Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σύγκριση Michelin - Bridgestone
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Σύγκριση Michelin - Bridgestone
    • 1 / 1
    Formula 1
    7
    9
    9
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cavallino last edited by

      Παρακάτω είναι το εξώφυλλο του καινούριου AutoSprint. Έχει δύο πολύ ενδιαφέρουσες φωτογραφίες για σύγκριση μεταξύ Michelin και Bridgestone. To λάστιχο της Michelin δεν είναι σκασμένο! Παρατηρήστε πως το Michelin φαίνεται πως έχει ελάχιστη πίεση, ενώ από μέσα υπάρχουν πράγματα που σπρώχνουν τα πλαϊνά προς τα έξω.

      Παρακάτω είναι φωτογραφία από μια νέα τεχνολογία που εξελίσσει η Michelin (Michelin Tweel). Κρίνοντας από την φωτογραφία του AutoSprint, τον τρόπο που ΟΛΑ τα μονοθέσια της Michelin περνάνε φέτος πάνω από τα kerbs σαν να είναι Citroen με υδροπνευματικές και με την ανάμνηση του εμπρός δεξιού τροχού του Raikkonen στο Νurburgring, o οποίος έσπασε την ανάρτηση από τους κραδασμούς ενώ το λάστιχο δεν έσκασε (τα Michelin φέτος σπάνε, δεν σκάνε), 'ίσως 'να έχει περάσει ήδη και σε πιο πρακτικές εφαρμογές η τεχνολογία tweel και να εξηγείται έτσι η μεγάλη διαφορά κλάσης των Michelin σε σχέση με τα Bridgestone φέτος.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cavallino last edited by

        Παρακάτω είναι το εξώφυλλο του καινούριου AutoSprint. Έχει δύο πολύ ενδιαφέρουσες φωτογραφίες για σύγκριση μεταξύ Michelin και Bridgestone. To λάστιχο της Michelin δεν είναι σκασμένο! Παρατηρήστε πως το Michelin φαίνεται πως έχει ελάχιστη πίεση, ενώ από μέσα υπάρχουν πράγματα που σπρώχνουν τα πλαϊνά προς τα έξω.

        Παρακάτω είναι φωτογραφία από μια νέα τεχνολογία που εξελίσσει η Michelin (Michelin Tweel). Κρίνοντας από την φωτογραφία του AutoSprint, τον τρόπο που ΟΛΑ τα μονοθέσια της Michelin περνάνε φέτος πάνω από τα kerbs σαν να είναι Citroen με υδροπνευματικές και με την ανάμνηση του εμπρός δεξιού τροχού του Raikkonen στο Νurburgring, o οποίος έσπασε την ανάρτηση από τους κραδασμούς ενώ το λάστιχο δεν έσκασε (τα Michelin φέτος σπάνε, δεν σκάνε), 'ίσως 'να έχει περάσει ήδη και σε πιο πρακτικές εφαρμογές η τεχνολογία tweel και να εξηγείται έτσι η μεγάλη διαφορά κλάσης των Michelin σε σχέση με τα Bridgestone φέτος.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cavallino last edited by

          Παρακάτω είναι το εξώφυλλο του καινούριου AutoSprint. Έχει δύο πολύ ενδιαφέρουσες φωτογραφίες για σύγκριση μεταξύ Michelin και Bridgestone. To λάστιχο της Michelin δεν είναι σκασμένο! Παρατηρήστε πως το Michelin φαίνεται πως έχει ελάχιστη πίεση, ενώ από μέσα υπάρχουν πράγματα που σπρώχνουν τα πλαϊνά προς τα έξω.

          Παρακάτω είναι φωτογραφία από μια νέα τεχνολογία που εξελίσσει η Michelin (Michelin Tweel). Κρίνοντας από την φωτογραφία του AutoSprint, τον τρόπο που ΟΛΑ τα μονοθέσια της Michelin περνάνε φέτος πάνω από τα kerbs σαν να είναι Citroen με υδροπνευματικές και με την ανάμνηση του εμπρός δεξιού τροχού του Raikkonen στο Νurburgring, o οποίος έσπασε την ανάρτηση από τους κραδασμούς ενώ το λάστιχο δεν έσκασε (τα Michelin φέτος σπάνε, δεν σκάνε), 'ίσως 'να έχει περάσει ήδη και σε πιο πρακτικές εφαρμογές η τεχνολογία tweel και να εξηγείται έτσι η μεγάλη διαφορά κλάσης των Michelin σε σχέση με τα Bridgestone φέτος.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Το λάστιχο δείχνει σαφώς ότι έχει παραμορφωθεί από τις μεγάλες δυνάμεις ...
            όμως μπορεί να οφείλεται σε μαλακό σκελετό ή σε απώλεια πίεσης ή και στα 2.
            Μπορεί βέβαια να ισχύει αυτό με το tweel .... μάλλον δεν θα το μάθουμε σύντομα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Το μισελεν μοιαζει με τα λαστιχα που βαζουν στα ντραγκστερ ετσι οπως εχει διπλωσει.Οι φωτο ειναι απο φουλ επιταχυνση;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kouk last edited by

                Απίστευτο!

                Φυσικό είναι να τεθεί θέμα ασφάλειας από τους Γάλλους!

                Το σκέφτηκαν όταν το σχεδίαζαν ή η Ινδιανάπολις τους βγήκε ξαφνικά?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cavallino last edited by

                  Να σημειώσω πως έκανα μια υπόθεση, δεν είναι σίγουρο πως έχουν έτσι τα πράγματα όπως λέω στο πρώτο ποστ, αλλά φαίνεται να υπάρχουν ισχυρές ενδείξεις πως είναι έτσι. Επίσης δεν τίθεται θέμα παρανομίας. Θέμα ασφαλείας τέθηκε στην Ινδιανάπολη, όταν και το banking στη στροφή 13 μάλλον βρήκε το αδύνατο σημείο των ελαστικών αυτού του τύπου.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • 0
                    037 last edited by

                    Να προσθεσω, τα εξης

                    1. Η πολυ αγρια ασφαλτος ειδικα για τα Indy

                    2. Το πολυ μεγαλο καμπερ της στροφης

                    3. Η πολυ μεγαλη αεροδυναμικη πιεση, κατι που δεν εχουν τοσο πολυ τα Indy

                    4. και η πολυ μεγαλη ταχυτητα που αναπτυσουν τα Φ1 σε αυτην την στροφη,

                    ειχε ως αποτελεσμα να πιαστει στον υπνο η Michelin.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mirage last edited by

                      Να προσθέσω και την Firestone που δίνει λάστιχα σε ομάδες του πρωταθλήματος Indy...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • G
                        georgetabs last edited by

                        Όντως ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ η φωτό!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr