-
Αγαπητοί φίλοι,
οι γονείς μου έχουν ένα Lancia Y, 1.200, 16V. Το οδήγησα ή μάλλον προσπάθησα να το οδηγήσω και διαπίστωσα ότι το κιβώτιο ήταν σε άσχημη κατάσταση. Δηλαδή στις αλλαγές από 1η σε 2α έκανε ένα θόρυβο κατά τι πιο ήπιο απ' ότι θα'κανε αν έκανα αλλαγή χωρίς το πάτημα συμπλέκτη. Το πήγα στον μάστορα και άλλαξε τη βάση του κιβωτίου. Με το που το πήρα από το συνεργείο στην πρώτη αλλαγή ξανά ο ίδιος θόρυβος. Το πήγα σε άλλο μάστορα και άλλαξε δίσκο. Όχι μόνο δε βελτιώθηκε η λειτουργία του κιβωτίου, με δυσκολία μπαίνουν τώρα όλες οι ταχύτητες, αλλ' επιπλέον χρειάζεται πολύ δύναμη για να πατηθεί ο συμπλέκτης.
Έχω ασχοληθεί και έχω χάσει πολύ χρόνο για να φτιάξω το δικό μου αυτοκίνητο, ένα Ford Sierra. Πλέον δεν έχω το χρόνο να ασχοληθώ και με το Lancia των γονιών μου. Δε θέλω να μάθω τί φταίει και πού είναι το πρόβλημα. Άλλωστε τί νόημα έχει και ο καταμερισμός της εργασίας; Αν δεν κάνουν σωστά οι άνθρωποι τη δουλειά τους, τότε ας ζει ο καθένας μόνος σαν τον Ροβινσόνα να τα κάνει όλα μόνος του. Έτσι όμως δεν πάει μπροστά η κοινωνία.
Η απορία μου λοιπόν είναι, πού να πάω το αυτοκίνητο για να το φτιάξουν χωρίς να χρειαστεί να γίνω ειδικός, χωρίς να χρειαστεί να αγοράσω το εγχειρίδιο Haynes για το Lancia; Σκέφτηκα βέβαια την αντιπροσωπία, αλλά εκεί όσες φορές πήγα δυο απαγορεύσεις με κάνουν διστακτικό να ξαναπάω: α) το κόστος, που είναι απαγορευτικό και β) η απαγόρευση εισόδου στο χώρο του συνεργείου, ωσαν να ήταν άδυτο αρχαίου ναού, που αυτά που κάνουν εκεί μέσα δεν πρέπει να τα δει ανθρώπου μάτι. Θέλω να συζητάω το πρόβλημα του αυτοκινήτου με τον μηχανικό και όχι να δίνω συνοπτική αναφορά στη ρεσεπσιονίστ-γραμματέα. Μήπως, λοιπόν, γνωρίζετε αν υπάρχει κάποιο παραδοσιακό συνεργείο με καλό μηχανικό;Ευχαριστώ.
-
Αγαπητοί φίλοι,
οι γονείς μου έχουν ένα Lancia Y, 1.200, 16V. Το οδήγησα ή μάλλον προσπάθησα να το οδηγήσω και διαπίστωσα ότι το κιβώτιο ήταν σε άσχημη κατάσταση. Δηλαδή στις αλλαγές από 1η σε 2α έκανε ένα θόρυβο κατά τι πιο ήπιο απ' ότι θα'κανε αν έκανα αλλαγή χωρίς το πάτημα συμπλέκτη. Το πήγα στον μάστορα και άλλαξε τη βάση του κιβωτίου. Με το που το πήρα από το συνεργείο στην πρώτη αλλαγή ξανά ο ίδιος θόρυβος. Το πήγα σε άλλο μάστορα και άλλαξε δίσκο. Όχι μόνο δε βελτιώθηκε η λειτουργία του κιβωτίου, με δυσκολία μπαίνουν τώρα όλες οι ταχύτητες, αλλ' επιπλέον χρειάζεται πολύ δύναμη για να πατηθεί ο συμπλέκτης.
Έχω ασχοληθεί και έχω χάσει πολύ χρόνο για να φτιάξω το δικό μου αυτοκίνητο, ένα Ford Sierra. Πλέον δεν έχω το χρόνο να ασχοληθώ και με το Lancia των γονιών μου. Δε θέλω να μάθω τί φταίει και πού είναι το πρόβλημα. Άλλωστε τί νόημα έχει και ο καταμερισμός της εργασίας; Αν δεν κάνουν σωστά οι άνθρωποι τη δουλειά τους, τότε ας ζει ο καθένας μόνος σαν τον Ροβινσόνα να τα κάνει όλα μόνος του. Έτσι όμως δεν πάει μπροστά η κοινωνία.
Η απορία μου λοιπόν είναι, πού να πάω το αυτοκίνητο για να το φτιάξουν χωρίς να χρειαστεί να γίνω ειδικός, χωρίς να χρειαστεί να αγοράσω το εγχειρίδιο Haynes για το Lancia; Σκέφτηκα βέβαια την αντιπροσωπία, αλλά εκεί όσες φορές πήγα δυο απαγορεύσεις με κάνουν διστακτικό να ξαναπάω: α) το κόστος, που είναι απαγορευτικό και β) η απαγόρευση εισόδου στο χώρο του συνεργείου, ωσαν να ήταν άδυτο αρχαίου ναού, που αυτά που κάνουν εκεί μέσα δεν πρέπει να τα δει ανθρώπου μάτι. Θέλω να συζητάω το πρόβλημα του αυτοκινήτου με τον μηχανικό και όχι να δίνω συνοπτική αναφορά στη ρεσεπσιονίστ-γραμματέα. Μήπως, λοιπόν, γνωρίζετε αν υπάρχει κάποιο παραδοσιακό συνεργείο με καλό μηχανικό;Ευχαριστώ.
-
Αγαπητοί φίλοι,
οι γονείς μου έχουν ένα Lancia Y, 1.200, 16V. Το οδήγησα ή μάλλον προσπάθησα να το οδηγήσω και διαπίστωσα ότι το κιβώτιο ήταν σε άσχημη κατάσταση. Δηλαδή στις αλλαγές από 1η σε 2α έκανε ένα θόρυβο κατά τι πιο ήπιο απ' ότι θα'κανε αν έκανα αλλαγή χωρίς το πάτημα συμπλέκτη. Το πήγα στον μάστορα και άλλαξε τη βάση του κιβωτίου. Με το που το πήρα από το συνεργείο στην πρώτη αλλαγή ξανά ο ίδιος θόρυβος. Το πήγα σε άλλο μάστορα και άλλαξε δίσκο. Όχι μόνο δε βελτιώθηκε η λειτουργία του κιβωτίου, με δυσκολία μπαίνουν τώρα όλες οι ταχύτητες, αλλ' επιπλέον χρειάζεται πολύ δύναμη για να πατηθεί ο συμπλέκτης.
Έχω ασχοληθεί και έχω χάσει πολύ χρόνο για να φτιάξω το δικό μου αυτοκίνητο, ένα Ford Sierra. Πλέον δεν έχω το χρόνο να ασχοληθώ και με το Lancia των γονιών μου. Δε θέλω να μάθω τί φταίει και πού είναι το πρόβλημα. Άλλωστε τί νόημα έχει και ο καταμερισμός της εργασίας; Αν δεν κάνουν σωστά οι άνθρωποι τη δουλειά τους, τότε ας ζει ο καθένας μόνος σαν τον Ροβινσόνα να τα κάνει όλα μόνος του. Έτσι όμως δεν πάει μπροστά η κοινωνία.
Η απορία μου λοιπόν είναι, πού να πάω το αυτοκίνητο για να το φτιάξουν χωρίς να χρειαστεί να γίνω ειδικός, χωρίς να χρειαστεί να αγοράσω το εγχειρίδιο Haynes για το Lancia; Σκέφτηκα βέβαια την αντιπροσωπία, αλλά εκεί όσες φορές πήγα δυο απαγορεύσεις με κάνουν διστακτικό να ξαναπάω: α) το κόστος, που είναι απαγορευτικό και β) η απαγόρευση εισόδου στο χώρο του συνεργείου, ωσαν να ήταν άδυτο αρχαίου ναού, που αυτά που κάνουν εκεί μέσα δεν πρέπει να τα δει ανθρώπου μάτι. Θέλω να συζητάω το πρόβλημα του αυτοκινήτου με τον μηχανικό και όχι να δίνω συνοπτική αναφορά στη ρεσεπσιονίστ-γραμματέα. Μήπως, λοιπόν, γνωρίζετε αν υπάρχει κάποιο παραδοσιακό συνεργείο με καλό μηχανικό;Ευχαριστώ.
-
Μμμμ, ακουγεται για κλασσικη περιπτωση δισκου-πλατο-γραναζιων 1ης/2ας-συνχρονιζε..... ειδικα τα 2 τελευταια ειναι απαραιτητα.
Μαλλον πρεπει να το πας σε καμια αντιπροσωπεια για να σου κανουν σωστη δουλεια. Και εγω ειχα προβλημα 1-2 και πηγαν πακετο ολα οσα σου ανεφερα... απο τοτε κανενα προβλημα, αλλα το κουστουμι ηταν 600 ευρω στην αντιπροσωπεια. ηταν ομως οι μονοι που μπορουσα να εμπιστευτω γιατι οι μαστρομητσοι τελικα διαπιστωσα πως μαλλον καναν πειρραματα στο αμαξι μου.
-
Εστειλα προσωπικο μηνυμα
-
Παίδες,
ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Θα κάνω συνδυασμό:θα πάω σε προτεινόμενο από τον 037 μάστορα και θα του πω για 1η 2α συγχρονιζέ, δίσκο-πλατό, που λέει ο crosair. Και βλέπουμε!
Lancia kaputt...Ποιός θα το φτιάξει;