-
Καλημέρα παιδια,
έχω ένα Xsara 1.6 VTS, και προσανατολίζομαι στην αλλαγή εισαγωγής αέρα. Σε ένα συνεργείο που πήγα ρώτησα για σκούπα ή χοάνη και μου είπε ότι πέρα από τον θόρυβο τίποτα αλλό γιατί θα πέρνει ζεστό αέρα. Μου πρότεινε ένα βαρελάκι.
- Μπορεί να μου πεί κάποιος τι είναι αυτο?
- Τιμές πάνω κάτω για να τον ροτήσω και αυτόν ?
- Αλλάζει όλο το μαμα φιλτροκούτι ? (Είμαι μέσα στην εγγύηση ακομα)
thanks
-
Καλημέρα παιδια,
έχω ένα Xsara 1.6 VTS, και προσανατολίζομαι στην αλλαγή εισαγωγής αέρα. Σε ένα συνεργείο που πήγα ρώτησα για σκούπα ή χοάνη και μου είπε ότι πέρα από τον θόρυβο τίποτα αλλό γιατί θα πέρνει ζεστό αέρα. Μου πρότεινε ένα βαρελάκι.
- Μπορεί να μου πεί κάποιος τι είναι αυτο?
- Τιμές πάνω κάτω για να τον ροτήσω και αυτόν ?
- Αλλάζει όλο το μαμα φιλτροκούτι ? (Είμαι μέσα στην εγγύηση ακομα)
thanks
-
Καλημέρα παιδια,
έχω ένα Xsara 1.6 VTS, και προσανατολίζομαι στην αλλαγή εισαγωγής αέρα. Σε ένα συνεργείο που πήγα ρώτησα για σκούπα ή χοάνη και μου είπε ότι πέρα από τον θόρυβο τίποτα αλλό γιατί θα πέρνει ζεστό αέρα. Μου πρότεινε ένα βαρελάκι.
- Μπορεί να μου πεί κάποιος τι είναι αυτο?
- Τιμές πάνω κάτω για να τον ροτήσω και αυτόν ?
- Αλλάζει όλο το μαμα φιλτροκούτι ? (Είμαι μέσα στην εγγύηση ακομα)
thanks
-
Η σκούπα αποδίδει μόνο αν η μετώπη σου έχει ικανό άνοιγμα για αέρα.
Σκέτη φιλτροχοάνη, όντως θα τραβάει ζεστό αέρα.
Το βαρελάκι της BMC είναι ένα κυλινδρικό φιλτροκούτι, με ένα φίλτρο γάζας στο εσωτερικό του. Αντικαθιστά το εργοστασιακό φιλτροκούτι.Κατά τη γνώμη μου, η ιδανική εγκατάσταση φίλτρου είναι αυτή που:
-
Φέρνει όσο το δυνατό πιο κρύο αέρα
Ο ψυχρός αέρας έχει μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε οξυγόνο, μπλα, μπλα, μπλα... -
Το μήκος του σωλήνα από το φίλτρο στην πεταλούδα είναι 'συντονισμένο'.
Αυτό είναι πολύ σημαντικό και κάτι το οποίο, δυστυχώς, αγνοούν πολλοί μηχανικοί. Σε 1600άρι κινητήρα έχω δει μέχρι 4 άλογα και 1 κιλό ροπής πάνω (το τελευταίο σε όλη σχεδόν την κλίμακα!), παίζοντας μόνο με το μήκος του σωλήνα. Ουσιαστικά με αυτή την ρύθμιση μεγιστοποιείται η τάση του αέρα να τραβάει αέρα σε κάποιο φάσμα στροφών. -
Έχει ένα σωστά σχεδιασμένο φιλτροκούτι.
Η μηχανή θέλει μία εξομαλυνμένη, ήρεμη και άμεσα διαθέσιμη παροχή αέρα. Μία φιλτροχοάνη που παλεύει να τραβήξει αέρα εν μέσω δυνατών ..αέρηδων και στροβιλισμών, δεν είναι ότι καλύτερο. -
Ένα καλό φίλτρο.
Καλό με την έννοια να έχει επαρκείς διαστάσεις για την εφαρμογή μας και να εξασφαλίζει ένα καλό ποσοστό φιλτραρίσματος.
Με βάση τα παραπάνω, το βαρελάκι είναι μία καλή λύση, αν τοποθετηθεί σωστά, με την διαδικασία που προανέφερα, στο δυναμόμετρο. Δεν παύει όμως να είναι ακριβό για αυτά που προσφέρει (προσωπική άποψη).
-
-
thanks
Akoma psaxnomai , aurio tha pao na kano mia eryena agoras !!!
-
Να έχεις υπόψη σου ότι τα 'ελεύθερα' φίλτρα αφήνουν να περνάει πολύ περισσότερη σκόνη στο κινητήρα και χρειάζεται πιο συχνές (και ακριβές) αλλαγές λαδιών.
BARELAKI