-
Για δείτε αυτό :
200$, και έχεις
Ιπποδύναμη (ξέρεις κανενας πως λειτουργεί?)
Ροπή (το ιδιο)
Όλες οι επιταχύνσεις σε χιλ/ω
Όλες οι επιταχύνσεις σε μ
Όλες οι επιβραδύσεις
Όλα τα G
κλπΤο ξέρει κανείς?
-
Για δείτε αυτό :
200$, και έχεις
Ιπποδύναμη (ξέρεις κανενας πως λειτουργεί?)
Ροπή (το ιδιο)
Όλες οι επιταχύνσεις σε χιλ/ω
Όλες οι επιταχύνσεις σε μ
Όλες οι επιβραδύσεις
Όλα τα G
κλπΤο ξέρει κανείς?
-
Για δείτε αυτό :
200$, και έχεις
Ιπποδύναμη (ξέρεις κανενας πως λειτουργεί?)
Ροπή (το ιδιο)
Όλες οι επιταχύνσεις σε χιλ/ω
Όλες οι επιταχύνσεις σε μ
Όλες οι επιβραδύσεις
Όλα τα G
κλπΤο ξέρει κανείς?
-
Πατατα το κοβω.Στο σιτε τους εχει μπορεις να το δοκιμασεις virtually και απ'οτι ειδα τα 0-60 μιλια ερχονται σε 2.98 δυτερα με μεγιστο G 1.08!!!
Δηλαδη εχω μια ωραια φεραρι που στην επιταχυνση δεν ξεπερνα τα 1.08 G!
Οσο αφορα την ιπποδυναμη τωρα μου γραφει 193HP 7900 στροφες!Μαλλον σε καρτ εγινε η δοκιμη!
-
Κώστα , είναι καλό !!
Χρησιμοποιείται χρόνια από τους ανα τον κόσμο φανατικούς με πολύ καλά αποτελέσματα. Είναι εύκολο στο setup και στη χρήση. Μάλιστα για έναν ιδιώτη που θα χρησιμοποιειθεί για σύγκριση επιδόσεων είναι ιδανικό.Βασίζεται σε ένα επιταχυνσιόμετρο που έχει μέσα για να κάνει τους υπολογισμούς. Του βάζεις το βάρος του αυτοκινήτου (καλύτερα από ζυγαριά ώστε να είναι πιο ακριβές) , του προσθέτεις κάθε φορά το βάρος των επιβατών ... και είναι οκ.
Kαι φυσικά στην τιμή είναι ασυναγώνιστο , ειδικά σε σχέση με τα Racelogic.
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Βασίζεται σε ένα επιταχυνσιόμετρο που έχει μέσα για να κάνει τους υπολογισμούς. Του βάζεις το βάρος του αυτοκινήτου (καλύτερα από ζυγαριά ώστε να είναι πιο ακριβές) , του προσθέτεις κάθε φορά το βάρος των επιβατών ... και είναι οκ.Άντε, αυτά οκ. Ιπποδύναμη και ροπή πώς μετράει?
-
πολυ καλη τιμη, και οντως το χρησιμοποιουν πολλοι, θα κοιταξω μηπως μαθω κατι παραπανω
-
Εύκολο ... αφού έχει το βάρος , υπολογίζει την επιτάχυνση άρα ξέρει την ιπποδύναμη που χρειάζεται ένα Χ βάρους αυτοκίνητο για να κάνει τον Ψ χρόνο στο 1/4 m
Εξάλλου η ακρίβεια του είναι ±1 % για την ιπποδύναμη και ±2 % για τη ροπή. Επίσης από τον αναπτήρα όπου τροφοδοτείται 'διαβάζει' τις στροφές του κινητήρα , άρα ανάλογα την επιτάχυνση βγάζει και την καμπύλη.
Η ακρίβεια δεν είναι το ζητούμενο (αν και ±1 % σε ιπποδύναμη στον τροχό καλά είναι) ... αυτό που μας νοιάζει είναι ότι μπορούμε να έχουμε συγκρίσιμες μετρήσεις στο αυτοκίνητο μας εύκολα και φθηνά.
-
thanx!
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Εύκολο ... αφού έχει το βάρος , υπολογίζει την επιτάχυνση άρα ξέρει την ιπποδύναμη που χρειάζεται ένα Χ βάρους αυτοκίνητο για να κάνει τον Ψ χρόνο στο 1/4 mΕξάλλου η ακρίβεια του είναι ±1 % για την ιπποδύναμη και ±2 % για τη ροπή. Επίσης από τον αναπτήρα όπου τροφοδοτείται 'διαβάζει' τις στροφές του κινητήρα , άρα ανάλογα την επιτάχυνση βγάζει και την καμπύλη.
Η ακρίβεια δεν είναι το ζητούμενο (αν και ±1 % σε ιπποδύναμη στον τροχό καλά είναι) ... αυτό που μας νοιάζει είναι ότι μπορούμε να έχουμε συγκρίσιμες μετρήσεις στο αυτοκίνητο μας εύκολα και φθηνά.
Μπαίνουν και άλλα στοιχεία στο παιχνίδι όμως. Η σχέση μετάδοσης το σπινιάρισμα στην εκίνιση. Αυτά πώς τα υπολογίζει? Κυρίως την σχέση μετάδοσης.
-
Ο χρήστης nexis έγραψε:
Εύκολο ... αφού έχει το βάρος , υπολογίζει την επιτάχυνση άρα ξέρει την ιπποδύναμη που χρειάζεται ένα Χ βάρους αυτοκίνητο για να κάνει τον Ψ χρόνο στο 1/4 m
Εξάλλου η ακρίβεια του είναι ±1 % για την ιπποδύναμη και ±2 % για τη ροπή. Επίσης από τον αναπτήρα όπου τροφοδοτείται 'διαβάζει' τις στροφές του κινητήρα , άρα ανάλογα την επιτάχυνση βγάζει και την καμπύλη.
Η ακρίβεια δεν είναι το ζητούμενο (αν και ±1 % σε ιπποδύναμη στον τροχό καλά είναι) ... αυτό που μας νοιάζει είναι ότι μπορούμε να έχουμε συγκρίσιμες μετρήσεις στο αυτοκίνητο μας εύκολα και φθηνά.
Μπαίνουν και άλλα στοιχεία στο παιχνίδι όμως. Η σχέση μετάδοσης το σπινιάρισμα στην εκίνιση. Αυτά πώς τα υπολογίζει? Κυρίως την σχέση μετάδοσης.
Το σπινάρισμα φαίνεται στο χρόνο ... πίστεψε με !
Το έχω δει από κοντά ..... σε δράση και νομίζω ότι αξίζει τα λεφτά του.
Ο ιδιώτης έχει ένα αξιόπιστο τρόπο μέτρησης του αυτοκινήτου του , ειδικά αν το βελτιώνει με κάποιο τρόπο. Επίσης το RR έχει και τη δυνατότητα να κρατά lap times και data για κάποιον που πάει πίστα. -
Καλά τωρα!
Πείτε ότι το έχουμε ηδη πάρει!!! Ε ρε χαρές ο ΤΣΟΥ-εν-λάϊ!!!!
-
Παιδιά, μπορούμε να το πάρουμε και ομαδικά!
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Παιδιά, μπορούμε να το πάρουμε και ομαδικά!Αμαν! Και σε 'μένα αρέσουν αυτά!!! ΄(όχι ότι είμαι οδηγάρα, αλλά ξέρετε! ) Πως θα γίνει να το πάρουμε;
-
Για τα λεφτά του είναι πάρα πολύ καλό.Το έχει φίλος και έχω πάθει πλάκα με το τι μετράει.Συζήτηση πάνω στο g-tech θα βρείτε εδώ:
http://www.rx8club.gr/viewtopic.php?t=240
Για group buy και εγώ μέσα αρκεί να είναι καλή η τιμή.
-
Ο χρήστης StAz έγραψε:
Για τα λεφτά του είναι πάρα πολύ καλό.Το έχει φίλος και έχω πάθει πλάκα με το τι μετράει.Συζήτηση πάνω στο g-tech θα βρείτε εδώ:http://www.rx8club.gr/viewtopic.php?t=240
Για group buy και εγώ μέσα αρκεί να είναι καλή η τιμή.
πρεπει να εισαι μελος για να δεις τη σελιδα...
δε μας κανεις ενα copy paste???
-
Και την σχέση μετάδοσης πώς την υπολογίζει?
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Παιδιά, μπορούμε να το πάρουμε και ομαδικά!Άντε Κώστα, οργάνωσέ το!
Μέσα είμαι (για το RR εννοείται!) -
Τις στροφές του κινητήρα πως τις υπολογίζει; Με τον ήχο;
-
Αφου εχει επιταχυνσιόμετρο ολα αυτά προκύπτουν!
Μετρητής επιδόσεων αυτοκινήτου