Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑΛΛΑΓΕΣ -2008
    1. Home
    2. Formula 1
    3. ΑΛΛΑΓΕΣ -2008
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Formula 1
    19
    36
    69
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kleisj last edited by

      Απο το rally.gr

      http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... &race_id=0

      Θα προτεινα να μεταφερθουν κ απο την ενοτητα Formula1-Διαφορα Νεα τα σχολια μας για τις νεες προτεινομενες αλλαγες.

      Ή αν θελει ο mod να το κλειδωσει κ να τα μεταφερει σε καποιο αλλο σχετικο thread που εγω δεν βρηκα.

      Anyway οι προτασεις σε γενικες γραμμες μ αρεσουν κ φαινεται οτι κινουνται σε σωστο δρομο. Για να δουμε τι θα πουν κ οι αλλες ομαδες. Μακαρι παντως να κινηθουν προς αυτες τις κατευθυνσεις. Για να δουμε!

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • K
        kleisj last edited by

        Απο το rally.gr

        http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... &race_id=0

        Θα προτεινα να μεταφερθουν κ απο την ενοτητα Formula1-Διαφορα Νεα τα σχολια μας για τις νεες προτεινομενες αλλαγες.

        Ή αν θελει ο mod να το κλειδωσει κ να τα μεταφερει σε καποιο αλλο σχετικο thread που εγω δεν βρηκα.

        Anyway οι προτασεις σε γενικες γραμμες μ αρεσουν κ φαινεται οτι κινουνται σε σωστο δρομο. Για να δουμε τι θα πουν κ οι αλλες ομαδες. Μακαρι παντως να κινηθουν προς αυτες τις κατευθυνσεις. Για να δουμε!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kleisj last edited by

          Απο το rally.gr

          http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... &race_id=0

          Θα προτεινα να μεταφερθουν κ απο την ενοτητα Formula1-Διαφορα Νεα τα σχολια μας για τις νεες προτεινομενες αλλαγες.

          Ή αν θελει ο mod να το κλειδωσει κ να τα μεταφερει σε καποιο αλλο σχετικο thread που εγω δεν βρηκα.

          Anyway οι προτασεις σε γενικες γραμμες μ αρεσουν κ φαινεται οτι κινουνται σε σωστο δρομο. Για να δουμε τι θα πουν κ οι αλλες ομαδες. Μακαρι παντως να κινηθουν προς αυτες τις κατευθυνσεις. Για να δουμε!

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • G
            go_for_pole last edited by

            Το θεμα νομιζω αξιζει ξεχωριστο thread, οκ γραφτηκαν καποιες αποψεις στο Νεα, αλλα μπορουμε να συνεχισουμε εδω

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • K
              kouk last edited by

              Πάρα πολύ ριζοσπαστικές!
              Μάλλον ζητάει πάρα πολλά για να πετύχει τα μισά!

              Μηχανικό κιβώτιο?
              Αεροδυναμική απόδοση στο 10% της παρούσας!!!??
              Ιδια φρένα και CPU??!!!
              Μίζα??!!

              Back to the future!!!

              Πάντως και τα μισά να γίνουν, το θέαμα και οι προσπεράσεις μάλλον είναι εξασφαλισμένες!
              Βέβαια θα απαιτηθεί μια νέα γενιά οδηγών (που να μην έχουν συνηθίσει όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα!)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cmarin last edited by

                F1 εννιαίο?

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • G
                  greo last edited by

                  Ο χρήστης kleisj έγραψε:

                  Δεν ειμαι μηχανικος για να κρινω αν θα αποδωσουν οι αλλαγες, αλλα με μια πρωτη ματια τουλαχιστον 3 σημερινες πιστες (Μονακο, Ουγγαρια, Ιμολα) βγαινουν εξω μονο και μονο λογω πλατους μονοθεσιων.

                  Οχι δεν νομιζω, παλαιτοτερα τα μονοθεσια ηταν πιο φαρδια κ ετρεχαν σ αυτες τις πιστες κ το κυριοτερο χωρουσαν κ προσπερνουσαν!

                  Συνεχιζω εδω...
                  Οχι σ'αυτη την αθλια Ιμολα με τα ηλιθια σικεην και οχι στην απαραδεκτη ψυχροπολεμικη Ουγγαρια. Εγω παντως για καλο το ειπα 😉 Πλην του Μονακο,
                  ας πανε στο διαολο οι πιστες αυτες!

                  Παντως εγω το βρισκω μεγαλο ντεσαβανταζ για την εικονα της Φ1, το να μην μπορει καποια ομαδα να κανει τη διαφορα εστω και στο κιβωτιο ή τα φρενα.
                  Αυτο που μ'αρεσε ειναι τα πελατειακα μονοθεσια. Θα γεμισει το γκριντ και θα κλεισει κι αλλο η ψαλις.
                  Και εμενα μου εδωσε την εντυπωση οτι προτεινε 10 για να περασουν τα 4!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    georgetabs last edited by

                    Αυτό με τις αεροδυναμικές είναι αστείο...

                    Δηλαδή για να μειωθεί ΚΑΤΑ 90% (άντωση από 600 κιλά στα 300 χαώ στα 60 κιλά στα 300 χαώ) θα αποκτήσει αεροδυναμική... Έσκορτ Κόσγουωρθ!!!

                    Ε, τότε δεν θα ΜΕΙΩΘΕΙ η αεροδυναμική ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ;;; (οπισθελκούσα, που τώρα είναι πάνω από 0,80!!!)

                    Πώς εξασφαλίζεις και τα δύο, δεν ξέρω.
                    Ξέρω όμως πως ΑΝ τα εξασφαλίσεις, εξασφάλισες προσπεράσματα!!!!!!


                    Τώρα αυτά τα περι ηλεκτρονικών μου θυμίζουν το δάσκαλο που έφευγε από την τάξη και έλεγε πως όποιος δεν κάνει ησυχία θα τον τιμωρήσει!!!

                    Τι λες τώρα!!!!!!
                    Υπάρχει περίπτωση να τα ελέγξεις;;;
                    Ναι, με κοινά ηλεκτρονικά, αλλά και πάλι, όλο και κάτι θα βρεθεί!!!
                    Και τα κοινά ηλεκτρονικά δεν ξέρω κατά πόσον είναι τίμιο...
                    Δηλαδή αν εγώ είμαι ο καλύτερος στον τομέα, γιατί να χάσω το ατού μου;;;
                    Ομοίως και στα κιβώτια...
                    Ομοίως και για φρένα...
                    Και γιατί όχι κοινές αναρτήσεις που είμαι χάλιας και δεν τους φτάνω τους άλλους;;;
                    Ή λάστιχα μπας και γλιτώσουμε νέο φιάσκο;;
                    Τέλοσπάντων...


                    ΜΙΖΑ!!!!
                    ΝΑΙ, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!
                    Τόσο έρμα κουβαλάνε, ας βάλουν και μια μίζα!!! Εκτός του ότι θα έχουν λιγότερες πιθανότητες να εγκαταλείψουν, έχουν λιγότερες πιθανότητες να κολλήσουν για αρκετή ώρα σε κακό σημείο!!! ΑΣΦΑΛΕΙΑ!!!


                    Τα άλλα ΟΚ, ας δούμε το πως θα υλοποιηθούν πρώτα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      christos-dimou last edited by

                      Από αεροδυναμικής άποψης για να επιτύχει αυτά που θέλει η ΦΙΑ πρέπει να τοποθετήσει τοίχους στα μονοθέσια καθώς με το να μειώσεις κατα 90% το συντελεστή αρνητικής άνωσης έχεις αντίστοιχα κέρδη στην οπισθέλκουσα. Κοινώς με 750 άλογα τα μονοθέσια εύκολα θα έπιαναν τα 400 km/h σε πίστες με μεγάλες ευθείες.

                      Για τα υπόλοιπα. Καλύτερα να το γυρίσουμε στο DTM ή στα CART καθώς θα ενσωματώνουν περισσότερη τεχνολογία....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • K
                        kantoniou last edited by

                        Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                        Για τα υπόλοιπα. Καλύτερα να το γυρίσουμε στο DTM ή στα CART καθώς θα ενσωματώνουν περισσότερη τεχνολογία....

                        Αυτη ειναι πολυ σωστη παρατηρηση. Στην προσπαθεια για ανταγωνισμο-προσπερασεις, ξεχναμε οτι η F1 (υποτιθεται οτι) ειναι η κορυφαια απο πλευρας τεχνολογιας μορφη μηχανοκινητου αθλητισμου (τουλαχιστον σε 4 ροδες). Με τοσα πολλα κοινα μερη, εξοντωνεται σε μεγαλο βαθμο και η ερευνα και η δυνατοτητα να ξεχωρισει καποιος χαρη σε τεχνολογικες καινοτομιες. Καλο ειναι και το ενιαιο, αλλα ποτε δεν προσελκυει το μεγαλυτερο ενδιαφερον.
                        Φυσικα, το να συνδυαστουν ολα ειναι ετσι κι αλλιως πολυ δυσκολο. Η FIA παντως δεν φαινεται να καταφερνει και το μεγιστο δυνατο αποτελεσμα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • K
                          kouk last edited by

                          Η κρίση χτυπάει παντού!

                          Η μόνιμη δικαιολογία (ακόμα και πάνω από αυτή της 'ασφάλειας') είναι πια 'το κόστος'!!

                          Οπότε?!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • G
                            go_for_pole last edited by

                            Το θεμα δεν ειναι τοσο απλο. Η βασικοτερη αντιρρηση των ομαδων δεν αφορα τα τεχνικα που λογικα θα βρεθει μια ενδιαμεση λυση.

                            Το προβλημα ολων βρισκεται στο οτι οι αλλαγες, αν οντως ειναι τοσο ριζοσπαστικες και αποτελεσματικες, θα προκαλεσουν θυελα απολυσεων. Υπενθυμιζω οτι ηδη οι φετινοι κανονισμοι για τους κινητηρες δημιουργησαν προβλημα πλεοναζοντος προσωπικου και ειναι χαρακτηριστικο οτι η Toyota 'αναγκαστηκε' να δημιουργησει πελατειακο προγραμμα για να μη διωξει κοσμο.

                            Παντως μη τρομαζετε με τα κοινα εξαρτηματα under the skin. Ειναι μια μοδα που ηρθε για να μεινει. Απο την αλλη και η τεχνολογια δεν ειναι δυνατο να εξαληφθει, εδω ακομη και στο NASCAR που θεωρητικα επιβαλλεται σκοταδισμος, οι ομαδες ξοδευουν με τρελα για να βγαλουν απο τη μυγα ξιγκι.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • P
                              popol-ros last edited by

                              μηπως στην τελικη αμα το παρει κανεις ........ μηπως δεν ξερουν τι θελουν???

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • V
                                vasilakis last edited by

                                Αν καταφερουν να μακρυνουν τις αποστασεις φρεναρισματος, τοτε **ισως **να δουμε προσπερασματα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • T
                                  thymios last edited by

                                  Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
                                  Αν καταφερουν να μακρυνουν τις αποστασεις φρεναρισματος, τοτε **ισως **να δουμε προσπερασματα.

                                  Δεν έχεις άδικο.Κι αυτό γίνεται μέσω των φρένων (που φαντάζομαι τα κοινά δε θα είναι εξίσου αποδοτικά) και μέσω της αεροδυναμικής.Κι εδώ έρχομαι και βρίσκω τις προτάσεις πολύ σωστές.Πιστεύω θα δώσουν θέαμα.Δεν ξαναγράφω αυτά που έγραψα στο τόπικ 'Νέα'
                                  ΄Γενικά συμφωνώ πάντως

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • T
                                    thymios last edited by

                                    Ο χρήστης greo έγραψε:

                                    Δεν ειμαι μηχανικος για να κρινω αν θα αποδωσουν οι αλλαγες, αλλα με μια πρωτη ματια τουλαχιστον 3 σημερινες πιστες (Μονακο, Ουγγαρια, Ιμολα) βγαινουν εξω μονο και μονο λογω πλατους μονοθεσιων.

                                    Οχι δεν νομιζω, παλαιτοτερα τα μονοθεσια ηταν πιο φαρδια κ ετρεχαν σ αυτες τις πιστες κ το κυριοτερο χωρουσαν κ προσπερνουσαν!

                                    Συνεχιζω εδω...
                                    Οχι σ'αυτη την αθλια Ιμολα με τα ηλιθια σικεην και οχι στην απαραδεκτη ψυχροπολεμικη Ουγγαρια. Εγω παντως για καλο το ειπα 😉 **Πλην του Μονακο, **ας πανε στο διαολο οι πιστες αυτες!

                                    Φίλε μου δε συμφωνώ-νομίζω πως ο χειρότερος αγώνας είναι το Μονακό.Εκεί μέσα ούτε καρτ δε προσπερνάει.Καλή η ιστορία, αλλά είναι και θέμα ασφάλειας.Το Μονακό είναι μαζί με την Ουγγαρία οι μοναδικοί αγώνες που δεν τρελαίνομαι κιόλας να δω...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • K
                                      kleisj last edited by

                                      Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:

                                      Δεν ειμαι μηχανικος για να κρινω αν θα αποδωσουν οι αλλαγες, αλλα με μια πρωτη ματια τουλαχιστον 3 σημερινες πιστες (Μονακο, Ουγγαρια, Ιμολα) βγαινουν εξω μονο και μονο λογω πλατους μονοθεσιων.

                                      Οχι δεν νομιζω, παλαιτοτερα τα μονοθεσια ηταν πιο φαρδια κ ετρεχαν σ αυτες τις πιστες κ το κυριοτερο χωρουσαν κ προσπερνουσαν!

                                      Συνεχιζω εδω...
                                      Οχι σ'αυτη την αθλια Ιμολα με τα ηλιθια σικεην και οχι στην απαραδεκτη ψυχροπολεμικη Ουγγαρια. Εγω παντως για καλο το ειπα 😉 **Πλην του Μονακο, **ας πανε στο διαολο οι πιστες αυτες!

                                      Φίλε μου δε συμφωνώ-νομίζω πως ο χειρότερος αγώνας είναι το Μονακό.Εκεί μέσα ούτε καρτ δε προσπερνάει.Καλή η ιστορία, αλλά είναι και θέμα ασφάλειας.Το Μονακό είναι μαζί με την Ουγγαρία οι μοναδικοί αγώνες που δεν τρελαίνομαι κιόλας να δω...

                                      Κ ομως στην Ουγγαρια εχουν γινει πολυ συναρπαστικα GP

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • kubiak
                                        kubiak last edited by

                                        Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                                        μηπως στην τελικη αμα το παρει κανεις ........ μηπως δεν ξερουν τι θελουν???

                                        Στην F1 είναι σίγουρο τι θέλουν: Χρήμα, χρήμα, χρήμα.

                                        Προσωπικά το ότι επιτρέπεται ένα ζευγάρι ελαστικών σε όλο τον αγώνασ μου αρέσει...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • T
                                          thymios last edited by

                                          Ο χρήστης kleisj έγραψε:

                                          Δεν ειμαι μηχανικος για να κρινω αν θα αποδωσουν οι αλλαγες, αλλα με μια πρωτη ματια τουλαχιστον 3 σημερινες πιστες (Μονακο, Ουγγαρια, Ιμολα) βγαινουν εξω μονο και μονο λογω πλατους μονοθεσιων.

                                          Οχι δεν νομιζω, παλαιτοτερα τα μονοθεσια ηταν πιο φαρδια κ ετρεχαν σ αυτες τις πιστες κ το κυριοτερο χωρουσαν κ προσπερνουσαν!

                                          Συνεχιζω εδω...
                                          Οχι σ'αυτη την αθλια Ιμολα με τα ηλιθια σικεην και οχι στην απαραδεκτη ψυχροπολεμικη Ουγγαρια. Εγω παντως για καλο το ειπα 😉 **Πλην του Μονακο, **ας πανε στο διαολο οι πιστες αυτες!

                                          Φίλε μου δε συμφωνώ-νομίζω πως ο χειρότερος αγώνας είναι το Μονακό.Εκεί μέσα ούτε καρτ δε προσπερνάει.Καλή η ιστορία, αλλά είναι και θέμα ασφάλειας.Το Μονακό είναι μαζί με την Ουγγαρία οι μοναδικοί αγώνες που δεν τρελαίνομαι κιόλας να δω...

                                          Κ ομως στην Ουγγαρια εχουν γινει πολυ συναρπαστικα GP

                                          Ειλικρινά δε θυμάμαι κανένα...Μόνο στα χρόνια Σούμι - Χάκινεν, αλλά ήταν θέμα κόντρας και τακτικής στα πιτ-στοπ, όχι της πίστας καθαρά.Μπορεί να μη θυμάμαι καλά-θύμησέ μου.
                                          Για μένα οι καλύτερες πίστες είναι τύπου Σπα, Καναδά, Μόντσα, Σουζούκα...Αυτές που ξεφεύγουν από τη λογική στροφή-ευθεία-στροφή.Οι πρώτες στροφές της Σουζούκα πχ (ούτε που μου ρχεται το όνομά τους) είναι εκπληκτικές!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            georgetabs last edited by

                                            Χιλ Άροους
                                            Βιλνέβ Γουίλιαμς
                                            Πίστα ΟΥΓΓΑΡΙΑ!!

                                            Αν η Άροους δεν τα έφτυνε στο τέλος, τότε θα είχε κερδίσει ο Χίλ, και ο Σούμι τελικά ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΕ το πρωτάθλημα, αφού δεν θα χρειαζόταν η παράνομη ταρζανιά που έκανε στον Βιλνέβ στον τελευταίο γύρο, μιας και θα είχε αρκετούς πόντους να βγει πρωταθλητής και ως δεύτερος!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr