-
Παλιο photoshop
Παρουσιαση Γενευη 2007
Πλατφορμα Alfa Romeo-Maserati synergy,πισωκινητη-translaxe και πιο σπορ ρυθμισμενη απο την Quattroporte στοχευοντας στο μελλοντικο τετραθεσιο της Porche.Σχεδιαστηκες καταβολες απο 8c competizione. -
Παλιο photoshop
Παρουσιαση Γενευη 2007
Πλατφορμα Alfa Romeo-Maserati synergy,πισωκινητη-translaxe και πιο σπορ ρυθμισμενη απο την Quattroporte στοχευοντας στο μελλοντικο τετραθεσιο της Porche.Σχεδιαστηκες καταβολες απο 8c competizione. -
Παλιο photoshop
Παρουσιαση Γενευη 2007
Πλατφορμα Alfa Romeo-Maserati synergy,πισωκινητη-translaxe και πιο σπορ ρυθμισμενη απο την Quattroporte στοχευοντας στο μελλοντικο τετραθεσιο της Porche.Σχεδιαστηκες καταβολες απο 8c competizione. -
http://www.motormaniaci.com/modules.php ... le&sid=582
-
Θα χρησιμοποιει μονο V6-V8 κινητηρες.
3.2v6 280-300hp(rιvals CLS350,530i,S type 3lt ktl.)
4.2v8 400hp(rivals CLS500,Panamera S,550i,S Type 4.2lt ktl.)
3.0JTDm 250hp(rivals 530d,S Type D)
3.0JTDm 300hp(rivals 535d)Για την GTA υπαρχουν 2 επιλογες.
4.8V8 με 500hp ή 4.2V8+compressor με περισσοτερα απο 500hp.(rivals CLS AMG, Panamera turbo, M5, S type R ktl.)Γινονται μελετες και για 3.6V6 αλλα μαλλον ο συγκεκριμενος κινητηρας θα χρησιμοποιηθει στις 159 με την ονομασια Super και στην Brera με την ονομασια Veloce για να καλυψει το κενο μεταξυ GTA 4,2/4,3 Fer/Maser. και 3.2JTS Multiair. -
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
...στοχευοντας στο μελλοντικο τετραθεσιο της Porche.Δηλαδή δε θα στοχεύει καν στα Α8/S Class/7 series ?
-
(4WS)
The system, that has nothing to do with rear suspensions with wheel alignment stabilization, consits of a series of electrohydraulic actuators(ενεργοποιητης) and a processor that communicates actively with the ABS and VDC (ESP) processor: the processor controls the actuators in order to make the rear wheels steer for some degree angle.The result is a stabilising effect, improving handling without compromising the stability of the rearend that in fact increases. The 4WS system is fully automatic and it adapts itself 'actively' to the various driving situations, working together with VDC to improve cornering and handling stability.
-
Για την 170 που θα παρουσιασθεί το 2009 κάτι?!
Αυτή κι αν θα είναι benchmark!!!
Και πως ξέρουν πως ΘΑ είναι το ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟ 4κίνητο της Porsche?!!!
-
http://www.carspyshots.net/zerothread?id=16876
Alfa is due to introduce an all-new 5 Series rival in 2006. Typical Alfa the new 168 will be a real stunner with killer looks. Furthermore the car will also share technology with Maserati and Ferrari.
The Alfa 168 will replace the 166, which recently received a face-lift, in the next two years. Sources say that the 168 will boost Alfa's image as a prestige car manufacturer even further.
Auto Express says to achieve this more upmarket image the 168 will adopt the same basic front-engined and rear-driven layout as the new Maserati Quattroporte and Ferrari 612S.
Another new gizmo that is destined for the 168 is a new electronically-controlled rear-wheel steering system. This system has a safety advantage for a rear-drive chassis making it more controllable for the driver.
**According to Auto Express in many modern rear-drive cars oversteer is kept under control by increasingly sophisticated electronic traction and skid-control systems.
Alfa's new system will be able to respond to the onset of oversteer with much greater subtlety and correct the car's attitude without the driver being aware of the intervention. **
Rear-wheel steering can also be used to help maintain stability at speed, increase agility at low speeds and make emergency manoeuvres much safer.
The 168 will also be a bigger car than the current 166 and apparently build and overall quality will be much better
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Για την 170 που θα παρουσιασθεί το 2009 κάτι?!Αυτή κι αν θα είναι benchmark!!!
Και πως ξέρουν πως ΘΑ είναι το ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟ 4κίνητο της Porsche?!!!
σαφώς κατώτερο από την 169/170/171. Τόσα χρόνια εξέλιξης έχει πίσω της
-
4WS
Planning:
07/2001 Start activities
02/2003 test on 166 prototype
03/2007 Production on new 166 -
Tςς - τςς - τςς
-
Οι 'διαφημιστές' της Alfa έχουν τόσα υποβόσκοντα κόμπλεξ που αντί να προβάλουν το -καλό- προιόν τους προσπαθούν να το καθιερώσουν ορίζοντας τους 'ανταγωνιστές' (που κατα τα άλλα χλευάζουν).
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Οι 'διαφημιστές' της Alfa έχουν τόσα υποβόσκοντα κόμπλεξ που αντί να προβάλουν το -καλό- προιόν τους προσπαθούν να το καθιερώσουν ορίζοντας τους 'ανταγωνιστές' (που κατα τα άλλα χλευάζουν).Σε ποια διαφημιση αναφερεσαι και εκανες αυτη την γενικευση?...μονο σε διαφημιση της 147 που δεν εχει προβληθει στην Ελλαδα υπηρχαν υποννοουμενα για την σειρα 1 λογω της διαμαχης που υπηρξε σε θεμα desing....Στις διαφημισεις των Alfa Romeo σπανια θα δεις να τονιζουν τον εξτρα εξοπλισμο,τις ατοκες δοσεις και τις επιδοσεις.....Αγαπητε οι Ιταλοι ειναι οι μοναδικοι που δεν δινουν βαση στο marketing με στοχο να παραπλανησουν και μπορω να σου αναφερω πολλα π.x.
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Οι 'διαφημιστές' της Alfa έχουν τόσα υποβόσκοντα κόμπλεξ που αντί να προβάλουν το -καλό- προιόν τους προσπαθούν να το καθιερώσουν ορίζοντας τους 'ανταγωνιστές' (που κατα τα άλλα χλευάζουν).
Σε ποια διαφημιση αναφερεσαι και εκανες αυτη την γενικευση?...μονο σε διαφημιση της 147 που δεν εχει προβληθει στην Ελλαδα υπηρχαν υποννοουμενα για την σειρα 1 λογω της διαμαχης που υπηρξε σε θεμα desing....Στις διαφημισεις των Alfa Romeo σπανια θα δεις να τονιζουν τον εξτρα εξοπλισμο,τις ατοκες δοσεις και τις επιδοσεις.....Αγαπητε οι Ιταλοι ειναι οι μοναδικοι που δεν δινουν βαση στο marketing με στοχο να παραπλανησουν και μπορω να σου αναφερω πολλα π.x.
Funniest Quotes
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Οι 'διαφημιστές' της Alfa έχουν τόσα υποβόσκοντα κόμπλεξ που αντί να προβάλουν το -καλό- προιόν τους προσπαθούν να το καθιερώσουν ορίζοντας τους 'ανταγωνιστές' (που κατα τα άλλα χλευάζουν).
Σε ποια διαφημιση αναφερεσαι και εκανες αυτη την γενικευση?...μονο σε διαφημιση της 147 που δεν εχει προβληθει στην Ελλαδα υπηρχαν υποννοουμενα για την σειρα 1 λογω της διαμαχης που υπηρξε σε θεμα desing....Στις διαφημισεις των Alfa Romeo σπανια θα δεις να τονιζουν τον εξτρα εξοπλισμο,τις ατοκες δοσεις και τις επιδοσεις.....Αγαπητε οι Ιταλοι ειναι οι μοναδικοι που δεν δινουν βαση στο marketing με στοχο να παραπλανησουν και μπορω να σου αναφερω πολλα π.x.
Funniest Quotes
Ο ΙΚΕ σε άλλους 'διαφημιστές' αναφερόταν βέβαια!
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Οι 'διαφημιστές' της Alfa έχουν τόσα υποβόσκοντα κόμπλεξ που αντί να προβάλουν το -καλό- προιόν τους προσπαθούν να το καθιερώσουν ορίζοντας τους 'ανταγωνιστές' (που κατα τα άλλα χλευάζουν).
Σε ποια διαφημιση αναφερεσαι και εκανες αυτη την γενικευση?...μονο σε διαφημιση της 147 που δεν εχει προβληθει στην Ελλαδα υπηρχαν υποννοουμενα για την σειρα 1 λογω της διαμαχης που υπηρξε σε θεμα desing....Στις διαφημισεις των Alfa Romeo σπανια θα δεις να τονιζουν τον εξτρα εξοπλισμο,τις ατοκες δοσεις και τις επιδοσεις.....Αγαπητε οι Ιταλοι ειναι οι μοναδικοι που δεν δινουν βαση στο marketing με στοχο να παραπλανησουν και μπορω να σου αναφερω πολλα π.x.
Funniest Quotes
Ο ΙΚΕ σε άλλους 'διαφημιστές' αναφερόταν βέβαια!
άλλος ένας λόγος για funniest quote
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Οι 'διαφημιστές' της Alfa έχουν τόσα υποβόσκοντα κόμπλεξ που αντί να προβάλουν το -καλό- προιόν τους προσπαθούν να το καθιερώσουν ορίζοντας τους 'ανταγωνιστές' (που κατα τα άλλα χλευάζουν).
Σε ποια διαφημιση αναφερεσαι και εκανες αυτη την γενικευση?...μονο σε διαφημιση της 147 που δεν εχει προβληθει στην Ελλαδα υπηρχαν υποννοουμενα για την σειρα 1 λογω της διαμαχης που υπηρξε σε θεμα desing....Στις διαφημισεις των Alfa Romeo σπανια θα δεις να τονιζουν τον εξτρα εξοπλισμο,τις ατοκες δοσεις και τις επιδοσεις.....Αγαπητε οι Ιταλοι ειναι οι μοναδικοι που δεν δινουν βαση στο marketing με στοχο να παραπλανησουν και μπορω να σου αναφερω πολλα π.x.
Funniest Quotes
Πριν ειρωνευτεις θα επρεπε να γνωριζεις.....
-Αν την AlfaRomeo την ενδιεφερε το marketing θα μετρουσε το 0-100km/h με εναν ενηλικα οπως καθε κατασκευαστης και οχι με 2 οπως κανει.
-Αν την AlfaRomeo την ενδιεφερε το marketing δεν θα ανακοινωνε οπως η Bmw οτι καθε εξακυλινδρος με παρομοια ισχυ με τον δικο της ειναι 10kg βαρυτερος και για φαντασου ο νεος αλουμινενιος 6κ της AlfaRomeo ζυγιζει 162kg δηλαδη μολις 1kg περισσοτερο.
-Αν την AlfaRomeo την ενδιεφερε το marketing δεν θα εκανε τις μετρησεις βαρους/επιδοσεων με νορμα Din ready to drive δηλαδη με 75kg(οδηγος + αποσκευες) + υγρα + 100% φορτιο καυσιμου αλλα Eu empty οπως η Porche με νορμα DIN empty/dry weight δηλαδη +75kg και οριακο fuel και ουτε θα παραποιουσε την συγκεκριμενη νορμα οπως η Bmw που ισχυριζεται οτι οι μετρησεις της ειναι Eu empty με 90% φορτιο καυσιμου(Η ευρωπαικη ντιρεκτιβα δεν αναφερει πουθενα 90% φ.κ. για την Eu empty.)
-Αν την AlfaRomeo την ενδιεφερε το marketing θα ανακοινωνε γενικως και αοριστος οτι η στρεπτικη της ακαμψια ειναι +χ% μεγαλυτερη απο την 156 οπως η Bmw για την σειρα 3 και η VW για το Passat......γιάυτο η διμεταλλικη σειρα 5 πηρε στο πρωτο crash test 3 αστερια.
-Αν την AlfaRomeo την ενδιεφερε το marketing δεν θα εβαζε διπλα κρυσταλλα στην 159(+30kg),ηλεκτρικα παραθυρα πισω και κλιματισμο που ειναι εξτρα στις εκδοσεις των Bmw3/A4, με αποτελεσμα να αυξαθει το βαρος σε σχεση με αυτα των ανταγωνιστων που ειναι γυμνα στον βασικο εξοπλισμο ή ακομα δεν θα εφοδιαζε την πλατφορμα με τεχνολογια multisplit που αυξανει κατα 50kg το βαρος.Ακομα και οι μεγαλυτερες διαστασεις αλλα και η στρεπ.ακαμψ. αυξανει το βαρος κατα 3-3,5%.Και καπως ετσι θα μπορουσε να υπερηφανευεται για τις δηθεν επιλογες ελαφριων κραμματων που μειωνουν το συνολικο βαρος οπως κανουν οι ανταγωνιστες της.
-Αν την AlfaRomeo την ενδιεφερε το marketing θα μπορουσε οπως και η προηγουμενη γενια Bmw να ονομασει την 2.2 320 και την 2.0 318 με αποτελεσμα να συγκρινουμε 320(2.2171cm3) με 156(2.0cc) και να ονομασει την 2.2 που ειναι 2198cm3,2.0cc
-Αν την AlfaRomeo την ενδιεφερε το marketing θα μπορουσε να ανακοινωσει τις μετρησεις επιδοσεων με 98Ron βενζινη οπως οι γερμανοι και οχι με 95Ron με αποτελεσμα να χανει σε ροπη και σε ιπποδυναμη αλλα ειναι ο πρωτος κατασκευαστης οπου οι κινητηρες του με απευθειας αμεσο ψεκασμο δεν ειναι ευαισθητοι στην 95Ron.
-Αν την AlfaRomeo την ενδιεφερε το marketing θα μπορουσε να δινει υπεραισιοδοξα στοιχεια επιδοσεων με αποκλιση μεχρι +1sec αλλα επελεξε να ακολουθησει τον ορθο δρομο και το μοναδικο αυτοκινητο στην γκαμα της που δεν εχει επαληθευσει τις μετρησεις του κατασκευαστη ηταν η 156 2.0jts αλλα βεβαια την μετρησανε με βενζινη 95Ron οταν η AR ανακοινωσε οτι θελει 98Ron βενζινη......βεβαια τα Fsi τα δοκιμαζουν παντα με 100Ron.
-Αν την AlfaRomeo την ενδιεφερε το marketing θα ονομαζε την πισω αναρτηση της 159 pentalink αλλα ποιος ξερει οτι η trilink αναρτηση της 159 ειναι ο πιο αποτελεσματικος τροπος multilink γιατι ειναι κατασκευασμενη απο 3 τμηματα και οχι 5 oπως η κλασσικη εκ των οποιων τα 2 βασικα ειναι σχηματος U με 2 links εκαστος(2+2+1=pentalink) αρα καταφερνει να εχει την αποτελεσματικοτητα του Pentalink με μικροτερο βαρος/ογκο αρα καλυτερη οδηγικη συμπεριφορα.
-
Αρκεί η διαφήμιση της GT και οι 'εργοστασιακές επιδόσεις'
-
-Aν ο sakiss δεν είχε κόμπλεξ κατωτερότητας (υποδεόμενος την προσωποποίηση της AR) δεν θα ανέφερε πάνω απο 10 φορές γερμανικές εταιρίες και μοντέλα για να υποστηρίξει πως η AR δεν έχει καμία σχέση με μαρκετινίστικα κόλπα όταν στη διαφήμιση της 159 που τόσο υπερήφανα ανέβασε σε λίνκ παρουσιάζεται ως κύριο προσόν του αυτοκινήτου το μυικό και σκελετικό του σύστημα!!!!!!!!!!!!
Στην επόμενη διαφήμιση , της 169 πχ ίσως δούμε το αυτοκίνητο να ρεύεται πχ αφού έχει στουμπώσει απο τα πολλά λαζάνια.
Τις Alfa Romeo τις θεωρώ αξιόλογα αυτοκίνητα αλλα τύπους σαν το sakiss (που υπάρχουν ανάμεσά μας είτε μεταμφιεσμένοι σαν alfisti είτε σαν γαύροι είτε σαν λιακόπουλοι κλπ) δεν μπορώ παρα να τους πάρω στη πλάκα με αυτά που λένε..
ΥΟ
YΓ. Η Adriana Lima είναι απο βραζιλία και όχι απο ιταλία, μάλλον θα σου ξέφυγε και αυτό απο τυφλό copy paste
Alfa Romeo 169