-
ÃåéÜ ÷áñÜ áäåéüìåíïé êáé ìÞ... Åíá åñþôçìá ó üóïõò Ý÷ïõí áêüìç üñåîç (ðñïëáâáßíïõìå ôïí åðåñ÷üìåíï êáýóùíá ).Å÷åé êáíåßò åìðåéñßá áðï åëáóôéêÜ ÷áìçëÞò ôñéâÞò êýëéóçò;
-
ÃåéÜ ÷áñÜ áäåéüìåíïé êáé ìÞ... Åíá åñþôçìá ó üóïõò Ý÷ïõí áêüìç üñåîç (ðñïëáâáßíïõìå ôïí åðåñ÷üìåíï êáýóùíá ).Å÷åé êáíåßò åìðåéñßá áðï åëáóôéêÜ ÷áìçëÞò ôñéâÞò êýëéóçò;
-
ÃåéÜ ÷áñÜ áäåéüìåíïé êáé ìÞ... Åíá åñþôçìá ó üóïõò Ý÷ïõí áêüìç üñåîç (ðñïëáâáßíïõìå ôïí åðåñ÷üìåíï êáýóùíá ).Å÷åé êáíåßò åìðåéñßá áðï åëáóôéêÜ ÷áìçëÞò ôñéâÞò êýëéóçò;
-
Προσωπικη εμπειρια δεν εχω, αλλα πρπει να ειναι λιγο πιο 'ξυλινα' με ολα τα κακα συνεπακολουθα, αν και οι εταιριες κανουν μαγικα στις μερες μας, και πιθανον για μια κανονικη χρηση να ειναι αρκετα καλα.
-
Εγω είχα παλαιότερα ενα ClioII (1.2) με ελαστικά Continental EcoContact.
Τα ελαστικά ήταν ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ κρατούσαν ικανοποιητικά και εντελώς απροειδοποίητα γλύστραγαν υπερβολικά σα να πάταγες λάδια.
Ηταν σα να παίζεις ρώσικη ρουλέτα, τα ελαστικά αυτά έχουν νόημα μόνο σε δρόμους με ενειαίο συντελεστή τριβής και μάλιστα υψηλό, για τη χώρα μας είναι επικύνδηνα.
-
Χαμηλή τριβή κύλισης,δέν σημαίνει καί χαμηλή τριβή πρόσφυσης;
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Χαμηλή τριβή κύλισης,δέν σημαίνει καί χαμηλή τριβή πρόσφυσης;'Low Resistance' σημαινει,κατα λεξη , χαμηλης αντιστασης.
Δηλαδη ,οπως το καταλαβαινω,καταναλωνουν λιγοτερη ενεργεια κατα την κυλιση. -
...και για να γινει αυτο, πρεπει να ειναι πιο 'ξυλινα'. Οποτε οπως επιβεβαιωσε τους φοβους μου ο ΙΚΕ, το λαστιχο δεν φιανεται να ειναι καλο στις πολυ κακες ασφαλτους της Ελλαδος.
-
Η πρόσφυση μεταξύ ελαστικού και ασφάλτου είναι μη-γραμμική και πολύπλοκη, τα λάστιχα αυτά παρουσιάζουν καλή πρόσφυση σε ειδικές συνθήκες (πχ σε πολύ καλή άσφαλτο) αλλα μπορεί να μην κρατάνε καθόλου σε άλλες (μέτρια άσφαλτο) ή το χειρότερο απ'όλα να κρατάνε καλά και ξαφνικά να πέφτει η πρόσφυση στο μηδεν (άσφαλτος γυαλί).
Το χειρότερό τους πρόβλημα είνα πως δεν μπορείς να τα εμπιστευτείς με τίποτα επειδή η συμπεριφορά τους είναι απρόβλεπτη.
ΥΓ.Χωρίς να είμαι ειδικός πιστευω πως τα λάστιχα αυτά φτιάχνονται με βάση την ανισοτροπία του υλικού ωστε να παρουσιάζει διαφορετικό συντελεστή τριβής ανα κατευθηνση και συναρτήσει του φορτίου. Επειδή (αν τα λέω σωστά) το θέμα είναι αρκετά περίπλοκο τα λάστιχα αυτά μπορούν να λειτουργήσουν σύμφωνα με την πρόθεση του κατασκευαστή τους αν ο παράγοντας άσφαλτος παραμένει σταθερός, στην Ελλάδα όμως που σε οποιαδήποτε διαδρομή η ποιότητα της ασφάλτου θα διακυμανθεί απο γυαλί εως γυαλόχαρτο δεν είναι δυνατόν να αποδώσουν.
-
Κοινώς, καλύτερα να κάψουμε 0,3lt/100km παραπάνω και να έχουμε το κεφαλάκι μας ήσυχο...
-
Το ίδιο αποτέλεσμα, παρόμοια συμπεριφορά και χαμηλότερη κατανάλωση είναι δυνατή εαν κάνετε τα λάστιχα τούμπανα στα 40-45 PSI.
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Το ίδιο αποτέλεσμα, παρόμοια συμπεριφορά και χαμηλότερη κατανάλωση είναι δυνατή εαν κάνετε τα λάστιχα τούμπανα στα 40-45 PSI.Λάθος, αν κάνεις τα λάστιχα τούμπανο θα έχουν προβλέψιμη συμπεριφορά (έστω με χαμηλή πρόσφυση) ενω με τα 'οικολογικά' δε ξέρεις απο που θα σου έρθει
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Το ίδιο αποτέλεσμα, παρόμοια συμπεριφορά και χαμηλότερη κατανάλωση είναι δυνατή εαν κάνετε τα λάστιχα τούμπανα στα 40-45 PSI.Με 40psi τα δικά μου είναι μια χαρά πάντως...
-
Εγώ βάζω 65 στην άσφαλτο και 45 στο χώμα και πάει τέλεια!!
Άλλωστε έτσι λέει ο κατασκευαστής!!!
(για ποδήλατο μιλάω, ε;; ) -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Εγώ βάζω 65 στην άσφαλτο και 45 στο χώμα και πάει τέλεια!!
Άλλωστε έτσι λέει ο κατασκευαστής!!!
(για ποδήλατο μιλάω, ε;; )στο χωμα βαζω 40 (δεν εχω αναρτηση και αν βαλω 45 ξεραινονται τα χερια μου στο 20λεπτο)
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Εγώ βάζω 65 στην άσφαλτο και 45 στο χώμα και πάει τέλεια!!
Άλλωστε έτσι λέει ο κατασκευαστής!!!
(για ποδήλατο μιλάω, ε;; )στο χωμα βαζω 40 (δεν εχω αναρτηση και αν βαλω 45 ξεραινονται τα χερια μου στο 20λεπτο)
Ούτε εγώ ανάρτηση, αλλά την παλεύω, μια συνήθεια είναι όλα!!!
Παλιότερα έριχνα μέχρι και 20-30, αλλά 2 φορές στο κτήμα Συγγρού έπεσα σε πέτρα και κλατάρισε (από χαμηλή πίεση ζουπμήχτηκε τόσο η σαμπρέλα που τρύπησε), και αναγκάστηκα να γυρίσω με τη ζάντα χωρίς λάστιχο γιατί βαριόμουν να σπρώχνω (μένω δίπλα στο κτήμα)...
Έτσι μετά από 2 φορές 3 χιλιόμετρα χωματόδρομο-ΚΟΜΠΡΕΣΕΡ αποφάσισα να ακούω τον κατασκευαστή!! -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Εγώ βάζω 65 στην άσφαλτο και 45 στο χώμα και πάει τέλεια!!
Άλλωστε έτσι λέει ο κατασκευαστής!!!
(για ποδήλατο μιλάω, ε;; )
:lol: :lol: :lol:Στο αγωνιστικό μου παίρνουν 90 και είδα κάποιο (με πιό ακριβά λάστιχα) που έπαιρναν 120 (max).
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Εγώ βάζω 65 στην άσφαλτο και 45 στο χώμα και πάει τέλεια!!
Άλλωστε έτσι λέει ο κατασκευαστής!!!
(για ποδήλατο μιλάω, ε;; )Στο αγωνιστικό μου παίρνουν 90 και είδα κάποιο (με πιό ακριβά λάστιχα) που έπαιρναν 120 (max).
Ουάου!!!
Ποδηλατοξεφύγαμε από το θέμα, αλλά τέτοια νούμερα πραγματικά δεν τα περίμενα!!! 90-120!!!!!!!!
Το δικό μου το αγωνιστικό παίρνει 70-75 αν θυμάμαι καλά (βασικά θέλω ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ αλλαγή ελαστικών εκεί, πλέον δεν το οδηγώ ΚΑΘΟΛΟΥ!!! κομμένα, καμμένα και κράτημα σαπούνι... Οι σαμπρέλες πάντως ΟΚ! )
ÅëáóôéêÜ Low Resistance.