-
Έστω ότι συγκεντρώνουμε το μαγικό ποσό των 55-60.000Ε και προσανατολιζόμαστε φυσικά στην αγορά ενός δυνατού πισωκίνητου, το οποίο να απολαμβάνει την κίνηση με το πλάι. Αν πηγαίνουμε για καινούριο, η επιλογή είναι η εξής μία: Nissan 350Z. Δεν αναφέρω το S2000, γιατί από παντού (ελληνικά περιοδικά, βρετανικά περιοδικά, γνώμες οδηγών) ότι το 350 είναι μακράν καλύτερο. Αλλά πάλι, με τόσα χρήματα μπορείς να χτυπήσεις μια Μ3 1-2 ετών, είτε ελληνική είτε εισαγώμενη και να έχεις ένα αυτοκίνητο ακόμα καλύτερο από το Nissan. Δε θα είναι όμως καινούριο. Εσείς τι θα προτιμούσατε;
-
Έστω ότι συγκεντρώνουμε το μαγικό ποσό των 55-60.000Ε και προσανατολιζόμαστε φυσικά στην αγορά ενός δυνατού πισωκίνητου, το οποίο να απολαμβάνει την κίνηση με το πλάι. Αν πηγαίνουμε για καινούριο, η επιλογή είναι η εξής μία: Nissan 350Z. Δεν αναφέρω το S2000, γιατί από παντού (ελληνικά περιοδικά, βρετανικά περιοδικά, γνώμες οδηγών) ότι το 350 είναι μακράν καλύτερο. Αλλά πάλι, με τόσα χρήματα μπορείς να χτυπήσεις μια Μ3 1-2 ετών, είτε ελληνική είτε εισαγώμενη και να έχεις ένα αυτοκίνητο ακόμα καλύτερο από το Nissan. Δε θα είναι όμως καινούριο. Εσείς τι θα προτιμούσατε;
-
Έστω ότι συγκεντρώνουμε το μαγικό ποσό των 55-60.000Ε και προσανατολιζόμαστε φυσικά στην αγορά ενός δυνατού πισωκίνητου, το οποίο να απολαμβάνει την κίνηση με το πλάι. Αν πηγαίνουμε για καινούριο, η επιλογή είναι η εξής μία: Nissan 350Z. Δεν αναφέρω το S2000, γιατί από παντού (ελληνικά περιοδικά, βρετανικά περιοδικά, γνώμες οδηγών) ότι το 350 είναι μακράν καλύτερο. Αλλά πάλι, με τόσα χρήματα μπορείς να χτυπήσεις μια Μ3 1-2 ετών, είτε ελληνική είτε εισαγώμενη και να έχεις ένα αυτοκίνητο ακόμα καλύτερο από το Nissan. Δε θα είναι όμως καινούριο. Εσείς τι θα προτιμούσατε;
-
αν θελεις και την κυριλα σου παιρνεις Μ3.......
αλλιως πας για ιαπωνια μερια........ -
Το καινούριο.
-
Το παλιό.
-
Εχω οδηγησει μονο ελαχιστα μια Μ3, την παλια πλεον.
Προσωπικα ως νέος θα προτιμουσα το Ζ λογω του οτι εχει πιο sporty look.
Βεβαια νομιζω οτι μιλαμε για αυτοκινητα που ειναι σχεδον αδυνατον να τα φερεις στα ορια τους,και η αποφαση να απορριψεις καποιο απο αυτα θα ειναι υποκειμενικη καθαρα. -
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Το παλιό.ομοίως
-
Πάντως, όποιος ήταν προχτές το απόγευμα στο Καρτόδρομο, θα πρέπει να έπαθε πλάκα με τις 5 Μ3 που φυτίλιασαν τα λάστιχά τους. Ειδικά εκείνη η CSL . Και αυτό το άτιμο το Nissan, οδηγικά είναι κορυφαίο, αλλά μέσα είναι χειρότερο από Aygo...
-
Αυτο το διλημα το ειχε ο κολητος μου πριν ενα χρονο....τελικα πηρε το Ζ και το μετανιωσε.
Πολυ καλο αυτοκινητο αλλα σε καμια περιπτωση δεν ειναι ///Μ!
Ειναι αρκετα σπορ αντεχει στην πιεση(τρεις τετραδες λαστιχα σε ενα χρονο και 27000χλμ)αλλα το ///Μ ειναι αλλου.
Προσπαθησε να το βελτωση με τελικο και χταποδι gredy αλλα η αλλαγη ειναι αναποφεκτη!
Απο Σεπτεμβριο πωλειται,NISSAN 350Z ORANGE PACK! -
Ο χρήστης pad έγραψε:
Αυτο το διλημα το ειχε ο κολητος μου πριν ενα χρονο....τελικα πηρε το Ζ και το μετανιωσε.
Πολυ καλο αυτοκινητο αλλα σε καμια περιπτωση δεν ειναι ///Μ!
Ειναι αρκετα σπορ αντεχει στην πιεση(τρεις τετραδες λαστιχα σε ενα χρονο και 27000χλμ)αλλα το ///Μ ειναι αλλου.
Προσπαθησε να το βελτωση με τελικο και χταποδι gredy αλλα η αλλαγη ειναι αναποφεκτη!
Απο Σεπτεμβριο πωλειται,NISSAN 350Z ORANGE PACK!Στην μιση τιμη ελπιζω,αλλωστε το αμαξι ειναι για τα μπαζα συμφωνα με τα λεγόμενα του
-
M3 αρκεί να ξέρεις ποιος το είχε πριν απο εσένα
-
Ο κολλητός σου είχε το δίλημμα όντως. Εγώ το έχω μόνο κοιμισμένος. Αλλά να πουλήσει το Nissan στο ένα χρόνο για να πάει για Μ3... Μάλλον όμως δεν τον πολυνοιάζουν τα γκαφρά
-
Δυστυχώς δεν έχω οδηγήσει κάποιο από τα δύο, αλλά έχω μπει συνοδηγός και... πήρα μια ιδέα για το τι μπορεί να κάνει το καθένα...
Μ3! -
Bασικα ειναι μεγαλη η πικρα οταν αγοραζεις ενα αυτοκινητο καινουργιο με 60000e και αλλοι το φερνουν απο εξωτερικο ελαφρος μεταχειρισμενο με 42000-43000(orange pack).
Το αυτοκινητο δυσκολο να πουληθει πανω απο 45000(ακατορθοτο).
Πριν το Ζ ειχε wrx meva power (βασανο) -
Σαν κάτοχος Ζ, ψήφισα...Ζ . (Είναι άδικο να λές οτι το Ζ δεν κάνει αυτά που κάνει αυτοκίνητο κόστους +30,000 ευρώ)
Καταπληκτική η Μ3, ωστόσο, εάν δώσεις 50Κ για μεταχειρισμένο, πρέπει να το ψάξεις παρα πολύ...
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Καταπληκτική η Μ3, ωστόσο, εάν δώσεις 50Κ για μεταχειρισμένο, πρέπει να το ψάξεις παρα πολύ...
Σωστοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοος!
-
Τι χρωμα εχεις maxmara??ασημι?
-
Ο χρήστης pad έγραψε:
Αυτο το διλημα το ειχε ο κολητος μου πριν ενα χρονο....τελικα πηρε το Ζ και το μετανιωσε.
Πολυ καλο αυτοκινητο αλλα σε καμια περιπτωση δεν ειναι ///Μ!
Ειναι αρκετα σπορ αντεχει στην πιεση(**τρεις τετραδες **λαστιχα σε ενα χρονο και 27000χλμ)αλλα το ///Μ ειναι αλλου.
Προσπαθησε να το βελτωση με τελικο και χταποδι gredy αλλα η αλλαγη ειναι αναποφεκτη!
Απο Σεπτεμβριο πωλειται,NISSAN 350Z ORANGE PACK!-Τόσα λάστιχα??? Τι έκανε, το έβαζε στα Μέγαρα καθε μηνα??
-Είδε διαφορά με τις 'βελτιώσεις'?
-Υπάρχει καί άλλη φόρμουλα:
Δίνεις 52Κ για το Ζ
Δίνεις 6Κ για διπλό turbo Greddy
Δίνεις 2Κ για άλλα καλούδια
Για 60Κ έχεις αυτοκίνητο με ποιότητα ( ), ιστορία και ίππους έτοιμους να φάνε όποιο Μ3 ! -
Ο χρήστης pad έγραψε:
Τι χρωμα εχεις maxmara??ασημι?Γκρί, aka 'Gun Silver'.
new 350Z ή used M3;