Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βαπόρια και αυτοκίνητο και διακοπές
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Βαπόρια και αυτοκίνητο και διακοπές
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    15
    22
    406
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tiger last edited by

      Μια θερμή παράκληση προς όλους:

      Οταν κατεβαίνετε στο γκαράζ του πλοίου για να βγείτε με το αυτοκίνητο σας στο λιμάνι, μην βάζετε αμέσως μπρος την μηχανή

      Δεν γραφω παραπανω γιατι ξερω οτι οι πιο πολλοι εδω μεσα εχετε την στοιχειώδη λογικη να καταλάβετε γιατί δεν πρεπει να γινεται αυτο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tiger last edited by

        Μια θερμή παράκληση προς όλους:

        Οταν κατεβαίνετε στο γκαράζ του πλοίου για να βγείτε με το αυτοκίνητο σας στο λιμάνι, μην βάζετε αμέσως μπρος την μηχανή

        Δεν γραφω παραπανω γιατι ξερω οτι οι πιο πολλοι εδω μεσα εχετε την στοιχειώδη λογικη να καταλάβετε γιατί δεν πρεπει να γινεται αυτο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tiger last edited by

          Μια θερμή παράκληση προς όλους:

          Οταν κατεβαίνετε στο γκαράζ του πλοίου για να βγείτε με το αυτοκίνητο σας στο λιμάνι, μην βάζετε αμέσως μπρος την μηχανή

          Δεν γραφω παραπανω γιατι ξερω οτι οι πιο πολλοι εδω μεσα εχετε την στοιχειώδη λογικη να καταλάβετε γιατί δεν πρεπει να γινεται αυτο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            krusenstern last edited by

            Ο χρήστης Tiger έγραψε:
            Μια θερμή παράκληση προς όλους:

            Οταν κατεβαίνετε στο γκαράζ του πλοίου για να βγείτε με το αυτοκίνητο σας στο λιμάνι, μην βάζετε αμέσως μπρος την μηχανή

            Τι λε ρε φίλε! Και πώς θα ανάψουμε ένα μισάωρο πριν το αρκουδίσιον ναούμ', να γίνει ψυγείο το μαύρο δερμάτινο σαλούνι, για να μην παραπονιέται για τη ζέστη η κυρά όταν μπει μέσα και να μην κάψει το κωλαράκι του το πιτσιρίκι στην πανάκριβη καθισματάρα???

            Ε τώρα, αν ντουμανιάζουμε το γκαράζ του βαποριού και τι έγινε ας 'ούμ?

            Αν ο φτωχούλης που δεν έχει αρκούδι πρέπει να ανοίξει τα παράθυρα περιμένοντας μπας και πάρει ανάσα τι να κάνουμε δηλαδής? Ας έπαιρνε κι αυτός 'ργαλείο με αρκούδι!

            (Ζ-Ω-Α! )

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              michaliss last edited by

              Επίσης μη βάζετε συναγερμό στα γκαράζ των πλοίων. Θα χτυπάει από τους κραδασμούς χωρίς λόγο. Στα αυτοκίνητα που όταν κλειδώνουν με τηλεχειρισμό οπλίζει αυτόματα, κλειδώνετε με το κλειδί (συνήθως έτσι δεν ενεργοποιείται - στα vag τουλάχιστον)

              Ξέρει κανείς τι ισχύει με τις ασφάλειες στα πλοία και τι γίνεται σε τέτοιες περιπτώσεις;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kostas-1970 last edited by

                Και κάτι άλλο πολύ βασικό.........

                Δεν πρέπει να μένουμε μέσα στο αμάξι μας στο γκαράζ του F/B κατά την διάρκεια του ταξιδιου στην θάλασσα. Αν συμβεί κάτι και χρειαστεί να γίνει άμεση εγκατάλειψη του πλοίου και μπούνε νερά στον χώρο την έχεις κάτσει, και ειδικότερα αν το γκαράζ είναι κλειστό. (Ένα σύνηθες φαινόμενο που βλέπεις από πολλούς, ειδικότερα για τα ταξίδια του Αργοσαρωνικού)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kilomeater last edited by

                  Υπάρχουν και χειρότερα απο το να μην έχεις AC
                  Πριν 2 χρόνια, είμαι στο αμπάρι του superfast, φτανουμε Ανκονα και εχω κατέβει στη μηχανή να ετοιμασω τα πραγματα μου (κράνος μπουφάν μπαγκάζια κτλ...)
                  Νταλικέρης (έλληνας) δίπλα , 15 λετπά πριν κατέβουμε βάζει εμπρός...
                  Δεν πά να γκρινιάζαμε 3-4 μηχανές.. τίποτα..
                  Τα παράτησα όλα και ξαναγύρισα αφού έφυγε απο εκέι....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    luck last edited by

                    Ο χρήστης MichalisS έγραψε:

                    Ξέρει κανείς τι ισχύει με τις ασφάλειες στα πλοία και τι γίνεται σε τέτοιες περιπτώσεις;

                    Στα ψιλά γράμματα του συμβολαίου αναφέρεται πως δεν καλύπτει τη ζημία η ασφαλιστική, εκτός εάν συμφωνηθεί διαφορετικά. 'Κατά το χρόνο που το όχημα βρίσκεται σε οχηματαγωγό, φορτηγίδα ή άλλο πλοίο ή σιδηρόδρομο ή κατά τη φόρτωση ή εκφόρτωση του από αυτά, καθώς και ζημίες που προκαλούνται σε τρίτους από την , με οποιονδήποτε τρόπο, διαμετακόμιση του ασφαλισμένου οχήματος'

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      megane98hp last edited by

                      Ακομα και αν ολοι οι κατοχοι των επιβατικων ειχαν αυτη τη στοιχειωδη λογικη, τι να πυμε για τους Νταλικερηδες; Αυτοι που πρεπει να πανε στα αμαξια τους να ζεστανουν τη μηχανη, να σηκωσει την καταλληλη πιεση κλπ. Αυτα τα φορτηγα ειναι που κανουν αφορητη την ατμοσφαιρα στα γκαραζ παρολο που συνηθως ειναι κοντα στην μπουκαπορτα και ξεχωριστα απο τα επιβατικα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • scotch
                        scotch last edited by

                        Ο χρήστης MichalisS έγραψε:
                        Επίσης μη βάζετε συναγερμό στα γκαράζ των πλοίων. Θα χτυπάει από τους κραδασμούς χωρίς λόγο. Στα αυτοκίνητα που όταν κλειδώνουν με τηλεχειρισμό οπλίζει αυτόματα, κλειδώνετε με το κλειδί (συνήθως έτσι δεν ενεργοποιείται - στα vag τουλάχιστον)

                        Στους σοβαρούς τουλάχιστον συναγερμούς (δεν ξέρω για vag αλλά τι στο καλό, τόσο του gollum; ) υπάρχει δυνατότητα απενεργοποίησης της λειτουργίας που ελέγχει τους κραδασμούς και δεν αναγκάζεσαι να αφήσεις το αυτοκίνητο χωρίς καθόλου συναγερμό.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          michaliss last edited by

                          Ο χρήστης Scotch έγραψε:

                          Επίσης μη βάζετε συναγερμό στα γκαράζ των πλοίων. Θα χτυπάει από τους κραδασμούς χωρίς λόγο. Στα αυτοκίνητα που όταν κλειδώνουν με τηλεχειρισμό οπλίζει αυτόματα, κλειδώνετε με το κλειδί (συνήθως έτσι δεν ενεργοποιείται - στα vag τουλάχιστον)

                          Στους σοβαρούς τουλάχιστον συναγερμούς (δεν ξέρω για vag αλλά τι στο καλό, τόσο του gollum; ) υπάρχει δυνατότητα απενεργοποίησης της λειτουργίας που ελέγχει τους κραδασμούς και δεν αναγκάζεσαι να αφήσεις το αυτοκίνητο χωρίς καθόλου συναγερμό.

                          Βεβαίως και υπάρχει αυτή η δυνατότητα, όχι μόνο για τους κραδασμούς αλλά και για οποιοδήποτε αισθητήρα επιτηρεί ο συναγερμός. Όμως είναι λίγο διαδικασία η εισαγωγή του κωδικού και τουλάχιστον εγώ πιστεύω πως το αυτοκίνητο δεν κινδυνεύει ιδιαίτερα όταν είναι στο γκαράζ ενός πλοίου.
                          Ούτως ή άλλως, δεν υπάρχει και πιθανότητα να το ακούσει κάποιος εαν χτυπήσει, καθως δεν παραμένει κανένα μέλος του πληρώματος στο γκαραζ κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, οπότε η χρήση συναγερμού εκεί είναι περισσότερο για «ψυχολογικούς» λόγους...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            pad last edited by

                            Kαι κατι αλλο...μην βαζετε στην μηχανη το διπλο σταντ.....γιατι πεφτει ευκολα πανω στην διπλανη μηχανη!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              technik last edited by

                              Πέρυσι, πήγα να πάθω ασφυξία, ως αναβάτης σε μηχανή,
                              στη διαδρομή Πειραιάς-Χανιά

                              Μόνο μουκάλα οξυγόνου δε φόρεσα

                              (μπροστά μου είχα μια S 500 ... )

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • H
                                hrdoukas last edited by

                                Ο χρήστης technik έγραψε:

                                (μπροστά μου είχα μια S 500 ... )

                                Τιμημένος θάνατος

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • scotch
                                  scotch last edited by

                                  Ο χρήστης MichalisS έγραψε:
                                  Όμως είναι λίγο διαδικασία η εισαγωγή του κωδικού και τουλάχιστον εγώ πιστεύω πως το αυτοκίνητο δεν κινδυνεύει ιδιαίτερα όταν είναι στο γκαράζ ενός πλοίου.

                                  Σε μαμήσιο συναγερμό bmw του 2000 πάντως απενεργοποιείται με άλλο ένα πάτημα στο κουμπί του κλειδιού για να βγει off. Το γράφει μέσα το manual και ισχύει κάθε φορά που μεταφέρεται (φορτωμένο) το αυτοκίνητο. Τα ίδια ισχύουν και για μια 147, με συναγερμό που μπαίνει Ελλάδα. Αν είναι φασαρία, όπως λες, μάλλον το ξαχνάμε.

                                  Ούτως ή άλλως, δεν υπάρχει και πιθανότητα να το ακούσει κάποιος εαν χτυπήσει, καθως δεν παραμένει κανένα μέλος του πληρώματος στο γκαραζ κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, οπότε η χρήση συναγερμού εκεί είναι περισσότερο για «ψυχολογικούς» λόγους...

                                  Σωστό, εκτός κι αν έχεις εσύ κάποια τηλεειδοποίηση (και έχει μια κάποια εμβέλεια)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cpp last edited by

                                    Να πούμε βεβαίως βεβαίως ότι στο Σαμίνα τα πιο πολλά θύματα είχαν ήδη κατέβει στο γκαράζ ώστε να είναι έτοιμοι όταν ανοίξει η μπουκαπόρτα......

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      michaliss last edited by

                                      Ο χρήστης cpp έγραψε:
                                      Να πούμε βεβαίως βεβαίως ότι στο Σαμίνα τα πιο πολλά θύματα είχαν ήδη κατέβει στο γκαράζ ώστε να είναι έτοιμοι όταν ανοίξει η μπουκαπόρτα......

                                      Αν μπει νερό στα γκαράζ, επειδή το πλοίο χτύπησε σε μανούβρα και υπάρχει κόσμος εκεί κάτω, τότε δεν υπάρχουν και πολλές ελπίδες. Και κυρίως αν οι υδατοστεγείς θύρες είναι ανοικτές αντί κλειστές (όπως στο Σάμινα)....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        miatagreece last edited by

                                        Ο χρήστης MichalisS έγραψε:

                                        Να πούμε βεβαίως βεβαίως ότι στο Σαμίνα τα πιο πολλά θύματα είχαν ήδη κατέβει στο γκαράζ ώστε να είναι έτοιμοι όταν ανοίξει η μπουκαπόρτα......

                                        Αν μπει νερό στα γκαράζ, επειδή το πλοίο χτύπησε σε μανούβρα και υπάρχει κόσμος εκεί κάτω, τότε δεν υπάρχουν και πολλές ελπίδες. **Και κυρίως αν οι υδατοστεγείς θύρες είναι ανοικτές αντί κλειστές **(όπως στο Σάμινα)....

                                        Αν οι υδατοστεγεις ειναι κλειστες, οι 'βιαστικοι πονηριδιδες' που ειναι ηδη μεσα στο αμαξι για να βγουμε πρωτοι στο νησι θα μεινουν εκει εγκλωβισμενοι χωρις καμμια δυνατοτητα να ανεβουν ξανα προς τα πανω. Αλλωστε αυτος ειναι ο σκοπος των υδατοστεγων θυρων. Να μπλοκαρουν το νερο χαμηλα ωστε να μην γεμισει το πλοιο αμεσα και να μην βουλιαξει σε χρονο dt. Παντως αυτο με το Σαμινα θα πρεπει να το εχουν ως εφιάλτη ολοι αυτοι οι 'βιαστικοι πονηριδιδες' που κατεβαινουν στο γκαραζ μιση ωρα τουλαχιστον πριν δεσει το καραβι στο λιμανι...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cpp last edited by

                                          Ο χρήστης MichalisS έγραψε:

                                          Να πούμε βεβαίως βεβαίως ότι στο Σαμίνα τα πιο πολλά θύματα είχαν ήδη κατέβει στο γκαράζ ώστε να είναι έτοιμοι όταν ανοίξει η μπουκαπόρτα......

                                          Αν μπει νερό στα γκαράζ, επειδή το πλοίο χτύπησε σε μανούβρα και υπάρχει κόσμος εκεί κάτω, τότε δεν υπάρχουν και πολλές ελπίδες. Και κυρίως αν οι υδατοστεγείς θύρες είναι ανοικτές αντί κλειστές (όπως στο Σάμινα)....

                                          Τους βλέπω και γελώ πλέον!!!!!!
                                          βιάζονται να μπουν ..... βιάζονται να βγούν!!!!!!! Λες και το πλοίο θα τους αφήσει ή θα χάσουν το σημαντικό meeting......
                                          Γιατί βιάζονται πάντα οι γέροι?????
                                          Το πιο hot είναι να τρέχουν γριές στην Τήνο

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tiger last edited by

                                            Στα απλα πλοια εχει ενα νοημα να τρεχεις,γιατι θες πχ ταδε θέση και το πλοιο δεν εχει αριθμημένες θέσεις .Αλλα ακομα και στα ταχυπλοα την ιδια τριτοκοσμικη συμπεριφορα βλεπεις,σαν ζαλισμένα κοτόπουλα συμπεριφερόμαστε

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr