-
Αυτό θα μπορούσε να πάει και στο 'Τις Οιδεν' αλλά λόγω αυτοκινητιστικού ενδιαφέροντος νομίζω οτι αξίζει δικό του Θέμα
Μόνιμο δακτύλιο για τα μεγάλα τζιπ στο κέντρο της Αθήνας εξετάζει η κυβέρνηση
Η καθιέρωση ενός μόνιμου δακτυλίου για τα τζιπ μεγάλου κυβισμού (άνω των 2.500 κυβικών) στο κέντρο της Αθήνας είναι ένα από τα μέτρα που πρόκειται να συζητηθούν στο νέο κύκλο διαλόγου για το κυκλοφοριακό, που αναμένεται να ανοίξουν και πάλι από το φθινόπωρο τα συναρμόδια υπουργεία Μεταφορών, ΠΕΧΩΔΕ και Δημόσιας Τάξης.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ των Νέων, ο δακτύλιος για τα τζιπ θα μπορούσε να περιοριστεί στα όρια του ιστορικού κέντρου της Αθήνας. Εφόσον τελικά υιοθετηθεί θα έχει μόνιμο χαρακτήρα για όλα τα μεγάλα τζιπ και δεν θα λειτουργεί όπως το μέτρο των «μονών-ζυγών».
Από το μέτρο αυτό θα εξαιρεθούν οι μόνιμοι κάτοικοι του κέντρου της Αθήνας, στους οποίους -σε συνεργασία με το δήμο Αθηναίων- θα χορηγηθεί ειδικό αυτοκόλλητο που θα τοποθετείται σε εμφανές σημείο στο παρμπρίζ του τζιπ.
Αν και τα σχέδια που αφορούν τις απαγορεύσεις στην κυκλοφορία των τζιπ διχάζουν τους συγκοινωνιολόγους ως προς το μερίδιο των οχημάτων αυτών στη μόλυνση της ατμόσφαιρας, γεγονός είναι ότι ακόμα και τα απλά τζιπ καταλαμβάνουν χώρο στάθμευσης έως και 20% περισσότερο από ένα συμβατικό μικρομεσαίο αυτοκίνητο.
O περιορισμός στην κυκλοφορία των τζιπ μεγάλου κυβισμού εφαρμόζεται ήδη μετά το Παρίσι και στη Ρώμη, όπου οι ιδιοκτήτες των τζιπ μεγάλου κυβισμού πληρώνουν τριπλάσια τέλη για την είσοδό τους στο κέντρο των δύο πόλεων.
Σημειώνεται ότι στην κατηγορία των τζιπ η άνοδος της ελληνικής αγοράς τα τελευταία χρόνια είναι εντυπωσιακή, δεδομένου ότι έφτασε να καλύπτει το 9,17% των συνολικών πωλήσεων. Με βάση τις περυσινές πωλήσεις οχημάτων που ανήλθαν σε περίπου 300.000, υπολογίζεται ότι μόνο μέσα στο 2004 κυκλοφόρησαν περίπου 15.000 νέα τζιπ στην Αττική.
-
Αυτό θα μπορούσε να πάει και στο 'Τις Οιδεν' αλλά λόγω αυτοκινητιστικού ενδιαφέροντος νομίζω οτι αξίζει δικό του Θέμα
Μόνιμο δακτύλιο για τα μεγάλα τζιπ στο κέντρο της Αθήνας εξετάζει η κυβέρνηση
Η καθιέρωση ενός μόνιμου δακτυλίου για τα τζιπ μεγάλου κυβισμού (άνω των 2.500 κυβικών) στο κέντρο της Αθήνας είναι ένα από τα μέτρα που πρόκειται να συζητηθούν στο νέο κύκλο διαλόγου για το κυκλοφοριακό, που αναμένεται να ανοίξουν και πάλι από το φθινόπωρο τα συναρμόδια υπουργεία Μεταφορών, ΠΕΧΩΔΕ και Δημόσιας Τάξης.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ των Νέων, ο δακτύλιος για τα τζιπ θα μπορούσε να περιοριστεί στα όρια του ιστορικού κέντρου της Αθήνας. Εφόσον τελικά υιοθετηθεί θα έχει μόνιμο χαρακτήρα για όλα τα μεγάλα τζιπ και δεν θα λειτουργεί όπως το μέτρο των «μονών-ζυγών».
Από το μέτρο αυτό θα εξαιρεθούν οι μόνιμοι κάτοικοι του κέντρου της Αθήνας, στους οποίους -σε συνεργασία με το δήμο Αθηναίων- θα χορηγηθεί ειδικό αυτοκόλλητο που θα τοποθετείται σε εμφανές σημείο στο παρμπρίζ του τζιπ.
Αν και τα σχέδια που αφορούν τις απαγορεύσεις στην κυκλοφορία των τζιπ διχάζουν τους συγκοινωνιολόγους ως προς το μερίδιο των οχημάτων αυτών στη μόλυνση της ατμόσφαιρας, γεγονός είναι ότι ακόμα και τα απλά τζιπ καταλαμβάνουν χώρο στάθμευσης έως και 20% περισσότερο από ένα συμβατικό μικρομεσαίο αυτοκίνητο.
O περιορισμός στην κυκλοφορία των τζιπ μεγάλου κυβισμού εφαρμόζεται ήδη μετά το Παρίσι και στη Ρώμη, όπου οι ιδιοκτήτες των τζιπ μεγάλου κυβισμού πληρώνουν τριπλάσια τέλη για την είσοδό τους στο κέντρο των δύο πόλεων.
Σημειώνεται ότι στην κατηγορία των τζιπ η άνοδος της ελληνικής αγοράς τα τελευταία χρόνια είναι εντυπωσιακή, δεδομένου ότι έφτασε να καλύπτει το 9,17% των συνολικών πωλήσεων. Με βάση τις περυσινές πωλήσεις οχημάτων που ανήλθαν σε περίπου 300.000, υπολογίζεται ότι μόνο μέσα στο 2004 κυκλοφόρησαν περίπου 15.000 νέα τζιπ στην Αττική.
-
Αυτό θα μπορούσε να πάει και στο 'Τις Οιδεν' αλλά λόγω αυτοκινητιστικού ενδιαφέροντος νομίζω οτι αξίζει δικό του Θέμα
Μόνιμο δακτύλιο για τα μεγάλα τζιπ στο κέντρο της Αθήνας εξετάζει η κυβέρνηση
Η καθιέρωση ενός μόνιμου δακτυλίου για τα τζιπ μεγάλου κυβισμού (άνω των 2.500 κυβικών) στο κέντρο της Αθήνας είναι ένα από τα μέτρα που πρόκειται να συζητηθούν στο νέο κύκλο διαλόγου για το κυκλοφοριακό, που αναμένεται να ανοίξουν και πάλι από το φθινόπωρο τα συναρμόδια υπουργεία Μεταφορών, ΠΕΧΩΔΕ και Δημόσιας Τάξης.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ των Νέων, ο δακτύλιος για τα τζιπ θα μπορούσε να περιοριστεί στα όρια του ιστορικού κέντρου της Αθήνας. Εφόσον τελικά υιοθετηθεί θα έχει μόνιμο χαρακτήρα για όλα τα μεγάλα τζιπ και δεν θα λειτουργεί όπως το μέτρο των «μονών-ζυγών».
Από το μέτρο αυτό θα εξαιρεθούν οι μόνιμοι κάτοικοι του κέντρου της Αθήνας, στους οποίους -σε συνεργασία με το δήμο Αθηναίων- θα χορηγηθεί ειδικό αυτοκόλλητο που θα τοποθετείται σε εμφανές σημείο στο παρμπρίζ του τζιπ.
Αν και τα σχέδια που αφορούν τις απαγορεύσεις στην κυκλοφορία των τζιπ διχάζουν τους συγκοινωνιολόγους ως προς το μερίδιο των οχημάτων αυτών στη μόλυνση της ατμόσφαιρας, γεγονός είναι ότι ακόμα και τα απλά τζιπ καταλαμβάνουν χώρο στάθμευσης έως και 20% περισσότερο από ένα συμβατικό μικρομεσαίο αυτοκίνητο.
O περιορισμός στην κυκλοφορία των τζιπ μεγάλου κυβισμού εφαρμόζεται ήδη μετά το Παρίσι και στη Ρώμη, όπου οι ιδιοκτήτες των τζιπ μεγάλου κυβισμού πληρώνουν τριπλάσια τέλη για την είσοδό τους στο κέντρο των δύο πόλεων.
Σημειώνεται ότι στην κατηγορία των τζιπ η άνοδος της ελληνικής αγοράς τα τελευταία χρόνια είναι εντυπωσιακή, δεδομένου ότι έφτασε να καλύπτει το 9,17% των συνολικών πωλήσεων. Με βάση τις περυσινές πωλήσεις οχημάτων που ανήλθαν σε περίπου 300.000, υπολογίζεται ότι μόνο μέσα στο 2004 κυκλοφόρησαν περίπου 15.000 νέα τζιπ στην Αττική.
-
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 223#225223
Μόνιμο δακτύλιο για τα μεγάλα τζιπ στο κέντρο της Αθήνας