Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Group B - Τότε και τώρα!
    1. Home
    2. WRC
    3. Group B - Τότε και τώρα!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1 / 5
    WRC
    33
    99
    158
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kid last edited by

      Ενημερώστε την νέα γενιά για το υπερθέαμα που έχασε.. Γιατί σταμάτησε η παραγωγή τους? Τι διαφορές έχουν από τα τωρινά WRC? Γενικά, δώστε όσες περισσότερες πληροφορίες μπορείτε..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kid last edited by

        Ενημερώστε την νέα γενιά για το υπερθέαμα που έχασε.. Γιατί σταμάτησε η παραγωγή τους? Τι διαφορές έχουν από τα τωρινά WRC? Γενικά, δώστε όσες περισσότερες πληροφορίες μπορείτε..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kid last edited by

          Ενημερώστε την νέα γενιά για το υπερθέαμα που έχασε.. Γιατί σταμάτησε η παραγωγή τους? Τι διαφορές έχουν από τα τωρινά WRC? Γενικά, δώστε όσες περισσότερες πληροφορίες μπορείτε..

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • K
            kouk last edited by

            Παίζεις με τον πόνο μας!!!

            Group B!

            1 δευτερόλεπτο αργότερα από τα προπέρσινα WRCars στο χιλιόμετρο αλλά 600 άλογα σε 900 κιλά (λέμε τώρα)!!!!

            ΤΕΡΑΤΑ!

            Σούζες το S1 στην εκκίνηση!Με αφημένο γκάζι στην στροφή..σημαδεύεις την επόμενη....πατάς το γκάζι...έφτασες!!!

            Δύσκολα αυτοκίνητα όμως!

            Και οταν άρχισαν τα μοιραία ατυχήματα (Toivonen) τελείωσε και η εποχή Group B!

            Μακάρι να ξαναβλέπαμε κάποια!Μπορούμε!Στην Γαλλία συμμετέχουν ακόμα σε αγώνες rally cross σε πίστες!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • kubiak
              kubiak last edited by

              Οι οδηγοί δεν οδηγούσαν απλά.
              Τιθάσευαν!

              S1, S4, T16, 037.

              20 χρόνια μετά, αξεπέραστα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • C
                cmarin last edited by

                Δεν έστριβαν όπως σήμερα, αλλά πολύ πιο αργά. Αλλά μόλις έβλεπαν ευθεία γινόταν εκτόξευση. Το αριστέρο στο φρένο ήταν δεδομένο και αυτό που έχει μείνει σε όλους ήτνα ο ήχος τους.

                Υπάρχουν και άλλα θέμα και για Gr.B και για τους ήχους, ΄ψάξε!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • G
                  georgetabs last edited by

                  Ο χρήστης cmarin έγραψε:

                  Υπάρχουν και άλλα θέμα και για Gr.B και για τους ήχους, ΄ψάξε!

                  Ψάξε, ψάξε, μετά την αναβάθμιση δεν θα το βρείς...

                  Ευτυχώς υπήρξε ένα καταπληκτικό θέμα για τα Β (νομίζω του syele) το οποίο δυστυχώς κάπου εξαφανίστηκε με την αναβάθμιση...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • kubiak
                    kubiak last edited by

                    My avatar full size
                    A small Audi quattro (mainly S1) sound mix part 1
                    A small Audi quattro (mainly S1) sound mix part 2
                    A small Audi quattro (mainly S1) sound mix part 3

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • K
                      kid last edited by

                      Ο χρήστης kouk έγραψε:
                      Και οταν άρχισαν τα μοιραία ατυχήματα (Toivonen) τελείωσε και η εποχή Group B!

                      Τέτοια γεγονότα θέλω να μάθω.. Όχι μόνο τα ατυχήματα, αλλά γενικά ότι έχει αξία από εκείνη την εποχή και εκείνους τους αγώνες..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        meco last edited by

                        Ο χρήστης kubiak έγραψε:
                        My avatar full size

                        Έτσι έτσι έτσι...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          tazio last edited by

                          'Kid' χωρίς να θέλω να σε απογοητεύσω, ορισμένα πράγματα** ΜΟΝΟ** αν τα ζήσεις από κοντά μπορείς να τα νοιώσεις και να τα καταλάβεις.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • H
                            hunter last edited by

                            Αλλο πράμα νά βλέπεις τό αυτοκίνητο να 'πλανάρει' διαρκώς πάνω στό χώμα.
                            Απίστευτα οχήματα.
                            Καί χωρίς ενεργά διαφορικά.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • M
                              msamaro last edited by

                              Δύστυχως ούτε εγώ τα πρόλαβα αυτά τα οχήματα λόγω ηλικίας! Άρχισα να παρακολουθώ ράλλυ από τις πρώτες χρονιές των Lancia delta. Αλλά έχοντας δει πολλά πλάνα από videos συμπεραίνω τα εξής!
                              **1.**Απίστευτος ήχος!! Πολύ καλύτερος των σημερινών wrc!
                              **2.**Απίστευτο γκάζι με τεράστια turbo lag!
                              **3.**Πολύ χαμηλότερα περιθόρια πρόσφησης από τα σημερινά wrc! Πολύ σύνεση στο γκάζι κατα την διάρκεια των στροφών!

                              H εποχή των group B χαρακτηρίστικε ως εξαιρετικά επικύνδινη όχι μόνο γιατί τα αυτοκίνητα είχαν υπερβολικό γκάζι αλλά και γιατί οι οργανωτές δεν έπαιρναν μέτρα για την προστασία των θεατών! Αυτό μάλιστα είχε οδηγήσει την Audi να αποσήρει τα αυτοκίνητα της από ένα αγώνα!

                              Πάντως για τους φανατικούς υπάρχει ένα club που έχει ιδρύσει ένας γερμανός το 'slowily sideways' που διοργανώνει ακόμα και σήμερα αγώνες με Group B!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Κid, αν δεν το έχεις ήδη, βρες οπωσδήποτε το dvd που είχαν δώσει οι 4Τ: **'50 xρόνια Rally'. **Είναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!

                                Και για να μην ξεχνιόμαστε, κάποια (λίγα) πράγματα θα βρεις και στο site που φαίνεται στο μήνυμά μου..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tazio last edited by

                                  Ο χρήστης msamaro έγραψε:

                                  **1.**Απίστευτος ήχος!! Πολύ καλύτερος των σημερινών wrc!
                                  **2.**Απίστευτο γκάζι με τεράστια turbo lag!
                                  **3.**Πολύ χαμηλότερα περιθόρια πρόσφησης από τα σημερινά wrc! Πολύ σύνεση στο γκάζι κατα την διάρκεια των στροφών!

                                  H εποχή των group B χαρακτηρίστικε ως εξαιρετικά επικύνδινη όχι μόνο γιατί τα αυτοκίνητα είχαν υπερβολικό γκάζι αλλά και γιατί οι οργανωτές δεν έπαιρναν μέτρα για την προστασία των θεατών! Αυτό μάλιστα είχε οδηγήσει την Audi να αποσήρει τα αυτοκίνητα της από ένα αγώνα!

                                  1. Ο ήχος των σημερινών WRC απλά δεν είναι ήχος σε σύγκριση με τα Gr B.
                                  2. Πιο καλά να έγραφες ότι έιχαν lag με λίγο turbo.
                                  3. Πρόσφυση; Τι είναι αυτό;

                                  Για την απόσυρση των αυτοκινήτων της Audi πρέπει να εννοείς τον αγώνα της Πορτογαλίας όταν ένα RS 200 έπεσε πάνω σε θεατές και νομίζω είχε και νεκρούς. Όλες οι ομάδες αποσύρθηκαν τότε, απλά η Audi επειδή τότε μειονεκτούσε από πλευράς αυτοκινήτου προτοστάτησε, με τον Ρέρλ, στο να φύγουν όλα τα εργοστασιακά πληρώματα. Ο αγώνας συνεχίστηκε χωρίς τα εργοστάσια, με νικητή ένα τοπικό οδηγό (νομίζω Μουντίνο λεγόταν).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • N
                                    nass last edited by

                                    Στην Πορτογαλία του 1986 έπεσε ο Σάντος με το RS200 πάνω σε θεατές και υπήρχαν 3 νεκροί. Τότε, προεξάρχοντος του Ρερλ και παρά τις αντίθετες απόψεις των ομάδων τους (αυτό σχετικά με το 'επειδή υστερούσε η Audi') όλα τα εργοστασιακά πληρώματα αποσύρθηκαν από τον αγώνα.

                                    Μετά από 1.5 μήνα, το Μάιο του 1986, οι Toivonen-Cresto σκοτώνονται στο γύρο της Κορσικής. Σε επείγουσα συνάντησή της η FIA αποφασίζει την κατάργηση του Group B από 1/1/1987 λόγω επικινδυνότητας. Η Audi λέει 'αφού είναι επικίνδυνα τα Group B τότε γιατί από 1/1/1987 και όχι άμεσα ?' και αποσύρεται από το πρωτάθλημα. Προφάσεις εν αμαρτίαις ? Ποιός ξέρει...

                                    Επόμενος αγώνας τότε το Ακρόπολις που γίνεται σε βαριά ατμόσφαιρα (και χωρίς τα S1 που ποτέ δεν τα είδαμε στην Ελλάδα) και νικητή τον ΚΚΚ με το 205Τ16.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • T
                                      tazio last edited by

                                      Ο χρήστης nass έγραψε:
                                      Επόμενος αγώνας τότε το Ακρόπολις που γίνεται σε βαριά ατμόσφαιρα (και χωρίς τα S1 που ποτέ δεν τα είδαμε στην Ελλάδα)

                                      Στην Ελλάδα όχι αλλά, όσοι είμαστε τυχεροί το είδαμε στα χέρια του Γερμανού να κερδίζει το Sanremo, στα ίσα με όλους μέσα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • T
                                        thvarveris last edited by

                                        Το τότε είναι τότε και το τώρα είναι τώρα.Πάντα προτιμώ το τώρα και ελπίζω για το αύριο.
                                        Αν κάτι μου έχει λείψει από εκείνη την εποχή είναι οι οδηγοί με την έντονη προσωπικότητα.Άντε και η LANCIA 037

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • M
                                          msamaro last edited by

                                          Γιατί οδηγεί όπως ο Sainz, ο Μcrae, o Makkinen o Kankkunen που είχαμε μέχρι πριν 2-3 χρόνια δεν ήταν μεγάλες προσωπικότητες? Οι οδηγοί μεγάλες προσωπικότητες δεν γενιούνται δημιουργούνται! Αλλά επειδή τώρα είναι οι περισσότεροι είναι νέοι δεν έχουν ακόμα δημιουργηθεί. Σε 2-3 χρόνια θα λέμε Loeb και θα είναι σαν να μιλάμε για μία από τις μεγαλύτερες προσωπικότητες στα ράλλυ όλων των εποχών.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            thvarveris last edited by

                                            Ο χρήστης msamaro έγραψε:
                                            Γιατί οδηγεί όπως ο Sainz, ο Μcrae, o Makkinen o Kankkunen που είχαμε μέχρι πριν 2-3 χρόνια δεν ήταν μεγάλες προσωπικότητες? Οι οδηγοί μεγάλες προσωπικότητες δεν γενιούνται δημιουργούνται! Αλλά επειδή τώρα είναι οι περισσότεροι είναι νέοι δεν έχουν ακόμα δημιουργηθεί. Σε 2-3 χρόνια θα λέμε Loeb και θα είναι σαν να μιλάμε για μία από τις μεγαλύτερες προσωπικότητες στα ράλλυ όλων των εποχών.

                                            Εγώ έχω ξαναπεί ότι όλοι ο οδηγοί που τελείωσαν με τον SAINZ ήταν σχεδόν όλοι μεγάλες προσωπικότητες.Το λες και μόνος σου.Οι οδηγοί μέχρι πριν 2-3 χρόνια.
                                            Εγώ από αυτούς που οδηγούν τώρα,συμπεριλαμβανομένου και του LOEB που ηγείται τώρα δεν έχουν ανάλογο παράστημα με τους παλιούς.Ο LOEB μπορεί να σαρώσει τα πάντα στο μέλλον αλλά SAIΝΖ ή KANKKUNEN δεν θα γίνει ποτέ.

                                            Θα σου δωσω ένα ακόμη παράδειγμα.Ο SAINZ κέρδισε 'μόνο' δύο πρωταθλήματα ενώ ο MAKKINEN τέσσερα.
                                            Ποιον θυμάσαι πρώτον όταν το μυαλό σου πάει στα rally.
                                            Εμένα πάντως και παρόλο ότι είμαι λάτρης του AURIOL το μυαλό μου πάει στον SAINZ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 1 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr