-
http://new.e-go.gr/news/articles.asp?ca ... bid=264880
-
http://new.e-go.gr/news/articles.asp?ca ... bid=264880
-
http://new.e-go.gr/news/articles.asp?ca ... bid=264880
-
Μάλλον ήθελε να κάνει το κομμάτι του...
-
Εδώ καράβια χάνονται, βαρκούλες αρμενίζουν
-
Ας μπει μέσα σε μια Alfa Romeo Giulia GT Veloce και ας προσπαθήσει να κινηθεί σε γρήγορους ρυθμούς, να δω εγώ μετά τη φάτσα που θα φτιάξει....
-
Περέργος πάντως ο ισχυρισμός πως δεν πιάνει 300χαω, δε νομίζω πως θα είναι πολύ δύσκολο να τα πιάσει σε μια autobahn.
ΥΓ.H Giulia GT Veloce μπορεί να φτάσει 300χαω?
-
ΥΓ.H Giulia GT Veloce μπορεί να φτάσει 300χαω?
[/quote]
Φυσικά και δεν πιάνει τα '300'. Όμως επειδή το αυτοκίνητο αυτό στο στάνταρ εξοπλισμό του διέθετε 'αδρεναλινόμετρο' με εμένα πολλές φορές ξεπερνάει τα '300'. Αν λάβω υπόψη μου τον τρόπο που απάντησες, αν το οδηγήσεις εσύ μάλλον θα χτυπήσει γύρω στα 600 (έχει κόφτη στα '700').
-
Πάντως χωρίς πλάκα είμαι απίστευτα περίεργος να οδηγήσω παλιά πισωκίνητη Alfa
-
[list:1mnzl9nk]Δυο τεινα συμβαινουν με τον μ@λ@κα τον 'επιχειρηματια'![/list:u:1mnzl9nk][list:1mnzl9nk]Η ηταν βαλτος να δημιουργησει σκηνικο στην εταιρια η ειναι παντελως ηλιθιος κι απο γαιδαρο καβαλησε αυτοκινητο.[/list:u:1mnzl9nk][list:1mnzl9nk]Το πρωτο εχει τους λογους του, για το δευτερο, δεν γινετε να αγοραζεις τετοιο αυτοκινητο, να δινεις τοσα μυρια για να πιανει το αυτοκινητο.......τελικη.Ας αγοραζε αεροπλανο το ορνιο.Η τελικη σε ολα τα αυτοκινητα ειναι το τελευταιο που πρεπει να κοιτα καποιος.Και σε τετοια αυτοκινητα απο πλευρας επιδοσεων πληρωνεις για τις ρεπριζ και επιταχυνσεις, κρατηματα τιμονια φρενα κλπ κλπ.[/list:u:1mnzl9nk][list:1mnzl9nk]Ας ρωτησουν τον πανιβλακα ποσες φορες θα το τελικιαζε στην autobahn ?(υπαρχουν κομματια χωρις περιορισμο km, αλλα μη νομιζουν μερικοι οτι ειναι κι ολη η Γερμανια ετσι)[/list:u:1mnzl9nk][list:1mnzl9nk]Κριμα.......εταιριες οπως ferrari, porshe κλπ πρεπει πρωτα να τους περναν απο ψυχιατρο και μετα να εγκρινουν αν κανουν για αυτοκινητο (αυτοκινητο, οχι ferrari η porsche ).[/list:u:1mnzl9nk]
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Πάντως χωρίς πλάκα είμαι απίστευτα περίεργος να οδηγήσω παλιά πισωκίνητη Alfa'Λέει' πολύ! αν σου δοθεί η ευκαιρία, άρπαξέ την
-
Γενικώς, να ξέρετε ότι ο ΙΚΕ δεν αφήνει ευκαιρία να οδηγήσει οποιοδήποτε αμαξάκι βρεθεί στο διάβα του . Όσο για το γερμανό επιχειρηματία, και γω μαζί του. Έκανε το κομμάτι του, τώρα θα πάρει τα φράγκα πίσω και θα πάρει μια GT2 ή θα του αντικαταστήσουν την Stradale με μία 430. Σωστός ο μάγκας
-
300 χαώ μπορεί να μην πιάνει, πιάνει όμως 280.
Το μυαλό του που από τότε που γεννήθηκε δεν έχει πάρει ούτε 2,80 στροφές, γιατί δεν προσπαθεί να το επιστρέψει;;;;
Αν μη τι άλλο να μην κουβαλά ΕΡΜΑ!!!
-
Αυτη η αντιδραση του Γερμανου το μονο που δειχνει ειναι το επιπεδο της κοινωνιας στη χωρα του. Ακουγεται χαζο;
Σιγα μην καθεται ο Γερμανος να αναρωτιεται αν το αυτοκινητο που θα αγορασει εχει ζαντες αλουμινιου, εχει μπακετ καθισματα και ABS.
Αλλες απαιτησεις εχει ο κοσμος εκει πανω....ισως να υπερβαλω λιιιιιιιιγο.
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Το πρωτο εχει τους λογους του, για το δευτερο, δεν γινετε να αγοραζεις τετοιο αυτοκινητο, να δινεις τοσα μυρια για να πιανει το αυτοκινητο.......τελικη.Ας αγοραζε αεροπλανο το ορνιο.Η τελικη σε ολα τα αυτοκινητα ειναι το τελευταιο που πρεπει να κοιτα καποιος.Και σε τετοια αυτοκινητα απο πλευρας επιδοσεων πληρωνεις για τις ρεπριζ και επιταχυνσεις, κρατηματα τιμονια φρενα κλπ κλπ.Το αγοράζουν και για μόστρα, μούρη, ψώνιο, υπεροψία κλπ κλπ κλπ...
Και ας μην το πηγαίνουν ούτε με το 50% των δυνατοτήτων του δυστυχώς... -
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Το πρωτο εχει τους λογους του, για το δευτερο, δεν γινετε να αγοραζεις τετοιο αυτοκινητο, να δινεις τοσα μυρια για να πιανει το αυτοκινητο.......τελικη.Ας αγοραζε αεροπλανο το ορνιο.Η τελικη σε ολα τα αυτοκινητα ειναι το τελευταιο που πρεπει να κοιτα καποιος.Και σε τετοια αυτοκινητα απο πλευρας επιδοσεων πληρωνεις για τις ρεπριζ και επιταχυνσεις, κρατηματα τιμονια φρενα κλπ κλπ.
Το αγοράζουν και για μόστρα, μούρη, ψώνιο, υπεροψία κλπ κλπ κλπ...
Και ας μην το πηγαίνουν ούτε με το 50% των δυνατοτήτων του δυστυχώς...Σε τέτοια αυτοκίνητα το 50% είναι πολύ μεγάλο νούμερο για όριο δυνατοτήτων για τους περισσότερους ανθρώπους
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Το πρωτο εχει τους λογους του, για το δευτερο, δεν γινετε να αγοραζεις τετοιο αυτοκινητο, να δινεις τοσα μυρια για να πιανει το αυτοκινητο.......τελικη.Ας αγοραζε αεροπλανο το ορνιο.Η τελικη σε ολα τα αυτοκινητα ειναι το τελευταιο που πρεπει να κοιτα καποιος.Και σε τετοια αυτοκινητα απο πλευρας επιδοσεων πληρωνεις για τις ρεπριζ και επιταχυνσεις, κρατηματα τιμονια φρενα κλπ κλπ.
Το αγοράζουν και για μόστρα, μούρη, ψώνιο, υπεροψία κλπ κλπ κλπ...
Και ας μην το πηγαίνουν ούτε με το 50% των δυνατοτήτων του δυστυχώς...Τοτε τι τον ενδιαφερει η τελικη ταχυτητα;
Μπορει ο ανθρωπος να μην ξερει πως να πιασει τελικη.Μπορω να τον βοηθησω αν θελειΧωρις χρεωση φυσικα!
-
Το σκεπτικό του τύπου είναι πολύ απλό:
Μου υπόσχεσαι κάτι (300 χαω τελικής) και το προϊόν σου (το οποίο εγώ αγόρασα βασιζόμενος στην υπόσχεσή σου αυτή) δεν το καταφέρνει! Άρα, πρέπει είτε να το κάνεις να πραγματοποιεί την υπόσχεσή σου ή να το πάρεις πίσω! Το κακό που το βλέπετε;
Για το ότι δεν είναι και τόσο σοβαρό πρόβλημα αν η Ferrari πιάνει τα 280 ή τα 300 συμφωνώ!
-
Αλήθεια, που είδε ο τυπάς διαφήμιση φεραρι;;;
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
Αλήθεια, που είδε ο τυπάς διαφήμιση φεραρι;;;δε χρειαζεται να δει, διαβασε τα τεχνικα χαρα/κα
προβλήματα που έχει ο κόσμος 8-)