-
Έχω ακούσει τρομερές και φοβερές ιστορίες για την παροιμιώδη αξιοπιστία των Mazda. Φίλος με 323 sedan του 1992, μετά από 320.000 χλμ., το μόνο που άλλαξε ήταν το κάθισμα του οδηγού ! Τα παλιότερα ήταν πραγματικά σκυλιά, αλλά έχω την εντύπωση ότι όταν γίνει η ζημιά, τότε θα την πληρώσεις χοντρά.
Έχουμε και λέμε:
Mazda 323 GTX (τετρακίνητο, τούρμπο). Το πρώτο μου αυτοκίνητο. Μετά από 50 γύρους στα Μέγαρα, με την τετρακίνηση να τρώει ζόρια σε ένα αυτοκίνητο 11 ετών, το μπροστινό διαφορικό παραδίδει το πνεύμα και εκτοξεύει το εξοδολόγιο στα 1400 ευρώ . Ομολογώ πάντως ότι αν είχα απευθυνθεί σε άλλη αντιπροσωπεία Mazda, μάλλον θα είχα γλιτώσει τα 400 ευρουλάκια . Αξίζει να σημειωθεί πάντως ότι το μοτέρ, παρά τα 160.000 χλμ. που είχε όταν το πούλησα, δε ζήτησε ποτέ τίποτα. Το σημαντικό είναι ότι τα τελευταία 50Κ που έγιναν στα χέρια μου ήταν σκισμένα. Η τουρμπίνα, που υποτίθεται ότι θέλει συντήρηση κάθε 60.000 χλμ, δεν είχε ανοιχτεί ποτέ .
Mazda MX5 Mk1 μοντέλο 1990: έρχεται στα χέρια μου με το οδόμετρο στα 130.000 χλμ, αλλά το πραγματικό νούμερο πρέπει να είναι 50-60Κ παραπάνω. Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης αναφέρει ότι 'καίει λίγο λαδάκι'. Όταν το ελέγχω μετά από 2-2500 χλμ, η βελόνα δεν έχει καθόλου λάδι. Από τότε, καταγράφω κατανάλωση λαδιού 3-3.5 λίτρα/5000 χλμ . Συνεχίζω να του πίνω το αίμα. Ένα πρωί φεύγω βιαστικός για τη δουλειά παρ' ότι βλέπω νερά κάτω από το αυτοκίνητο. Στη Βουλιαγμένης, βλέπω καπνούς από το καπό και τη θερμοκρασία να έχει τερματίσει. Κρύωμα και συμπλήρωμα παραφλού, αλλαγή του κομμένου σωληνακίου και όλα εντάξει. Ένα μήνα μετά, στο άσχετο, χτυπάει μπιέλα. Ένα από τα κεντρικότερα συνεργεία Mazda της Αθήνας αρνείται να αναλάβει την επισκευή γιατί 'δεν έχει ξανανοίξει μοτέρ ΜΧ5 μέχρι σήμερα. Δε χρειάστηκε'
Mazda MX5 Mk2 μοντέλο 2000: το κράτησα 1,5 μήνα, περί τα 5000 χλμ από συνταξιούχο και δεν έκανε τσικ. Αλλίμονο
Mazda ΜΧ5 Mk2.5 μοντέλο 2002: το αγόρασα 2.5 ετών με 33.000 χλμ. Όταν είχε υγρασία, κατά την εκκίνηση παρατηρώ έντονο σκορτσάρισμα. Την πρώτη φορά νομίζω ότι είναι η ιδέα μου, τη δεύτερη αρχίζω να καταριέμαι. Στο forum του mx5 club διαβάζω ότι τα μοντέλα αυτά υπέφεραν από ελλατωμματικούς συμπλέκτες. Στο βιβλίο service αναφέρει ότι έχει ήδη αλλαχτεί ο δίσκος στα 12.000 χλμ. Αλλάζεται ξανά στα χέρια μου στα 38.000 χλμ μέσα στην εγγύηση.
Λίγο μετά, παρατηρώ λάδια κάτω από το αυτοκίνητο. Όχι πολλά, μία στάμπα. Επίσκεψη στη Mazda και η γνωμάτευση κάνει λόγο για διαρροή λαδιού στην ένωση των δύο κελύφων του κιβωτίου. Καλύπτεται από την εγγύηση.
Το Σάββατο, με το AC σε λειτουργία, ο χώρος μπροστά από τα πόδια του συνοδηγού έχει πλημμυρίσει με νερό. Το σωληνάκι της εξαέρωσης είχε βγει από τη θέση του και τα νερά αντί να ρίχνονται έξω από το αυτοκίνητο, κατέληγαν μέσα. Δε χρειάστηκαν παρά 30 sec στον τεχνικό της Mazda να επιδιορθώσει τη ζημιά. Μοτέρ, σασμάν και μετάδοση είναι αλεξίσφαιρες, παρά τη σκληρή χρήση στην οποία υποβάλλεται το ΜΧ μου.
Τι έχετε ακούσει εσείς για τα Mazda; Μήπως δεν είναι πια τα σκυλιά του παρελθόντος; -
Έχω ακούσει τρομερές και φοβερές ιστορίες για την παροιμιώδη αξιοπιστία των Mazda. Φίλος με 323 sedan του 1992, μετά από 320.000 χλμ., το μόνο που άλλαξε ήταν το κάθισμα του οδηγού ! Τα παλιότερα ήταν πραγματικά σκυλιά, αλλά έχω την εντύπωση ότι όταν γίνει η ζημιά, τότε θα την πληρώσεις χοντρά.
Έχουμε και λέμε:
Mazda 323 GTX (τετρακίνητο, τούρμπο). Το πρώτο μου αυτοκίνητο. Μετά από 50 γύρους στα Μέγαρα, με την τετρακίνηση να τρώει ζόρια σε ένα αυτοκίνητο 11 ετών, το μπροστινό διαφορικό παραδίδει το πνεύμα και εκτοξεύει το εξοδολόγιο στα 1400 ευρώ . Ομολογώ πάντως ότι αν είχα απευθυνθεί σε άλλη αντιπροσωπεία Mazda, μάλλον θα είχα γλιτώσει τα 400 ευρουλάκια . Αξίζει να σημειωθεί πάντως ότι το μοτέρ, παρά τα 160.000 χλμ. που είχε όταν το πούλησα, δε ζήτησε ποτέ τίποτα. Το σημαντικό είναι ότι τα τελευταία 50Κ που έγιναν στα χέρια μου ήταν σκισμένα. Η τουρμπίνα, που υποτίθεται ότι θέλει συντήρηση κάθε 60.000 χλμ, δεν είχε ανοιχτεί ποτέ .
Mazda MX5 Mk1 μοντέλο 1990: έρχεται στα χέρια μου με το οδόμετρο στα 130.000 χλμ, αλλά το πραγματικό νούμερο πρέπει να είναι 50-60Κ παραπάνω. Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης αναφέρει ότι 'καίει λίγο λαδάκι'. Όταν το ελέγχω μετά από 2-2500 χλμ, η βελόνα δεν έχει καθόλου λάδι. Από τότε, καταγράφω κατανάλωση λαδιού 3-3.5 λίτρα/5000 χλμ . Συνεχίζω να του πίνω το αίμα. Ένα πρωί φεύγω βιαστικός για τη δουλειά παρ' ότι βλέπω νερά κάτω από το αυτοκίνητο. Στη Βουλιαγμένης, βλέπω καπνούς από το καπό και τη θερμοκρασία να έχει τερματίσει. Κρύωμα και συμπλήρωμα παραφλού, αλλαγή του κομμένου σωληνακίου και όλα εντάξει. Ένα μήνα μετά, στο άσχετο, χτυπάει μπιέλα. Ένα από τα κεντρικότερα συνεργεία Mazda της Αθήνας αρνείται να αναλάβει την επισκευή γιατί 'δεν έχει ξανανοίξει μοτέρ ΜΧ5 μέχρι σήμερα. Δε χρειάστηκε'
Mazda MX5 Mk2 μοντέλο 2000: το κράτησα 1,5 μήνα, περί τα 5000 χλμ από συνταξιούχο και δεν έκανε τσικ. Αλλίμονο
Mazda ΜΧ5 Mk2.5 μοντέλο 2002: το αγόρασα 2.5 ετών με 33.000 χλμ. Όταν είχε υγρασία, κατά την εκκίνηση παρατηρώ έντονο σκορτσάρισμα. Την πρώτη φορά νομίζω ότι είναι η ιδέα μου, τη δεύτερη αρχίζω να καταριέμαι. Στο forum του mx5 club διαβάζω ότι τα μοντέλα αυτά υπέφεραν από ελλατωμματικούς συμπλέκτες. Στο βιβλίο service αναφέρει ότι έχει ήδη αλλαχτεί ο δίσκος στα 12.000 χλμ. Αλλάζεται ξανά στα χέρια μου στα 38.000 χλμ μέσα στην εγγύηση.
Λίγο μετά, παρατηρώ λάδια κάτω από το αυτοκίνητο. Όχι πολλά, μία στάμπα. Επίσκεψη στη Mazda και η γνωμάτευση κάνει λόγο για διαρροή λαδιού στην ένωση των δύο κελύφων του κιβωτίου. Καλύπτεται από την εγγύηση.
Το Σάββατο, με το AC σε λειτουργία, ο χώρος μπροστά από τα πόδια του συνοδηγού έχει πλημμυρίσει με νερό. Το σωληνάκι της εξαέρωσης είχε βγει από τη θέση του και τα νερά αντί να ρίχνονται έξω από το αυτοκίνητο, κατέληγαν μέσα. Δε χρειάστηκαν παρά 30 sec στον τεχνικό της Mazda να επιδιορθώσει τη ζημιά. Μοτέρ, σασμάν και μετάδοση είναι αλεξίσφαιρες, παρά τη σκληρή χρήση στην οποία υποβάλλεται το ΜΧ μου.
Τι έχετε ακούσει εσείς για τα Mazda; Μήπως δεν είναι πια τα σκυλιά του παρελθόντος; -
Έχω ακούσει τρομερές και φοβερές ιστορίες για την παροιμιώδη αξιοπιστία των Mazda. Φίλος με 323 sedan του 1992, μετά από 320.000 χλμ., το μόνο που άλλαξε ήταν το κάθισμα του οδηγού ! Τα παλιότερα ήταν πραγματικά σκυλιά, αλλά έχω την εντύπωση ότι όταν γίνει η ζημιά, τότε θα την πληρώσεις χοντρά.
Έχουμε και λέμε:
Mazda 323 GTX (τετρακίνητο, τούρμπο). Το πρώτο μου αυτοκίνητο. Μετά από 50 γύρους στα Μέγαρα, με την τετρακίνηση να τρώει ζόρια σε ένα αυτοκίνητο 11 ετών, το μπροστινό διαφορικό παραδίδει το πνεύμα και εκτοξεύει το εξοδολόγιο στα 1400 ευρώ . Ομολογώ πάντως ότι αν είχα απευθυνθεί σε άλλη αντιπροσωπεία Mazda, μάλλον θα είχα γλιτώσει τα 400 ευρουλάκια . Αξίζει να σημειωθεί πάντως ότι το μοτέρ, παρά τα 160.000 χλμ. που είχε όταν το πούλησα, δε ζήτησε ποτέ τίποτα. Το σημαντικό είναι ότι τα τελευταία 50Κ που έγιναν στα χέρια μου ήταν σκισμένα. Η τουρμπίνα, που υποτίθεται ότι θέλει συντήρηση κάθε 60.000 χλμ, δεν είχε ανοιχτεί ποτέ .
Mazda MX5 Mk1 μοντέλο 1990: έρχεται στα χέρια μου με το οδόμετρο στα 130.000 χλμ, αλλά το πραγματικό νούμερο πρέπει να είναι 50-60Κ παραπάνω. Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης αναφέρει ότι 'καίει λίγο λαδάκι'. Όταν το ελέγχω μετά από 2-2500 χλμ, η βελόνα δεν έχει καθόλου λάδι. Από τότε, καταγράφω κατανάλωση λαδιού 3-3.5 λίτρα/5000 χλμ . Συνεχίζω να του πίνω το αίμα. Ένα πρωί φεύγω βιαστικός για τη δουλειά παρ' ότι βλέπω νερά κάτω από το αυτοκίνητο. Στη Βουλιαγμένης, βλέπω καπνούς από το καπό και τη θερμοκρασία να έχει τερματίσει. Κρύωμα και συμπλήρωμα παραφλού, αλλαγή του κομμένου σωληνακίου και όλα εντάξει. Ένα μήνα μετά, στο άσχετο, χτυπάει μπιέλα. Ένα από τα κεντρικότερα συνεργεία Mazda της Αθήνας αρνείται να αναλάβει την επισκευή γιατί 'δεν έχει ξανανοίξει μοτέρ ΜΧ5 μέχρι σήμερα. Δε χρειάστηκε'
Mazda MX5 Mk2 μοντέλο 2000: το κράτησα 1,5 μήνα, περί τα 5000 χλμ από συνταξιούχο και δεν έκανε τσικ. Αλλίμονο
Mazda ΜΧ5 Mk2.5 μοντέλο 2002: το αγόρασα 2.5 ετών με 33.000 χλμ. Όταν είχε υγρασία, κατά την εκκίνηση παρατηρώ έντονο σκορτσάρισμα. Την πρώτη φορά νομίζω ότι είναι η ιδέα μου, τη δεύτερη αρχίζω να καταριέμαι. Στο forum του mx5 club διαβάζω ότι τα μοντέλα αυτά υπέφεραν από ελλατωμματικούς συμπλέκτες. Στο βιβλίο service αναφέρει ότι έχει ήδη αλλαχτεί ο δίσκος στα 12.000 χλμ. Αλλάζεται ξανά στα χέρια μου στα 38.000 χλμ μέσα στην εγγύηση.
Λίγο μετά, παρατηρώ λάδια κάτω από το αυτοκίνητο. Όχι πολλά, μία στάμπα. Επίσκεψη στη Mazda και η γνωμάτευση κάνει λόγο για διαρροή λαδιού στην ένωση των δύο κελύφων του κιβωτίου. Καλύπτεται από την εγγύηση.
Το Σάββατο, με το AC σε λειτουργία, ο χώρος μπροστά από τα πόδια του συνοδηγού έχει πλημμυρίσει με νερό. Το σωληνάκι της εξαέρωσης είχε βγει από τη θέση του και τα νερά αντί να ρίχνονται έξω από το αυτοκίνητο, κατέληγαν μέσα. Δε χρειάστηκαν παρά 30 sec στον τεχνικό της Mazda να επιδιορθώσει τη ζημιά. Μοτέρ, σασμάν και μετάδοση είναι αλεξίσφαιρες, παρά τη σκληρή χρήση στην οποία υποβάλλεται το ΜΧ μου.
Τι έχετε ακούσει εσείς για τα Mazda; Μήπως δεν είναι πια τα σκυλιά του παρελθόντος; -
Γιατι,ποιο αυτοκινητο ειναι πια σκυλι;Και μη μου πει κανεις για toyota γιατι μονο κινητήρα στο 1χλμ δεν εχω αλλαξει
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Γιατι,ποιο αυτοκινητο ειναι πια σκυλι;Και μη μου πει κανεις για toyota γιατι μονο κινητήρα στο 1χλμ δεν εχω αλλαξειΓια πες, για πες... Ας γίνει το topic: 'Ιαπωνικά. Είναι τόσο αξιόπιστα;'
-
Στις μερες μας δεν υπαρχει πια 'σκυλι', υπαρχει μονο παρελθόν και μαρκετινγκ,αλλα και αυτα σε μια πενταετία δεκαετία το πολυ, θα σταματήσει ο κόσμος να τα χάφτει.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Στις μερες μας δεν υπαρχει πια 'σκυλι', υπαρχει μονο παρελθόν και μαρκετινγκ,αλλα και αυτα σε μια πενταετία δεκαετία το πολυ, θα σταματήσει ο κόσμος να τα χάφτει.Μέσα είσαι!
Και τα Hyundai τα περιγελούσαν πολλοί αλλά πλέον η πλειοψηφία τα αποδέχεται ως τις πιο έντιμες, αξιόπιστες και value4money λύσεις.
Ενώ κάποιες άλλες «καταξιωμένες»... γκουχ γκουχ!Είδες ο καιρός γυρίσματα που έχει...
-
Δε νομίζω ότι έχει γεφυρωθεί η διαφορά μεταξύ ευρωπαίων και ιαπωνικών εταιριών αναφορικά με την αξιοπιστία. Απλά πέφτουν λίγο οι Ιάπωνες, πέφτουν περισσότερο οι Γερμανοί, οι Ιταλοί έχουν ανέβει σημαντικά σε σχέση με τα παλιά χρόνια. Ένα μπάχαλο. Άλλα τα παίρνεις για ιαπωνικά και είναι ισπανικά ή τούρκικα, άλλα για γερμανικά και είναι πολωνέζικα... Μόνο Daihatsu και Subaru παραμένουν πραγματικά ιαπωνικές. Από εκεί και πέρα, όλα είναι ρευστά. Π.χ. Suzuki Jimny κλειστό ιαπωνέζικο, ανοιχτό ισπανικό και άλλα τέτοια χαρούμενα. Μπάχαλο.
-
Η δικιά μου εμπειρία:
**Honda Accord 2.0 (1990 - 2004): ** απο βλάβες μία καμμένη μίζα απο πρόβλημα του διακόπτη (την κράτησε σε λειτουργία και την έκαψε) κόστος κάπου 70.000 τότε. Στα 14 αυτά χρόνια δεν έπαθε απολύτως τίποτα άλλο, άψογο.Εκανε περίπου 300.000χλμ
**Honda Civic 1.2 (1986 - 1990): ** απολύτως καμία βλάβη.περίπου 150.000χλμ
**Nissan Chery 1.0 (1986 - 1990): ** γενικά απροβλημάτιστο αλλα στα περίπου 80.000 χλμ αλλάχθηκαν ακρόμπαρα , δε θυμάμαι κάτι άλλο.περίπου 150.000χλμ
**Suzuki Jimny (2002 - 2005): ** απολύτως καμία βλάβη παρόλο την ενίοτε πολύ σκληρή χρήση (βόλτες εκτός δρόμου, 3 trail ride). χλμ περίπου 25.000.
**Toyota Yaris (2002 - ...): ** απολύτως κανένα πρόβλημα, ~40.000χλμ
**Renault Twingo (1997 - 2005): ** σόκ και δέος, ενδεικτικά όσα μου'ρχονται τώρα:
-2 φορές αλλαγή τρόμπας βενζίνης
-3 φορές αλλαγη βάσεων μηχανής
-1 φορά αλλαγή οθόνης ταμπλό
-αλλαγή μηχανισμού ΑBS και εγκέφαλου ABS
-αλλαγή εγκέφαλου κινητήρακαι διάφορα άλλα
Επίσης είχαμε πιο παλιά και ενα 2CV, ειδικό αυτοκίνητο οπότε δεν το αναφέρω. Να πώ μόνο πως στα 12 χρόνια που το είχαμε προς το τέλος κόντευε να σκορπίσει εντελώς παρά την ευλαβική συντήρηση.
ΥΓ1. Ολα τα αυτοκίνητα είναι απο καινούρια, για μεταχειρισμένο είμαι επιφυλακτικός ως προς την κρίση της αξιοπιστίας μιας και κανένας δε μπορεί να ξέρει τις περισσότερες φορές τι έχει προηγηθεί.
ΥΓ2. Σε όσα αναφέρω κανένα πρόβλημα κυριολεκτώ, ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα πέραν της προγραμματισμένης συντήρησης. Το αναφέρω γιατι έχω συναντήσει ανθρώπους με 106 πχ που ενώ τους έκανε παρόμοια προβλήματα με το Twingo όταν τους ρώταγες αν είναι αξιόπιστο σου έλεγαν πως είναι ΟΚ. Μάλλον τα θεωρούσαν φυσιολογικά.
-
τα μονα που εχουν παραμεινει σταθερα στον χρονο ειναι τα λάντα. παντα τα ιδια ήταν
-
Ειχα μονο ενα Mazda. Ενα 626 το 1990 που το πουλησα με 150(240 χιλ χιλιομετρα)χιλ μιλια το 2001. Ποτε δεν επαθε τιποτα δεν με αφησε πουθενα. Αλλαζα το λαδι καθε 4-5 χιλ χιλιομετρα με συνθετικο(Mobil 1). Ποτε δεν εκαψε μια σταγονα λαδι. Αλλαξα το λουρι χρονισμου μια φορα. (δεν ειχε χαλασει απλως μεσα σε σερβις). Λαστιχα 3 φορες, φρενα καινουγιους δισκους μπροστα μια φορα. Αλλαξα το λιπαντικο του κιβωτιου με συνθετικο (Redline). Πληροφοριακα το ειχα παρει 10.500 δολλαρια καινουργιο το 1990 και το πουλησα 2.000 δολ το 2001. Και πιστεψτε με ειχε κατασκευαστει στις ΗΠΑ (κατω απο 50% Ιαπωνικα υλικα). Οποτε δεν εχω αμφοβολιες για την ποιοτητα των Mazda.
Νικος
-
A ρε ΙΚΕ, τι έχεις τραβήξει; Ή μάλλον καλύτερα, τι έχει τραβήξει η μητέρα σου... Τώρα με το GV, δεν πιστεύω να περάσει τα ίδια
-
dimsabas θα αλλάξεις τον τίτλο του τόπικ τελικά?
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
dimsabas θα αλλάξεις τον τίτλο του τόπικ τελικά?Δε νομίζω ότι μπορώ... Αλλά έτσι κι αλλιώς, δε νομίζω ότι χρειάζεται κιόλας
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
A ρε ΙΚΕ, τι έχεις τραβήξει; Ή μάλλον καλύτερα, τι έχει τραβήξει η μητέρα σου... Τώρα με το GV, δεν πιστεύω να περάσει τα ίδιαNα συμπληρώσω στα παραπάνω πως για μεγάλο χρονικό διάστημα είχαμε το Accors και το Τwingo, χωρίς να υπολογίσουμε τις βλάβες τα τακτικά service του Honda κόστιζαν περίπου το μισό.
Το GV δεν το έβαλα επειδή είναι καινούριο σχετικά και δεν έχει μαζέψει χλμ. Εννοείται δεν έχει κάνει ούτε τσικ.
ΥΓ.άλλαξε τον τίτλο γιατι τα ποστ μου είναι εντελώς off-topic !!
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
dimsabas θα αλλάξεις τον τίτλο του τόπικ τελικά?
Δε νομίζω ότι μπορώ... Αλλά έτσι κι αλλιώς, δε νομίζω ότι χρειάζεται κιόλας
μπορείς, κάνοντας έντιτ το αρχικό σου ποστ
-
Εντάξει και ο τίτλος
-
Από τότε που κατασκευάζονται στην Ευρώπη κάποια μοντέλα των ιαπωνικών εταιρειών παρουσιάστικαν προβλήματα. Να θυμίσω τις πρώτες φουρνιές της corolla E12 hatchbach, με αρκετά προβλήματα στην ποιότητα και αρκετά ελλατωματικά εξαρτήματα (κατασκευασμένες στην Αγγλια), κάπου έχω διαβάσει και για type-r, κάποια προβλήματα με τις κρεμαγιέρες (κι'αυτά νομίζω φτιάχνονται στην Αγγλία). Πάντως έτσι και αλλιώς διατηρούν τα σκήπτρα στον τομέα της αξιοπιστίας. Τα μοντέλα που κατασκευάζονται στην μαμά Ιαπωνία πάντως παραμένουν αρκετά αξιόπιστα
-
Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:
Από τότε που κατασκευάζονται στην Ευρώπη κάποια μοντέλα των ιαπωνικών εταιρειών παρουσιάστικαν προβλήματα. Να θυμίσω τις πρώτες φουρνιές της corolla E12 hatchbach, με αρκετά προβλήματα στην ποιότητα και αρκετά ελλατωματικά εξαρτήματα (κατασκευασμένες στην Αγγλια), κάπου έχω διαβάσει και για type-r, κάποια προβλήματα με τις κρεμαγιέρες (κι'αυτά νομίζω φτιάχνονται στην Αγγλία). Πάντως έτσι και αλλιώς διατηρούν τα σκήπτρα στον τομέα της αξιοπιστίας. Τα μοντέλα που κατασκευάζονται στην μαμά Ιαπωνία πάντως παραμένουν αρκετά αξιόπισταΈτσι εκριβώς είναι... (τουλάχιστον στις περισσότερες περιπτώσεις...) δεν είναι κακό να τσεκάρουμε το VIN...
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Γιατι,ποιο αυτοκινητο ειναι πια σκυλι;Και μη μου πει κανεις για toyota γιατι μονο κινητήρα στο 1χλμ δεν εχω αλλαξειΤι προβλημα ειχες με toyota;
MAZDA και λοιπά; Είναι τελικά τόσο αξιόπιστα;