που τους χρησιμοποιώ καθότι ντρέπομαι να τους πάρω τηλ για λάστιχο ή απλές βλάβες που μπορώ και μόνος. Το Σ/Κ λοιπόν έμεινα στις 10 το πρωί απο αντλία βενζίνης σε ερημική τοποθεσία στο Μαρμαρι Ευβοίας. Παίρνω τηλ και μετά απο χίλιες δυό (ηλίθιες) ερωτήσεις-προσπάθειες να αποφύγουν να έρθουν μου λέει το θεικό ' Κύριέ μου να είστε βέβαιος για ποιό συνεργείο θέλετε να το πάτε γιατί δεν είμαστε διατεθημένοι να ξαναστείλουμε αυτοκίνητο απο Χαλκίδα!!!' Περιττό να σας πώ τι άκουσε (κόσμια πάντα ασφαλώς)... Το κορυφαίο;;; Το αυτοκίνητο ήρθε στις 17:30. ΕΥΚΑΡΙΣΤΩ EXPRESS SERVICE αλλά εγώ δεν θα ξαναπάρω...!!!
-
Απλά θέλω να σας ενημερώσω σχετικά με την απαράδεκτη συμπεριφορά της εν λόγω εταιρείας προς εμένα το Σ/Κ που μας πέρασε... Πληρώνω συνδρομή 8 χρόνια εγώ προσωπικά και άλλα 5 ο προκάτοχος αυτού του αυτοκινήτου (συγγενής μου). Είναι η 2η φορά που τους χρησιμοποιώ καθότι ντρέπομαι να τους πάρω τηλ για λάστιχο ή απλές βλάβες που μπορώ και μόνος. Το Σ/Κ λοιπόν έμεινα στις 10 το πρωί απο αντλία βενζίνης σε ερημική τοποθεσία στο Μαρμαρι Ευβοίας. Παίρνω τηλ και μετά απο χίλιες δυό (ηλίθιες) ερωτήσεις-προσπάθειες να αποφύγουν να έρθουν μου λέει το θεικό ' Κύριέ μου να είστε βέβαιος για ποιό συνεργείο θέλετε να το πάτε γιατί δεν είμαστε διατεθημένοι να ξαναστείλουμε αυτοκίνητο απο Χαλκίδα!!!' Περιττό να σας πώ τι άκουσε (κόσμια πάντα ασφαλώς)... Το κορυφαίο;;; Το αυτοκίνητο ήρθε στις 17:30. ΕΥΚΑΡΙΣΤΩ EXPRESS SERVICE αλλά εγώ δεν θα ξαναπάρω...!!!
-
Απλά θέλω να σας ενημερώσω σχετικά με την απαράδεκτη συμπεριφορά της εν λόγω εταιρείας προς εμένα το Σ/Κ που μας πέρασε... Πληρώνω συνδρομή 8 χρόνια εγώ προσωπικά και άλλα 5 ο προκάτοχος αυτού του αυτοκινήτου (συγγενής μου). Είναι η 2η φορά που τους χρησιμοποιώ καθότι ντρέπομαι να τους πάρω τηλ για λάστιχο ή απλές βλάβες που μπορώ και μόνος. Το Σ/Κ λοιπόν έμεινα στις 10 το πρωί απο αντλία βενζίνης σε ερημική τοποθεσία στο Μαρμαρι Ευβοίας. Παίρνω τηλ και μετά απο χίλιες δυό (ηλίθιες) ερωτήσεις-προσπάθειες να αποφύγουν να έρθουν μου λέει το θεικό ' Κύριέ μου να είστε βέβαιος για ποιό συνεργείο θέλετε να το πάτε γιατί δεν είμαστε διατεθημένοι να ξαναστείλουμε αυτοκίνητο απο Χαλκίδα!!!' Περιττό να σας πώ τι άκουσε (κόσμια πάντα ασφαλώς)... Το κορυφαίο;;; Το αυτοκίνητο ήρθε στις 17:30. ΕΥΚΑΡΙΣΤΩ EXPRESS SERVICE αλλά εγώ δεν θα ξαναπάρω...!!!
-
To θέμα μεταφέρθηκε στην Αυτοκίνηση από τον Αντίλογο [moderator]
-
Στην Ελλάδα είσαι... Τι περίμενες δηλαδή να σε εξυπηρετήσουν αμέσως;
-
Αλλαξε εταιρεια...τοσες υπαρχουν.
-
Ο χρήστης dolfinpg έγραψε:
' Κύριέ μου να είστε βέβαιος για ποιό συνεργείο θέλετε να το πάτε γιατί δεν είμαστε διατεθημένοι να ξαναστείλουμε αυτοκίνητο απο Χαλκίδα!!!' Περιττό να σας πώ τι άκουσε (κόσμια πάντα ασφαλώς)... Το κορυφαίο;;; Το αυτοκίνητο ήρθε στις 17:30. ΕΥΚΑΡΙΣΤΩ EXPRESS SERVICE αλλά εγώ δεν θα ξαναπάρω...!!!ΕΛΕΟΣ!!!! Ραφήνα-Μαρμάρι 1 ώρα, ή μήπως οι παλαιολιθικοί γερανοί της παθαίνουν ναυτία στο καράβι;;;
-
Απλά είναι λυπηρό να βλέπεις τέτοιες καταστάσεις και συμπεριφορά σε παλιούς πελάτες. Αλήθεια αναρωτιέμαι πιστεύουν οτι με τέτοιο ανταγωνισμό τους θα του μείνει κανένας με τέτοια συμπεριφορά; Εγώ πάντως θα ζητούσα και συγνώμη που δεν έχω κοντά υποκατάστημα...!!!
-
Ο χρήστης dolfinpg έγραψε:
Απλά είναι λυπηρό να βλέπεις τέτοιες καταστάσεις και συμπεριφορά σε παλιούς πελάτες. Αλήθεια αναρωτιέμαι πιστεύουν οτι με τέτοιο ανταγωνισμό τους θα του μείνει κανένας με τέτοια συμπεριφορά; Εγώ πάντως θα ζητούσα και συγνώμη που δεν έχω κοντά υποκατάστημα...!!!Το θέμα είναι γενικότερο (και μάλιστα πέρα από τις διάφορες 'οδικές βοήθειες'). Δε μπορεί στην Ελλάδα οι οποιουδήποτε είδους υπηρεσίες να παρέχονται αυστηρά και μόνο στα αστικά κέντρα, και οποιοσδήποτε βρίσκεται, ή ακομη χειρότερα ζει, μερικά χιλιόμετρα έξω από αυτά να αντιμετωπίζεται σα βουδιστής μοναχός στην κορυφή των Ιμαλαϊων. Σιγά δα και τη χώρα... που στη χειρότερη περίπτωση στα 50 χιλιόμετρα (από οπουδήποτε) βρίσκεται μία μεσαίου μεγέθους πόλη.
-
εμεις φταιμε που σαν καταναλωτες ανεχομαστε τετοιες συμπεριφορες.
μου εχει γινει μαθημα και σε παρομοιες περιπτωσεις σε συνομιλιες μου με τραπεζες, εταιρεις κλπ ζηταω παντα το ονομα του υπαλληλου που μοε εξυπηρετει, ωστε αν παει κατι στραβα... ξερεις απο που αρχισεις να τραβας και να ξετυλιγεις το κουβαρι, ωστε να φτασεις στα πιο υψηλα κλιμακια της εταιρειας, με σκοπο απο ενα απλο παραπονο εως και καταθεση μηνυσης!
Δοκιμασες να στειλεις μια επιστολη παραπονων και να δημοσιευσεις το συγκεκριμενο περιστατικο σε περιοδικα αυτοκινητου??/
Παρομοιο περιστατικο εχει τυχει σε εμενα να περιμενω με την οικογενεια μου (περιπου πριν 10 χρονια) αυτοκινητο της ΕΛΠΑ στην Λ.Κουμουνδουρου.... Απο τις 11 το πρωι το αυτοκινητο της ΕΛΠΑ ηρθε το βραδυ....
-
...και είναι και από τις ακριβότερες...
-
με τα λεφτα που θα τους εχεις πληρωσει,ακομα και για το καλαμακι του φραπε επρεπε να τους φωναζεις...
-
Εγω πηρα ΕΛΠΑ τις προάλλες και αφου κανανε κανα τριωρο να με βρουνε στις καταστασεις τους,μετα με ρωταγαν επι ωρες για να συμπληρωσουν στατιστικα στοιχεία.Τελικα ύστερα απο 1.30 ωρα ηρθαν,ολα αυτα στην Λ.Αργυρουπόλεως.
Μην αλλαζετε εταιρεία (ειναι ΟΛΕΣ για το πεος) ,διαμαρτυρηθείτε σε αυτην που ειστε ηδη. -
Πόσο είναι η ετήσια συνδρομή;
Εγώ δεν έχω οδική βοήθεια κι έχω φωνάξει 2 φορές γερανό. Μια για αντλία βενζίνης και μια επειδή χάθηκαν τα κλειδιά και χρειαζόταν αλλαγή κλειδαριών.
Σε 6 χρόνια αυτά, σύνολο κάπου 200 ευρώ, αλλά ήρθαν μέσα σε μισή ώρα και στις 2 περιπτώσεις χωρίς, εννοείται, διαδικασίες. Θα με συνέφερε να έχω ετήσια συνδρομή; -
Σε μένα πάντως στην Mondial Assistance (της Εθνικής) όταν είχα τρακάρει με προηγούμενο αυτοκίνητό μου όταν τους κάλεσα στο τηλ η κοπέλα με εξυπηρέτησε σε ένα 4λεπτο και χωρίς γραφειοκρατία μου έστειλε γερανό.
Για αυτό και ξανα-έκανα 3ετές σε αυτούς με το καινούριο μου αυτοκίνητο.
ΜΠΡΑΒΟ τους γιατί στα δύσκολα με εξυπηρέτησαν ΑΜΕΣΑ!
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Πόσο είναι η ετήσια συνδρομή;
Εγώ δεν έχω οδική βοήθεια κι έχω φωνάξει 2 φορές γερανό. Μια για αντλία βενζίνης και μια επειδή χάθηκαν τα κλειδιά και χρειαζόταν αλλαγή κλειδαριών.
Σε 6 χρόνια αυτά, σύνολο κάπου 200 ευρώ, αλλά ήρθαν μέσα σε μισή ώρα και στις 2 περιπτώσεις χωρίς, εννοείται, διαδικασίες. Θα με συνέφερε να έχω ετήσια συνδρομή;Εγώ στο παραπάνω πρόγραμμα (το οποίο έκανα με την αγορά του αυτοκινήτου) πλήρωσα 55 ευρώ εάν θυμάμαι καλά.
Ο χρόνος νομίζω ότι κοστίζει περίπου 50 με 55 ευρώ. -
Έχω express στο clio από το 1994. Tην έχω καλέσει 6-7 φορές για μπαταρία, θερμοστάτη, λάστιχο (δεν ξεβίδωνε το μπουλόνι) και πάντα ήταν πολύ γρήγοροι. Αλήθεια είναι ότι δεν έχω παράπονο.
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Έχω express στο clio από το 1994. Tην έχω καλέσει 6-7 φορές για μπαταρία, θερμοστάτη, λάστιχο (δεν ξεβίδωνε το μπουλόνι) και πάντα ήταν πολύ γρήγοροι. Αλήθεια είναι ότι δεν έχω παράπονο.exei i mana mou ena Polo apo to 1997 kai exei edw kai 8 xronia simvolaio me tin Express Service kai einai 1000% evxaristimeni...tous fonazei sxedon kathe xrono standard 4-5 fores gia lastixo, mpataria, mikroprovlimata, kai erxontai AMESA....kai avto isxiei kai mesa stin Thessaloniki alla akoma kai se ena mikro xwrio twn Serrwn pou eixe paei mia fora kai emeine....
-
Κι εγώ είμαι υπερ-ικανοποιημένος. Τους είχα χρειαστεί περίπου καμιά 10αριά φορές μέσα σε ένα χρόνο (αθάνατα ηλεκτρονικά των Rover) και κάθε φορά ερχόντουσαν γρήγορα και με το χαμόγελο. Το χαμόγελο βέβαια με τον καιρό έγινε σκέτο γέλιο, αφού το θέμα είχε καταντήσει γελοίο.
Γενικά δεν είναι μόνο θέμα εταιρείας, αλλά και θέμα υπαλλήλου. Απλά ίσως σε καποιες εταιρείς να υπάρχουν περισσότεροι εξυπηρετικοί υπάλληλοι απ' ότι σε κάποιες άλλες. -
Eγω 2 φορες στην ζωη μου χρειαστικα οδικη βοηθεια και αυτη μεσα σε 3 μερες με το avensis , και χρησιμοποιησα της toyota (3 χρονια δωρεαν οδικη βοηθεια ) και ηρθαν σε 30'.
Απαράδεκτη Express Service