Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πως είπατε; Αύξηση ορίων ταχύτητας;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Πως είπατε; Αύξηση ορίων ταχύτητας;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Περί αυτοκίνησης
    38
    80
    108
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pkatv last edited by

      Για διαβάστε να γελάσετε λίγο (ή να κλάψετε)

      'Εθνική με όριο ταχύτητας τα 30 χ.α.ω!

      Κινδύνους πρόκλησης ατυχημάτων εγκυμονούν τα νέα όρια ταχύτητας που καθορίστηκαν για την -κατ' ευφημισμόν- εθνική οδό Κορίνθου - Πατρών, καθώς και για την Κορίνθου - Τρίπολης. Με υπουργική απόφαση που υπέγραψε πρόσφατα ο κ. Σουφλιάς και αποκαλύπτει η «Ε», το όριο ταχύτητας σε «μελανά» τμήματα μειώνεται στο πρωτοφανές, ακόμη και για αστικό οδικό δίκτυο, επίπεδο των... 30 χλμ. την ώρα!

      Τα νέα όρια, που θα τεθούν σε ισχύ από την τοποθέτηση των ενημερωτικών πινακίδων, κινούνται έξω από την κυκλοφοριακή λογική που λέει ότι, εκτός από τις μεγάλες, «σκοτώνουν» και οι χαμηλές ταχύτητες. Επίσης, είναι δεδομένο ότι πολλοί οδηγοί καθυστερούν να προσαρμοστούν στις νέες ρυθμίσεις.

      Στην εθνική οδό Κορίνθου - Πατρών το όριο των 30 χλμ. καθορίζεται σε δύο σημεία, στο 205ο χλμ. στο ρεύμα προς Αθήνα και στο 94,5ο προς Πάτρα, όπου υπάρχουν επικίνδυνες στροφές. Ο δρόμος δεν διαθέτει

      στηθαίο ασφαλείας και έχει μόνο μία λωρίδα ανά κατεύθυνση και μία βοηθητική. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν αυξημένες πιθανότητες για επικίνδυνα προσπεράσματα και μετωπικές συγκρούσεις από ανυπόμονους οδηγούς.

      Για τα υπόλοιπα περίπου 120 χλμ. του δρόμου το όριο ταχύτητας παραμένει στα 100 χλμ. σε περιορισμένα τμήματα, ενώ στα υπόλοιπα κυμαίνεται από 70 έως 90. Εχει ενδιαφέρον ότι η διαφοροποίηση των ταχυτήτων γίνεται μέσα σε μικρή απόσταση, έως και 300 μέτρων, κάτι που θα δυσκολέψει και τους νομοταγείς οδηγούς.

      Ανάλογη είναι η διαφοροποίηση και στην Κορίνθου -Τρίπολης, όπου όμως υπάρχει στηθαίο ασφαλείας σε όλο σχεδόν το μήκος αλλά και δύσκολες στροφές. Ετσι, υπάρχουν σημεία με όριο τα 120 χλμ., όπως στην Αθηνών - Κορίνθου, αλλά στα περισσότερα κομμάτια οι ταχύτητες κυμαίνονται από 70 έως 100 χλμ.'

      ΧΑΡΑ ΤΖΑΝΑΒΑΡΑ

      ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 14/07/2005

      Δεν πάμε καθόλου καλά λέω εγώ

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • P
        pkatv last edited by

        Για διαβάστε να γελάσετε λίγο (ή να κλάψετε)

        'Εθνική με όριο ταχύτητας τα 30 χ.α.ω!

        Κινδύνους πρόκλησης ατυχημάτων εγκυμονούν τα νέα όρια ταχύτητας που καθορίστηκαν για την -κατ' ευφημισμόν- εθνική οδό Κορίνθου - Πατρών, καθώς και για την Κορίνθου - Τρίπολης. Με υπουργική απόφαση που υπέγραψε πρόσφατα ο κ. Σουφλιάς και αποκαλύπτει η «Ε», το όριο ταχύτητας σε «μελανά» τμήματα μειώνεται στο πρωτοφανές, ακόμη και για αστικό οδικό δίκτυο, επίπεδο των... 30 χλμ. την ώρα!

        Τα νέα όρια, που θα τεθούν σε ισχύ από την τοποθέτηση των ενημερωτικών πινακίδων, κινούνται έξω από την κυκλοφοριακή λογική που λέει ότι, εκτός από τις μεγάλες, «σκοτώνουν» και οι χαμηλές ταχύτητες. Επίσης, είναι δεδομένο ότι πολλοί οδηγοί καθυστερούν να προσαρμοστούν στις νέες ρυθμίσεις.

        Στην εθνική οδό Κορίνθου - Πατρών το όριο των 30 χλμ. καθορίζεται σε δύο σημεία, στο 205ο χλμ. στο ρεύμα προς Αθήνα και στο 94,5ο προς Πάτρα, όπου υπάρχουν επικίνδυνες στροφές. Ο δρόμος δεν διαθέτει

        στηθαίο ασφαλείας και έχει μόνο μία λωρίδα ανά κατεύθυνση και μία βοηθητική. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν αυξημένες πιθανότητες για επικίνδυνα προσπεράσματα και μετωπικές συγκρούσεις από ανυπόμονους οδηγούς.

        Για τα υπόλοιπα περίπου 120 χλμ. του δρόμου το όριο ταχύτητας παραμένει στα 100 χλμ. σε περιορισμένα τμήματα, ενώ στα υπόλοιπα κυμαίνεται από 70 έως 90. Εχει ενδιαφέρον ότι η διαφοροποίηση των ταχυτήτων γίνεται μέσα σε μικρή απόσταση, έως και 300 μέτρων, κάτι που θα δυσκολέψει και τους νομοταγείς οδηγούς.

        Ανάλογη είναι η διαφοροποίηση και στην Κορίνθου -Τρίπολης, όπου όμως υπάρχει στηθαίο ασφαλείας σε όλο σχεδόν το μήκος αλλά και δύσκολες στροφές. Ετσι, υπάρχουν σημεία με όριο τα 120 χλμ., όπως στην Αθηνών - Κορίνθου, αλλά στα περισσότερα κομμάτια οι ταχύτητες κυμαίνονται από 70 έως 100 χλμ.'

        ΧΑΡΑ ΤΖΑΝΑΒΑΡΑ

        ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 14/07/2005

        Δεν πάμε καθόλου καλά λέω εγώ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pkatv last edited by

          Για διαβάστε να γελάσετε λίγο (ή να κλάψετε)

          'Εθνική με όριο ταχύτητας τα 30 χ.α.ω!

          Κινδύνους πρόκλησης ατυχημάτων εγκυμονούν τα νέα όρια ταχύτητας που καθορίστηκαν για την -κατ' ευφημισμόν- εθνική οδό Κορίνθου - Πατρών, καθώς και για την Κορίνθου - Τρίπολης. Με υπουργική απόφαση που υπέγραψε πρόσφατα ο κ. Σουφλιάς και αποκαλύπτει η «Ε», το όριο ταχύτητας σε «μελανά» τμήματα μειώνεται στο πρωτοφανές, ακόμη και για αστικό οδικό δίκτυο, επίπεδο των... 30 χλμ. την ώρα!

          Τα νέα όρια, που θα τεθούν σε ισχύ από την τοποθέτηση των ενημερωτικών πινακίδων, κινούνται έξω από την κυκλοφοριακή λογική που λέει ότι, εκτός από τις μεγάλες, «σκοτώνουν» και οι χαμηλές ταχύτητες. Επίσης, είναι δεδομένο ότι πολλοί οδηγοί καθυστερούν να προσαρμοστούν στις νέες ρυθμίσεις.

          Στην εθνική οδό Κορίνθου - Πατρών το όριο των 30 χλμ. καθορίζεται σε δύο σημεία, στο 205ο χλμ. στο ρεύμα προς Αθήνα και στο 94,5ο προς Πάτρα, όπου υπάρχουν επικίνδυνες στροφές. Ο δρόμος δεν διαθέτει

          στηθαίο ασφαλείας και έχει μόνο μία λωρίδα ανά κατεύθυνση και μία βοηθητική. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν αυξημένες πιθανότητες για επικίνδυνα προσπεράσματα και μετωπικές συγκρούσεις από ανυπόμονους οδηγούς.

          Για τα υπόλοιπα περίπου 120 χλμ. του δρόμου το όριο ταχύτητας παραμένει στα 100 χλμ. σε περιορισμένα τμήματα, ενώ στα υπόλοιπα κυμαίνεται από 70 έως 90. Εχει ενδιαφέρον ότι η διαφοροποίηση των ταχυτήτων γίνεται μέσα σε μικρή απόσταση, έως και 300 μέτρων, κάτι που θα δυσκολέψει και τους νομοταγείς οδηγούς.

          Ανάλογη είναι η διαφοροποίηση και στην Κορίνθου -Τρίπολης, όπου όμως υπάρχει στηθαίο ασφαλείας σε όλο σχεδόν το μήκος αλλά και δύσκολες στροφές. Ετσι, υπάρχουν σημεία με όριο τα 120 χλμ., όπως στην Αθηνών - Κορίνθου, αλλά στα περισσότερα κομμάτια οι ταχύτητες κυμαίνονται από 70 έως 100 χλμ.'

          ΧΑΡΑ ΤΖΑΝΑΒΑΡΑ

          ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 14/07/2005

          Δεν πάμε καθόλου καλά λέω εγώ

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • S
            spiros last edited by

            Αυτα ειναι μ@λακιες.
            Προτεινω, να μπει οριο 10, και καθε μιση ωρα να περναει απο τα σημεια αυτα βυτιοφορο του Δημου, το οποιο θα ριχνει πανω στο δρομο: λαδια, πετρελαιο και γρασσο, οποτε οποιος τολμαει να παει με πανω απο 10, να βγαινει εκτος δρομου και να τσακιζεται στις μπαριερες!!!!

            **
            ΚΡΑΑΑ ΡΕΕΕ ΚΡΑΑΑ!!!!!!!!**

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • S
              sado last edited by

              Όσο και να το βάλουν εγώ θα πηγαίνω όσο μου επιτρέπει το αμάξι μου, ο εαυτός μου και οι συνθήκες.

              Και όσο για για τα ραντάρ, με ένα καλό αντιραντάρ είσαι μία χαρά!

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • D
                dmitspan last edited by

                Ο χρήστης sado έγραψε:
                Όσο και να το βάλουν εγώ θα πηγαίνω όσο μου επιτρέπει το αμάξι μου, ο εαυτός μου και οι συνθήκες.

                Και όσο για για τα ραντάρ, με ένα καλό αντιραντάρ είσαι μία χαρά!

                sado, χωρίς ν'αναφέρομαι προσωπικά σε σένα, δε νομίζω ότι είναι λίγοι που σκέφτονται έτσι με το αποτέλεσμα να μην υπάρχει μείωση στα τροχαία. Εντάξει, ας μη πάρεις κλήση για παραβίαση ορίου, αν όμως σε κάποιο δρόμο που δε τραβάει πάνω από 80 κ πας με 120 και χάσεις τον έλεγχο..; Πολύ θέλει νομίζεις για να συμβεί το κακό;

                Μακριά από μας!

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • M
                  manosk last edited by

                  Με τα ραντάρ που έχουν λέιζερ, μόνο με Lightsaber έχεις ελπίδα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • G
                    georgetabs last edited by

                    Λοιπόν, όταν έρθω Ελλάδα λέω να πάω με ΑΠΟΛΥΤΗ ΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΚ μέχρι Κιάτο!!!

                    Ήτοι ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ στην λωρίδα ανάγκης, ούτε καν στην ευθεία, ΕΥΛΑΒΙΚΗ ΜΕ GPS τήρηση των ορίων, ακόμα και αν είναι 30 χαώ και ικανή απόσταση από τον μπροστινό κι ας είναι σαλίγκαρος, αν δεν κάνει δεξιά να περάσω, ή αν δεν έχει διαγράμμιση που να επιτρέπει προσπέραση και δεν έρχεται άλλος από απέναντι.

                    Υπολογίζω το Πάτρα - Κιάτο στις 3 ώρες, αλλά έχω έμμονους φόβους πως:
                    α) το αμάξι δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ περίπτωση να φτάσει ακέραιο
                    β) θα σκοτωθεί κοσμάκης μπόλικος από την ΝΟΜΙΜΟΤΑΤΗ συμπεριφορά μου
                    γ) ΔΕΝ θα ζήσω να πω την ιστορία

                    Από την άλλη ρισκάρω να φάω κλήση που θα πηγαίνω με 80 στο όριο 30... (+50 χαώ ο δολοφόνος!!!)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • M
                      markvag last edited by

                      Εγώ προτείνω να απαγορευθεί η αυτοκίνηση, γιατί είναι τρομερά επικίνδυνη και επιβαρύνει το περιβάλλον. Όλοι αυτοί που δουλεύουν στη σχετική βιομηχανία να μείνουν στον δρόμο και για να μετακινηθούμε να χρειαζόμαστε άδεια από το αστυνομικό τμήμα της περιοχής μας...

                      Επιστημονική φαντασία;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • G
                        gfon last edited by

                        Oι μαλακιες συνεχιζονται......

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • T
                          taurus last edited by

                          Καποιο ελληνικό hip-hop συγκρότημα έχει πει:

                          'Αυτή η χώρα γεννάει μαλάκες σαν κουνέλα'

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • C
                            cpp last edited by

                            Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
                            Λοιπόν, όταν έρθω Ελλάδα λέω να πάω με ΑΠΟΛΥΤΗ ΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΚ μέχρι Κιάτο!!!

                            Ένα TOURING να κάνουμε 30 αυτοκίνητα του forum με απόλυτη τήρηση του ΚΟΚ μέχρι την Πάτρα και θα γίνει πάρτι στο δρόμο!!!!

                            Απορώ πως οι νταλικέριδες για εκδίκηση στην Αθηνών Πατρών δεν κανονίζουν να μη μπαίνουν στην βοηθητική μετά την Κόρινθο να φράξει το σύστημα!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • T
                              taurus last edited by

                              ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΜΕΣΑ!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • D
                                dmitspan last edited by

                                το γνωρίζουμε όλοι ότι μας κυβερνούν ανίδεοι και χαραμοφάηδες (δίχως να αναφέρομαι σε κάποια συγκεκριμένη κυβέρνηση/κόμμα/υπουργό/βουλευτή) όμως με το να κάνει ο καθένας του κεφαλιού του πάλι δεν αλλάζει κάτι, η κατάσταση ίδια θα παραμείνει. το θέμα είναι ότι πρέπει να γίνει μια σωστή, οργανωμένη προσπάθεια

                                τι όμως..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • K
                                  kouk last edited by

                                  Ο χρήστης cpp έγραψε:

                                  Λοιπόν, όταν έρθω Ελλάδα λέω να πάω με ΑΠΟΛΥΤΗ ΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΚ μέχρι Κιάτο!!!

                                  Ένα TOURING να κάνουμε 30 αυτοκίνητα του forum με απόλυτη τήρηση του ΚΟΚ μέχρι την Πάτρα και θα γίνει πάρτι στο δρόμο!!!!

                                  Απορώ πως οι νταλικέριδες για εκδίκηση στην Αθηνών Πατρών δεν κανονίζουν να μη μπαίνουν στην βοηθητική μετά την Κόρινθο να φράξει το σύστημα!!!

                                  Σε ταξίδι επιστροφής από Ανκόνα, είχαμε μια συζήτηση σχετικά με την Πατρών-Αθηνών, μέχρι που μπήκαν στην κουβέντα μερικοί οδηγοί φορτηγών που άκουγαν!
                                  Οταν μου εξήγησαν ακριβώς αυτό (που δεν το είχα συνειδητοποιήσει!!!), ότι δηλαδή αν πάνε στην μία λωρίδα που υπάρχει (και όχι στην ΛΕΑ) με την ταχύτητα που ορίζουν οι ταμπελες, η ουρά θα φτάσει από την Πάτρα στην Αθήνα!!!
                                  Και είχαν δίκηο!

                                  Αλλά τα λαμόγια της TV δείχνουν εικόνες προσπέρασης με το μισό αυτοκίνητο στο αντιθετο ρεύμα, χωρίς να αναφέρουν ότι αν δεν γίνει έτσι δεν μπορεί να γίνει καθόλου!!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • T
                                    traveller last edited by

                                    Ο χρήστης taurus έγραψε:
                                    ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΜΕΣΑ!!!

                                    Κι εγώ.!! Αν κανονιστεί έρχομαι και στα διόδια του Ισθμού. Μακάρι να το οργανώσουμε.Να κάνουμε κάτι. Κάπως να 'φανούμε' κι εμείς. Σκοτωνόμαστε κάθε μέρα στους κωλόδρομους και κανείς δε δίνει δεκάρα.

                                    Υ.ΓΜου φαίνεται ότι είχε προσπαθήσει να το κάνει ο Σταθάκης κάποτε στην εκπομπή του και ο συνεργάτης άντεξε μέχρι την Κωπαϊδα.
                                    Μετά του τη βάρεσε!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • T
                                      techadmin admin last edited by

                                      Για ουραγό πρέπει να έχουμε τουλάχιστον Hummer και κατά προτίμηση θωρακισμένο γιατί θα κινδυνεύσει η σωματική ακεραιότητα του πληρώματός του!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • G
                                        gfon last edited by

                                        Ειστε σιγουροι οτι θα αντεξετε να κανετε 400χλμ Αθηνα-Πατρα-Αθηνα σε 7-8 ωρες....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • T
                                          taurus last edited by

                                          Δεν είναι ανάγκη να το κάνουμε και προς τις δυο καταυθύνσεις. Αλλά αν χρειαστεί, ναι θα αντέξω... Αν είναι να πετύχουμε έστω και κάτι ελάχιστο...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • G
                                            gvala last edited by

                                            Ένα συμπαγές κονβοι 30 αυτοκινήτων, μήκους περίπου 200 μέτρων, που κινείται στα νόμιμα όρια και μόνο στην κανονική λωρίδα στην Κορίνθου-Πατρών και στον Μαλιακό, με τα κανάλια παρόντα, θα ήταν μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση για έκφραση διαμαρτυρίας.
                                            Και να ήταν Σάββατο πρωί ή Κυριακή μεσημέρι ακόμα περισσότερο!

                                            Και θα μπορούσε να οργανωθεί από πολλά κλαμπ αυτοκινήτου στην Ελλάδα! Δεν νομίζω να έχουν αντιρρήσεις!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr