Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Lancia kaputt...Ποιός θα το φτιάξει;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Lancia kaputt...Ποιός θα το φτιάξει;
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    5
    16
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Y
      yiannnis last edited by

      Αγαπητοί φίλοι,

      οι γονείς μου έχουν ένα Lancia Y, 1.200, 16V. Το οδήγησα ή μάλλον προσπάθησα να το οδηγήσω και διαπίστωσα ότι το κιβώτιο ήταν σε άσχημη κατάσταση. Δηλαδή στις αλλαγές από 1η σε 2α έκανε ένα θόρυβο κατά τι πιο ήπιο απ' ότι θα'κανε αν έκανα αλλαγή χωρίς το πάτημα συμπλέκτη. Το πήγα στον μάστορα και άλλαξε τη βάση του κιβωτίου. Με το που το πήρα από το συνεργείο στην πρώτη αλλαγή ξανά ο ίδιος θόρυβος. Το πήγα σε άλλο μάστορα και άλλαξε δίσκο. Όχι μόνο δε βελτιώθηκε η λειτουργία του κιβωτίου, με δυσκολία μπαίνουν τώρα όλες οι ταχύτητες, αλλ' επιπλέον χρειάζεται πολύ δύναμη για να πατηθεί ο συμπλέκτης.
      Έχω ασχοληθεί και έχω χάσει πολύ χρόνο για να φτιάξω το δικό μου αυτοκίνητο, ένα Ford Sierra. Πλέον δεν έχω το χρόνο να ασχοληθώ και με το Lancia των γονιών μου. Δε θέλω να μάθω τί φταίει και πού είναι το πρόβλημα. Άλλωστε τί νόημα έχει και ο καταμερισμός της εργασίας; Αν δεν κάνουν σωστά οι άνθρωποι τη δουλειά τους, τότε ας ζει ο καθένας μόνος σαν τον Ροβινσόνα να τα κάνει όλα μόνος του. Έτσι όμως δεν πάει μπροστά η κοινωνία.
      Η απορία μου λοιπόν είναι, πού να πάω το αυτοκίνητο για να το φτιάξουν χωρίς να χρειαστεί να γίνω ειδικός, χωρίς να χρειαστεί να αγοράσω το εγχειρίδιο Haynes για το Lancia; Σκέφτηκα βέβαια την αντιπροσωπία, αλλά εκεί όσες φορές πήγα δυο απαγορεύσεις με κάνουν διστακτικό να ξαναπάω: α) το κόστος, που είναι απαγορευτικό και β) η απαγόρευση εισόδου στο χώρο του συνεργείου, ωσαν να ήταν άδυτο αρχαίου ναού, που αυτά που κάνουν εκεί μέσα δεν πρέπει να τα δει ανθρώπου μάτι. Θέλω να συζητάω το πρόβλημα του αυτοκινήτου με τον μηχανικό και όχι να δίνω συνοπτική αναφορά στη ρεσεπσιονίστ-γραμματέα. Μήπως, λοιπόν, γνωρίζετε αν υπάρχει κάποιο παραδοσιακό συνεργείο με καλό μηχανικό;

      Ευχαριστώ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • Y
        yiannnis last edited by

        Αγαπητοί φίλοι,

        οι γονείς μου έχουν ένα Lancia Y, 1.200, 16V. Το οδήγησα ή μάλλον προσπάθησα να το οδηγήσω και διαπίστωσα ότι το κιβώτιο ήταν σε άσχημη κατάσταση. Δηλαδή στις αλλαγές από 1η σε 2α έκανε ένα θόρυβο κατά τι πιο ήπιο απ' ότι θα'κανε αν έκανα αλλαγή χωρίς το πάτημα συμπλέκτη. Το πήγα στον μάστορα και άλλαξε τη βάση του κιβωτίου. Με το που το πήρα από το συνεργείο στην πρώτη αλλαγή ξανά ο ίδιος θόρυβος. Το πήγα σε άλλο μάστορα και άλλαξε δίσκο. Όχι μόνο δε βελτιώθηκε η λειτουργία του κιβωτίου, με δυσκολία μπαίνουν τώρα όλες οι ταχύτητες, αλλ' επιπλέον χρειάζεται πολύ δύναμη για να πατηθεί ο συμπλέκτης.
        Έχω ασχοληθεί και έχω χάσει πολύ χρόνο για να φτιάξω το δικό μου αυτοκίνητο, ένα Ford Sierra. Πλέον δεν έχω το χρόνο να ασχοληθώ και με το Lancia των γονιών μου. Δε θέλω να μάθω τί φταίει και πού είναι το πρόβλημα. Άλλωστε τί νόημα έχει και ο καταμερισμός της εργασίας; Αν δεν κάνουν σωστά οι άνθρωποι τη δουλειά τους, τότε ας ζει ο καθένας μόνος σαν τον Ροβινσόνα να τα κάνει όλα μόνος του. Έτσι όμως δεν πάει μπροστά η κοινωνία.
        Η απορία μου λοιπόν είναι, πού να πάω το αυτοκίνητο για να το φτιάξουν χωρίς να χρειαστεί να γίνω ειδικός, χωρίς να χρειαστεί να αγοράσω το εγχειρίδιο Haynes για το Lancia; Σκέφτηκα βέβαια την αντιπροσωπία, αλλά εκεί όσες φορές πήγα δυο απαγορεύσεις με κάνουν διστακτικό να ξαναπάω: α) το κόστος, που είναι απαγορευτικό και β) η απαγόρευση εισόδου στο χώρο του συνεργείου, ωσαν να ήταν άδυτο αρχαίου ναού, που αυτά που κάνουν εκεί μέσα δεν πρέπει να τα δει ανθρώπου μάτι. Θέλω να συζητάω το πρόβλημα του αυτοκινήτου με τον μηχανικό και όχι να δίνω συνοπτική αναφορά στη ρεσεπσιονίστ-γραμματέα. Μήπως, λοιπόν, γνωρίζετε αν υπάρχει κάποιο παραδοσιακό συνεργείο με καλό μηχανικό;

        Ευχαριστώ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Y
          yiannnis last edited by

          Αγαπητοί φίλοι,

          οι γονείς μου έχουν ένα Lancia Y, 1.200, 16V. Το οδήγησα ή μάλλον προσπάθησα να το οδηγήσω και διαπίστωσα ότι το κιβώτιο ήταν σε άσχημη κατάσταση. Δηλαδή στις αλλαγές από 1η σε 2α έκανε ένα θόρυβο κατά τι πιο ήπιο απ' ότι θα'κανε αν έκανα αλλαγή χωρίς το πάτημα συμπλέκτη. Το πήγα στον μάστορα και άλλαξε τη βάση του κιβωτίου. Με το που το πήρα από το συνεργείο στην πρώτη αλλαγή ξανά ο ίδιος θόρυβος. Το πήγα σε άλλο μάστορα και άλλαξε δίσκο. Όχι μόνο δε βελτιώθηκε η λειτουργία του κιβωτίου, με δυσκολία μπαίνουν τώρα όλες οι ταχύτητες, αλλ' επιπλέον χρειάζεται πολύ δύναμη για να πατηθεί ο συμπλέκτης.
          Έχω ασχοληθεί και έχω χάσει πολύ χρόνο για να φτιάξω το δικό μου αυτοκίνητο, ένα Ford Sierra. Πλέον δεν έχω το χρόνο να ασχοληθώ και με το Lancia των γονιών μου. Δε θέλω να μάθω τί φταίει και πού είναι το πρόβλημα. Άλλωστε τί νόημα έχει και ο καταμερισμός της εργασίας; Αν δεν κάνουν σωστά οι άνθρωποι τη δουλειά τους, τότε ας ζει ο καθένας μόνος σαν τον Ροβινσόνα να τα κάνει όλα μόνος του. Έτσι όμως δεν πάει μπροστά η κοινωνία.
          Η απορία μου λοιπόν είναι, πού να πάω το αυτοκίνητο για να το φτιάξουν χωρίς να χρειαστεί να γίνω ειδικός, χωρίς να χρειαστεί να αγοράσω το εγχειρίδιο Haynes για το Lancia; Σκέφτηκα βέβαια την αντιπροσωπία, αλλά εκεί όσες φορές πήγα δυο απαγορεύσεις με κάνουν διστακτικό να ξαναπάω: α) το κόστος, που είναι απαγορευτικό και β) η απαγόρευση εισόδου στο χώρο του συνεργείου, ωσαν να ήταν άδυτο αρχαίου ναού, που αυτά που κάνουν εκεί μέσα δεν πρέπει να τα δει ανθρώπου μάτι. Θέλω να συζητάω το πρόβλημα του αυτοκινήτου με τον μηχανικό και όχι να δίνω συνοπτική αναφορά στη ρεσεπσιονίστ-γραμματέα. Μήπως, λοιπόν, γνωρίζετε αν υπάρχει κάποιο παραδοσιακό συνεργείο με καλό μηχανικό;

          Ευχαριστώ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • C
            corsair last edited by

            Μμμμ, ακουγεται για κλασσικη περιπτωση δισκου-πλατο-γραναζιων 1ης/2ας-συνχρονιζε..... ειδικα τα 2 τελευταια ειναι απαραιτητα.

            Μαλλον πρεπει να το πας σε καμια αντιπροσωπεια για να σου κανουν σωστη δουλεια. Και εγω ειχα προβλημα 1-2 και πηγαν πακετο ολα οσα σου ανεφερα... απο τοτε κανενα προβλημα, αλλα το κουστουμι ηταν 600 ευρω στην αντιπροσωπεια. ηταν ομως οι μονοι που μπορουσα να εμπιστευτω γιατι οι μαστρομητσοι τελικα διαπιστωσα πως μαλλον καναν πειρραματα στο αμαξι μου.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • 0
              037 last edited by

              Εστειλα προσωπικο μηνυμα

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • Y
                yiannnis last edited by

                Παίδες,

                ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Θα κάνω συνδυασμό:θα πάω σε προτεινόμενο από τον 037 μάστορα και θα του πω για 1η 2α συγχρονιζέ, δίσκο-πλατό, που λέει ο crosair. Και βλέπουμε!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • First post
                  Last post
                • 1 / 1
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr