-
Μέτρησα τα αμορτισέρ μου και έδειξαν 65% τα μπροστά και 55% το ένα πίσω και 45% το άλλο για τα πίσω ξερό το 45% δεν είναι καλά για το 65% είναι καλά
Το αυτοκίνητο είναι 306gti6 με αμορτισέρ μαμά -
Μέτρησα τα αμορτισέρ μου και έδειξαν 65% τα μπροστά και 55% το ένα πίσω και 45% το άλλο για τα πίσω ξερό το 45% δεν είναι καλά για το 65% είναι καλά
Το αυτοκίνητο είναι 306gti6 με αμορτισέρ μαμά -
Μέτρησα τα αμορτισέρ μου και έδειξαν 65% τα μπροστά και 55% το ένα πίσω και 45% το άλλο για τα πίσω ξερό το 45% δεν είναι καλά για το 65% είναι καλά
Το αυτοκίνητο είναι 306gti6 με αμορτισέρ μαμά -
...καπου εχω ξαναδει αυτον τον τροπο μετρησης, αλλα δεν τον ξερω, και δεν μπορω να ξερω τι σημαινει αυτο το ποσοστο.
Αν θυμαμαι καλα, εαν ειναι πανω απο 50%, τοτε ειναι οκ. 100% δεν βγαινει νομιζω ποτε, ακομα και με καινουρια αμορτισερ.
-
Νομίζω πάνω από 80% είναι καλά και κάτω από 60% θέλουν άμεση αλλαγή, αλλά δεν είμαι σίγουρος...
-
Σε διαφορετικα αμορτισερομετρα μετρησα 55% και 98%για τα ιδια ακριβως και με ελαχιστη χρονικη διαφορα,οποτε καταλαβαίνετε τι χρησιμοτητα εχουν αυτες οι μετρήσεις.
-
Αυτές οι μετρήσεις έχουν μόνο συγκριτικό χαρακτήρα. Μετρά όταν είναι καινούργια και ξανά μετρά στο ίδιο κατά προτίμηση μηχάνημα για να δεις πόσο έχουν πέσει με το χρόνο. Μια διαφορά πάνω από 25 με 30 τριάντα τις εκατό νομίζω ότι υποδηλώνει ανάγκη αλλαγής των αμορτισέρ σου. Αν δεν έχεις αρχική μέτρηση για σύγκριση δεν έχει κανένα νόημα να τα μετράς όταν έχουν ήδη φθορά.
-
Καταρχάς εσύ τι νιώθεις.
Με αυτές τις τιμές εγώ θα τα πέταγα.
Ή για την ακρίβεια, αν είναι αυθεντικά από Πεζό, θα τα ανακατασκεύαζα -
Καταρχάς εσύ τι νιώθεις.
Με αυτές τις τιμές εγώ θα τα πέταγα.
Ή για την ακρίβεια, αν είναι αυθεντικά από Πεζό, θα τα ανακατασκεύαζα -
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Καταρχάς εσύ τι νιώθεις.
Με αυτές τις τιμές εγώ θα τα πέταγα.
Ή για την ακρίβεια, αν είναι αυθεντικά από Πεζό, θα τα ανακατασκεύαζαΓι αυτό ψάχνομαι και γω. Το αυτοκίνητο το πήρα μεταχειρισμένο και υποτίθεται ότι τα αμορτισέρ ήταν σχετικά καινούργια από Peugeot. Το αυτοκίνητο έχει την φήμη ότι είναι άπαικτο σε οδική συμπεριφορά. Εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει (στο φρενάρισμα μπορώ να πω πώς μπρουμουτιζει αρκετά και στα πολλά 170 180 δεν είναι όσο σταθερό θα περίμενα ) φταίνε τα αμορτισέρ (και πάω και βάζω πάλι τις πεζω) ή δεν φταίνε και πάω για bilstein-koni ή osrav ????
-
Αν καταλαβαινεις αρκετο μπρουμιτισμα οπως λες στο φρεναρισμα τοτε νομιζω οτι θες αλλαγη.
-
τα ειχα μετρησει και εγω ετσι οταν πηρα το μεταχειρισμενο κορσα μου με 30.000κμ. ειχα 65% μπροστα περιπου και κατι λιγότερο πισω.. πισω παντα εχει λιγο λιγοτερο καθως η πισω ουρα είναι ελαφρια και δεν ανταποκρινεται καλα στο κουνημα του μηχανηματος... τωρα που εχω κοντα 50.000 θα τα ξαναμετρησω.
αληθεια καθε ποτε θελουν αλλαγη;;; νορμαλ χρηση σε πολη, χωρις πολλες υπερβολες....?
-
Ο καλύτερος (κατά τη γνώμη μου) τρόπος να ελέγξεις τα αμορτισέρ σου είναι να βρεις ένα δρόμο που έχει χαλάσει και έχει κάνει κύματα η άσφαλτος και να φρενάρεις δυνατά (πρόσεξε τους πίσω σου). Αν το φρενάρισμα δεν είναι ομαλό, η ρόδα πηδάει και το ABS μπαίνει αμέσως, τα αμορτισέρ σου δεν κάνουν - είναι πολύ μαλακά ή χαλασμένα και δεν ελέγχουν τους τροχούς. Αν το αμορτισέρ ελέγχει καλά το τροχό στο φρενάρισμα δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα ότι και να γράφει το 'αμορτισερόμετρο'.
-
Κατάλαβα.
Χρειάζεσαι σωστή επισκευή στα αμορτισέρ σου και οπωσδήποτε να τα κάνεις λίγο πιο σκληρά (άλλες βαλβίδες θέλει βασικά) -
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Κατάλαβα.
Χρειάζεσαι σωστή επισκευή στα αμορτισέρ σου και οπωσδήποτε να τα κάνεις λίγο πιο σκληρά (άλλες βαλβίδες θέλει βασικά)Κώστα εσύ στη θέση μου θα τα επισκεύαζες η θα τα αγόραζες καινούργια?
Τα οποία έχουν 270Ε από Peugeot. ή κάποια άλλη μάρκα π.χ osrav,bilstein...
Μπορείς να μου προτείνεις κάποιαν για να τα επισκευάσω?
Και ποσό θα πάει το Μαλί περίπου ?Πήγα σήμερα (χθες) και τα μέτρησα και αλλού συμπέρασμα :
Τα αμορτισέρ για οικογενειακό καλούτσικα είναι για sport όμως …Το abs το έχω βγάλει εκτός λειτουργίας, γιατί Κανά 2-3 φορές που χρειάστηκε να φρενάρω καλά ενεργοποιήθηκε μάλλον πολύ νωρίτερα από ότι θα έπρεπε (μάλλον λόγω αναρτήσεις τώρα που το σκέφτομαι)
Ευχαριστώ.
-
Εξαρτάται απο το τι ζητάς, πως οδηγείς κλπ για να βάλεις μαμά ή aftermarket.
Στο 206 μου (1600 με τα 110 άλογα) μετά απο πολύ κοπάνημα με HR και Sachs performance αποφάσισα να ξεκουράσω την μέση μου κλπ κλπ και έβαλα καινούργια μαμά αμορτισέρ. Μετά απο 3 μήνες και κανά 3000χλμ τα μέτρησε το καινούργιο ιδιωτικό ΚΤΕΟ 43-45 τα μπροστά και 37-30 τα πίσω
Είμαι σε δίλημμα να μου τα αντικαταστήσει η πεζώ ή να βάλω sachs performance καθώς τα μαμά τελικά δεν με καλύπτουν οδηγικά. Αυτό πρέπει να ισχύει και για το γρήγορο 306 σου. -
An esy o idios den eisai ikanopoihmenos me thn anarthsh sou, to te apla allaje thn. Den mporo na sou po poio amorthser na protimhseis, apla 8a se symbouleya na pareis amorthser aeriou-ladiou mono kai oxi mono ladiou.
Oson afora ta apotelesmata apo tis metrhseis ton amorthser pou ekanes, 8a se symbouleya na tsekareis tis pieseis ton elastikon sou kai na janapas. 8a eixe poly endiaferon na mas anakoinoseis jana ta apotelesmata. -
Στις συμβουλες του gorgh, θα προσεθετα να μετρησεις παλι τα πισω αμορτισερ με βαρος το πορτ μπαγκαζ,συνηθως τα πεζω θελουν βαρος πισω για να δειξουν σωστες μετρησεις τα αμορτισερ σου.
Αυτο φαινεται και απο τα αποτελεσματα που μας εδωσες για 45% πισω και 65% μπροστα. -
Μου ήρθε μια απορία.Ελαφρώς ηλίθια μεν,απορία δε...
Ο τρόπος μέτρησης του μπάρμπα-Μήτσου,ήτοι 'πιέζω με το βάρος μου το αυτοκίνητο στο εμπρός και στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου και παρακολουθώ την αντίδρασή του',υπάρχει περίπτωση να δώσει έστω και κάποια ένδειξη για την κατάσταση των αμορτισέρ;Βρε τι ρωτάω ο έρμος...
-
Ναι,αν δεις και παιζει αριστερα-δεξία σαν μεθυσμένο,ειναι κακο σημάδι.
Κανονικά πρεπει να το πατάς και να έρχεται πισω με σταθερή ταχύτητα.
αμορτισερ 65% ειναι καλα??