-
Μια θερμή παράκληση προς όλους:
Οταν κατεβαίνετε στο γκαράζ του πλοίου για να βγείτε με το αυτοκίνητο σας στο λιμάνι, μην βάζετε αμέσως μπρος την μηχανή
Δεν γραφω παραπανω γιατι ξερω οτι οι πιο πολλοι εδω μεσα εχετε την στοιχειώδη λογικη να καταλάβετε γιατί δεν πρεπει να γινεται αυτο.
-
Μια θερμή παράκληση προς όλους:
Οταν κατεβαίνετε στο γκαράζ του πλοίου για να βγείτε με το αυτοκίνητο σας στο λιμάνι, μην βάζετε αμέσως μπρος την μηχανή
Δεν γραφω παραπανω γιατι ξερω οτι οι πιο πολλοι εδω μεσα εχετε την στοιχειώδη λογικη να καταλάβετε γιατί δεν πρεπει να γινεται αυτο.
-
Μια θερμή παράκληση προς όλους:
Οταν κατεβαίνετε στο γκαράζ του πλοίου για να βγείτε με το αυτοκίνητο σας στο λιμάνι, μην βάζετε αμέσως μπρος την μηχανή
Δεν γραφω παραπανω γιατι ξερω οτι οι πιο πολλοι εδω μεσα εχετε την στοιχειώδη λογικη να καταλάβετε γιατί δεν πρεπει να γινεται αυτο.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Μια θερμή παράκληση προς όλους:Οταν κατεβαίνετε στο γκαράζ του πλοίου για να βγείτε με το αυτοκίνητο σας στο λιμάνι, μην βάζετε αμέσως μπρος την μηχανή
Τι λε ρε φίλε! Και πώς θα ανάψουμε ένα μισάωρο πριν το αρκουδίσιον ναούμ', να γίνει ψυγείο το μαύρο δερμάτινο σαλούνι, για να μην παραπονιέται για τη ζέστη η κυρά όταν μπει μέσα και να μην κάψει το κωλαράκι του το πιτσιρίκι στην πανάκριβη καθισματάρα???
Ε τώρα, αν ντουμανιάζουμε το γκαράζ του βαποριού και τι έγινε ας 'ούμ?
Αν ο φτωχούλης που δεν έχει αρκούδι πρέπει να ανοίξει τα παράθυρα περιμένοντας μπας και πάρει ανάσα τι να κάνουμε δηλαδής? Ας έπαιρνε κι αυτός 'ργαλείο με αρκούδι!
(Ζ-Ω-Α! )
-
Επίσης μη βάζετε συναγερμό στα γκαράζ των πλοίων. Θα χτυπάει από τους κραδασμούς χωρίς λόγο. Στα αυτοκίνητα που όταν κλειδώνουν με τηλεχειρισμό οπλίζει αυτόματα, κλειδώνετε με το κλειδί (συνήθως έτσι δεν ενεργοποιείται - στα vag τουλάχιστον)
Ξέρει κανείς τι ισχύει με τις ασφάλειες στα πλοία και τι γίνεται σε τέτοιες περιπτώσεις;
-
Και κάτι άλλο πολύ βασικό.........
Δεν πρέπει να μένουμε μέσα στο αμάξι μας στο γκαράζ του F/B κατά την διάρκεια του ταξιδιου στην θάλασσα. Αν συμβεί κάτι και χρειαστεί να γίνει άμεση εγκατάλειψη του πλοίου και μπούνε νερά στον χώρο την έχεις κάτσει, και ειδικότερα αν το γκαράζ είναι κλειστό. (Ένα σύνηθες φαινόμενο που βλέπεις από πολλούς, ειδικότερα για τα ταξίδια του Αργοσαρωνικού)
-
Υπάρχουν και χειρότερα απο το να μην έχεις AC
Πριν 2 χρόνια, είμαι στο αμπάρι του superfast, φτανουμε Ανκονα και εχω κατέβει στη μηχανή να ετοιμασω τα πραγματα μου (κράνος μπουφάν μπαγκάζια κτλ...)
Νταλικέρης (έλληνας) δίπλα , 15 λετπά πριν κατέβουμε βάζει εμπρός...
Δεν πά να γκρινιάζαμε 3-4 μηχανές.. τίποτα..
Τα παράτησα όλα και ξαναγύρισα αφού έφυγε απο εκέι.... -
Ο χρήστης MichalisS έγραψε:
Ξέρει κανείς τι ισχύει με τις ασφάλειες στα πλοία και τι γίνεται σε τέτοιες περιπτώσεις;
Στα ψιλά γράμματα του συμβολαίου αναφέρεται πως δεν καλύπτει τη ζημία η ασφαλιστική, εκτός εάν συμφωνηθεί διαφορετικά. 'Κατά το χρόνο που το όχημα βρίσκεται σε οχηματαγωγό, φορτηγίδα ή άλλο πλοίο ή σιδηρόδρομο ή κατά τη φόρτωση ή εκφόρτωση του από αυτά, καθώς και ζημίες που προκαλούνται σε τρίτους από την , με οποιονδήποτε τρόπο, διαμετακόμιση του ασφαλισμένου οχήματος'
-
Ακομα και αν ολοι οι κατοχοι των επιβατικων ειχαν αυτη τη στοιχειωδη λογικη, τι να πυμε για τους Νταλικερηδες; Αυτοι που πρεπει να πανε στα αμαξια τους να ζεστανουν τη μηχανη, να σηκωσει την καταλληλη πιεση κλπ. Αυτα τα φορτηγα ειναι που κανουν αφορητη την ατμοσφαιρα στα γκαραζ παρολο που συνηθως ειναι κοντα στην μπουκαπορτα και ξεχωριστα απο τα επιβατικα.
-
Ο χρήστης MichalisS έγραψε:
Επίσης μη βάζετε συναγερμό στα γκαράζ των πλοίων. Θα χτυπάει από τους κραδασμούς χωρίς λόγο. Στα αυτοκίνητα που όταν κλειδώνουν με τηλεχειρισμό οπλίζει αυτόματα, κλειδώνετε με το κλειδί (συνήθως έτσι δεν ενεργοποιείται - στα vag τουλάχιστον)Στους σοβαρούς τουλάχιστον συναγερμούς (δεν ξέρω για vag αλλά τι στο καλό, τόσο του gollum; ) υπάρχει δυνατότητα απενεργοποίησης της λειτουργίας που ελέγχει τους κραδασμούς και δεν αναγκάζεσαι να αφήσεις το αυτοκίνητο χωρίς καθόλου συναγερμό.
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Επίσης μη βάζετε συναγερμό στα γκαράζ των πλοίων. Θα χτυπάει από τους κραδασμούς χωρίς λόγο. Στα αυτοκίνητα που όταν κλειδώνουν με τηλεχειρισμό οπλίζει αυτόματα, κλειδώνετε με το κλειδί (συνήθως έτσι δεν ενεργοποιείται - στα vag τουλάχιστον)
Στους σοβαρούς τουλάχιστον συναγερμούς (δεν ξέρω για vag αλλά τι στο καλό, τόσο του gollum; ) υπάρχει δυνατότητα απενεργοποίησης της λειτουργίας που ελέγχει τους κραδασμούς και δεν αναγκάζεσαι να αφήσεις το αυτοκίνητο χωρίς καθόλου συναγερμό.
Βεβαίως και υπάρχει αυτή η δυνατότητα, όχι μόνο για τους κραδασμούς αλλά και για οποιοδήποτε αισθητήρα επιτηρεί ο συναγερμός. Όμως είναι λίγο διαδικασία η εισαγωγή του κωδικού και τουλάχιστον εγώ πιστεύω πως το αυτοκίνητο δεν κινδυνεύει ιδιαίτερα όταν είναι στο γκαράζ ενός πλοίου.
Ούτως ή άλλως, δεν υπάρχει και πιθανότητα να το ακούσει κάποιος εαν χτυπήσει, καθως δεν παραμένει κανένα μέλος του πληρώματος στο γκαραζ κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, οπότε η χρήση συναγερμού εκεί είναι περισσότερο για «ψυχολογικούς» λόγους... -
Kαι κατι αλλο...μην βαζετε στην μηχανη το διπλο σταντ.....γιατι πεφτει ευκολα πανω στην διπλανη μηχανη!!!
-
Πέρυσι, πήγα να πάθω ασφυξία, ως αναβάτης σε μηχανή,
στη διαδρομή Πειραιάς-ΧανιάΜόνο μουκάλα οξυγόνου δε φόρεσα
(μπροστά μου είχα μια S 500 ... )
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
(μπροστά μου είχα μια S 500 ... )
Τιμημένος θάνατος
-
Ο χρήστης MichalisS έγραψε:
Όμως είναι λίγο διαδικασία η εισαγωγή του κωδικού και τουλάχιστον εγώ πιστεύω πως το αυτοκίνητο δεν κινδυνεύει ιδιαίτερα όταν είναι στο γκαράζ ενός πλοίου.Σε μαμήσιο συναγερμό bmw του 2000 πάντως απενεργοποιείται με άλλο ένα πάτημα στο κουμπί του κλειδιού για να βγει off. Το γράφει μέσα το manual και ισχύει κάθε φορά που μεταφέρεται (φορτωμένο) το αυτοκίνητο. Τα ίδια ισχύουν και για μια 147, με συναγερμό που μπαίνει Ελλάδα. Αν είναι φασαρία, όπως λες, μάλλον το ξαχνάμε.
Ούτως ή άλλως, δεν υπάρχει και πιθανότητα να το ακούσει κάποιος εαν χτυπήσει, καθως δεν παραμένει κανένα μέλος του πληρώματος στο γκαραζ κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, οπότε η χρήση συναγερμού εκεί είναι περισσότερο για «ψυχολογικούς» λόγους...
Σωστό, εκτός κι αν έχεις εσύ κάποια τηλεειδοποίηση (και έχει μια κάποια εμβέλεια)
-
Να πούμε βεβαίως βεβαίως ότι στο Σαμίνα τα πιο πολλά θύματα είχαν ήδη κατέβει στο γκαράζ ώστε να είναι έτοιμοι όταν ανοίξει η μπουκαπόρτα......
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Να πούμε βεβαίως βεβαίως ότι στο Σαμίνα τα πιο πολλά θύματα είχαν ήδη κατέβει στο γκαράζ ώστε να είναι έτοιμοι όταν ανοίξει η μπουκαπόρτα......Αν μπει νερό στα γκαράζ, επειδή το πλοίο χτύπησε σε μανούβρα και υπάρχει κόσμος εκεί κάτω, τότε δεν υπάρχουν και πολλές ελπίδες. Και κυρίως αν οι υδατοστεγείς θύρες είναι ανοικτές αντί κλειστές (όπως στο Σάμινα)....
-
Ο χρήστης MichalisS έγραψε:
Να πούμε βεβαίως βεβαίως ότι στο Σαμίνα τα πιο πολλά θύματα είχαν ήδη κατέβει στο γκαράζ ώστε να είναι έτοιμοι όταν ανοίξει η μπουκαπόρτα......
Αν μπει νερό στα γκαράζ, επειδή το πλοίο χτύπησε σε μανούβρα και υπάρχει κόσμος εκεί κάτω, τότε δεν υπάρχουν και πολλές ελπίδες. **Και κυρίως αν οι υδατοστεγείς θύρες είναι ανοικτές αντί κλειστές **(όπως στο Σάμινα)....
Αν οι υδατοστεγεις ειναι κλειστες, οι 'βιαστικοι πονηριδιδες' που ειναι ηδη μεσα στο αμαξι για να βγουμε πρωτοι στο νησι θα μεινουν εκει εγκλωβισμενοι χωρις καμμια δυνατοτητα να ανεβουν ξανα προς τα πανω. Αλλωστε αυτος ειναι ο σκοπος των υδατοστεγων θυρων. Να μπλοκαρουν το νερο χαμηλα ωστε να μην γεμισει το πλοιο αμεσα και να μην βουλιαξει σε χρονο dt. Παντως αυτο με το Σαμινα θα πρεπει να το εχουν ως εφιάλτη ολοι αυτοι οι 'βιαστικοι πονηριδιδες' που κατεβαινουν στο γκαραζ μιση ωρα τουλαχιστον πριν δεσει το καραβι στο λιμανι...
-
Ο χρήστης MichalisS έγραψε:
Να πούμε βεβαίως βεβαίως ότι στο Σαμίνα τα πιο πολλά θύματα είχαν ήδη κατέβει στο γκαράζ ώστε να είναι έτοιμοι όταν ανοίξει η μπουκαπόρτα......
Αν μπει νερό στα γκαράζ, επειδή το πλοίο χτύπησε σε μανούβρα και υπάρχει κόσμος εκεί κάτω, τότε δεν υπάρχουν και πολλές ελπίδες. Και κυρίως αν οι υδατοστεγείς θύρες είναι ανοικτές αντί κλειστές (όπως στο Σάμινα)....
Τους βλέπω και γελώ πλέον!!!!!!
βιάζονται να μπουν ..... βιάζονται να βγούν!!!!!!! Λες και το πλοίο θα τους αφήσει ή θα χάσουν το σημαντικό meeting......
Γιατί βιάζονται πάντα οι γέροι?????
Το πιο hot είναι να τρέχουν γριές στην Τήνο -
Στα απλα πλοια εχει ενα νοημα να τρεχεις,γιατι θες πχ ταδε θέση και το πλοιο δεν εχει αριθμημένες θέσεις .Αλλα ακομα και στα ταχυπλοα την ιδια τριτοκοσμικη συμπεριφορα βλεπεις,σαν ζαλισμένα κοτόπουλα συμπεριφερόμαστε
Βαπόρια και αυτοκίνητο και διακοπές