Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    To φαινόμενο Seb Loeb!
    1. Home
    2. WRC
    3. To φαινόμενο Seb Loeb!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 8
    • 9
    • 1 / 9
    WRC
    49
    180
    231
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cmarin last edited by

      Που τον βρήκαμε ρε παιδιά αυτόν τώρα? Φαινόταν βέβαια από νωρίς για το τι θα ακολουθήσει. Μόλις πήρε το πρωτάθλημα στους μικρούς με το Saxo και μόνο με μερικούς αγώνες με WRC έδειξε τα δόντια του. Την 1η χρονιά χάνει το παγκόσμιο στον πόντο, την 2η το κατακτάει με περίσσεια άνεση και φέτος σπάει ρεκόρ πολλών χρόνων.
      Τι είναι λοιπόν αυτό που κερδίζει?
      Το νέο στυλ οδήγησης - διαβήτης που εφαρμόζει?
      Η αλάθητες επιλογές?
      Η αξιοπιστία της Citroen?
      Tα λάστιχα?
      Τα ενεργά διαφορικά?

      Μάλλον όλα μαζί κάνουν την διαφορά. Όσο αντιθεαματικός κι αν είναι τα χρονόμετρα τρελλαίνονται. Που θα φτάσει και ποιος θα τον σταματήσει?

      Τα ρεκόρ που πάει να σπάσει (ή έσπασε ήδη):

      1. Έφτασε τους Markus, Waldegard με 16 νίκες και για φέτος έχει ως επιδόρπιο τους Biasion 17, Mikkola 18, Allen 19, Auriol 20. Του χρόνου θα βλέπει στα ίσια τους πολυνίκες ΚΚΚ 23, Makinen 24, McRae 25, Sainz 26.
      2. Με 4/8 ακόμη νίκες φέτος που φαίνονται απολύτως εφικτές, θα κάνει ένα τεράστιο ρεκόρ 10 νικών σε ένα πρωτάθλημα που μάλλον δεν θα σπάσει ποτέ!
      3. Να δουμε και το σερί των 5 νικών που θα το φτάσει.
      4. Για την Citroen, ισοφάρισε τις νίκες (21) με την Fiat και πάει φέτος για το 24, αφού έτσι θα περάσει και την Audi.
      5. Κατέχει το εντυπωσιακό 16% εγκαταλείψεων, 10 σε 61 αγώνες, και πάει να το κατεβάσει κι άλλο.
      6. Οι 16 νίκες σε 61 αγώνες δίνουν ένα ποσοστό νικών 26% που και αυτό δεν μπορεί να το απειλήσει κανείς σήμερα
      7. Πάει να περασει σε ποσοστό (45% - 28/61) βάθρων τον Sainz (49% - 97/196).

      Δεν μου έρχεται κάτι άλλο στο μυαλό.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cmarin last edited by

        Που τον βρήκαμε ρε παιδιά αυτόν τώρα? Φαινόταν βέβαια από νωρίς για το τι θα ακολουθήσει. Μόλις πήρε το πρωτάθλημα στους μικρούς με το Saxo και μόνο με μερικούς αγώνες με WRC έδειξε τα δόντια του. Την 1η χρονιά χάνει το παγκόσμιο στον πόντο, την 2η το κατακτάει με περίσσεια άνεση και φέτος σπάει ρεκόρ πολλών χρόνων.
        Τι είναι λοιπόν αυτό που κερδίζει?
        Το νέο στυλ οδήγησης - διαβήτης που εφαρμόζει?
        Η αλάθητες επιλογές?
        Η αξιοπιστία της Citroen?
        Tα λάστιχα?
        Τα ενεργά διαφορικά?

        Μάλλον όλα μαζί κάνουν την διαφορά. Όσο αντιθεαματικός κι αν είναι τα χρονόμετρα τρελλαίνονται. Που θα φτάσει και ποιος θα τον σταματήσει?

        Τα ρεκόρ που πάει να σπάσει (ή έσπασε ήδη):

        1. Έφτασε τους Markus, Waldegard με 16 νίκες και για φέτος έχει ως επιδόρπιο τους Biasion 17, Mikkola 18, Allen 19, Auriol 20. Του χρόνου θα βλέπει στα ίσια τους πολυνίκες ΚΚΚ 23, Makinen 24, McRae 25, Sainz 26.
        2. Με 4/8 ακόμη νίκες φέτος που φαίνονται απολύτως εφικτές, θα κάνει ένα τεράστιο ρεκόρ 10 νικών σε ένα πρωτάθλημα που μάλλον δεν θα σπάσει ποτέ!
        3. Να δουμε και το σερί των 5 νικών που θα το φτάσει.
        4. Για την Citroen, ισοφάρισε τις νίκες (21) με την Fiat και πάει φέτος για το 24, αφού έτσι θα περάσει και την Audi.
        5. Κατέχει το εντυπωσιακό 16% εγκαταλείψεων, 10 σε 61 αγώνες, και πάει να το κατεβάσει κι άλλο.
        6. Οι 16 νίκες σε 61 αγώνες δίνουν ένα ποσοστό νικών 26% που και αυτό δεν μπορεί να το απειλήσει κανείς σήμερα
        7. Πάει να περασει σε ποσοστό (45% - 28/61) βάθρων τον Sainz (49% - 97/196).

        Δεν μου έρχεται κάτι άλλο στο μυαλό.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cmarin last edited by

          Που τον βρήκαμε ρε παιδιά αυτόν τώρα? Φαινόταν βέβαια από νωρίς για το τι θα ακολουθήσει. Μόλις πήρε το πρωτάθλημα στους μικρούς με το Saxo και μόνο με μερικούς αγώνες με WRC έδειξε τα δόντια του. Την 1η χρονιά χάνει το παγκόσμιο στον πόντο, την 2η το κατακτάει με περίσσεια άνεση και φέτος σπάει ρεκόρ πολλών χρόνων.
          Τι είναι λοιπόν αυτό που κερδίζει?
          Το νέο στυλ οδήγησης - διαβήτης που εφαρμόζει?
          Η αλάθητες επιλογές?
          Η αξιοπιστία της Citroen?
          Tα λάστιχα?
          Τα ενεργά διαφορικά?

          Μάλλον όλα μαζί κάνουν την διαφορά. Όσο αντιθεαματικός κι αν είναι τα χρονόμετρα τρελλαίνονται. Που θα φτάσει και ποιος θα τον σταματήσει?

          Τα ρεκόρ που πάει να σπάσει (ή έσπασε ήδη):

          1. Έφτασε τους Markus, Waldegard με 16 νίκες και για φέτος έχει ως επιδόρπιο τους Biasion 17, Mikkola 18, Allen 19, Auriol 20. Του χρόνου θα βλέπει στα ίσια τους πολυνίκες ΚΚΚ 23, Makinen 24, McRae 25, Sainz 26.
          2. Με 4/8 ακόμη νίκες φέτος που φαίνονται απολύτως εφικτές, θα κάνει ένα τεράστιο ρεκόρ 10 νικών σε ένα πρωτάθλημα που μάλλον δεν θα σπάσει ποτέ!
          3. Να δουμε και το σερί των 5 νικών που θα το φτάσει.
          4. Για την Citroen, ισοφάρισε τις νίκες (21) με την Fiat και πάει φέτος για το 24, αφού έτσι θα περάσει και την Audi.
          5. Κατέχει το εντυπωσιακό 16% εγκαταλείψεων, 10 σε 61 αγώνες, και πάει να το κατεβάσει κι άλλο.
          6. Οι 16 νίκες σε 61 αγώνες δίνουν ένα ποσοστό νικών 26% που και αυτό δεν μπορεί να το απειλήσει κανείς σήμερα
          7. Πάει να περασει σε ποσοστό (45% - 28/61) βάθρων τον Sainz (49% - 97/196).

          Δεν μου έρχεται κάτι άλλο στο μυαλό.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            rally-maniac last edited by

            Τα είπες όλα!!
            Ο άνθρωπος είναι ρομπότ!! Φοβερό ταλέντο!!! Έχει την διαβολεμένη ικανότητα να κάνει ό,τι είναι δυνατόν για να 'απλοποιεί' οποιαδήποτε διαδρομή. Καμία περιττή κίνηση στην οδήγησή του, ελάχιστα λάθη...
            'Ετσι φαίνεται πρέπει να οδηγηθεί ένα σύγχρονο αυτοκίνητο wrc, έτσι το οδηγεί. Η διαφορά γίνεται γιατί κανένας άλλος δεν μπορεί να το κάνει αυτό τόσο καλά. Εις βάρος του θεάματος πάντοτε, αλλά αφού αυτό φέρνει αποτελέσματα, δεν μπορεί να πει κανείς τίποτα.
            Μπορεί να μην το καταλαβαίνουν πολλοί τώρα, αλλά πολύ δύσκολα θα δούμε τέτοιο οδηγό στο wrc στο μέλλον. Ας τον χαρούμε λοιπόν!!!
            (όπως ακριβώς συμβαίνει και με τον Rossi στο MotoGP....)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              thvarveris last edited by

              Ο καλύτερος rallyman αυτής της εποχής και χωρίς να φαίνεται στον ορίζοντα κάποιος ότι μπορεί να τον σταματήσει.
              Νομίζω ότι αυτό που κάνει, δηλαδή να οδηγεί οριακά και σε γραμμές είναι πολύ-πολύ δύσκολο.Μπορεί στο μάτι να φαίνεται εύκολο αλλά στην πράξη είναι δύσκολο.
              Σίγουρα το βοηθά η αξιοπιστία και όχι μόνο, της CITROEN αλλά πιστεύω ότι, ότι και να του δώσεις να οδηγήσει τις ίδιες επιδόσεις θα κάνει.
              Παρατηρούσα στο service στο Ακρόπολις ότι το αυτοκίνητο του δεν είχε ζημιές.Το στυλ οδήγησης που έχει με τις μικρές πλαγιολισθήσεις δεν καταπονεί το αυτοκίνητο του με αποτέλεσμα να το έχει παντα σε καλή κατάσταση.Έβλεπα τους μηχανικούς του ότι δούλευαν χαλαρά, έκαναν μόνο τα καθιερωμένα.Μπορεί να φαίνεται υπερβολή αλλά αυτή η χαλαρότητα έβγαινε στο πρόσωπά τους και όλοι ήταν μέσα στην καλή χαρά.
              Η αξιοπιστία του δίνει αέρα σε όλη την ομάδα.

              Δεν νομίζω ότι αν καταργήθουν τα ηλεκτρονικά διαφορικά θα γίνει εύκολος στόχος.Έτσι έλεγαν παλιά και για τον SAINZ, όταν καταργήθηκαν οι ελεύθερες δοκιμές.Δεν ήταν έλεγαν φυσικό ταλέντο και δεν τον ευνοεί η κατάργηση των ελεύθερων δοκιμών.Αλλά μάταια.Πάλι πρώτός ήταν.
              Το ίδιο πιστεύω ότι θα γίνει και με τον LOEB.
              Θα βαρεθούμε να τον βλέπουμε πρώτο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Τα σαρώνει όλα και συνεχίζει !!
                Του βγάζω το καπέλο ... φοβερή ταχύτητα και αποτελεσματικότητα !!
                Θα ήθελα να τον δω και σε άλλη ομάδα ..... όχι γιατί τον αμφισβητώ αλλά για να έχει ενδοιαφέρον το πρωτάθλημα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kleisj last edited by

                  To φαινομενο Seb Loeb ειναι αμεσα αλληλενδετο με την πολυ επιτυχημενη συνταγη της Xsara-Michelin. Δεν θελω να τον μειωσω πουθενα (γιατι ειναι πραγματικα απιθανος) απλα δεν το βαζω σ αλλο επιπεδο απο τους Solb, Gron, Martin.
                  H Xsara αυτη την στιγμη ειναι οτι ηταν το 206 το 2000-1. Απλα μακραν.

                  Απο την αλλη η Subaru εμεινε πισω οπως κ η Pirelli απο την Michelin. Οσο για το μπαουλο ονοματι 307 απλα εκανε τον μεγα Martin να φαινεται πολυ κατω του μετριου σαν 3ος οδηγος ομαδας που μολις καθησε σε WRC. Κ ομως εγω τον εχω στην ιδια κλαση με τους αλλους 3. Δεν κερδιζεις την Φινλανδια αν δεν ανηκεις στην ελιτ!

                  Οι Solb , Gron στην προσπαθεια τους να μεινουν κοντα στον Seb πιεζουν για το κατι παραπανω κ ειτε πεφτουν σε λαθη ειτε τους προδιδουν τα αυτοκινητα τους. Πραγμα που ριχνει κ την ψυχολογια τους πολυ σε αντιθεση με τον Seb που σιγουρα δεν ανησυχει επειδη κερδιζει συνεχεια. Ομως δεν τον θεωρω ανωτερο τους οδηγικα. Χρησιμοποιει στο επακρο της δυνατοτητες του πολυ καλου αυτοκινητου του οδηγωντας το σαν να οδηγει σε ασφαλτο. Αυτο βεβαια κ μονο τον κανει εξαιρετικο κ τον καλυτερο συνδυασμο του WRC αυτη την στιγμη. Οπως MS-SF την περασμενη 5ετια.

                  Δεν νομιζω ομως να εχει τοσο ευκολο εργο του χρονου τουλαχιστον χωρις τα ενεργα διαφορικα μπρος κ πισω. Γιατι θα πρεπει να αρχισει να κινειται με περισσοτερες πλαγιολισθησεις. Θεωρητικα βεβαια ολα αυτα. Θα δουμε γιατι αλλωστε μεχρι στιγμης δεν εχει ομαδα για την επομενη σεζον.

                  Παντως το σιγουρο ειναι οτι αυτη την στιγμη κινειται σαν να ειναι απο αλλον πλανητη. Το πακετο εχει αυτο το κατι παραπανω που σιγουρα εχει στειλει την ψυχολογια των συναθλητων του στα ταρταρα μην γνωριζοντας τον τροπο για να τον αντιμετωπισουν κ να τον ξεπερασουν.

                  Ξερετε τι δεν μ αρεσει πανω του? Το οτι δεν εχει αυτη η μουρλα κ την psychoμαρα ρε παιδι μου που κουβαλουσε ο Auriol! Αν κ δεν φαινεται να την χρειαζεται για να γραψει τους απολυτους χρονους!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    vasilakis last edited by

                    Όντως ο Λεμπ πεταει μεχρι στιγμης, αλλα εχει δρομο το πρωταθλημα ακομη. Ο Σολμπεργκ ακομη δεν εκανε ενα καλο αγωνα(Κυπρος-Τουρκια-Ακροπολις), αναμενω αντεπιθεση σε Αργεντινη-Φιλανδια.
                    Η ειρωνεια ειναι οτι ο Λεμπ(μεχρι στιγμης) γραφει νεα ρεκορ και λεμε ποιος και ποτε θα τα καταρριψει!
                    Η απαντηση μου ειναι ο Πετερ Σολμπεργκ ΣΙΓΟΥΡΑ του χρονου.
                    Σιτροεν-Πεζο εκτος, Μιτσου ανωριμη ακομη, Φορντ κανενα σχολιο και Σκοντα γνωριζετε.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      vasilakis last edited by

                      Ο χρήστης kleisj έγραψε:
                      Δεν νομιζω ομως να εχει τοσο ευκολο εργο του χρονου τουλαχιστον χωρις τα ενεργα διαφορικα μπρος κ πισω. Γιατι θα πρεπει να αρχισει να κινειται με περισσοτερες πλαγιολισθησεις.

                      Θα καταργηθουν απο του χρονου?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • S
                        syele last edited by

                        Πραγματικά ο τύπος είναι απίστευτος!
                        Τι μένει;

                        Η Φιλανδία τον Αύγουστο. Εκεί θα γίνει σκοτωμός με τους άλλους 2 τρελούς

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          thvarveris last edited by

                          Ο χρήστης kleisj έγραψε:
                          Ξερετε τι δεν μ αρεσει πανω του? Το οτι δεν εχει αυτη η μουρλα κ την psychoμαρα ρε παιδι μου που κουβαλουσε ο Auriol! Αν κ δεν φαινεται να την χρειαζεται για να γραψει τους απολυτους χρονους!

                          Αυτό ξαναπέστο

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            greo last edited by

                            Αληθεια, τι θα κανει του χρονου;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • E
                              emmanoyhl last edited by

                              Ο άνθρωπος είναι μια καλοκουρδισμένη μηχανή. Απλά αλάνθαστος και με ικανότητα μεγάλη να προφυλάσσει το αμάξι του γι αυτό και το μικρό ποσοστό εγκαταλείψεων. Ούτε ανόητες εξόδους με συχνό επακόλουθο εγκατάλειψη ή αγώνα με φθαρμένο αμάξι αλλά και μικρή φθορά μηχανικών μερών ώστε να μην βγαίνουν συχνά μηχανικά προβλήματα. Όσο για του χρόνου, κοντός ψαλμός αλληλούια. Απλά μένουμε συντονισμένοι.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • O
                                ody_xanthi last edited by

                                Δεν ξέρω ποιος είναι ο σημαντικότερος παράγοντας που τον κάνει τόσο γρήγορα. Πάντως διαφωνώ με όσους πιστεύουν ότι απο του χρόνου που καταργούνται τα ενεργά διαφορικά θα χάσει σε ταχύτητα. Ένα ταλέντο τέτοιου μεγέθους μπορεί να προσαρμόσει την οδήγηση του και δεν θα χει κανένα πρόβλημα. Πέρα απ αυτό πιστεύω πως μπορεί να πάει με το πλάι όποτε θέλει αν το θέλει.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  H ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ ΑΠΟ ΧΡΟΝΟ ΣΕ ΧΡΟΝΟ ΕΙΝΑΙ ΡΑΓΔΑΙΑ... ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΦΕΡΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ. ΑΡΧΙΖΩ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΠΛΕΟΝ ΕΧΕΙ ΒΡΕΙ ΤΟ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΕ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ. ΕΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΚΛΑΣΗ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ. ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΚΑΤΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΕΩΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΕΙΛΗΘΕΙ ΣΟΒΑΡΑ.

                                  ΜΕΝΕΙ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ. ΕΙΔΑΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΟΡΥΦΑΙΟΥΣ ΝΑ ΚΑΤΑΠΟΝΤΙΖΟΝΤΑΙ ΟΤΑΝ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ. ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΡΟΜΠΟΤ? ΜΕΝΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    msamaro last edited by

                                    Ο χρήστης syele έγραψε:
                                    Η Φιλανδία τον Αύγουστο. Εκεί θα γίνει σκοτωμός με τους άλλους 2 τρελούς

                                    Eίναι και ο Martin πολύ δυνατός στην Φιλανδία!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Ο χρήστης msamaro έγραψε:

                                      Η Φιλανδία τον Αύγουστο. Εκεί θα γίνει σκοτωμός με τους άλλους 2 τρελούς

                                      Eίναι και ο Martin πολύ δυνατός στην Φιλανδία!

                                      O ΦΕΤΙΝΟΣ MARTIN ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΣ ΠΟΥΘΕΝΑ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nass last edited by

                                        Είδα το αυτοκίνητο του Seb σε 3 STOP ειδικών της τελευταίας μέρας (Δίκαστρο, Πύργος, Περιβόλι) και σε όλα έφτασε 'ατσαλάκωτο': χωρίς να έχει χτυπήσει πουθενά, χωρίς να λείπει κανένας προφυλακτήρας ή κάτι αντίστοιχο, χωρίς να έχει καν σκονιστεί το μπροστινό καπώ (πως να σκονιστεί, αφού πάει ίσια...). Λες και όλα αυτά που συμβαίνουν στους άλλους δεν τον αγγίζουν

                                        Και δεν φταίει που δεν διεκδικούσε τίποτα, ακόμα και σε άλλους 'αδιάφορους' της 3ης μέρας (πχ. Solberg, Sainz) κάτι ψιλοαβαρίες τις είχαν, αν μη τι άλλο όλο το αυτοκίνητο ήταν μέσα στη σκόνη.

                                        Του βγάζω το καπέλο, ο Schumacher του WRC

                                        (Υπενθυμίζω πάντως την επίσης εύκολη επικράτηση του Gronholm το 2002 )

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • O
                                          og2002gr last edited by

                                          Ο χρήστης msamaro έγραψε:

                                          Η Φιλανδία τον Αύγουστο. Εκεί θα γίνει σκοτωμός με τους άλλους 2 τρελούς

                                          Eίναι και ο Martin πολύ δυνατός στην Φιλανδία!

                                          Και στο Acropolis πολυ δυνατός ήταν. Η σπεσιαλιτέ του ήταν το Αcropolis από τις πρώτες εμφανίσεις του. Αλλά φέτος πάλευε με τον GG για τον βαθμό.

                                          Η Φιλανδία θεωρείται αγώνας άλλης διάστασης όπυ μετράνε άλλα πραγματα εκτός από λάστιχα και και και... Αν καταφέρει και νικήσει και εκει τοτε καλύτερα να σταματήσει το πρωταθλημα. Ήδη έχει γίνει τσ...α.

                                          Οσον αφορά τα ρεκόρ, εκτός από ταλέντο και ικανότητα, θέλει και πολύ τυχη, έλλειψη ανταγωνισμού, μεγάλο πλεονέκτημα αυτοκινητου. Και ο Loeb τα έχει όλα αυτά. Αλλά φέτος είναι η τελευταια του χρονιά.

                                          Από του χρόνου αλλάζουν τα δεδομένα αυτοκινητου και αλλάζει ο χαρτης. Κάτι που σημαίνει οτι από το 2006 και μετά θα ολοκληρώσει τη θριαμβευτική καρριερα που έχει κτίσει.

                                          Η σταδιακή βελτίωση του 'σπεσιαλιστα της ασφάλτου' στο χώμα μεσα σε λίγους αγώνες, μου έχει δημιουργήσει την εντ΄πυωση ότι όσο και να αλάζουν οι κανονες και τα μέτρα ο Loeb θα προσαρμόζεται και θα νικά.

                                          Ο άνθρωπος έχει βρει το κάτι που χρειάζεται για να οδηγεί την Xsara και τα Michellin στα τερματα. Μονο τα μηχανικά προβλήματα θα μπορούσαν να τον σταματήσουν. Και αυτά δεν υπάρχουν.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            greo last edited by

                                            Για μενα ο Λεμπ απεδειξε πααααααααρα πολλα περσι στην Σουηδια. Απο τοτε και στο εξης το μονο που κανει ειναι να αποστομωνει τους αμφισβητιες και να επιβεβαιωνει τις ενδειξεις περι του ταλεντου του. Αυτου που ακομα και με Σαξο το ειχαμε δει.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 1 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr