Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    όσο πιο ελαφρύ το αμάξι...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. όσο πιο ελαφρύ το αμάξι...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    19
    64
    233
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Z
      zoranb last edited by

      τόσο καλύτερα φρενάρει.
      ισχύει αυτό? ή όσο πιο βαρύ κάθετα καλύτερα στο δρόμο.

      βέβαια το φρενάρισμα εξαρτάται και από άλλους παράγοντες...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Z
        zoranb last edited by

        τόσο καλύτερα φρενάρει.
        ισχύει αυτό? ή όσο πιο βαρύ κάθετα καλύτερα στο δρόμο.

        βέβαια το φρενάρισμα εξαρτάται και από άλλους παράγοντες...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Z
          zoranb last edited by

          τόσο καλύτερα φρενάρει.
          ισχύει αυτό? ή όσο πιο βαρύ κάθετα καλύτερα στο δρόμο.

          βέβαια το φρενάρισμα εξαρτάται και από άλλους παράγοντες...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • O
            opterios last edited by

            Ανοίγεις πολύ μεγάλη συζήτηση, αλλά και ενδιαφέρουσα. Η απάντηση σίγουρα δεν μπορεί να είναι ένα απλό 'ναι' ή 'όχι'.

            Υ.Γ.
            Προτείνω να μετακινηθεί στο τεχνικό forum.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Z
              zoranb last edited by

              its fine by me

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dimsabas last edited by

                Ένα ελαφρύτερο αυτοκίνητο τα κάνει όλα καλύτερα. Από επιτάχυνση και στρίψιμο μέχρι και κατανάλωση

                https://cartalk.gr/

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  hachiroku_gr last edited by

                  Στις ίδιες συνθήκες (ίδια άσφαλτός, ίδια ποιότητα ελαστικών) το ελαφρύτερο όχημα θα ακινητοποιηθεί πάντα πιο γρήγορα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    hrdoukas last edited by

                    Ο χρήστης opterios έγραψε:
                    Ανοίγεις πολύ μεγάλη συζήτηση, αλλά και ενδιαφέρουσα. Η απάντηση σίγουρα δεν μπορεί να είναι ένα απλό 'ναι' ή 'όχι'.

                    Υ.Γ.
                    Προτείνω να μετακινηθεί στο τεχνικό forum.

                    Γιατί δεν μπορεί;

                    Οσο μεγαλύτερο το βάρος τοσο μεγαλύτερη η αδράνεια άρα και τόσο μεγαλύτερη η απόσταση φρεναρίσματος για ένα βαρύ αυτοκίνητο σε σχέση με ένα ελαφρύτερο ceteris paribus παντα γιατί το οτι βαρύτερα και μεγαλύτερα αυτοκίνητα έχουν καλύτερες αποστάσεις ακινητοποίησης οφείλεται στα καλύτερα φρένα που έχουν.
                    Αν ένα Picantο είχε τα φρένα της Enzo... εκεί να δεις φρεναρισμα

                    Εχω την εντύπωση οτι το μόνο πλεονέκτημα που έχει ένα βαρύτερο αυτοκίνητο (παλι ceteris paribus) είναι η συμπεριφορά στους πλευρικούς ανέμους και στο 'ωστικό κύμα' από μεγάλα οχήματα σε αυτοκινητόδρομους και πάλι λόγω αδράνειας

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      krusenstern last edited by

                      Ο χρήστης hrdoukas έγραψε:
                      Εχω την εντύπωση οτι το μόνο πλεονέκτημα που έχει ένα βαρύτερο αυτοκίνητο (παλι ceteris paribus) είναι η συμπεριφορά στους πλευρικούς ανέμους και στο 'ωστικό κύμα' από μεγάλα οχήματα σε αυτοκινητόδρομους και πάλι λόγω αδράνειας

                      και πάλι, αυτό εξαρτάται από το σχήμα και την πλευρική επιφάνεια.
                      Τα βαριά αυτοκίνητα πλεονεκτούν και στη διατήρηση υψηλής μ.ω.τ., λόγω αδράνειας και πάλι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        markvag last edited by

                        Light is Right είχε πει κάποιος! Πως τον έλεγαν να δεις... Τσάπ... Τσάπμαν;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          hrdoukas last edited by

                          Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                          Εχω την εντύπωση οτι το μόνο πλεονέκτημα που έχει ένα βαρύτερο αυτοκίνητο (παλι ceteris paribus) είναι η συμπεριφορά στους πλευρικούς ανέμους και στο 'ωστικό κύμα' από μεγάλα οχήματα σε αυτοκινητόδρομους και πάλι λόγω αδράνειας

                          και πάλι, αυτό εξαρτάται από το σχήμα και την πλευρική επιφάνεια.
                          Τα βαριά αυτοκίνητα πλεονεκτούν και στη διατήρηση υψηλής μ.ω.τ., λόγω αδράνειας και πάλι.

                          Γι'αυτό είπα ceteris paribus. Εννοώ το ίδιο αυτοκίνητο (ως σχήμα) στον ίδιο δρόμο με τις ίδιες ακριβώς συνθήκες πλευρικού ανέμου (φορά, ένταση) αν του φορτώσεις έρμα θα συμπεριφερθεί χειρότερα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            krusenstern last edited by

                            Ο χρήστης hrdoukas έγραψε:
                            Γι'αυτό είπα ceteris paribus.

                            τα φτωχά μου λατινικά δε μου επέτρεψαν να καταλάβω

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • 0
                              037 last edited by

                              Το ιδιο αυτοκινητο με μεγαλυτερο βαρος, θα συμπεριφερθει καλυτερα σε πλευρικους ανεμους. Σχεδον αξιωμα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • H
                                hrdoukas last edited by

                                Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                Γι'αυτό είπα ceteris paribus.

                                τα φτωχά μου λατινικά δε μου επέτρεψαν να καταλάβω

                                ΔΕ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΑΣΤΕΡΙΞ;;;;;;;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  hrdoukas last edited by

                                  Ο χρήστης hrdoukas έγραψε:

                                  Γι'αυτό είπα ceteris paribus. Εννοώ το ίδιο αυτοκίνητο (ως σχήμα) στον ίδιο δρόμο με τις ίδιες ακριβώς συνθήκες πλευρικού ανέμου (φορά, ένταση) αν του φορτώσεις έρμα θα συμπεριφερθεί χειρότερα

                                  Το ιδιο αυτοκινητο με μεγαλυτερο βαρος, θα συμπεριφερθει καλυτερα σε πλευρικους ανεμους. Σχεδον αξιωμα.

                                  Ναι βασικά αυτό που είπες εσύ εννοούσα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    markvag last edited by

                                    Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                    Γι'αυτό είπα ceteris paribus.

                                    τα φτωχά μου λατινικά δε μου επέτρεψαν να καταλάβω

                                    Χρησιμοποιείται αρκετά από οικονομολόγους. Σημαίνει 'με όλα τα άλλα σταθερά'

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lkar last edited by

                                      Σχετικά είναι όλα (ναι σας φώτισα )

                                      ένα ελαφρύ αυτοκίνητο δεν θα φρενάρει απαραίτητα σε μικρότερη απόσταση, γιατί εξαρτάται και από το σύστημα πέδησης

                                      Το Aygo απ' ότι έδειξαν οι μετρήσεις έχει πολύ μέτρια -να μην πω χάλια- φρένα.

                                      Ένα βαρύτερο όχημα μπορεί να έχει μεγαλύτερης διαμέτρου δίσκους και μεγαλύτερη ωφέλιμη επιφάνεια πέδησης (από εκεί εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό το φρενάρισμα) και να τα καταφέρνει καλύτερα.

                                      Αν μιλάμε για ΙΔΙΑ αυτοκίνητα, ναι προφανώς το ελαφρύτερο θα φρενάρει πιο γρήγορα. Όταν είναι διαφορετικά, τίποτα δεν είναι απόλυτο. Πχ δεν είναι λίγες οι φορές που ο αγγλικός τύπος έχει θάψει την Elise -ανοίγω πόλεμο τώρα- για τα φρένα της

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • 0
                                        037 last edited by

                                        ...και οχι μονον αυτο, αλλα θελουμε το κεντρο πιεσης, πισω απο το κεντρο βαρους. Το πόσο πισω εχει να κανει με πολλους παραγοντες.

                                        Σιγουρα ομως περαν του βαρους, σημαντικο ρολο παιζει και το σχημα του αυτοκινητου.

                                        Π.χ. Ενα κλασσικο λαθος που πρεπει να αποφευγεται, και απορει κανεις πως εγινε τετοια απροσεξια, ειναι η περιπτωση του ΤΤ, οπου η γενικοτερη στρογγυλοποιηση του, ιδιως του πισω μερους, δημιουργει πολυ μεγαλες τιμες του Cy ή Cmz συντελεστη ροπης περι του καθετου αξονα.

                                        Αποτελεσμα, τα περιστατικα με τα πρωτα ΤΤ, οπου σε μεγαλες ταχυτητες, οπως αυτες που μπορουσε καποιος να αναπτυξει στους Γερμανικους δρομους, τα αυτοκινητα να εκτρεπονται απο την πορεια τους και σε καποιες περιπτωσεις εφταναν μεχρι και σε τετ-ακε.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          markvag last edited by

                                          Υποθέτω το θέμα μας είναι για ένα ακριβώς ίδιο αμάξι. Πχ ένα 206 με γεμάτο κι ένα 206 με άδειο ρεζερβουάρ! Ή μία F1 με και μία άλλη χωρίς τα έρμα και φορτίο καυσίμων!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Z
                                            zoranb last edited by

                                            Ο χρήστης lkar έγραψε:
                                            Σχετικά είναι όλα (ναι σας φώτισα )

                                            ένα ελαφρύ αυτοκίνητο δεν θα φρενάρει απαραίτητα σε μικρότερη απόσταση, γιατί εξαρτάται και από το σύστημα πέδησης

                                            Το Aygo απ' ότι έδειξαν οι μετρήσεις έχει πολύ μέτρια -να μην πω χάλια- φρένα.

                                            Ένα βαρύτερο όχημα μπορεί να έχει μεγαλύτερης διαμέτρου δίσκους και μεγαλύτερη ωφέλιμη επιφάνεια πέδησης (από εκεί εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό το φρενάρισμα) και να τα καταφέρνει καλύτερα.

                                            Αν μιλάμε για ΙΔΙΑ αυτοκίνητα, ναι προφανώς το ελαφρύτερο θα φρενάρει πιο γρήγορα. Όταν είναι διαφορετικά, τίποτα δεν είναι απόλυτο. Πχ δεν είναι λίγες οι φορές που ο αγγλικός τύπος έχει θάψει την Elise -ανοίγω πόλεμο τώρα- για τα φρένα της

                                            νομίζω είναι η πιο σωστή απάντηση μέχρι τώρα, προφανώς έχει να κάνει με το εαν συκγρίνεις 2 ίδια αμάξια ή όχι, μπράβο ikar

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr