Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BARELAKI
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. BARELAKI
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    5
    19
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      agstamy last edited by

      Καλημέρα παιδια,

      έχω ένα Xsara 1.6 VTS, και προσανατολίζομαι στην αλλαγή εισαγωγής αέρα. Σε ένα συνεργείο που πήγα ρώτησα για σκούπα ή χοάνη και μου είπε ότι πέρα από τον θόρυβο τίποτα αλλό γιατί θα πέρνει ζεστό αέρα. Μου πρότεινε ένα βαρελάκι.

      1. Μπορεί να μου πεί κάποιος τι είναι αυτο?
      2. Τιμές πάνω κάτω για να τον ροτήσω και αυτόν ?
      3. Αλλάζει όλο το μαμα φιλτροκούτι ? (Είμαι μέσα στην εγγύηση ακομα)

      thanks

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        agstamy last edited by

        Καλημέρα παιδια,

        έχω ένα Xsara 1.6 VTS, και προσανατολίζομαι στην αλλαγή εισαγωγής αέρα. Σε ένα συνεργείο που πήγα ρώτησα για σκούπα ή χοάνη και μου είπε ότι πέρα από τον θόρυβο τίποτα αλλό γιατί θα πέρνει ζεστό αέρα. Μου πρότεινε ένα βαρελάκι.

        1. Μπορεί να μου πεί κάποιος τι είναι αυτο?
        2. Τιμές πάνω κάτω για να τον ροτήσω και αυτόν ?
        3. Αλλάζει όλο το μαμα φιλτροκούτι ? (Είμαι μέσα στην εγγύηση ακομα)

        thanks

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          agstamy last edited by

          Καλημέρα παιδια,

          έχω ένα Xsara 1.6 VTS, και προσανατολίζομαι στην αλλαγή εισαγωγής αέρα. Σε ένα συνεργείο που πήγα ρώτησα για σκούπα ή χοάνη και μου είπε ότι πέρα από τον θόρυβο τίποτα αλλό γιατί θα πέρνει ζεστό αέρα. Μου πρότεινε ένα βαρελάκι.

          1. Μπορεί να μου πεί κάποιος τι είναι αυτο?
          2. Τιμές πάνω κάτω για να τον ροτήσω και αυτόν ?
          3. Αλλάζει όλο το μαμα φιλτροκούτι ? (Είμαι μέσα στην εγγύηση ακομα)

          thanks

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • B
            bts last edited by

            Η σκούπα αποδίδει μόνο αν η μετώπη σου έχει ικανό άνοιγμα για αέρα.
            Σκέτη φιλτροχοάνη, όντως θα τραβάει ζεστό αέρα.
            Το βαρελάκι της BMC είναι ένα κυλινδρικό φιλτροκούτι, με ένα φίλτρο γάζας στο εσωτερικό του. Αντικαθιστά το εργοστασιακό φιλτροκούτι.

            Κατά τη γνώμη μου, η ιδανική εγκατάσταση φίλτρου είναι αυτή που:

            1. Φέρνει όσο το δυνατό πιο κρύο αέρα
              Ο ψυχρός αέρας έχει μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε οξυγόνο, μπλα, μπλα, μπλα...

            2. Το μήκος του σωλήνα από το φίλτρο στην πεταλούδα είναι 'συντονισμένο'.
              Αυτό είναι πολύ σημαντικό και κάτι το οποίο, δυστυχώς, αγνοούν πολλοί μηχανικοί. Σε 1600άρι κινητήρα έχω δει μέχρι 4 άλογα και 1 κιλό ροπής πάνω (το τελευταίο σε όλη σχεδόν την κλίμακα!), παίζοντας μόνο με το μήκος του σωλήνα. Ουσιαστικά με αυτή την ρύθμιση μεγιστοποιείται η τάση του αέρα να τραβάει αέρα σε κάποιο φάσμα στροφών.

            3. Έχει ένα σωστά σχεδιασμένο φιλτροκούτι.
              Η μηχανή θέλει μία εξομαλυνμένη, ήρεμη και άμεσα διαθέσιμη παροχή αέρα. Μία φιλτροχοάνη που παλεύει να τραβήξει αέρα εν μέσω δυνατών ..αέρηδων και στροβιλισμών, δεν είναι ότι καλύτερο.

            4. Ένα καλό φίλτρο.
              Καλό με την έννοια να έχει επαρκείς διαστάσεις για την εφαρμογή μας και να εξασφαλίζει ένα καλό ποσοστό φιλτραρίσματος.

            Με βάση τα παραπάνω, το βαρελάκι είναι μία καλή λύση, αν τοποθετηθεί σωστά, με την διαδικασία που προανέφερα, στο δυναμόμετρο. Δεν παύει όμως να είναι ακριβό για αυτά που προσφέρει (προσωπική άποψη).

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • A
              agstamy last edited by

              thanks

              Akoma psaxnomai , aurio tha pao na kano mia eryena agoras !!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                leonp last edited by

                Να έχεις υπόψη σου ότι τα 'ελεύθερα' φίλτρα αφήνουν να περνάει πολύ περισσότερη σκόνη στο κινητήρα και χρειάζεται πιο συχνές (και ακριβές) αλλαγές λαδιών.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • First post
                  Last post
                • 1 / 1
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr