-
www.autopress.GR
Ημερομηνία: 08/07/2005Κάποια στιγμή, στην εφηβεία μου, συζητούσα με τα ξαδέλφια μου για ποιά αυτοκίνητα κατά την άποψή μας ήταν καλά και αξιόπιστα. Την συζήτησή μας είχε ακούσει η γιαγιά μου που με σταθερή φωνή μας διέκοψε: 'Εεεε, δεν ξέρετε εσείς. Τα γερμανικά είναι τα καλύτερα'. Έτσι πίστευε η γιαγιά μου, τουλάχιστον, που από την ραπτομηχανή της έως το ψυγείο και την κουζίνα της φρόντιζε να υπάρχει η ενδεικτική ταμπέλα 'Γερμανικής προελεύσεως και κατασκευής'.
Το 2005 τα πράγματα έχουν αλλάξει πια. Δύο φορές, τις προηγούμενες ημέρες, αναφερθήκαμε σε προβλήματα ελέγχου ποιότητας που αντιμετωπίζει η VW. Δεκάδες ήσαν τα emails που μας έφθασαν με προβλήματα που εσείς αντιμετωπίζετε με την VW, την Audi, την BMW, την Mercedes και άλλες εταιρείες. Πολλοί μπορεί να θεωρήσουν ότι τρελαθήκαμε και πως είμαστε γκρινιάρηδες χωρίς λόγο. Μακάρι (ειλικρινά το ευχόμαστε όσο και αν δεν το πιστεύουν τα διευθυντικά στελέχη των προαναφερόμενων εταιρειών) τα πράγματα να ήσαν έτσι. Στόχος μας δεν είναι να 'σας στήσουμε στον τοίχο και να σας πυροβολήσουμε', όπως μας κατηγόρησαν υψηλόβαθμα στελέχη εταιρειών αυτοκινήτου, αλλά να μεταφέρουμε απλά και μόνο την αλήθεια. Δικός τους στόχος θα έπρεπε να είναι να έχουν ανοικτά τα αυτιά τους και να εκμεταλλευθούν αυτού του είδους την επικοινωνία για να διορθώσουν - ή να πιέσουν για να διορθωθούν - τα κακώς κείμενα των εταιρειών τους.
Όσοι από εσάς έχετε συνηθίσει ή τους αρέσει η δημοσιογραφία των ειδικών εντύπων και των τηλεοπτικών εκπομπών για το αυτοκίνητο (τι μαζοχισμός κι αυτός) θα πρέπει να αλλάξετε μάλλον συνήθειες.
Έχετε αλήθεια προσέξει πως οι δοκιμές των αυτοκινήτων στην τηλεόραση μοιάζουν ολένα και περισσότερο με video clips τραγουδιστών; Είτε παρακολουθείς στο MAD την Beyonce είτε την δοκιμή του δείνα μοντέλου στο ΧΧΧ κανάλι το ίδιο και το αυτό είναι: Ωραία μουσική, γοητευτικές καμπύλες, ρυθμός, αερολογίες, πάθος και έκσταση.Πάμε τώρα και στην απόδειξη των λεγομένων μας. 'Αναγνωρίζοντας το πρόβλημα αξιοπιστίας που αντιμετωπίζουν οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες ακόμα και μέσα στην ίδια την Γερμανία ο **σύνδεσμός τους, VDA, αναγκάστηκε να συγκαλέσει σύσκεψη των κορυφαίων στελεχών τους με στόχο τον ορισμό και την καθιέρωση κοινών υψηλών ποιοτικών standards στην παραγωγή.' Πηγή; Reuters 1/7/2005. **Είδατε που δεν είμαστε γκρινιάρηδες χωρίς λόγο; Δεν λέμε εμείς πως οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες αντιμετωπίζουν πρόβλημα. Το υποστηρίζει ο ίδιος τους ο σύνδεσμος ο οποίος αναγκάζεται να πάρει και μέτρα για την αντιμετώπιση της δυσάρεστης αυτής κατάστασης. (Λίγο είναι να ανακηρύσσεται γιαπωνέζικη εταιρεία ως η πιο αξιόπιστη στη Γερμανία;) Από πού ξεκινάει το πρόβλημα; Σύμφωνα με τα λεγόμενα του γεν. διευθυντή του VDA, Thomas Schlick, αυτό εντοπίζεται από τα πρώτα στάδια ανάπτυξης των μοντέλων όπου κατά την γνώμη του εξετάζονται ένα σωρό άλλοι παράγοντες και όχι η ποιότητα του υπό σχεδιασμό ή υπό παραγωγή αυτοκινήτου.
Η ολοένα αυξανόμενη περιπλοκότητα των αυτοκινήτων, τα ευαίσθητα ηλεκτρονικά τους συστήματα, η παγκοσμιοποίηση της αγοράς των προμηθευτών, η επέκταση σε νέες κατηγορίες οχημάτων όπου δεν υπάρχει ακόμη η απαιτούμενη εμπειρία απαιτούν διαφορετική αντιμετώπιση αλλά και υψηλό βαθμό ετοιμότητας από τα κορυφαία στελέχη των εταιρειών. Σε αυτή τη νέα τάξη των πραγμάτων δεν φαίνεται να έχουν προσαρμοστεί ακόμη οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες. Η συμφωνία για την καθιέρωση υψηλών ποιοτικών standards που επιτεύχθηκε μόνο ως βήμα προς τα εμπρός μπορεί να χαρακτηρισθεί. Έχει, όμως, ένα σημείο που δεν μας κάθεται καλά. Στο κείμενό της καλούνται όλες οι γερμανικές εταιρείες αυτοκινήτου να σταματήσουν τις δημόσιες αντιπαραθέσεις, όταν παρουσιάζονται προβλήματα, κατηγορώντας η μία την άλλη και να προσπαθήσουν να λύσουν τις διαφορές τους μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας. Μήπως όλο αυτό ακούγεται σαν 'κουκούλωμα'; Η γιαγιά μου έλεγε πως 'καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται'. Ας ελπίσουμε πως σε λίγους μήνες ή χρόνια η γιαγιά μου θα βγει αληθινή και στις δύο της ρήσεις δηλαδή πως 'και τα γερμανικά είναι τα καλά' και πως 'καθαρός ουρανός αστραπές δεν (θα έπρεπε να) φοβάται'.Σ.Σ.:
Το θέμα το είχαμε από την ημερομηνία που 'βγήκε' δηλαδή την πρώτη του μήνα. Αφήσαμε επίτηδες να περάσει μία εβδομάδα μπας και 'φιλοτιμηθεί' κανείς να το δημοσιεύσει. Τίποτα ... 'Η σιωπή των αμνών' (σ.μ. 'Μούγκα στη στρούγκα'). Τι μοναξιά είναι αυτή ... -
www.autopress.GR
Ημερομηνία: 08/07/2005Κάποια στιγμή, στην εφηβεία μου, συζητούσα με τα ξαδέλφια μου για ποιά αυτοκίνητα κατά την άποψή μας ήταν καλά και αξιόπιστα. Την συζήτησή μας είχε ακούσει η γιαγιά μου που με σταθερή φωνή μας διέκοψε: 'Εεεε, δεν ξέρετε εσείς. Τα γερμανικά είναι τα καλύτερα'. Έτσι πίστευε η γιαγιά μου, τουλάχιστον, που από την ραπτομηχανή της έως το ψυγείο και την κουζίνα της φρόντιζε να υπάρχει η ενδεικτική ταμπέλα 'Γερμανικής προελεύσεως και κατασκευής'.
Το 2005 τα πράγματα έχουν αλλάξει πια. Δύο φορές, τις προηγούμενες ημέρες, αναφερθήκαμε σε προβλήματα ελέγχου ποιότητας που αντιμετωπίζει η VW. Δεκάδες ήσαν τα emails που μας έφθασαν με προβλήματα που εσείς αντιμετωπίζετε με την VW, την Audi, την BMW, την Mercedes και άλλες εταιρείες. Πολλοί μπορεί να θεωρήσουν ότι τρελαθήκαμε και πως είμαστε γκρινιάρηδες χωρίς λόγο. Μακάρι (ειλικρινά το ευχόμαστε όσο και αν δεν το πιστεύουν τα διευθυντικά στελέχη των προαναφερόμενων εταιρειών) τα πράγματα να ήσαν έτσι. Στόχος μας δεν είναι να 'σας στήσουμε στον τοίχο και να σας πυροβολήσουμε', όπως μας κατηγόρησαν υψηλόβαθμα στελέχη εταιρειών αυτοκινήτου, αλλά να μεταφέρουμε απλά και μόνο την αλήθεια. Δικός τους στόχος θα έπρεπε να είναι να έχουν ανοικτά τα αυτιά τους και να εκμεταλλευθούν αυτού του είδους την επικοινωνία για να διορθώσουν - ή να πιέσουν για να διορθωθούν - τα κακώς κείμενα των εταιρειών τους.
Όσοι από εσάς έχετε συνηθίσει ή τους αρέσει η δημοσιογραφία των ειδικών εντύπων και των τηλεοπτικών εκπομπών για το αυτοκίνητο (τι μαζοχισμός κι αυτός) θα πρέπει να αλλάξετε μάλλον συνήθειες.
Έχετε αλήθεια προσέξει πως οι δοκιμές των αυτοκινήτων στην τηλεόραση μοιάζουν ολένα και περισσότερο με video clips τραγουδιστών; Είτε παρακολουθείς στο MAD την Beyonce είτε την δοκιμή του δείνα μοντέλου στο ΧΧΧ κανάλι το ίδιο και το αυτό είναι: Ωραία μουσική, γοητευτικές καμπύλες, ρυθμός, αερολογίες, πάθος και έκσταση.Πάμε τώρα και στην απόδειξη των λεγομένων μας. 'Αναγνωρίζοντας το πρόβλημα αξιοπιστίας που αντιμετωπίζουν οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες ακόμα και μέσα στην ίδια την Γερμανία ο **σύνδεσμός τους, VDA, αναγκάστηκε να συγκαλέσει σύσκεψη των κορυφαίων στελεχών τους με στόχο τον ορισμό και την καθιέρωση κοινών υψηλών ποιοτικών standards στην παραγωγή.' Πηγή; Reuters 1/7/2005. **Είδατε που δεν είμαστε γκρινιάρηδες χωρίς λόγο; Δεν λέμε εμείς πως οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες αντιμετωπίζουν πρόβλημα. Το υποστηρίζει ο ίδιος τους ο σύνδεσμος ο οποίος αναγκάζεται να πάρει και μέτρα για την αντιμετώπιση της δυσάρεστης αυτής κατάστασης. (Λίγο είναι να ανακηρύσσεται γιαπωνέζικη εταιρεία ως η πιο αξιόπιστη στη Γερμανία;) Από πού ξεκινάει το πρόβλημα; Σύμφωνα με τα λεγόμενα του γεν. διευθυντή του VDA, Thomas Schlick, αυτό εντοπίζεται από τα πρώτα στάδια ανάπτυξης των μοντέλων όπου κατά την γνώμη του εξετάζονται ένα σωρό άλλοι παράγοντες και όχι η ποιότητα του υπό σχεδιασμό ή υπό παραγωγή αυτοκινήτου.
Η ολοένα αυξανόμενη περιπλοκότητα των αυτοκινήτων, τα ευαίσθητα ηλεκτρονικά τους συστήματα, η παγκοσμιοποίηση της αγοράς των προμηθευτών, η επέκταση σε νέες κατηγορίες οχημάτων όπου δεν υπάρχει ακόμη η απαιτούμενη εμπειρία απαιτούν διαφορετική αντιμετώπιση αλλά και υψηλό βαθμό ετοιμότητας από τα κορυφαία στελέχη των εταιρειών. Σε αυτή τη νέα τάξη των πραγμάτων δεν φαίνεται να έχουν προσαρμοστεί ακόμη οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες. Η συμφωνία για την καθιέρωση υψηλών ποιοτικών standards που επιτεύχθηκε μόνο ως βήμα προς τα εμπρός μπορεί να χαρακτηρισθεί. Έχει, όμως, ένα σημείο που δεν μας κάθεται καλά. Στο κείμενό της καλούνται όλες οι γερμανικές εταιρείες αυτοκινήτου να σταματήσουν τις δημόσιες αντιπαραθέσεις, όταν παρουσιάζονται προβλήματα, κατηγορώντας η μία την άλλη και να προσπαθήσουν να λύσουν τις διαφορές τους μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας. Μήπως όλο αυτό ακούγεται σαν 'κουκούλωμα'; Η γιαγιά μου έλεγε πως 'καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται'. Ας ελπίσουμε πως σε λίγους μήνες ή χρόνια η γιαγιά μου θα βγει αληθινή και στις δύο της ρήσεις δηλαδή πως 'και τα γερμανικά είναι τα καλά' και πως 'καθαρός ουρανός αστραπές δεν (θα έπρεπε να) φοβάται'.Σ.Σ.:
Το θέμα το είχαμε από την ημερομηνία που 'βγήκε' δηλαδή την πρώτη του μήνα. Αφήσαμε επίτηδες να περάσει μία εβδομάδα μπας και 'φιλοτιμηθεί' κανείς να το δημοσιεύσει. Τίποτα ... 'Η σιωπή των αμνών' (σ.μ. 'Μούγκα στη στρούγκα'). Τι μοναξιά είναι αυτή ... -
www.autopress.GR
Ημερομηνία: 08/07/2005Κάποια στιγμή, στην εφηβεία μου, συζητούσα με τα ξαδέλφια μου για ποιά αυτοκίνητα κατά την άποψή μας ήταν καλά και αξιόπιστα. Την συζήτησή μας είχε ακούσει η γιαγιά μου που με σταθερή φωνή μας διέκοψε: 'Εεεε, δεν ξέρετε εσείς. Τα γερμανικά είναι τα καλύτερα'. Έτσι πίστευε η γιαγιά μου, τουλάχιστον, που από την ραπτομηχανή της έως το ψυγείο και την κουζίνα της φρόντιζε να υπάρχει η ενδεικτική ταμπέλα 'Γερμανικής προελεύσεως και κατασκευής'.
Το 2005 τα πράγματα έχουν αλλάξει πια. Δύο φορές, τις προηγούμενες ημέρες, αναφερθήκαμε σε προβλήματα ελέγχου ποιότητας που αντιμετωπίζει η VW. Δεκάδες ήσαν τα emails που μας έφθασαν με προβλήματα που εσείς αντιμετωπίζετε με την VW, την Audi, την BMW, την Mercedes και άλλες εταιρείες. Πολλοί μπορεί να θεωρήσουν ότι τρελαθήκαμε και πως είμαστε γκρινιάρηδες χωρίς λόγο. Μακάρι (ειλικρινά το ευχόμαστε όσο και αν δεν το πιστεύουν τα διευθυντικά στελέχη των προαναφερόμενων εταιρειών) τα πράγματα να ήσαν έτσι. Στόχος μας δεν είναι να 'σας στήσουμε στον τοίχο και να σας πυροβολήσουμε', όπως μας κατηγόρησαν υψηλόβαθμα στελέχη εταιρειών αυτοκινήτου, αλλά να μεταφέρουμε απλά και μόνο την αλήθεια. Δικός τους στόχος θα έπρεπε να είναι να έχουν ανοικτά τα αυτιά τους και να εκμεταλλευθούν αυτού του είδους την επικοινωνία για να διορθώσουν - ή να πιέσουν για να διορθωθούν - τα κακώς κείμενα των εταιρειών τους.
Όσοι από εσάς έχετε συνηθίσει ή τους αρέσει η δημοσιογραφία των ειδικών εντύπων και των τηλεοπτικών εκπομπών για το αυτοκίνητο (τι μαζοχισμός κι αυτός) θα πρέπει να αλλάξετε μάλλον συνήθειες.
Έχετε αλήθεια προσέξει πως οι δοκιμές των αυτοκινήτων στην τηλεόραση μοιάζουν ολένα και περισσότερο με video clips τραγουδιστών; Είτε παρακολουθείς στο MAD την Beyonce είτε την δοκιμή του δείνα μοντέλου στο ΧΧΧ κανάλι το ίδιο και το αυτό είναι: Ωραία μουσική, γοητευτικές καμπύλες, ρυθμός, αερολογίες, πάθος και έκσταση.Πάμε τώρα και στην απόδειξη των λεγομένων μας. 'Αναγνωρίζοντας το πρόβλημα αξιοπιστίας που αντιμετωπίζουν οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες ακόμα και μέσα στην ίδια την Γερμανία ο **σύνδεσμός τους, VDA, αναγκάστηκε να συγκαλέσει σύσκεψη των κορυφαίων στελεχών τους με στόχο τον ορισμό και την καθιέρωση κοινών υψηλών ποιοτικών standards στην παραγωγή.' Πηγή; Reuters 1/7/2005. **Είδατε που δεν είμαστε γκρινιάρηδες χωρίς λόγο; Δεν λέμε εμείς πως οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες αντιμετωπίζουν πρόβλημα. Το υποστηρίζει ο ίδιος τους ο σύνδεσμος ο οποίος αναγκάζεται να πάρει και μέτρα για την αντιμετώπιση της δυσάρεστης αυτής κατάστασης. (Λίγο είναι να ανακηρύσσεται γιαπωνέζικη εταιρεία ως η πιο αξιόπιστη στη Γερμανία;) Από πού ξεκινάει το πρόβλημα; Σύμφωνα με τα λεγόμενα του γεν. διευθυντή του VDA, Thomas Schlick, αυτό εντοπίζεται από τα πρώτα στάδια ανάπτυξης των μοντέλων όπου κατά την γνώμη του εξετάζονται ένα σωρό άλλοι παράγοντες και όχι η ποιότητα του υπό σχεδιασμό ή υπό παραγωγή αυτοκινήτου.
Η ολοένα αυξανόμενη περιπλοκότητα των αυτοκινήτων, τα ευαίσθητα ηλεκτρονικά τους συστήματα, η παγκοσμιοποίηση της αγοράς των προμηθευτών, η επέκταση σε νέες κατηγορίες οχημάτων όπου δεν υπάρχει ακόμη η απαιτούμενη εμπειρία απαιτούν διαφορετική αντιμετώπιση αλλά και υψηλό βαθμό ετοιμότητας από τα κορυφαία στελέχη των εταιρειών. Σε αυτή τη νέα τάξη των πραγμάτων δεν φαίνεται να έχουν προσαρμοστεί ακόμη οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες. Η συμφωνία για την καθιέρωση υψηλών ποιοτικών standards που επιτεύχθηκε μόνο ως βήμα προς τα εμπρός μπορεί να χαρακτηρισθεί. Έχει, όμως, ένα σημείο που δεν μας κάθεται καλά. Στο κείμενό της καλούνται όλες οι γερμανικές εταιρείες αυτοκινήτου να σταματήσουν τις δημόσιες αντιπαραθέσεις, όταν παρουσιάζονται προβλήματα, κατηγορώντας η μία την άλλη και να προσπαθήσουν να λύσουν τις διαφορές τους μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας. Μήπως όλο αυτό ακούγεται σαν 'κουκούλωμα'; Η γιαγιά μου έλεγε πως 'καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται'. Ας ελπίσουμε πως σε λίγους μήνες ή χρόνια η γιαγιά μου θα βγει αληθινή και στις δύο της ρήσεις δηλαδή πως 'και τα γερμανικά είναι τα καλά' και πως 'καθαρός ουρανός αστραπές δεν (θα έπρεπε να) φοβάται'.Σ.Σ.:
Το θέμα το είχαμε από την ημερομηνία που 'βγήκε' δηλαδή την πρώτη του μήνα. Αφήσαμε επίτηδες να περάσει μία εβδομάδα μπας και 'φιλοτιμηθεί' κανείς να το δημοσιεύσει. Τίποτα ... 'Η σιωπή των αμνών' (σ.μ. 'Μούγκα στη στρούγκα'). Τι μοναξιά είναι αυτή ... -
Απο την ιδια πηγη. Ανακληση του νεου Jetta λογω πιθανης διαρροης καυσιμου!
-
Να βρω ένα περιοδικό στον κόσμο που να τους βάζει χέρι (ΣΕ ΟΛΟΥΣ) και να λέει τα σύκα σύκα και την σκάφη σκάφη και θα γινόμουν μόνιμως αναγνώστης!
Το autopress μου αρέσει που κάτι προσπαθεί.
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Να βρω ένα περιοδικό στον κόσμο που να τους βάζει χέρι (ΣΕ ΟΛΟΥΣ) και να λέει τα σύκα σύκα και την σκάφη σκάφη και θα γινόμουν μόνιμως αναγνώστης!Το autopress μου αρέσει που κάτι προσπαθεί.
Οντως δεν φαινεται να εχει ταμπου για κανενα..... τα χωνει σε ολους
-
Ειναι αλήθεια, οτι τα παιδιά στο autopress δεν πολυμασάνε και φαίνεται να μήν κάνουν μισθοφορικά άρθρα.
Τα προβλήματα στα GolfV, στις Μercedes κτλ που ακούμε απο πολλούς στο forum επιβεβαιώνουν ότι η προέλευση δεν ειναι εγγύηση για τίποτα... Άσε που έχουν ξυπνήσει και οι Απω ανατολίτες και φτίαχνουν πολύ αξιόπιστες κατασκευές.
-
Δεν ξέρω αν κάνω λάθος, αλλά φαίνεται πως οφείλεται στην παγκοσμιοποίηση, ο καθένας προσπαθεί να βρει φθηνότερα υλικά, φθηνότερα εργατικά χέρια, οικονομικότερη και γρηγορότερη παραγωγή...
Αλλά το φαινόμενο δεν εμφανίζεται μόνο στα αυτοκίνητα. Όταν είχα 4-5 παλιές συσκευές Sony και δεν έσπαγαν δε χαλούσαν με τίποτα, εννοείται πως κόλλησα με την εταιρία. Ε τον τελευταίο καιρό μου έχουν χαλάσει μέσα σε ένα χρόνο δύο ολοκαινούρια Sony χωρίς λόγο (και Philips). Μιλάμε για ξενέρωμα.. -
παρε LG KAI SAMSUNG και θα παθεις
η παραγωγη της τεχνολογιας στην Κορέα ακολουθει το εξης ρητο:
Βλεπε - Ακου - Μαθενε - Φτιαχνε -
Όντως LG έχω τώρα...
Μέχρι στιγμής απόλυτα ικανοποιημένος.
(Σόρρυ για το οφτόπικ...) -
για να μπούμε και ιν τοπικ αυτό ισχυει και για τα Κορεάτικα Αυτοκινητα, μαλον για το Κορεάτικο αυτοκινητο γιατι μονο η HYUNDAI ειναι κορεατικη πλεον και θα ειναι για πολλα χροννια ακομα. παραγουν φτινα και αξιοπιστα αυτοκινητα λογο φτινου εργατικου προσωπικου αλλα και για το οτι εχει το αυτοκινητο μεσα ειναι δικο τους (παραγωγη πρωτης υλης, ηλεκτρονικων εξαρτηματων κλπ) οταν ολοι οι αλλοι αγοραζουν πρωτες υλες απο αλλες εταιρειες με αποτελεσμα να τους ερχεται ποιο ακριβα.
-
Ο χρήστης DumDiDum έγραψε:
Όντως LG έχω τώρα...
Μέχρι στιγμής απόλυτα ικανοποιημένος.
(Σόρρυ για το οφτόπικ...)Συνεχίζω το οφτόπικ-το Σάμσουνγκ Ε700 μου χει σπάσει τα νεύρα!!!Αν δεν ήταν κάπως συλλεκτικό από 2004 θα το χα σπάσει!
-
Ο χρήστης andykar έγραψε:
για να μπούμε και ιν τοπικ αυτό ισχυει και για τα Κορεάτικα Αυτοκινητα, μαλον για το Κορεάτικο αυτοκινητο γιατι μονο η HYUNDAI ειναι κορεατικη πλεον και θα ειναι για πολλα χροννια ακομα. παραγουν φτινα και αξιοπιστα αυτοκινητα λογο φτινου εργατικου προσωπικου αλλα και για το οτι εχει το αυτοκινητο μεσα ειναι δικο τους (παραγωγη πρωτης υλης, ηλεκτρονικων εξαρτηματων κλπ) οταν ολοι οι αλλοι αγοραζουν πρωτες υλες απο αλλες εταιρειες με αποτελεσμα να τους ερχεται ποιο ακριβα....και η ΚΙΑ κορεάτικη είναι θυγατρική της Hyundai.
-
Σήμερα μπήκα σε μια ΜL 320...
Mα καλά, δε φτάνει που δεν κάνει σχεδόν τίποτα καλά αυτό το αμάξι,
ούτε καλά πλαστικά στο ταμπλό δεν έχει...
-
Από προσωπική εμπειρία το έχω επισημάνει για τη VW και σε άλλες απαντήσεις ότι τα σημερινά μοντέλα δεν έχουν την αξιοπιστία των παλιών. Έχω το GolfII 86 μοντέλο. Γιατί να το αλλάξω αφού μέχρι τώρα με 300.000 χλμ και αν θέλετε πιστέψτε το μόνο το σασμάν μου χάλασε. Ούτε φλάντζες κεφαλής, ούτε ιμάντες να κόβονται πριν την απαραιτητη αλλαγή, ούτε πρόβλημα στα ηλεκτρικά τίποτα πέρα από τις κανονικές φθορές (τακάκια, δισκοπλακες, δίσκος πλατό). Φθορές που μετά από κάποια χιλιόμετρα είναι δικαιολογημένες αφού το κάθε εξάρτημα έχει κάποια χιλιόμετρα ζωής. Μου λένε για πολλαπλασιαστές στα νέα Polo. Για σασμάν από τα 50.000χλμ στα Golf IV, για φλάντζες κεφαλής στα Golf III, για ιμάντες χρονισμού στα Opel Astra για προβλήματα γενικά σε γερμανικά αυτοκίνητα πολλά περισσότερα από οτι σε Ιαπωνεζικα και άλλα Ευρωπαικά. Για τα Κορεάτικα δεν το συζητάω. Όσο και αν σασ ακουστεί παράλογο δεν έχω ακούσει παράπονο για Hyundai!!! Νομίζω ότι οι Γερμανοί επαναπαύφθηκαν στις δάφνες τους. Σου πουλάνε το όνομα αλλά άλλοι σου πουλάνε τη χάρη. Δείτε και πείτε το γιατί σε κάτι πολύ απλό: Η Hyundai, Fiat, Honda, Toyota δίνουν τουλάχιστον 5 χρόνια εγγύηση!! Δίνει βέβαια και η Opel, Ford από τις Γερμανικές. Οι Audi, Mercedes, BMW, VW δίνουν μόνο δύο!!! Τι φοβούνται και δε δίνουν παραπάνω χρόνια εγγύηση. Η μήπως είναι τόσο σύγουρες για την αξιοπιστία των προιόντων τους. Και εγώ νόμιζα ότι τα Γερμανικά είναι αξιόπιστα. Τλευταία αρχίζω και τα αμφισβητώ αφού βλέπω και διαβάζω αρκετά για τα προβλήματα ποου παρουσιάζουν.
Germany; Όχι πια συνώνυμο της ποιότητας