-
τόσο καλύτερα φρενάρει.
ισχύει αυτό? ή όσο πιο βαρύ κάθετα καλύτερα στο δρόμο.βέβαια το φρενάρισμα εξαρτάται και από άλλους παράγοντες...
-
τόσο καλύτερα φρενάρει.
ισχύει αυτό? ή όσο πιο βαρύ κάθετα καλύτερα στο δρόμο.βέβαια το φρενάρισμα εξαρτάται και από άλλους παράγοντες...
-
τόσο καλύτερα φρενάρει.
ισχύει αυτό? ή όσο πιο βαρύ κάθετα καλύτερα στο δρόμο.βέβαια το φρενάρισμα εξαρτάται και από άλλους παράγοντες...
-
Ανοίγεις πολύ μεγάλη συζήτηση, αλλά και ενδιαφέρουσα. Η απάντηση σίγουρα δεν μπορεί να είναι ένα απλό 'ναι' ή 'όχι'.
Υ.Γ.
Προτείνω να μετακινηθεί στο τεχνικό forum. -
its fine by me
-
Ένα ελαφρύτερο αυτοκίνητο τα κάνει όλα καλύτερα. Από επιτάχυνση και στρίψιμο μέχρι και κατανάλωση
-
Στις ίδιες συνθήκες (ίδια άσφαλτός, ίδια ποιότητα ελαστικών) το ελαφρύτερο όχημα θα ακινητοποιηθεί πάντα πιο γρήγορα.
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Ανοίγεις πολύ μεγάλη συζήτηση, αλλά και ενδιαφέρουσα. Η απάντηση σίγουρα δεν μπορεί να είναι ένα απλό 'ναι' ή 'όχι'.Υ.Γ.
Προτείνω να μετακινηθεί στο τεχνικό forum.Γιατί δεν μπορεί;
Οσο μεγαλύτερο το βάρος τοσο μεγαλύτερη η αδράνεια άρα και τόσο μεγαλύτερη η απόσταση φρεναρίσματος για ένα βαρύ αυτοκίνητο σε σχέση με ένα ελαφρύτερο ceteris paribus παντα γιατί το οτι βαρύτερα και μεγαλύτερα αυτοκίνητα έχουν καλύτερες αποστάσεις ακινητοποίησης οφείλεται στα καλύτερα φρένα που έχουν.
Αν ένα Picantο είχε τα φρένα της Enzo... εκεί να δεις φρεναρισμαΕχω την εντύπωση οτι το μόνο πλεονέκτημα που έχει ένα βαρύτερο αυτοκίνητο (παλι ceteris paribus) είναι η συμπεριφορά στους πλευρικούς ανέμους και στο 'ωστικό κύμα' από μεγάλα οχήματα σε αυτοκινητόδρομους και πάλι λόγω αδράνειας
-
Ο χρήστης hrdoukas έγραψε:
Εχω την εντύπωση οτι το μόνο πλεονέκτημα που έχει ένα βαρύτερο αυτοκίνητο (παλι ceteris paribus) είναι η συμπεριφορά στους πλευρικούς ανέμους και στο 'ωστικό κύμα' από μεγάλα οχήματα σε αυτοκινητόδρομους και πάλι λόγω αδράνειαςκαι πάλι, αυτό εξαρτάται από το σχήμα και την πλευρική επιφάνεια.
Τα βαριά αυτοκίνητα πλεονεκτούν και στη διατήρηση υψηλής μ.ω.τ., λόγω αδράνειας και πάλι. -
Light is Right είχε πει κάποιος! Πως τον έλεγαν να δεις... Τσάπ... Τσάπμαν;
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Εχω την εντύπωση οτι το μόνο πλεονέκτημα που έχει ένα βαρύτερο αυτοκίνητο (παλι ceteris paribus) είναι η συμπεριφορά στους πλευρικούς ανέμους και στο 'ωστικό κύμα' από μεγάλα οχήματα σε αυτοκινητόδρομους και πάλι λόγω αδράνειας
και πάλι, αυτό εξαρτάται από το σχήμα και την πλευρική επιφάνεια.
Τα βαριά αυτοκίνητα πλεονεκτούν και στη διατήρηση υψηλής μ.ω.τ., λόγω αδράνειας και πάλι.Γι'αυτό είπα ceteris paribus. Εννοώ το ίδιο αυτοκίνητο (ως σχήμα) στον ίδιο δρόμο με τις ίδιες ακριβώς συνθήκες πλευρικού ανέμου (φορά, ένταση) αν του φορτώσεις έρμα θα συμπεριφερθεί χειρότερα
-
Ο χρήστης hrdoukas έγραψε:
Γι'αυτό είπα ceteris paribus.τα φτωχά μου λατινικά δε μου επέτρεψαν να καταλάβω
-
Το ιδιο αυτοκινητο με μεγαλυτερο βαρος, θα συμπεριφερθει καλυτερα σε πλευρικους ανεμους. Σχεδον αξιωμα.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Γι'αυτό είπα ceteris paribus.
τα φτωχά μου λατινικά δε μου επέτρεψαν να καταλάβω
ΔΕ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΑΣΤΕΡΙΞ;;;;;;;
-
Ο χρήστης hrdoukas έγραψε:
Γι'αυτό είπα ceteris paribus. Εννοώ το ίδιο αυτοκίνητο (ως σχήμα) στον ίδιο δρόμο με τις ίδιες ακριβώς συνθήκες πλευρικού ανέμου (φορά, ένταση) αν του φορτώσεις έρμα θα συμπεριφερθεί χειρότερα
Το ιδιο αυτοκινητο με μεγαλυτερο βαρος, θα συμπεριφερθει καλυτερα σε πλευρικους ανεμους. Σχεδον αξιωμα.
Ναι βασικά αυτό που είπες εσύ εννοούσα
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Γι'αυτό είπα ceteris paribus.
τα φτωχά μου λατινικά δε μου επέτρεψαν να καταλάβω
Χρησιμοποιείται αρκετά από οικονομολόγους. Σημαίνει 'με όλα τα άλλα σταθερά'
-
Σχετικά είναι όλα (ναι σας φώτισα )
ένα ελαφρύ αυτοκίνητο δεν θα φρενάρει απαραίτητα σε μικρότερη απόσταση, γιατί εξαρτάται και από το σύστημα πέδησης
Το Aygo απ' ότι έδειξαν οι μετρήσεις έχει πολύ μέτρια -να μην πω χάλια- φρένα.
Ένα βαρύτερο όχημα μπορεί να έχει μεγαλύτερης διαμέτρου δίσκους και μεγαλύτερη ωφέλιμη επιφάνεια πέδησης (από εκεί εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό το φρενάρισμα) και να τα καταφέρνει καλύτερα.
Αν μιλάμε για ΙΔΙΑ αυτοκίνητα, ναι προφανώς το ελαφρύτερο θα φρενάρει πιο γρήγορα. Όταν είναι διαφορετικά, τίποτα δεν είναι απόλυτο. Πχ δεν είναι λίγες οι φορές που ο αγγλικός τύπος έχει θάψει την Elise -ανοίγω πόλεμο τώρα- για τα φρένα της
-
...και οχι μονον αυτο, αλλα θελουμε το κεντρο πιεσης, πισω απο το κεντρο βαρους. Το πόσο πισω εχει να κανει με πολλους παραγοντες.
Σιγουρα ομως περαν του βαρους, σημαντικο ρολο παιζει και το σχημα του αυτοκινητου.
Π.χ. Ενα κλασσικο λαθος που πρεπει να αποφευγεται, και απορει κανεις πως εγινε τετοια απροσεξια, ειναι η περιπτωση του ΤΤ, οπου η γενικοτερη στρογγυλοποιηση του, ιδιως του πισω μερους, δημιουργει πολυ μεγαλες τιμες του Cy ή Cmz συντελεστη ροπης περι του καθετου αξονα.
Αποτελεσμα, τα περιστατικα με τα πρωτα ΤΤ, οπου σε μεγαλες ταχυτητες, οπως αυτες που μπορουσε καποιος να αναπτυξει στους Γερμανικους δρομους, τα αυτοκινητα να εκτρεπονται απο την πορεια τους και σε καποιες περιπτωσεις εφταναν μεχρι και σε τετ-ακε.
-
Υποθέτω το θέμα μας είναι για ένα ακριβώς ίδιο αμάξι. Πχ ένα 206 με γεμάτο κι ένα 206 με άδειο ρεζερβουάρ! Ή μία F1 με και μία άλλη χωρίς τα έρμα και φορτίο καυσίμων!
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Σχετικά είναι όλα (ναι σας φώτισα )ένα ελαφρύ αυτοκίνητο δεν θα φρενάρει απαραίτητα σε μικρότερη απόσταση, γιατί εξαρτάται και από το σύστημα πέδησης
Το Aygo απ' ότι έδειξαν οι μετρήσεις έχει πολύ μέτρια -να μην πω χάλια- φρένα.
Ένα βαρύτερο όχημα μπορεί να έχει μεγαλύτερης διαμέτρου δίσκους και μεγαλύτερη ωφέλιμη επιφάνεια πέδησης (από εκεί εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό το φρενάρισμα) και να τα καταφέρνει καλύτερα.
Αν μιλάμε για ΙΔΙΑ αυτοκίνητα, ναι προφανώς το ελαφρύτερο θα φρενάρει πιο γρήγορα. Όταν είναι διαφορετικά, τίποτα δεν είναι απόλυτο. Πχ δεν είναι λίγες οι φορές που ο αγγλικός τύπος έχει θάψει την Elise -ανοίγω πόλεμο τώρα- για τα φρένα της
νομίζω είναι η πιο σωστή απάντηση μέχρι τώρα, προφανώς έχει να κάνει με το εαν συκγρίνεις 2 ίδια αμάξια ή όχι, μπράβο ikar
όσο πιο ελαφρύ το αμάξι...