-
προφανώς εχει προβλημα το αιρμπαγκ αφου εχει αναψει το κοκκινο φως στο ταμπλώ... ειναι ευκολο να διορθωθει το προβλημα, κοστος;
edit: εσβησε το λαμπακι, ειχα παει το αυτοκινητο για πλυσιμο και απο οτι φαινεται σχετιζεται με τα καλωδια κατω απο το καθισμα.
τωρα θελω να αλλαξω ψυκτικο και μου ειπαν οτι αλλα περνουν πρασινο και αλλα κοκκινο. το δικο μου εχει πρασινο. τι να προτιμήσω
επισης για υγρα φρενων μηπως υπαρχει κατι καλυτερο σε ποιοτητα περα απο τα στανταρ της φιατ;
-
προφανώς εχει προβλημα το αιρμπαγκ αφου εχει αναψει το κοκκινο φως στο ταμπλώ... ειναι ευκολο να διορθωθει το προβλημα, κοστος;
edit: εσβησε το λαμπακι, ειχα παει το αυτοκινητο για πλυσιμο και απο οτι φαινεται σχετιζεται με τα καλωδια κατω απο το καθισμα.
τωρα θελω να αλλαξω ψυκτικο και μου ειπαν οτι αλλα περνουν πρασινο και αλλα κοκκινο. το δικο μου εχει πρασινο. τι να προτιμήσω
επισης για υγρα φρενων μηπως υπαρχει κατι καλυτερο σε ποιοτητα περα απο τα στανταρ της φιατ;
-
προφανώς εχει προβλημα το αιρμπαγκ αφου εχει αναψει το κοκκινο φως στο ταμπλώ... ειναι ευκολο να διορθωθει το προβλημα, κοστος;
edit: εσβησε το λαμπακι, ειχα παει το αυτοκινητο για πλυσιμο και απο οτι φαινεται σχετιζεται με τα καλωδια κατω απο το καθισμα.
τωρα θελω να αλλαξω ψυκτικο και μου ειπαν οτι αλλα περνουν πρασινο και αλλα κοκκινο. το δικο μου εχει πρασινο. τι να προτιμήσω
επισης για υγρα φρενων μηπως υπαρχει κατι καλυτερο σε ποιοτητα περα απο τα στανταρ της φιατ;
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
προφανώς εχει προβλημα το αιρμπαγκ αφου εχει αναψει το κοκκινο φως στο ταμπλώ... ειναι ευκολο να διορθωθει το προβλημα, κοστος;που να παω;
Εχει κοπει ή αποσυνδεθει το καλωδιο κατω απο το καθισμα .
Κοιτα εδω http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=2212
και εδω http://www.alfisti.gr/forum/viewtopic.php?t=806
(δεν ξερω μηπως θελει login) . -
Κατά 95% απλά ξεκουμπώθηκε το βίσμα κάτω από το κάθισμα λόγω μιας απότομης μετακίνησης του καθίσματος.
Επίλυση: Επίσκεψη σε συνεργείο, ξανατοποθέτηση του βύσματος και μηδενισμός του σφάλματος στον εγκέφαλο. Εναλλακτικά μπορείς να το βάλεις μόνος σου, αν και συνήθως χρειάζεται να ξεκουμπώσεις την μπαταρία για κανά μισάωρο για να σβήσει.
Κόστος και στις δύο περιπτώσεις μηδενικό. -
Λογικά είναι κάποια φύσα, αλλά μην το αμελήσεις, γιατί είναι βασικό θέμα ασφάλειας...
Η φύσα κάτω από το κάθισμα νομίζω είναι για προεντατήρα (ή αισθητήρα βάρους στον συνοδηγό μόνο) και αν ξεκουμπώσει, βγαίνει ΕΚΤΟΣ το εξάρτημα ασφαλείας αυτό!! -
Στην προέκταση του κουμπώματος της ζώνης ασφαλείας θα βρεις τον προεντατήρα και κατόπιν την ηλεκτρική φύσα που δίνει ρεύμα στο εξάρτημα. Είτε δεν κάνει καλή επαφή είτε έχει βγει. Την διαδικασία στην έχουν πει ήδη οπότε δεν την ξανά γράφω. Το πρόβλημα είναι μόνο στον αερόσακο που συνεργάζεται με την προβληματική φύσα και όχι με όλους που έχει το αμάξι. Όταν το φτιάξεις πρόσεχε στο μέλλον να κινείς το κάθισμα ποιο απαλά εμπρός πίσω για να μην έχεις τα ίδια.
-
Όταν βάλεις την φύσα (έστω πως φταίει αυτό) μπορείς να πάρεις ένα δεστικό καλωδίων (tie wrap ή τάιραπ στα Ελληνικά... ) και να το περάσεις γύρω από την φύσα ώστε να την κρατάει κουμπωμένη. Αρκεί ένα από τα πιο μικρά που βγάινουν στην αγορά! Κόστος 1 ευρώ η 50άδα ή 100άδα δεστικών (μίας χρήσης το καθε δεστικό).
Εδώ όμως το κακό είναι πως αν κάνεις απότομη κίνηση μπορεί να ξηλώσεις το ίδιο το καλώδιο από την φύσα (βέβαια δεν είναι δα και τόσο εύκολο!!!)
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Το πρόβλημα είναι μόνο στον αερόσακο που συνεργάζεται με την προβληματική φύσα και όχι με όλους που έχει το αμάξι.Σε συνεργείο της Alfa μου είχαν πει ότι αν έχει πρόβλημα ο ένας, απενεργοποιούνται όλοι. Δεν το έχω δοκιμάσει.
-
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Σε συνεργείο της Alfa μου είχαν πει ότι αν έχει πρόβλημα ο ένας, απενεργοποιούνται όλοι. Δεν το έχω δοκιμάσει.Σωστά. Στην 147 όταν ανάβει το λαμπάκι του αερόσακου, κανένας αερόσακος δεν λειτουργεί.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
προφανώς εχει προβλημα το αιρμπαγκ αφου εχει αναψει το κοκκινο φως στο ταμπλώ... ειναι ευκολο να διορθωθει το προβλημα, κοστος;
που να παω;
Εχει κοπει ή αποσυνδεθει το καλωδιο κατω απο το καθισμα .
Αυτό ακριβώς...
-
νεες απορίες παιδες
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Σε συνεργείο της Alfa μου είχαν πει ότι αν έχει πρόβλημα ο ένας, απενεργοποιούνται όλοι. Δεν το έχω δοκιμάσει.
Σωστά. Στην 147 όταν ανάβει το λαμπάκι του αερόσακου, κανένας αερόσακος δεν λειτουργεί.
Σε αντίστοιχο πρόβλημα που είχα στο Astra μου ο τεχνικός της αντιπροσωπίας που υποτίθεται ότι είναι και κολλητός μου είπε το αντίθετο. Δηλαδή το πρόβλημα είναι μόνο στον αερόσακο που έχει βγει η φύσα ενώ ο άλλος λειτουργεί κανονικά. Τι να πω δεν έχω τις κατάλληλες γνώσεις για να είμαι σίγουρος. Αν έχετε δίκιο πιθανά να μην δουλέψουν ούτε οι προεντατήρες αφού είναι ενσωματωμένοι στο ίδιο εξάρτημα που έχει πρόβλημα. Ξέρει κανένας περισσότερα να μας διαφωτίσει;
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
edit: εσβησε το λαμπακι, ειχα παει το αυτοκινητο για πλυσιμο και απο οτι φαινεται σχετιζεται με τα καλωδια κατω απο το καθισμα.
τωρα θελω να αλλαξω ψυκτικο και μου ειπαν οτι αλλα περνουν πρασινο και αλλα κοκκινο. το δικο μου εχει πρασινο. τι να προτιμήσω
επισης για υγρα φρενων μηπως υπαρχει κατι καλυτερο σε ποιοτητα περα απο τα στανταρ της φιατ;
Οταν πας στο σερβις πες τους να το ελενξουν και να σβησουν την βλαβη απο την μνημη.
Για το παραφλου ,επειδη καπου το εχουμε ξανασυζητησει,το χρωμα ειναι απλως για να μην μπερδευουν οι μη σχετικοι τα υγρα στον χωρο του κινητηρα (τουλαχιστον ετσι ελεγε ενα αρθρο στο ιντερνετ).
Για τα υγρα φρενων αν το αμαξι ειναι πανω απο 3 ετη καλο ειναι να τα αλλαξεις επειδη ειναι υγροσκοπικα.Τωρα για καλυτερα δεν ξερω....
Αληθεια σε αμαξια με ABS γινεται εξαερωση με συστημα 'πατα,πατημενος, ασε' ; -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Για τα υγρα φρενων αν το αμαξι ειναι πανω απο 3 ετη καλο ειναι να τα αλλαξεις επειδη ειναι υγροσκοπικα.Τωρα για καλυτερα δεν ξερω....
Αληθεια σε αμαξια με ABS γινεται εξαερωση με συστημα 'πατα,πατημενος, ασε' ;Η εξαέρωση γίνεται με τον ίδιο τρόπο , αν και για τους 'πυροβολημένους' υπάρχει και κάτι άλλο. Μόλις τελείωσει η αλλαγή/εξαέρωση οδηγάς το αυτοκίνητο και προσπαθείς να ενεργοποιήσεις το ABS μερικές φορές , έτσι ώστε να κυκλοφορήσει το υγρό μέσα στα κυλινδράκια του ABS. Mετά επαναλαμβάνεις την διαδικασία της αλλαγής/εξαέρωσης.
Εαν υπάρχει και η ειδική αντλία αλλαγής υγρών ... ακόμα ευκολότερα.Για καλύτερα υγρά .... ATE Blue racing DOT4 .... για να μην χρειάζονται αλλαγή συχνά (2 - 3 χρόνια ανάλογα την χρήση και την υγρασία για τα DOT 4 )
edit: Τα DOT 5 racing (Motul 600 , Castrol SRF κλπ. ) θέλουν αλλαγή max στον 1 χρόνο.
-
Τα DOT5 δεν είναι συμβατά με τα DOT4, τα DOT5.1 είναι. Τα 5.1 είναι εξαιρετικά αλλά δεν είναι υγροσκοπικά, αυτό έχει πλεονεκτήματα (δεν τα αλλάζεις) αλλά και μειονεκτήματα, τυχόν υγρασία που εισχωρήσει στο κύκλωμα (πλύσιμο με πιεστικό) ξεχωρίζει και το νερό κάθεται στο χαμηλότερο σημείο σκουριάζοντας γρήγορα.
Την επόμενη φορά θα δοκιμάσω αυτά τα ATE Blue racing DOT4.
Alfa Romeo 147: Αλλαγη ψυκτικου και υγρων φρενων