-
Σήμερα ήμουν μάρτυρας σε ένα γεγονός που δεν μπορώ να το ξεχάσω.
Περίμενα τον ηλεκτρικό στα Α. Πατήσια για να ανέβω στο Μαρούσι. Ξαφνικά, άκουσα έναν θόρυβο από την απέναντι αποβάθρα. Γυρνώντας, είδα μια γυναίκα στις ράγες του τραίνου, να έχει πέσει με το κεφάλι και να μην αντιδρά καθόλου, παρά μόνο μια ελάχιστη κίνηση στα πόδια! Μάλλον ζαλίστηκε από τη ζέστη. Το δεύτερο σοκ προήλθε από τη θέα του τραίνου το οποίο ερχόταν σε εκείνο το ρεύμα!!!
Αυτό που με έκανε να ανοίξω το νέο θέμα ήταν η ενέργεια ενος ΗΡΩΑ (με όλη τη σημασία της λέξης, ίσως και μεγαλύτερη), ο οποίος έπεσε στις ράγες, έβγαλε τη γυναίκα και τελευταία στιγμή πριν περάσει το τραίνο κατάφερε να βγει έξω. ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ! Δυστυχώς δεν ξέρω τι έγινε με τη γυναίκα, αλλά δεν είμαι πολύ αισιόδοξος, έτσι όπως την είδα.
Δε νομίζω να είναι το πρώτο περιστατικό που συμβαίνει και δυστυχώς ούτε το τελευταίο...
Δηλαδή τόσο δύσκολο ήταν να προβλεφθεί ότι υπάρχει περίπτωση να γίνει κάτι τέτοιο;
Μια πρόταση που μου ήρθε στο μυαλό είναι μια σειρά από κάγκελα, τα οποία θα βυθιζονται κάτω από την αποβάθρα όταν σταματάει το τρένο σε κάθε σταθμό.
Επίσης, να εγκατασταθεί ένα σύστημα μερικά μέτρα πριν τον σταθμό το οποίο να ειδοποιεί το μηχανοδηγό, σε περίπτωση που συμβεί κάτι.
Τα παραπάνω είναι εντελώς απλοϊκά, αλλά κάτι ΠΡΕΠΕΙ να γίνει! Δώσαμε τόσα εκατομμύρια για 2 'αγγούρια' πάνω από το ΟΑΚΑ και δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι για την ασφάλεια (τη σωστή, όχι την 'εισαγώμενη') των απλών πολιτών;
Υ.Γ. Ξεκαθαρίζω ότι το παραπάνω ποστ δεν αναζητά πολιτική ευθύνη, καθώς η ζωή ενός ανθρώπου είναι υπεράνω κομμάτων, είτε μπλε, είτε πράσινων, είτε κόκκινων, είτε ροζ, κ.λπ.
Υ.Γ. 2 Θα ήθελα πολύ να μάθω ποιος είναι ο ΗΡΩΑΣ που έπεσε στις ράγες, καθώς και τι έγινε με την άτυχη γυναίκα. Δυστυχώς δεν άντεξα να μείνω παραπάνω.
-
Σήμερα ήμουν μάρτυρας σε ένα γεγονός που δεν μπορώ να το ξεχάσω.
Περίμενα τον ηλεκτρικό στα Α. Πατήσια για να ανέβω στο Μαρούσι. Ξαφνικά, άκουσα έναν θόρυβο από την απέναντι αποβάθρα. Γυρνώντας, είδα μια γυναίκα στις ράγες του τραίνου, να έχει πέσει με το κεφάλι και να μην αντιδρά καθόλου, παρά μόνο μια ελάχιστη κίνηση στα πόδια! Μάλλον ζαλίστηκε από τη ζέστη. Το δεύτερο σοκ προήλθε από τη θέα του τραίνου το οποίο ερχόταν σε εκείνο το ρεύμα!!!
Αυτό που με έκανε να ανοίξω το νέο θέμα ήταν η ενέργεια ενος ΗΡΩΑ (με όλη τη σημασία της λέξης, ίσως και μεγαλύτερη), ο οποίος έπεσε στις ράγες, έβγαλε τη γυναίκα και τελευταία στιγμή πριν περάσει το τραίνο κατάφερε να βγει έξω. ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ! Δυστυχώς δεν ξέρω τι έγινε με τη γυναίκα, αλλά δεν είμαι πολύ αισιόδοξος, έτσι όπως την είδα.
Δε νομίζω να είναι το πρώτο περιστατικό που συμβαίνει και δυστυχώς ούτε το τελευταίο...
Δηλαδή τόσο δύσκολο ήταν να προβλεφθεί ότι υπάρχει περίπτωση να γίνει κάτι τέτοιο;
Μια πρόταση που μου ήρθε στο μυαλό είναι μια σειρά από κάγκελα, τα οποία θα βυθιζονται κάτω από την αποβάθρα όταν σταματάει το τρένο σε κάθε σταθμό.
Επίσης, να εγκατασταθεί ένα σύστημα μερικά μέτρα πριν τον σταθμό το οποίο να ειδοποιεί το μηχανοδηγό, σε περίπτωση που συμβεί κάτι.
Τα παραπάνω είναι εντελώς απλοϊκά, αλλά κάτι ΠΡΕΠΕΙ να γίνει! Δώσαμε τόσα εκατομμύρια για 2 'αγγούρια' πάνω από το ΟΑΚΑ και δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι για την ασφάλεια (τη σωστή, όχι την 'εισαγώμενη') των απλών πολιτών;
Υ.Γ. Ξεκαθαρίζω ότι το παραπάνω ποστ δεν αναζητά πολιτική ευθύνη, καθώς η ζωή ενός ανθρώπου είναι υπεράνω κομμάτων, είτε μπλε, είτε πράσινων, είτε κόκκινων, είτε ροζ, κ.λπ.
Υ.Γ. 2 Θα ήθελα πολύ να μάθω ποιος είναι ο ΗΡΩΑΣ που έπεσε στις ράγες, καθώς και τι έγινε με την άτυχη γυναίκα. Δυστυχώς δεν άντεξα να μείνω παραπάνω.
-
Σήμερα ήμουν μάρτυρας σε ένα γεγονός που δεν μπορώ να το ξεχάσω.
Περίμενα τον ηλεκτρικό στα Α. Πατήσια για να ανέβω στο Μαρούσι. Ξαφνικά, άκουσα έναν θόρυβο από την απέναντι αποβάθρα. Γυρνώντας, είδα μια γυναίκα στις ράγες του τραίνου, να έχει πέσει με το κεφάλι και να μην αντιδρά καθόλου, παρά μόνο μια ελάχιστη κίνηση στα πόδια! Μάλλον ζαλίστηκε από τη ζέστη. Το δεύτερο σοκ προήλθε από τη θέα του τραίνου το οποίο ερχόταν σε εκείνο το ρεύμα!!!
Αυτό που με έκανε να ανοίξω το νέο θέμα ήταν η ενέργεια ενος ΗΡΩΑ (με όλη τη σημασία της λέξης, ίσως και μεγαλύτερη), ο οποίος έπεσε στις ράγες, έβγαλε τη γυναίκα και τελευταία στιγμή πριν περάσει το τραίνο κατάφερε να βγει έξω. ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ! Δυστυχώς δεν ξέρω τι έγινε με τη γυναίκα, αλλά δεν είμαι πολύ αισιόδοξος, έτσι όπως την είδα.
Δε νομίζω να είναι το πρώτο περιστατικό που συμβαίνει και δυστυχώς ούτε το τελευταίο...
Δηλαδή τόσο δύσκολο ήταν να προβλεφθεί ότι υπάρχει περίπτωση να γίνει κάτι τέτοιο;
Μια πρόταση που μου ήρθε στο μυαλό είναι μια σειρά από κάγκελα, τα οποία θα βυθιζονται κάτω από την αποβάθρα όταν σταματάει το τρένο σε κάθε σταθμό.
Επίσης, να εγκατασταθεί ένα σύστημα μερικά μέτρα πριν τον σταθμό το οποίο να ειδοποιεί το μηχανοδηγό, σε περίπτωση που συμβεί κάτι.
Τα παραπάνω είναι εντελώς απλοϊκά, αλλά κάτι ΠΡΕΠΕΙ να γίνει! Δώσαμε τόσα εκατομμύρια για 2 'αγγούρια' πάνω από το ΟΑΚΑ και δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι για την ασφάλεια (τη σωστή, όχι την 'εισαγώμενη') των απλών πολιτών;
Υ.Γ. Ξεκαθαρίζω ότι το παραπάνω ποστ δεν αναζητά πολιτική ευθύνη, καθώς η ζωή ενός ανθρώπου είναι υπεράνω κομμάτων, είτε μπλε, είτε πράσινων, είτε κόκκινων, είτε ροζ, κ.λπ.
Υ.Γ. 2 Θα ήθελα πολύ να μάθω ποιος είναι ο ΗΡΩΑΣ που έπεσε στις ράγες, καθώς και τι έγινε με την άτυχη γυναίκα. Δυστυχώς δεν άντεξα να μείνω παραπάνω.
-
Όσον αφορά την ερώτηση του θέματος, ρώτα κάποια ασφαλιστική εταιρία να σου πούν
-
Προφανώς δεν περιμένω απάντηση σε αριθμούς.
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
Προφανώς δεν περιμένω απάντηση σε αριθμούς.Το ξέρω, μα έτσι κι αλλιώς η ανθρώπινη ζωή δεν μετριέται σε κωλόχαρτα. Απλά λέω για την κατάσταση στην οποία έχουμε φτάσει σήμερα.
-
Στο μετρό πάντως πρέπει να υπάρχουν κουμπιά 'εκτακτης ανάγκης στην αποβάθρα για τέτοιες περιπτώσεις.
Κρίμα...
-
Τώρα θα κάνω λίγο το δικηγόρο του διαβόλου..
δε νομίζω ότι πρέπει πάντα να περιμένουμε από το κράτος ή γενικά από τους άλλους για την ασφάλειά μας.. Οι τύποι δε δίνουν δεκάρα για μας.. Το θέμα είναι ότι εμείς οι ίδιοι πρέπει να προσέχουμε τον εαυτό μας, και στην προκειμένη περίπτωση, θα ήμουν υπερβολικός αν έλεγα οτι για κάτι τέτοιους λόγους δεν πρέπει να πλησιάζουμε τις ράγες, και να καθόμαστε σε μια απόσταση; Και καλά, αυτή ζαλίστηκε, αλλά θα μπορούσε να είχε πέσει κιόλας, πχ να σκοντάψει.. παντως συγχαρητήρια στο παλικάρι που εσωσε τη γυναίκα, αυτά τα φαινόμενα είναι σπάνια στην Αθήνα.. -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Στο μετρό πάντως πρέπει να υπάρχουν κουμπιά 'εκτακτης ανάγκης στην αποβάθρα για τέτοιες περιπτώσεις.Κρίμα...
Νομίζω ότι σε κάθε στάση πρέπει να υπάρχει σταθμάρχης και να ειδοποιεί αναλόγως. Στο περιστατικό αυτό πού ήταν???
Μπράβο και στο παλικάρι που βούτηξε στις ράγες να σώσει τη γυναίκα.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Στο μετρό πάντως πρέπει να υπάρχουν κουμπιά 'εκτακτης ανάγκης στην αποβάθρα για τέτοιες περιπτώσεις.
Κρίμα...
Νομίζω ότι σε κάθε στάση πρέπει να υπάρχει σταθμάρχης και να ειδοποιεί αναλόγως. Στο περιστατικό αυτό πού ήταν???
Μπράβο και στο παλικάρι που βούτηξε στις ράγες να σώσει τη γυναίκα.
Συμφωνω! Αν οχι μπαρες που να ανεβοκατεβαινουν τουλαχιστον χρειαζεται ενας φυλακας, σταθμαρχης...οποιοσδηποτε που θα μεριμνα για τετοια περιστατικα!
Και παλι μπραβο στο παλικαρι!
-
Ο χρήστης zambia έγραψε:
Στο μετρό πάντως πρέπει να υπάρχουν κουμπιά 'εκτακτης ανάγκης στην αποβάθρα για τέτοιες περιπτώσεις.
Κρίμα...
Νομίζω ότι σε κάθε στάση πρέπει να υπάρχει σταθμάρχης και να ειδοποιεί αναλόγως. Στο περιστατικό αυτό πού ήταν???
Μπράβο και στο παλικάρι που βούτηξε στις ράγες να σώσει τη γυναίκα.
Συμφωνω! Αν οχι μπαρες που να ανεβοκατεβαινουν τουλαχιστον χρειαζεται ενας φυλακας, σταθμαρχης...οποιοσδηποτε που θα μεριμνα για τετοια περιστατικα!
Και παλι μπραβο στο παλικαρι!
Γι ' αυτες τις περιπτωσεις δεν νομιζω οτι κατι τετοιο μπορει να λυσει το προβλημα.
Αν αυτη δεν επεφτε στι τρενο ,θα την παταγε πιο κατω αυτοκινητο.
Τυχαια περιστατικα δεν μπορει να γινονται αιτιες για ληψη καθε ειδους μετρου αποφυγης.
-
Κατ' αρχήν ΜΠΡΑΒΟ στον άνθρωπο που ρίσκαρε για να σώσει μια ζωή! (οχι για να μην λέμε ότι ΟΛΑ είναι χάλια)!
Αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να μπορέσει κανείς να αποφύγει τέτοιες καταστάσεις ρε παίδες!
Τραίνο είναι!Αν πέσει ο άλλος μέσα την ώρα που έρχεται...χαιρετίσματα!Και αν βάλεις οποιοδήποτε σύστημα, η καθυστέρηση που θα δημιουργηθεί για την είσοδο και έξοδο στο τραίνο θα είναι τέτοια που θα δημιουργήσει χάος!
Σταθμάρχης υπάρχει σε κάθε σταθμό!
Αλλά μιλάμε για απρόβλεπτες καταστάσεις!Που δεν αντιμετωπίζονται!!!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Κατ' αρχήν ΜΠΡΑΒΟ στον άνθρωπο που ρίσκαρε για να σώσει μια ζωή! (οχι για να μην λέμε ότι ΟΛΑ είναι χάλια)!....
Και αν βάλεις οποιοδήποτε σύστημα, η καθυστέρηση που θα δημιουργηθεί για την είσοδο και έξοδο στο τραίνο θα είναι τέτοια που θα δημιουργήσει χάος!.....
Και πολύ πιο σημαντικό απο την καθυστέρηση..
Το ρίσκο του να σταματήσεις μέσα σε 10-20 μέτρα ένα συρμό φορτωμένο με 100-200 ανθρώπους οι μισοί απο τους οποίους είναι όρθιοι..
-
μπράβο στο παλικάρι για την ηρωική του προσπάθεια....
ίσως κάτι θα πρέπει να γίνει στους ανοιχτούς σταθμούς που δεν έχουν και κάμερες παρακολούθησης...(ή μήπως έχουν?)...
έχω παρατηρήσει οτι στο μετρό, όταν κάποιος περνάει την κίτρινη γραμμή (πλησιάζει δηλαδή κοντά στο κενό) γίνεται σχετική αναγγελία που αν μη τι άλλο είναι κάτι, μια προειδοποίηση...
στους σταθμούς του ηλεκρικού, δεν νομίζω οτι υπάρχει κάτι τέτοιο...ίσως αν υπήρχαν κάμερες να μπορούσαν να επιβλέπουν και τέτοιες περιπτώσεις και να ειδοποιούν το συρμό ανάλογα...(όλα αυτά βέβαια με τα ρίσκα που αναφέρθηκαν...να σταματήσει απότομα με 80-100 άτομα όρθια)...
ίσως τότε οι κάμερες λειτουργήσουν και σε κάτι παραπάνω απο 'παρακολούθηση' (με την κακή έννοια)... -
ΜΠΡΑΒΟ σε αυτον που την βοήθησε!!!!
Πραγματικά ελπίζω να είχε αντίκρυσμα η πράξη του (δηλ να σώθηκε η γυναίκα) και επίσης ελπίζω να είναι φορουμάς να δει πως τέτοιες πράξεις εκτιμώνται και από τρίτους που δεν ήταν καν εκεί!Τώρα για σύστημα ασφαλείας είναι δύσκολο...
Δηλ σκέψου Ομόνοια, σπρώξιμο πίσω σου επιπέδου 'Θύρας 7' και να έχεις και ένα κάγκελο μπροστά... -
Μπράβο κατ'αρχήν στο παληκάρι, πραγματικά άξιος.
Όσο για την ασφάλεια στο μετρό αρκεί να δουν οι υπεύθυνοι το μετρό στο Παρίσι....
Όλοι οι σταθμοί είναι κλειστοί (προς τις ράγες) με τζαμόπορτες σε πλαίσια αλουμινίου, κάτι σαν μεγάλες μπαλκονόπορτες δηλαδή. Πρόσβαση στις γραμμές αδύνατη!!
Μόνο όταν σταματήσει ο συρμός στο σταθμό (σε συγκεκριμένο σημείο) ανοίγουν οι τζαμόπορτες ακριβώς στα σημεία που υπάρχουν και οι πόρτες του συρμού. Αφού μπει ο κόσμος, οι πόρτες κλείνουν (και του συρμού και του σταθμού) και φεύγει το τρένο.
Μιλάμε για ένα μετρό κάμποσων δεκαετιών το οποίο παρεπιπτόντως δεν έχει μηχανοδηγό (λειτουργεί με τηλεχειρισμό).
Και μετά λέμε εμείς ότι έχουμε τρένα και μετρό που δεν έχουν ούτε καν Α/C.... -
Μία διαγράμμηση για να κάθεται ο κόσμος σε απόσταση ασφαλείας. (Εάν δεν έχει)
Αυτό φθάνει.
-
Ο χρήστης inimic έγραψε:
Μία διαγράμμηση για να κάθεται ο κόσμος σε απόσταση ασφαλείας. (Εάν δεν έχει)Αυτό φθάνει.
Υπάρχει διαφορά χρώματος στις πλάκες της αποβάθρας αλλά οι ράτσα μας τη γράφει κυριολεκτικά.
Η πιο καλή και δοκιμασμένη λύση είναι αυτή που έγραψε ο 'Batman'.
Ένα πολύ μεγάλο μπράβο στο παλικάρι για την πράξη του, ελάχιστοι από εμάς θα το έκαναν.
-
Ο χρήστης Batman έγραψε:
Μπράβο κατ'αρχήν στο παληκάρι, πραγματικά άξιος.
Όσο για την ασφάλεια στο μετρό αρκεί να δουν οι υπεύθυνοι το μετρό στο Παρίσι....
Όλοι οι σταθμοί είναι κλειστοί (προς τις ράγες) με τζαμόπορτες σε πλαίσια αλουμινίου, κάτι σαν μεγάλες μπαλκονόπορτες δηλαδή. Πρόσβαση στις γραμμές αδύνατη!!
Μόνο όταν σταματήσει ο συρμός στο σταθμό (σε συγκεκριμένο σημείο) ανοίγουν οι τζαμόπορτες ακριβώς στα σημεία που υπάρχουν και οι πόρτες του συρμού. Αφού μπει ο κόσμος, οι πόρτες κλείνουν (και του συρμού και του σταθμού) και φεύγει το τρένο.
Μιλάμε για ένα μετρό κάμποσων δεκαετιών το οποίο παρεπιπτόντως δεν έχει μηχανοδηγό (λειτουργεί με τηλεχειρισμό).
Και μετά λέμε εμείς ότι έχουμε τρένα και μετρό που δεν έχουν ούτε καν Α/C....Kαι οι σταθμοι θα θυμιζουν **μαντρι **πολυτελειας.......
-
μπραβο σε αυτον που εκανε αυτην την ενεργεια...μακαρι να ειχαμε περισσοτερους τετοιους ανθρωπους...
-
Ο χρήστης Batman έγραψε:
Μπράβο κατ'αρχήν στο παληκάρι, πραγματικά άξιος.
Όσο για την ασφάλεια στο μετρό αρκεί να δουν οι υπεύθυνοι το μετρό στο Παρίσι....
Όλοι οι σταθμοί είναι κλειστοί (προς τις ράγες) με τζαμόπορτες σε πλαίσια αλουμινίου, κάτι σαν μεγάλες μπαλκονόπορτες δηλαδή. Πρόσβαση στις γραμμές αδύνατη!!
Μόνο όταν σταματήσει ο συρμός στο σταθμό (σε συγκεκριμένο σημείο) ανοίγουν οι τζαμόπορτες ακριβώς στα σημεία που υπάρχουν και οι πόρτες του συρμού. Αφού μπει ο κόσμος, οι πόρτες κλείνουν (και του συρμού και του σταθμού) και φεύγει το τρένο.
Μιλάμε για ένα μετρό κάμποσων δεκαετιών το οποίο παρεπιπτόντως δεν έχει μηχανοδηγό (λειτουργεί με τηλεχειρισμό).
Και μετά λέμε εμείς ότι έχουμε τρένα και μετρό που δεν έχουν ούτε καν Α/C....Όταν όλα μετριόνται με το κόστος μην περιμένεις τέτοια πράγματα στη χώρα μας. Εδώ οι τράπεζες δεν παίρνουν επαρκεί μέτρα κατά των λιστών απλά γιατί το κόστος είναι μεγαλύτερο από τα χρήματα που κλέβονται!!!!! Αν είσαι άτυχος και τύχης την ώρα της ληστείας απλά κάνε την προσευχή σου.
Πόσο (υπο)τιμάται η ανθρώπινη ζωή;