-
Γνωρίζετε αν κατασκευάζονται Α4 με εναλλαγή γκάζι/βενζίνης?
Είναι εργοστασιακό ή είναι πατέντα με τα αμφίβολα αποτελέσματα. Η ερώτηση είναι για ένα μεταχ/νο από Γερμανία με κουμπί εναλλαγής καυσίμου. -
Γνωρίζετε αν κατασκευάζονται Α4 με εναλλαγή γκάζι/βενζίνης?
Είναι εργοστασιακό ή είναι πατέντα με τα αμφίβολα αποτελέσματα. Η ερώτηση είναι για ένα μεταχ/νο από Γερμανία με κουμπί εναλλαγής καυσίμου. -
Γνωρίζετε αν κατασκευάζονται Α4 με εναλλαγή γκάζι/βενζίνης?
Είναι εργοστασιακό ή είναι πατέντα με τα αμφίβολα αποτελέσματα. Η ερώτηση είναι για ένα μεταχ/νο από Γερμανία με κουμπί εναλλαγής καυσίμου. -
Οι 'πατέντες' δεν είναι επικίνδυνες αν έχουν γίνει σωστά από ειδικό...
Στην Ιταλία κάνουν τέτοιες μετατροπές (εκ των υστέρων αν δεν έρχονται από το εργοστάσιο) αλλά έχουν προδιαγραφές που τηρούνται, και έτσι δεν υπάρχει πρόβλημα.
Στην Γερμανία τώρα που είναι και το ερώτημα το γκάζι δεν είναι τόσο διαδεδομένο όσο στην Ιταλία. Επίσης δεν έχω ακούσει για εργοστασιακό γκάζι σε Άουντι...
Σε ΦΙΑΤ ξέρω πως βγάζουν εργοστασιακό, και διάβασα πρόσφατα σε ιταλικό περιοδικό μια διαφήμιση, αν θυμάμαι καλά μίλαγε για ένα Σααμπ ή Βόλβο με γκάζι από το εργοστάσιο... -
και μένα μάλλον για ιδιο_πατέντα μου φαίνεται...Ευχαριστώ για τις πληροφορίες πάντως..
-
Υπάρχουν πολλά συστήματα για γκάζι, από άθλια μέχρι καλά. Τι έχει το Audi?
-
Φίλε μου δεν μπόρεσα να το δω πολύ ώρα, αλλά φάνηκε περιποιημένο με το κυρίως δοχείο στην θέση της ρεζέρβας και την εισαγωγή στον πίσω προφυλακτήρα. Κάτι καλώδια φτάναν στους κυλίνδρους επίσης αλλά σίγουρα ήταν ιδιο Πατεντέ....
Audi A4 με εργοστασιακό καύσιμο γκάζι?!